Pariutumisbingo

Teknodonna

Donna Donatellon suurin ongelma pariutumismarkkinoilla on ollut vuodesta toiseen mätsäys.

Ei niin kuin mikään eikä kukaan mätsää.

Donna Donatello on hiljalleen vajoamassa sellaiseen lasikuulamereen, että pitää ottaa sukelluskamppeet messiin, sillä diipiltä alkaa tuntua. Olen nimittäin ajatellut, että minussa saattaa olla sittenkin jotain vikaa.

Kun nyt olette saaneet yltäkylläisesti tutustua allekirjoittaneeseen (Ja hänen ajatuksenjuoksuun), niin mitä mieltä itse olette, mikä minussa mättää?

(Naurua)

14

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

      Mjoo

      Koko sivu on täynnä linkkejä Iltalehteen, mutta ei yhtään minuun.

      (Hirn)

    • Nicitönnä

      Hmm, sun vikoja? Ootas mä mietin hetken. Emmä keksi vikoja susta, mutta ehkä sä oot kuin saippuakupla...kaunis katsoa mutta sua ei saa kiinni. Sä loittonet ja liukkaasti. :D

      Susta tulee tunne, että sä et tarvi ketään.

      • Teknodonna

        Puhut kauniisti, mutta surullisin sanoin.

        (Byää)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Puhut kauniisti, mutta surullisin sanoin.

        (Byää)

        Suuresti rakastamani kosmologia (ark. tähtitiede) saattaa antaa vastauksen tähän kaihertavaan kipuun lantiossa.

        Olen ehkä pakenevan galaksin muisto. Tässä ja nyt.

        Jäätävää.

        (Reps)


      • Nicitönnä
        Teknodonna kirjoitti:

        Puhut kauniisti, mutta surullisin sanoin.

        (Byää)

        Öööö, ööööö, no mä tykkään susta tai sun persoonastas minkä olen oppinut palstoilla tuntemaan. Sä oot kun tuuli, joka puhaltaa ja leikkii ihmisten hiuksilla, lennättää niiden naamalle pumpulia ja välillä vettä. Naurattaa, ärsyttää, kutittaa ja kiusaa. Sä tuut ja sä meet...sut on aina kiva nähdä, mutta sua ei voi pidätellä.

        Sä oot semmonen. Ehkä sun kuuluukin olla...sä hyvä noin. :)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Suuresti rakastamani kosmologia (ark. tähtitiede) saattaa antaa vastauksen tähän kaihertavaan kipuun lantiossa.

        Olen ehkä pakenevan galaksin muisto. Tässä ja nyt.

        Jäätävää.

        (Reps)

        Hetken dramatiikan jäsentely ymmärrettävään muotoon ei ole täysin peruskoulupohjalta huitaistava aine äidinkielenopettajan eteen, vaan se on tuotava astetta ylemmäs, syvemmälle - ja ehkä kotiin asti.

        On kuljettava kohti itseään, jotta jotain löytäisi. Itse olen aina ja poikkeuksetta kurottanut tähtiin.

        (Hirn)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Hetken dramatiikan jäsentely ymmärrettävään muotoon ei ole täysin peruskoulupohjalta huitaistava aine äidinkielenopettajan eteen, vaan se on tuotava astetta ylemmäs, syvemmälle - ja ehkä kotiin asti.

        On kuljettava kohti itseään, jotta jotain löytäisi. Itse olen aina ja poikkeuksetta kurottanut tähtiin.

        (Hirn)

        Hyvällä tuurilla galaksien-spektaalissaan Donna voisi harharetkeillä tähdelle, jossa odottaisi avaruusolento.

        Ehkä se mätsäisi siinä.

        Mutjoo, ehkä sen avaruusaluksen valmistaminen vaatisi liian suuria uhrauksia.


      • elisakettu kirjoitti:

        Hyvällä tuurilla galaksien-spektaalissaan Donna voisi harharetkeillä tähdelle, jossa odottaisi avaruusolento.

        Ehkä se mätsäisi siinä.

        Mutjoo, ehkä sen avaruusaluksen valmistaminen vaatisi liian suuria uhrauksia.

        Tämä on hyvä tähän paikkaan;)

        https://www.youtube.com/watch?v=I7HahVwYpwo


      • Teknodonna
        elisakettu kirjoitti:

        Hyvällä tuurilla galaksien-spektaalissaan Donna voisi harharetkeillä tähdelle, jossa odottaisi avaruusolento.

        Ehkä se mätsäisi siinä.

        Mutjoo, ehkä sen avaruusaluksen valmistaminen vaatisi liian suuria uhrauksia.

        Mjaa

        Mulla on paljon tämän maiseman ja pikkutytön kanssa yhteistä. Muuten kyllä vituttaa (On aina vituttanut) leffassa sen vasemmalla kädellä tekeminen..

        https://www.youtube.com/watch?v=B86SPeAw4iI

        (Kolme minuuttia aamuhaukottelua)


      • EdesUnissa

        "Susta tulee tunne, että sä et tarvi ketään. "
        Oikeasti tällaisia ihmisiä ei ole olemassa muissa kuin Steven Seagalin elokuvissa. Siksi en veisi ajatusta tuohon suuntaan, vaan uskoisin että ihminen voi tuntea olevansa riittämätön toiselle, ja torjuu tämän ajatuksen tuolla "Hän ei tarvitse ketään"-teesillä.

