Nainen piti sitä luotettavan ystävänä ja arvaahan sen kuinka siinä sitten kävi:
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201801232200689651_u0.shtml
Ei tuokaan nainen varmaan koskaan ole ketään kilttiä & kunnollista miestä kylään kutsunut, ei uskalla kun mitä tahansa voi tapahtua jos vieraan miehen kotiinsa päästää mutta luotettava jännälinnakundi on ihan eri juttu.
Jännä tuli vankilasta ja nainen kutsui sen kylään
5
140
Vastaukset 5
- Totuus-
Kaikkia naiset tuntee ainakin yhden jännämiehen joka ollut vankilassa. Sitten ne kutsuu jänniä kylään seksiä harrastamaan.
- lihavihatipunen
Mä en kyllä tunne henkilökohtaisesti yhtään linnakundia. (Jos ei siis omaa sukulaista lasketa mutta en mä sitäkään kyllä tunne enää nykyään.) Eikä moni mun ystävänikään tunne. Ehkä yks tuntee.
- Totuus-
Kumma juttu vielä että nainen ajattelee että pilaa miehen elämän.
- ätmi-
Nyt nainen on paniikissa että mies tulee kostamaan ja siksi ei halua miehelle pahaa. Eikö nainen tajua että jännämies haluaa naiselle pahaa eikä välitä naisen terveydestä. Vuoden päästä varmaan nainen kutsuu taas miehen kylään kun pääsee vankilasta.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Ei tuo mikään yllätys ole. Naiset haluaa panna jännämiehiä koska ne ovat väkivaltaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441