Huvittaako protskupirtelön juojat?

Syöoikeinvaam

Itseä huvittaa. Koko elämä on tullu urheiltua. Nyrkkeilyä kilpaa ja nyt sitten salilla käytt vuosi ja treenattu tavoitteellisesti. En syö lisäravinteita enkä palautusjuomia tms. Onko ihmiset menneet sekaisin kun juovat jatkuvasti jotain keinotekoisia proteiinijuomia jotka lihottavat ja turvottavat ja sitten jotkut jopa luulee että ne lihakset kasvavat kun juot jotain proteiinijauhojuomaa:) hyvä bisnes varmasti juu mutta mieti paljonko maksat siitä turhuudesta kuukaudessa? Itse nostan 170kg penkistä ja juoksen 3200 cooperin, vedän 32 leukaa jne ilman yhtäkään lisäravinnetta. Syökää terveellistä ruokaa mielummin sillä rahalla minkä tungette lisäravinteisiin.

8

1676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lkjkjhkhhjj

      Lisäravinne bisnes on sama kuin ”keisarin uudet vaatteet”...XD

      • Kummaatouhua

        Juu. Lisäravinteista ei ole paskankaan hyötyä muutakuin niille jotka niitä myyvät. Täysin ilman lisäravinteita urheilen minä ja kilpailen eräässä kovassa lajissa edelleen. En ymmärrä sitä joka tarvitsee palautusjuomaa?


    • MarjikselleBanaania

      Onhan siitä paljon näyttöä että nopeuttavat palautumista, lisäävät rasvatonta lihasmassaa, auttavat ruokailujen suunnittelussa.
      Ette ehkä ymmärrä kuinka paljon kovemmat tulokset teillä olisi jos käyttäisitte proteiini lisiä, koska ette ole koskaan kokeilleet.
      170Kg penkki voisi olla 200kg...
      Kyllä tiede on todistannut proteiini lisien kiistattomat hyödyt.

      • Kaikkilihoo

        Joo markkinatalous on todistanut lisäravinteiden hyödyn. Mitään hyötyä niistä ei normaali ihmiselle ole joka syö riittävästi. Jos taas et syö tiittävästi niin hyötyä voi olla. Mutta kuinka tyhmä pitää olla että korvaa puhdasta ruokaa keinotekoisella sontajauholla/napeilla? Muoti ilmiö. Ihmeset on sairaampia ja huonompikuntoisia kun koskaan ennen, ja monet lihoo juuri täynnä sokeria olevilla lisäravinnejauhoilla ja patukoilla. Proteiinipatukat eivät juuri kummene siitä syötkö suklaapatukan. Kumpikin täynnä sokeria.


      • Kjjkjkkjkkkj

        Olen kokeillut kyllä. Hyöty 0%. Viittitkö muuten laittaa sen linkin missä ”tiede” todistaa, nimen omaan proteiini lisien hyödyn.


      • juominen

        Juoksen talvella salilla kymppikilsan peruskuntolenkkejäni ilman juomia. Ympärillä vaeltelee nuoria kännykkä kädessä ja kuntojuomapullo toisessa kädessä. Kännykän tuijottamisen katkaisee silloin tällöin lyhyt liikesarja jossain laitteessa ja kuntojuoman hörppiminen vähäväliä. Hikoiluun he eivät nestettä tarvitse koska eivät hikoile, eivätkä palautukseenkaan koska eivät kuntoile.


    • MarjikselleBanaania

      Se sana on viitsitkö. Ja katso itse googlesta. Vai onko liian vaikeaa, kaikki pitää tuoda eteen valmiiksi.
      Juoksija ei voi tietää mikä tarkoitus on kenelläkin kuntosalilla.
      Etkö tiedä että jos halutaan kehittää maksimivoimaa niin palautusajan pitää olla pitkä, puhutaan täydellisestä palautuksesta.
      Proteiini jauheissa ei useinkaan ole sokeria ja on myös proteiini patukoita joissa ei ole sokeria.

      • juominen

        Maksimivoiman kehittämiseksi ponnistusten oltava kovia, ei kuntojuomien hörppimisestä ole hyötyä kevyessä liikuttelussa. Juomasta ei tule kuntoa eikä voimaa. Kusihädän kehittämiseksi ei kannata juoda niitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2491
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1635
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1444
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1305
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1222
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1152
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      82
      1021
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      998
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      942
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      886
    Aihe