        Donna Donatello ei saisi mätsiä itsensä riittämättömäksi tuntevista, ja taas ne jotka kenties tunsisivat itsensä riittäväksi kuten joku filosofi, ajattelee että hän tarvitsee rinnalleen jotain sellaista mikä tuottaa puhdasta elämäniloa. (Siis filosofin vastakohdan)

        Sartre eli sellaisessa kummassa järjellisessä suhteessa joka lienee harvinaisuus, ja sekin näytti ulospäin järjettömältä.


    • Sä juttelet itseksesi. Se on huolestuttavaa.

      Ja tekeydyt kaksineuvoiseksi (naurua).

      Kyllä se sitkeimmänkin sissin lannistaa. Sä voisit ottaa välillä jonkun sinne pallomerees (vai mikä lasikuulasörsseli se oli) mukaan peuhaamaan hih.

      • Teknodonna

        Mjaa

        Ihmisaivot ovat sellaiset, ne viihdyttävät itseään virikkeettömässä pimeässä.

        Kyllä sä tämän tiesit.

        (Hihitystä)


    • Hei elä Donsku hätäile... kukaan ei ole täydellinen....

      Ajattele muakin...minullakin on vakava puute minussa....

      Vika. (Ei yhtään...vaikka kuinka oon etsinyt)

      (Pettynyttä etsimishehhetystä)

    • Teknodonna

      Parts an pieces



      Muukalainen


      Kirjoittaminen on itsetutkiskelua puhtaimmillaan. Sana puhdas on vaarallinen, ja sitä tulisi soveltaa vain näytön ruudulla, sillä on olemassa vain kahdenlaisia ihmisiä: koskettavia ja koskemattomia. Toiset koskevat ja toiset eivät. Minä kosken. Olen aina koskenut. Sellainen on raivostuttava pakkomielle, jota ei voi pestä pois.

      Siivoan näytön. Pyyhin siltä tuskin mitään, tai edes korjaan. Peitän sitä erilaisilla tyyleillä ja asianpuolikkailla, jotka hädin tuskin jaksavat roikkua mukana tarinassa, josta en tiedä, kuinka se päättyy. Olen jäänyt porraskäytävän ikkunapenkille istumaan ja katselemaan sisäpihalle, niin kuin lapsena tein, kun yksinäisyys oli syvimmillään. Sellainen ei eristyneisyyden tunne, vaan rajattomuus, kuin silmänkantamattomiin ulottuva, lohduttomalta tuntuva matka autiomaassa, nujertava.

      Ihmiset ja ystävät toimivat kuin kuori koppakuoriaiselle: piti sitä kasassa. Sisälmys oli minuutta, kuvottavaa massaa liiskattuna katuun. Ihmiset olivat löysän liman rajat ja huone, jonka seiniin saattoi nojata ja tuntea olevansa suojassa, turvassa tai koossa. Rajattomilla ihmisillä ei ollut mitään tällaista, ja olemassaolon kauhu aukesi kaikkiin suuntiin ilman minkäänlaisia estoja, pakonomaisia tarrautumisia johonkin olemattomaan. Ei mitään. Oli vain lämmin varjo kylmällä ikkunapenkillä, kirja takapuolen alla pehmusteena ja ympärillä autius ja loputon avaruus, sydämessä jatkuva, silmitön huuto.

      Talossamme asui vanha mies, jolla oli paljon kirjoja. Hän oli jonkinlainen menevä mies, sillä miekkonen tuli toistuvasti vastaan portaikossa, varsinkin, jos hissi oli epäkunnossa.
      Kirjakokoelman näin ensimmäisen kerran sinä samaisena ikkunapenkkipäivänä, jona uraani oltiin viilletty syvimmillään. Kihelmöivässä ja kirvelevässä, kuristavassa sumussa kuulin takaani kysymyksen.

      - Mitäs plikka pillität?

      En vastannut mitään, vaan vain vilkaisin velttoihin miehenkasvoihin, jotka omituisesti roikkuivat väsähtäneinä ja parransänkisinä edessäni. Harmaa, kulahtanut vanha ukko. Silmät kuin pillastuneella hevosella, sössöttävä puhetapa, yhtä roikkuva puku kuin olivat kasvot, ja kengät viime vuosikymmeneltä. Kainalossa hänellä oli sanomalehti. Oikeastaan niitä oli kaksi: Helsingin Sanomat ja HBL. Vanhuksen ympärillä lemusi tupakanhaju, pesemättömyys ja vanha viina. En tiedä miksi, mutta seurasin ukkelia tämän asuntoon ylempiin kerroksiin. Näin oman sukunimeni jäävän taakse. Oman oveni. Meidän ovemme. Olin siirtymässä pois omasta kerroksesta, omalta leveliltä.

      - Perkeleen hissi. On se nyt saatana kun ei yhtä hissiä saada toimimaan, miekkonen manasi ja mäiski sanomalehdillä hissinovia aina kohdalle osuessaan. Ihme tyyppi, mietin. Sillä ei varmaan oikein hissi kulkenut.

      Keskustelin Jörn Donnerin kanssa sen iltapäivän identiteetistä ja sen rakenteesta, sorron vastarinnasta ja sen logiikasta, taktiikasta ja strategiasta. Keskustelimme myös vapauden ja itsemääräämisoikeuden filosofisista perusteista ja luonteesta, niiden uhista. Minulla oli oikein hauska iltapäivä, vaikka hänellä ei ollut mitään muuta tarjottavaa kuin hanavettä ja vanhoja konvehteja.

      (Hihitystä)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      314
      2891
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2213
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1551
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe