viriilille 65-vuotiaalle mummolle💓?
Olisko täällä 60-70-vuotiaita miehiä
17
207
Vastaukset
- ehdokass
Löytyy 55 v mukava sinkku, pidän itseäni vanhemmasta naisesta.
- trololllol
Minäkin olen 55 mutta haluan että nainen kykenee vielä tekemään lapsia ja haluaa lapsia.
Hieno viihdearvo kuitenkin vanhemmilla naisillakin on- jhgfdrhio
Mymmö kirjoitti:
Eikun adoptiohakemukset vetämään vaan.
Haluaa oman suvun geeniperimän jatkumaan. Adoptio ei koskaan ole vaihtoehto.
- aikaloppuu
Vanha mies voi lisääntyä mutta lapsen kasvatus on eri asia.
- 50setPelaaPelejäkin
aikaloppuu kirjoitti:
Vanha mies voi lisääntyä mutta lapsen kasvatus on eri asia.
Viisikymppiset ovat tänäpäivänä eri kuin 1900 luvun alussa. Silloin kuoltiin nuorempina ja heikompikuntoisuus oli yleistä.
- gkjeiruwyog
Itse olen 54, ja pelaan tietokonepelejä, Golfaan, rassailen mopoja, jne. Mieli on 16 vuotiaan ja kolmekymppisen välimaastossa.
Oman ikäni koen samaksi kuin kolmekymppisenä. Ihmetyttää kaikki mummoutuvat ja ukkoutuvat tyypit.
Musiikkimaku on totaalisesti muuta kuin tanssilava roska, jota pakkosyötetään jonain "ikään liittyvänä" mukamas "johan tuon ikäisille pitää olla sitä tai tätä musiikkia".
Nainen joka ei ole mieleltään 20-30 vuotiaan tasolla, ei ole minun kanssani samalla ajatuksen tasolla, ei sitten millään.
En mitään mummoutuneita halua edes kavereiksi.
- tulenmerkki
se on muuten ihan kauheeta.ku onki jo mummo 60-70.en aja enää virvatulta.ku olen itsekkin vielä tulta.
- NuortaKyrpää
Ei mutta viriiliä 29-vuotiasta nuorta sonnia on tarjolla.
- vanhus89wuotta.seisoo
on on
kylähä noilla seisoo vielä vanhainkodissaki
se on tämä ihmisen perustoiminto tuo jorman seisominen etenkin ruoan päälle
naiset tietää, tie miehn jormaan vie syöttämällä sitä
sitte lastiakin tulee - totuuskomissioz
Ei. Ne ovat kaikki panemassa alle nelikymppisiä misukoita. Sellaisia normaalivartaloisia, BMI alle 22.
- suosiolla
Tilaa jo suosiolla se matka sinne Sambiaan, suomi porsaat ei kelpaa sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145