miten te naiset osoitatte miehellenne hellyyttä seksin ulkopuolella? silittely, pusuttelu ja haliminen? mitä te miehet olette asiasta mieltä, mikä tuntuu hyvältä? liika on liikaa?
seksistä: miten nainen on mielestänne aktiivinen ja mitä/miten haluaisitte naisenne tekevän/toimivan?
miehille hellyyttä
17
5162
Vastaukset
- Silja
Vain aasialaisnaisten perinteisiin kuuluu hellyyden osoitukset ja miellyttäminen ja seksi tietenkin.
- Herkkää
Miehet tykkää suukottelusta ja halimisesta niin kuin naisetkin. Kaikki mun kanssa olleet miehet on halannu haleja ja joskus myös läheisyyttä ilman seksiä.Niille voi olla vaikeeta vaan pyytää sitä. Ja hyvän ruuan ja viinin kanssa voi myös hemmotella. Ja suhde toimii!
- =kerjätä
mä ainakin halaan naistani silloin kun haluan ilman pyytämisiä, muu toimintahan edellyttääkin jo yhteishenkeä enemmän. Myös tisseistä puristaminen ja "pöö" on kiva.
- puhuri
=kerjätä kirjoitti:
mä ainakin halaan naistani silloin kun haluan ilman pyytämisiä, muu toimintahan edellyttääkin jo yhteishenkeä enemmän. Myös tisseistä puristaminen ja "pöö" on kiva.
Niin pitääki. Sussahan on munaa.
- Miesnäkökulma
Hellyydestä:
Kaikki mikä on luontevaa tuntuu hyvältä.
Hellyydenosoitus on onneksi eri asia kun äiti-mentaliteetti: ärsyttää jos siippa hyysää, et onksul varmasti nyt kaikki mukana, vaatteet, passi, rahaa jne.. Itepä kärsin jos unohan jotain työmatkalle lähtiessä...
Itsestäni tuntuu hyvältä kosketus, hartioihin, niskaan, pään alueelle, korvat, silmätkin saa suudella.
Vastustamattoman hyvälle tuntuu matkalle lähtiessä tai palatessa luja rutistus, suudelmat, katse kertoo paljon. Pois käännetyt kasvot erotessa jää vaivaamaan.
Sulan mielihyvästä kun vaimo joskus hellyyden puuskassa istahtaa syliin, painaa kasvoni poveaan vasten ja silittää päästä... mmmhh.
Seksistä:
Aktiivinen voi olla monella tavalla: Parasta aktiivisuutta osoittaa nainen, joka tietää mikä tuntuu hyvältä ja sanoo tai muuten näyttää sen. Aktiivisuus palkitaan varmasti.
Toivoisin joskus, että vaimoni "viettelis" mut, eli tekis aloitteen seksiin vaikka olen tekemässä jotain ihan muuta. Esim. pukeutuis eroottisesti, laittais kynttilät palamaan ja jotain hyvää musaa ja tois lasin viiniä, ihanasti tanssimalla houkuttelis ja lopulta viettelis mut... Sanoja ei tarvita...mitä haluat itsellesi tehtävän.
Toivottavasti muistat pitää tuon vanhan viisauden mielessäsi, ettei kävisi niinkuin minun exälleni. Hän muisti kertoa omista toivomuksistaan ja iloitsi niiden toteutumisesta. Samaan aikaan hän unohti toisen tärkeän vanhan viisauden: ei kirvestä voi kauaa yhdeltä puolelta hioa. - Niin hänestä sitten aikanaan tulikin ex.
Tekstisi lämpimästä sävystä arvelen sinun hallitsevan hyvin parisuhteen tärkeät asiat, mutten kuitenkaan voinut vastustaa kiusausta kirjoittaa em. mieleeni tulleet ajatukset.- Romin71
Oon monta kertaa yrittänyt vietellä mieheni noilla konsteilla, mutta ei oo muuta tullut kuin pieni hali ja heti sen jälkeen herra ryntää mieliharrastuksensa pariin... chattaileen muitten naisten kanssa. Eikä hellyyttä saa osoittaa kun se johtaa vaan ja ainoastaan seksiin. Se siitä hellyydestä... :(
- sanat suustani
ihan samoin ajattelen. Vaikka vain haaveilen.
Meillä se olen minä joka jaan hellyyttä, tyttöystävä on kylmä kuin kala.Tykkää kyllä haleista, jne. mutta hän ei anna niitä itse.
Haluaisin tietty- tarpeet ne on miehilläkin.
Aina on ollut hellyyttä ja seksiä, puolin ja toisin. Tässä suhteessa on ainoastaan rakkautta ja sekin toisen ehdoilla.
Sattuu! - Romin71
sanat suustani kirjoitti:
ihan samoin ajattelen. Vaikka vain haaveilen.
Meillä se olen minä joka jaan hellyyttä, tyttöystävä on kylmä kuin kala.Tykkää kyllä haleista, jne. mutta hän ei anna niitä itse.
Haluaisin tietty- tarpeet ne on miehilläkin.
Aina on ollut hellyyttä ja seksiä, puolin ja toisin. Tässä suhteessa on ainoastaan rakkautta ja sekin toisen ehdoilla.
Sattuu!Jutellut tyttöystäväsi kanssa tästä ongelmasta? Parisuhteessa on tärkeää, että molemmilla on jotain annettavaa ja saatavaa. Jos toisella on paha olo, suhde on silloin väärillä kantimilla. Sinuna keskustelisin asiat selviksi.
- on__
Romin71 kirjoitti:
Jutellut tyttöystäväsi kanssa tästä ongelmasta? Parisuhteessa on tärkeää, että molemmilla on jotain annettavaa ja saatavaa. Jos toisella on paha olo, suhde on silloin väärillä kantimilla. Sinuna keskustelisin asiat selviksi.
Asioista on puhuttu. Hän sanoo, että hän ei niin hirveästi halua että halailen häntä, tms.
No, olen vähentänyt sitä. Itse kerroin että minä taas ottaisin mielelläni halauksen, pusun, tms. töihin lähtiessä ja olenkin sanonut siitä.
mutta hellyys on ollut aika vähissä.
Mutta kun se viesti ei vain mene perille. Ei toista voi vaatia tekemään tuollaisia tunne-asioita.
Ja jos pyytämällä tai ehdottamalla ei homma parane niin kait se on vain laitettava typsy vaihtoon.
Meidän suhteessa on 1 joka ajattelee juuri noin, että sitä saa mitä tilaa ja toinen joka ajattelee samoin - mutta vain silloin kun hänestä siltä tuntuu.
Itsekäs paska. - Romin71
on__ kirjoitti:
Asioista on puhuttu. Hän sanoo, että hän ei niin hirveästi halua että halailen häntä, tms.
No, olen vähentänyt sitä. Itse kerroin että minä taas ottaisin mielelläni halauksen, pusun, tms. töihin lähtiessä ja olenkin sanonut siitä.
mutta hellyys on ollut aika vähissä.
Mutta kun se viesti ei vain mene perille. Ei toista voi vaatia tekemään tuollaisia tunne-asioita.
Ja jos pyytämällä tai ehdottamalla ei homma parane niin kait se on vain laitettava typsy vaihtoon.
Meidän suhteessa on 1 joka ajattelee juuri noin, että sitä saa mitä tilaa ja toinen joka ajattelee samoin - mutta vain silloin kun hänestä siltä tuntuu.
Itsekäs paska.Mullakin suhde kaatumassa siihen, että toinen ei halua antaa hellyyttä eikä edes tehdä mitään yhteistä. Aika ikävää... joten ymmärrän sun näkökantas.
- Miina
Osoitan hellyyttä, pusuilla, haleilla, rapsutuksilla ja käpertymällä hänen syliinsä. Lisäki hieron hänen niskaansa ja hartioitaan (kipeytyvät helposti töissä) aina tarvittaessa. Hänkin rapsuttaa, halii ja pussaa minua sekä hieroo jos pyydän. Seksiä emme harrasta joka päivä, mutta hellyyttä ja kosketuksia kuuluu joka päivään.
- avioliittoon
minähän en ala rakasta vaimoani huorana pitämään. Jos haluan seksiä, menen Viroon.
- opettaa
avioliittoon kirjoitti:
minähän en ala rakasta vaimoani huorana pitämään. Jos haluan seksiä, menen Viroon.
Niin se on varmaan tehtävä. Seksi loppui kun muutettiin yhteen. Ilmeisesti parisuhdetta ei tarvitse sen jälkeen enää pitää yllä.
Turha luulo, Nainen.
Ehkä et vielä ole ymmärtänyt, mutta miehetkin tarvitsevat eri asioita, hellyyttä, jne. ja olenkin niistä jo sinulle sanonut. Mutta kun ei, niin ei. Sinä annat hellyyttä ja rakkautta omilla ehdoillasi.
Anna vaan, mutta anna jollekin muulle. Kauaa en pysty pitämään sisälläni tätä pahaa oloa ja lähden kävelemään.
Rakkaus on ihanaa, mutta se sattuu.
liikaa.
- meillä näin
Jaah... meidän hellyyden osoitukset on usein aika hassuja: teennäisen isoja moiskuja, pikkupotkuja takapuolelle, hiusten sotkemista. On meillä toki sitä saippuasarjahellyyttäkin aina joskus, mutta nuo tuntuu usein luontevammilta. Halaillaan ja moiskutellaan miten sattuu, mutta emme ole niitä pareja jotka ovat liimautuneet toisiinsa.
Hellittelynimetkin on tyyliin apina, kaaliaivo, pässi... mutta jostain syystä meidän suhteessa se kertoo rehellisemmin että "rakastan sinua" kuin jos ladeltaisiin kultaa ja rakasta... ne on säästetty erityistilanteisiin. - profeetta87
Suhteen rakennusaineet: 1.Rakkaus 2.HELLYYS 3.Avoimuus 4.Rehellisyys 5.*k16*
No, joo, siinäpä tärkeimmät tuli, mutta kuitenki itse näin koiraspuolisena pidän erityisen paljon hellyydestä, hellyytetään toisiamme tyttöni kanssa päivittäin (mikäli ei pidetä mykkäkoulua =)).... Kaikki hellyys, minkä tyttöni antaa on mielestäni ihanin lahja maailmassa. Kaikkein ihaninta on se, kun sytyttää pimeän huoneen täyteen erivärisiä lyhtyjä, menee kultansa kanssa peiton alle ja aloittaa hellyyttelemään. Mikään ei ole maailmassa parempaa. Ehkäpä jotkut pystyy pitämään sen hellyydessä, mutta meillä se yleensä päätyy rakasteluun, ei vaan pystytä pitämään näppejä erossa toisistamme =).
Seksi: =) *omistan jumalattaren* - Nimetön
Mieti mikä tuntuisi hyvältä itsestäsi,niin luultavammin se tuntuu myös hyvältä miehestäsi.
Helposti miehet "lukevat" naisen hellittelyt kutsuna seksiin,joka ei aina ole tarkoitus.
Mitä "vanhemmaksi "tulee ,seksiä kaipaa harvemmin, mutta sitäkin laadukkaampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2386812Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245131Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1714879"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste663330Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1062944En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652389Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242243- 782072
Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1391960odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391784