Siihen tummahiuksiseen Kerttuun, ainettä kun saisi painaa sitä koipeen.
Olen ihastunut meteorologiin
10
350
Vastaukset
- kaikysyäsaa
Mitä ainetta sen koipeen painaisit?
- ja.vieläkin.täällä
Voi nyt saatana ! Lähes menemään, se kerttu-meteoriitti on mun tuleva Ex-vaimo !
En ole ikinä meteorologiin ihastunut, mutta joihinkin tv-henkilöihin kuitenkin. Minusta Mirja Pyykkö oli aikoinaan pullottavine sammakonsilmineen aivan vastustamattoman söpö. Pääsin häneen liittyvästä fantasiasta kuitenkin eroon murrosiän jäädessä taakse.
Sen sijaan Salla Paajaseen olen ollut ihastunut siitä lähtien kun hänet ensimmäisen kerran televisiossa näin, ja siitä on aikaa. Ajan kulusta huolimatta on hän silti säilyttänyt olemuksessaan kaiken sen, mihin aikoinaan ihastuin. Joten vielä nykyäänkin, ainakin pari vuosikymmentä ensinäkemästä, olen aivan lääpälläni kun satun Sallan näkemään tv-ruudussa.- ahdistaa
Kyllä minäkin olen Salla Paajaseen ollut ihastunut ja olen toki edelleenkin. Mutta kakkosen kuuluttaja Tiia Hasa on saanut aikaan vielä suuremmat tunteet. Kai sitä pitää olla haaveita ja kuvitelmia että jaksaa sinnitellä yksinäistä elämää eteenpäin.
Ei kannata. Et sinä silti hellettä saa sen enempää kuin me muutkaan :D , takaoven kautta yrittäjä...miehelle muka paremmat kartat, no way.
Kaikkea se teetättääkin kun tarpeeks kauan on sateessa.Kepulikonsteilla kesälomailmoja...
Kerttu ei sulle parhaita viikkoja kerro :D- jukkap9
Niin minäkin olen ihastunut Kerttuun, kun on kireessä hameessa tai kireissä housuissa, niin näyttää kurvit ihanilta ja nätti muutenkin pitkät hiukset. Mutta,jos ei Kerttu tule, niin mistähän löytyisi yhtä kurvikas kaunotar, kun löytyisi edes varattukin nainen, niin antautuisin aina tarpeen tullen ja antaisin ratsastaa salaakin. Onkohan ainoa hyvännäköinen suomessa? Luukkuuni voi vastailla, jos olet jossain
- anne.fani
itse pidän anne börkströmistä muutama vuosi sitten oli paremman näköinen ja tosi hyvä vartalo
- nauranhytkyen
Borggiksessa on jotain, en oikein tiedä mitä, mutta pidän valtavasti hänen sääkarttojen esillepanostaan. xd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837