Edellisesta tulee kohta kuluneeksi 100 vuotta. Silloin se kulki nimellä punakapina nyt voisi olla pillukapina. Olisko siinä sodassa vastakkain Ätmit/valistuneet ketmit vastaan jännämiehet. Kumpaakohan maan hallitus ja asevoimat asettuisivat tukemaan?
Aloitetaanko jonkinlainen sisällissota kun
29
437
Vastaukset
- Agitaattori
Toivottavasti kaikki ätmit ymmärtää mennä myös pysyvään työlakkoon niin kauan kunnes saavat pillua.
- Totuus-
Olen pysyvässä lakossa niin kauan kunnes saa pillua. Kovasti nuo työkkärin jännämiesten käyttämät naiset yrittää saada minua töihin ilman palkkaa mutta eivät onnistu koska kerroin että olen naiseton mies jolla ei ole koskaan ollut naista tai minkäänlaista rakkautta, ystäviä. Kerroin myös että haen mieluusti sairaslomaa jos yritttävät saada minua töihin. Luusisi nyt jonkun lääkärin antavan mulle heti sairaslomaa koska olen ätmi.
- 765
Totuus- kirjoitti:
Olen pysyvässä lakossa niin kauan kunnes saa pillua. Kovasti nuo työkkärin jännämiesten käyttämät naiset yrittää saada minua töihin ilman palkkaa mutta eivät onnistu koska kerroin että olen naiseton mies jolla ei ole koskaan ollut naista tai minkäänlaista rakkautta, ystäviä. Kerroin myös että haen mieluusti sairaslomaa jos yritttävät saada minua töihin. Luusisi nyt jonkun lääkärin antavan mulle heti sairaslomaa koska olen ätmi.
Tuon kun lukee, niin ei enää yhtään ihmettele, että olet ätmi.
- enolebotti-
Minähän en sotimaan lähde koska olen kiltti ja kunnollinen mies.
- Ujoatm28v-
Alistu sitten kohtaloosi ikuisesti naisettomana miehenä.
- Ujoatm28v-
Maan hallitus tietenkin asettuisi tukemaan naisia, jännämiehiä ja maahanmuuttajia koska ne joilla on saavutettuja etuuksia yrittävät kynsin hampain pitää niistä kiinni. Ätmit taas yrittäis rikkoa ja horjuttaa yhteiskuntajärjestystä koska heillä ei ole mitään menetettävää.
- ninni.98
Sitten lopulta sodan lopussa turpiin saaneita ätmejä telotettaisiin ja näännytettäisiin vankileireillä nälkään. Siis samaan malliin kuin punasia siinä viime kahakassa sata vuotta sitten. Päästäis perkele ätemistä eroon kertaheitolla. Siis voi vide miten mä inhoon ätmejä.
- hienoahienoa
Eivät kaikki ätmit ole työttömiä lusmuja. Ätmeilläkin on saavutettuja etuja, ainakin joillakin on.
- ninni.98
ninni.98 kirjoitti:
Sitten lopulta sodan lopussa turpiin saaneita ätmejä telotettaisiin ja näännytettäisiin vankileireillä nälkään. Siis samaan malliin kuin punasia siinä viime kahakassa sata vuotta sitten. Päästäis perkele ätemistä eroon kertaheitolla. Siis voi vide miten mä inhoon ätmejä.
Olen kyllä itsekin ätmi, enkä mikään "ninni", mutta voihan itseäänkin inhota.
- ninni.98
ninni.98 kirjoitti:
Olen kyllä itsekin ätmi, enkä mikään "ninni", mutta voihan itseäänkin inhota.
menes nyt ottamaan lääkkees:D
- Ujoatm28v-
ninni.98 kirjoitti:
Ootko varma ettei ätmit voittaisi sotaa ja kaikki huorat ja lutkat vietäisiin teloitettavaksi. Päästäis saatana kaikista huorista eroon kertaheitolla. Siis voi vide miten mä inhoon lutkia.
- ninni.98
Ujoatm28v- kirjoitti:
Ootko varma ettei ätmit voittaisi sotaa ja kaikki huorat ja lutkat vietäisiin teloitettavaksi. Päästäis saatana kaikista huorista eroon kertaheitolla. Siis voi vide miten mä inhoon lutkia.
Häh, että ätmit voittais! Päivän vitsi:D Ei ätmit mitään sotaa voita kun teistä ei ole edes alottamaan sitä sotaa. Ei teistä oo muuhun kun inisemään tällasella palstalla ja säälimään itteenne.
- Ujoatm28v-
hienoahienoa kirjoitti:
Eivät kaikki ätmit ole työttömiä lusmuja. Ätmeilläkin on saavutettuja etuja, ainakin joillakin on.
On mullakin rahaa ihan tarpeeksi mut ei mikään rahasumma korvaa naisen puutetta.
- Ujoatm28v-
ninni.98 kirjoitti:
Häh, että ätmit voittais! Päivän vitsi:D Ei ätmit mitään sotaa voita kun teistä ei ole edes alottamaan sitä sotaa. Ei teistä oo muuhun kun inisemään tällasella palstalla ja säälimään itteenne.
Oot kyllä joku ätmi joka esiintyy naisena ja yrittää provosoida mutta niinhän sitä lutka luulis ettei ätmeistä olisi jossain vaiheessa aloittamaan sotaa.
Ujoatm28v- kirjoitti:
On mullakin rahaa ihan tarpeeksi mut ei mikään rahasumma korvaa naisen puutetta.
Onhan se raha ja varallisuus sentään kuitenkin se kaikkein tärkein asia elämässä, että kyllä se raha korvaa montakin asiaa elämässä.
Ujoatm28v- kirjoitti:
Haluaisitko sä ätminä tappaa tästä maasta kaikki naiset vai? Sittenhän te ätmit voisitte hyvin nussia toisianne, kun täällä ei enää naisiakaan olisi.
- sasifear
DarkFear kirjoitti:
Haluaisitko sä ätminä tappaa tästä maasta kaikki naiset vai? Sittenhän te ätmit voisitte hyvin nussia toisianne, kun täällä ei enää naisiakaan olisi.
Ai niinkuin sä sitä somalialaista luutnanttia?
- Ujoatm28v-
Oikeastaan, nyt kun tarkemmin ajattelee, niin minä olen kyllä liian ätmi lähtemään mihinkään sotarintamalle. Naista en tule koskaan saamaan, joten tein ratkaisuni ja ryhdyin homoksi! Jos sitten mieheltä saisi helpommin kuin naiselta. Löytyisikö täältä komeita homomiehiä toteuttamaan uutta fantasiaani? Äkkiä! Minulla seisoo jo!
- video-
Saiko "ninni" puntin niin pullottamaan että homoksi päätit ryhtyä?
- Ujoatm28v-
Trolli puhuu taas paskaa minun nimissäni. Älkää menkö lankaan!!!
- Ujoatm28v-
video- kirjoitti:
Saiko "ninni" puntin niin pullottamaan että homoksi päätit ryhtyä?
Taisi nyt käydä niin että tuo Ninni98 kirjoitti tuon homokommentin minun nimissäni kun hävisi väittelyn.
- ninni.98
Ujoatm28v- kirjoitti:
Taisi nyt käydä niin että tuo Ninni98 kirjoitti tuon homokommentin minun nimissäni kun hävisi väittelyn.
Häh:D:D Mä mitään hävinny. Mä annan sun vaan olla uskossas onnellinen:D
- Totuus-
Napsitaan hallituksesta tyypit yksi kerrallaan pois pelistä. Olin armeijassa tarkka ampuja ja sain siitä kunstareitakin koska olin niin hyvä. Sitten kaapataan valta ja pistetään naiset pakko työleireille.
- kohtasealkaa
Suomen kahtiajakautuneisuus on lähempänä sisällissotaa kuin aikaisemmin tämän sadan vuoden aikana. Jos meno ei muutu, niin todennäköisesti vastaava punaisten ja valkoisten yhteenotto käydään kymmenen vuoden sisään.
- hytfg
Vallan voi vaihtaa ensi vaaleissa.
Äärioikeisto vs se toinen ääripää..
- mjhb
Veljekset siis sotii keskenään.
Me tolkun ihmiset pysytään sivussa. - Buhahaha
mjhb kirjoitti:
Veljekset siis sotii keskenään.
Me tolkun ihmiset pysytään sivussa.Valitettava tosiasia on että sitä ihan samaa yritettiin jo viime kerrallakin, mutta se ei ihan onnistunut.
- Ujoatm28v-
Joko soppatykki on ladattu valmiiksi ja lämmintä vaatetta ostettu kaikille sotureille niin kohta voidaan alkaa jakamaan kivääreitä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433713- 362424
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321965- 191709
- 171669
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai991536- 241447
- 221399
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko921342