Olisko täällä 60-70-vuotiaita miehiä

Mymmö

viriilille 65-vuotiaalle mummolle💓?

17

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdokass

Löytyy 55 v mukava sinkku, pidän itseäni vanhemmasta naisesta.

• Sori liian nuori tykkään enempi homeisista hopeaketuista.

• trololllol

Minäkin olen 55 mutta haluan että nainen kykenee vielä tekemään lapsia ja haluaa lapsia.
      Hieno viihdearvo kuitenkin vanhemmilla naisillakin on

• Eikun adoptiohakemukset vetämään vaan.

• jhgfdrhio
        Mymmö kirjoitti:

Eikun adoptiohakemukset vetämään vaan.

Haluaa oman suvun geeniperimän jatkumaan. Adoptio ei koskaan ole vaihtoehto.

• aikaloppuu

Vanha mies voi lisääntyä mutta lapsen kasvatus on eri asia.

• 50setPelaaPelejäkin
        aikaloppuu kirjoitti:

Vanha mies voi lisääntyä mutta lapsen kasvatus on eri asia.

Viisikymppiset ovat tänäpäivänä eri kuin 1900 luvun alussa. Silloin kuoltiin nuorempina ja heikompikuntoisuus oli yleistä.

• gkjeiruwyog

Itse olen 54, ja pelaan tietokonepelejä, Golfaan, rassailen mopoja, jne. Mieli on 16 vuotiaan ja kolmekymppisen välimaastossa.

Oman ikäni koen samaksi kuin kolmekymppisenä. Ihmetyttää kaikki mummoutuvat ja ukkoutuvat tyypit.

Musiikkimaku on totaalisesti muuta kuin tanssilava roska, jota pakkosyötetään jonain "ikään liittyvänä" mukamas "johan tuon ikäisille pitää olla sitä tai tätä musiikkia".

Nainen joka ei ole mieleltään 20-30 vuotiaan tasolla, ei ole minun kanssani samalla ajatuksen tasolla, ei sitten millään.

En mitään mummoutuneita halua edes kavereiksi.

• tulenmerkki

se on muuten ihan kauheeta.ku onki jo mummo 60-70.en aja enää virvatulta.ku olen itsekkin vielä tulta.

• Visvatulet mä sulle näytän. :)

• NuortaKyrpää

Ei mutta viriiliä 29-vuotiasta nuorta sonnia on tarjolla.

• Kyllähän sinä voisit minun toy-pojakseni ryhtyä.👅

• vanhus89wuotta.seisoo

on on

kylähä noilla seisoo vielä vanhainkodissaki

se on tämä ihmisen perustoiminto tuo jorman seisominen etenkin ruoan päälle

naiset tietää, tie miehn jormaan vie syöttämällä sitä

sitte lastiakin tulee

• Liian homeinen olet jo minun makuuni. Sori ei jatkoon.

• totuuskomissioz

Ei. Ne ovat kaikki panemassa alle nelikymppisiä misukoita. Sellaisia normaalivartaloisia, BMI alle 22.

• Mymmö

Misukat ei ole naisia. Ne on tyttöjä joilla on vielä isä elättäjänä.

• suosiolla

Tilaa jo suosiolla se matka sinne Sambiaan, suomi porsaat ei kelpaa sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe