Nainen haluaa turvallisen miehe, lämpöisen kodin, uskollisuutta, hyvän taloudellisen elämän, halauksia, rakkautta että välittäisit ja olisit ymmärtäväinen joka kuuntelee ja auttaa. Mikään viinamies ei voi tuollaista antaa naiselle Viinamiehen kanssa naisen elämä menee pilalle.
Mitä annettavaa teillä on naiselle
29
549
Vastaukset
- Teknodonna
Raivoni
Vastenmielinen
Vasten tahtoaan syntynyt esikoinen piparkakkutalossa huusi seinät halki ja hänet heitettiin hankeen huutamaan suunsa puhtaaksi. Kesällä koputti oveen nyrkki, ja vaati tyhjältä talolta selvitystä sen toimista ja edesottamuksista. Vaadittiin vastuuta.
Mielikuva mureni ja muuttui aukileeksi ihmetellä ihmisajatuksia omissa käsissä, roikotella niitä ja päästänsä pehmeää raajoista, oli rajattoman hauskaa, jos et itse ollut sellainen, jonka jalkovälistä roikkui naru lasten kiipeillä elämän latvuksiin, vaan ulkopuolinen kaikessa tässä, osaton ja alati neuvoton itsensä edessä, hameen alla luimisteleva leikkikaluton saatana.
(Hihitystä)- Riimurintu1
Kauneinta surrealismia, mitä olen aikoihin tällä sivustolla pitkiin aikoihin lukenut. Ihana.
- Teknodonna
Riimurintu1 kirjoitti:
Kauneinta surrealismia, mitä olen aikoihin tällä sivustolla pitkiin aikoihin lukenut. Ihana.
Mjaa
Mä en nyt osaa sanoa tähän enää yhtään mitään.
Kiva jos kolahti.
Provo tämäkin.
- Totuus-
Ei mitään annetavaa. En odota elämältä mitään enkä halua mitää naista enää koskaan.
- Kaisanoasaa
Antaisin naisen ajella karvani alapäästä.
No nyt sais pulled peeffiä...tuntitolkulla oli uunissa. Nam... rosepippuria kylvin päälle ja tomaatteja söin kyytipoikana.
Antaisin naiselle kotitöitä avokätisesti ja talousrahaa säästeliäästi. Antaisin suudelman aamulla lähtiessäni ja illalla takaisin tullessa. Vaatimattomat kukkaset antaisin pitkäksi venähtäneen illan jälkeen. Vapaat kädet antaisin sisustuksen suhteen, mutta arvosteluvarauksella. Lisäksi antaisin hänelle monta lasta ja unohtumattomia elämyksiä niitä hoitaessa.
Kukkia!...oooh (huokaisu ja polvistuu). Niitä ei ole näkynyt ihan äsken...(sydämiä lentelee).
Mutta viimeinen lause puhkaisi kuplan ja nuupautti krookuksen myllertäen mullatkin ylös.
(hih)- 765
misspönttöuuni kirjoitti:
Kukkia!...oooh (huokaisu ja polvistuu). Niitä ei ole näkynyt ihan äsken...(sydämiä lentelee).
Mutta viimeinen lause puhkaisi kuplan ja nuupautti krookuksen myllertäen mullatkin ylös.
(hih)Huomasitko, että sut myös pidettäisiin "kotiorjana", jonka talousrahaa pihtaillaan. Ei omaa elämää ollenkaan. Ei se olisi parin kukkapuskan arvoista.
Yksi pieni kukkanen voi tehdä naisen onnelliseksi...
- RumaMiesKyselee
Täh, siis miten kukkanen ja yksi ainoa pieni kukkanen voi tehdä naisen onnelliseksi.
Miehen voi tehdä onnelliseksi yksi puuttuva kiintolenkki avain.
Miten mies ja nainen ovatkaan nin erilaisia.
Nainen ei kiintolenkki avaimesta onnelliseksi tulisi, vaan todennäköisesti mies saisi kiintolenkkiavaimen kalloonsa kiukustuneelta naiselta.
Mies ei myöskään kukkasesta onnelliseksi tulisi, vaan heittäisi sen kompostiin.
Siis mikä siinä kukkasessa saa naisen niin onnelliseksi ja mikä kukka on paras...???
Mitä, jos ruma mies antaa naiselle kukan, miten nainen silloin suhtautuu.
Ainahan, jos komea mies ojentaa kukan naiselle, niin nainen on kuin hunajaa.... RumaMiesKyselee kirjoitti:
Täh, siis miten kukkanen ja yksi ainoa pieni kukkanen voi tehdä naisen onnelliseksi.
Miehen voi tehdä onnelliseksi yksi puuttuva kiintolenkki avain.
Miten mies ja nainen ovatkaan nin erilaisia.
Nainen ei kiintolenkki avaimesta onnelliseksi tulisi, vaan todennäköisesti mies saisi kiintolenkkiavaimen kalloonsa kiukustuneelta naiselta.
Mies ei myöskään kukkasesta onnelliseksi tulisi, vaan heittäisi sen kompostiin.
Siis mikä siinä kukkasessa saa naisen niin onnelliseksi ja mikä kukka on paras...???
Mitä, jos ruma mies antaa naiselle kukan, miten nainen silloin suhtautuu.
Ainahan, jos komea mies ojentaa kukan naiselle, niin nainen on kuin hunajaa....Noh siinäpä se onkin. Yllättävät, vaatimattomatkin pikku asiat tekevät onnelliseksi.
On mulle annettu kerran rikkakin. Siis tiedätkö, sellainen metallinen pyöreä osa, keskellä reikä. Mutta se annettiin rakkaudesta :D Se on jossain muinaisessa kynäpenaalissa vielä tallessa opiskeluajoilta heh. Olihan se yllättävää, mutta suhtauduin arvokkaasti ja tyyneydellä. Antajasta kun näki, että hän yritti kaikkensa. Ja kukapa mies ei mieleen rikan avulla jäisi :)
Rikan symboliikkaa olen kyllä pohtinut pitkään.
Niin se kukka. Aina sanotaan, että ruusu, mut mä taidan kyllä oikeammin pitää pioneista. Kyllä...Ja tulppaaneista (niiden aika on muuten nyt alkanut, miehet huom, ei kesällä, vaan nyt!).
Tulppaani natisee kivasti.
Siis mä suhtaudun kukkaan ja kukan antajaan aina vakavuudella. Saatan jopa kauniista vanhoillisromanttiseen tapaan niiata (hymyä).
Kokeile jollekin naiselle, ja katso mitä tapahtuu.misspönttöuuni kirjoitti:
Noh siinäpä se onkin. Yllättävät, vaatimattomatkin pikku asiat tekevät onnelliseksi.
On mulle annettu kerran rikkakin. Siis tiedätkö, sellainen metallinen pyöreä osa, keskellä reikä. Mutta se annettiin rakkaudesta :D Se on jossain muinaisessa kynäpenaalissa vielä tallessa opiskeluajoilta heh. Olihan se yllättävää, mutta suhtauduin arvokkaasti ja tyyneydellä. Antajasta kun näki, että hän yritti kaikkensa. Ja kukapa mies ei mieleen rikan avulla jäisi :)
Rikan symboliikkaa olen kyllä pohtinut pitkään.
Niin se kukka. Aina sanotaan, että ruusu, mut mä taidan kyllä oikeammin pitää pioneista. Kyllä...Ja tulppaaneista (niiden aika on muuten nyt alkanut, miehet huom, ei kesällä, vaan nyt!).
Tulppaani natisee kivasti.
Siis mä suhtaudun kukkaan ja kukan antajaan aina vakavuudella. Saatan jopa kauniista vanhoillisromanttiseen tapaan niiata (hymyä).
Kokeile jollekin naiselle, ja katso mitä tapahtuu... Se on muuten sitten Prikka, eikä mikään Rikka.. ;D
.. Ja Se varmaan kuvasi samaa kuin Sormuskin.. Eli Ympyrän Sulkeutumista.. Vaikka ei se nyt näyttänyt kuitenkaan Sulkeutuvan.. Mut joo.. Eipä se NykyPäivänä näytä Sulkeutivan, kuin AniHarvoin.. Taitaa olla SekundaSormuksia paljon liikenteessä.. ;D.. Ja RihkamaKausi.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Se on muuten sitten Prikka, eikä mikään Rikka.. ;D
.. Ja Se varmaan kuvasi samaa kuin Sormuskin.. Eli Ympyrän Sulkeutumista.. Vaikka ei se nyt näyttänyt kuitenkaan Sulkeutuvan.. Mut joo.. Eipä se NykyPäivänä näytä Sulkeutivan, kuin AniHarvoin.. Taitaa olla SekundaSormuksia paljon liikenteessä.. ;D.. Ja RihkamaKausi.. ;DOho. Mites minä nyt näin (ehkä se oli tätä itäistä murretta). Noh yksi rikka rokassa.
Prikka. Sano, mitä minä voisin sillä tehdä. Kun se todella on vielä tallessa :D
Sormusta? Oisko se voinut olla sitä. Oh nou. Ja siitä on mennyt 18 v. ja nyt mulle sanotaan. Se annettiin minulle todella oudossa opiskelutilanteessa; käsittelimme IATA-sopimuksia. Luulin, että hän käski minun liitää hemmettiin.misspönttöuuni kirjoitti:
Oho. Mites minä nyt näin (ehkä se oli tätä itäistä murretta). Noh yksi rikka rokassa.
Prikka. Sano, mitä minä voisin sillä tehdä. Kun se todella on vielä tallessa :D
Sormusta? Oisko se voinut olla sitä. Oh nou. Ja siitä on mennyt 18 v. ja nyt mulle sanotaan. Se annettiin minulle todella oudossa opiskelutilanteessa; käsittelimme IATA-sopimuksia. Luulin, että hän käski minun liitää hemmettiin... Näin näemmä on.. Eli "suotta" Sua Nuhtelin.. ;D.. Mulle tulee tuosta sanasta mieleen "Roska".. ;P
.. Mut joo.. Prikka on "virallinen" nimitys AlusLevystä.. ;P
.. Ihmeellisiä asioita Opiskelitte joo.. ;D.. Ja sunhan se pitäisi Paremmin tietää, että mitä hän mahdollisesti tarkoitti tai ei tarkoittanut.. Paitsi jos lentelit taas Kartan Tuolla Puolen.. ;D
- känniraunio
Miksi nainen valitsisi juuri Sinut kaikista hyvistä ehdokkaista?
Mitä sinulla on. Oleppas nyt rehellinen itsellesi. Juuri niin, jatkat vanhaan malliin ennenaikaiseen hautaan saakka. Ei ihme jos alkaa tenu maittaa kahta kauheemmin.
En minä sinua juomisesta syytä ihmisparka, sinä olet kännisi ansainnut, päähänpotkittu raunio. .. Sellasta Se MaksullisenNaisen "rakkaus" on.. ;D
- Kiltti-ja-kunnollinen
Antaisin rakkautta ja turvaa. Mitään muuta nainen ei tarvii elämässä.
Turvaa. Sitä naiset kyllä hakevat. Voin kompata. Turvallista nallea. Miehen kokoista nallea.
- 765
Minä en usko sinun pystyvän kenellekään naiselle turvaa antamaan. Pikemminkin se nainen joutuisi olemaan sinulle turvana(=äitinä).
- naisen.kokoiset.keijut
misspönttöuuni kirjoitti:
Turvaa. Sitä naiset kyllä hakevat. Voin kompata. Turvallista nallea. Miehen kokoista nallea.
Naisista taitaa löytyvän enemmän miehen kokoisia nalleja, kuin miehistä. Ainakin leveysysuunnassa. Minneköhän monet naisen kokoiset pienet ja sirot keijut on kadonnut, onkohan noi naisnallet syönyt ne?
- hei.kuka.puhuu
765 kirjoitti:
Minä en usko sinun pystyvän kenellekään naiselle turvaa antamaan. Pikemminkin se nainen joutuisi olemaan sinulle turvana(=äitinä).
Suurin osa miehistä joutuu olemaan naisille "isinä" (=pappa betalar) jonka selkänahasta tämä "teini" (=nainen) pyrkii repimään kaiken irti. Monet myös "äitinä". Ja näiden roolien päälle paljon muutakin.
- hienoahienoa
On hyvä koti, hyvät sisustukset, hyvät äänilaitteet, hyvä auto, työpaikka ja olen myös sijoittanut rahojani suht onnistuneesti. Ei näy naisia. Naisia riittää vain köyhille ja juopoille jännämiehille ja sitten yliopiston käyneille kirjaviisaille, joilla ei ole minkäänlaista käden taitoa.
- Normaalimies--
Seksiä 2-3 kertaa päivään ;)
Nainen pääsee harrastamaan seksiä minun kanssani..
Ja sitten jonain päivänä nainen pääsee kantamaan/synnyttämään minun jälkeläiset.. Se on kunniatehtävä.
:D- BEMeikirj
Hyvännäköisen miehen, josta voi olla ylpeä, kompromissitaitoisenkeskustelutaitoisen kumppanin, taitavan rakastajan, tasa-arvoisen kumppanin, joka selviytyy sekä miesten, että naisten töistä, kauniin kodin, hyvän toimeentulon, mukavia ulkoilmaharrastuksia, kulttuuria ja viihdettä.
Negatiiviselle puolelle on sanottava, että en ole 100% uskollinen (jota en tietysti kerro). Matkustan melko paljon. Minulla on paketti kasassa, joten lapset on jo enkä hanki uusia. Melko hankala ex-puoliso. Ehkä hiukan besser-wisseriyttä. En siedä prinsessakäytöstä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81979- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15899Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787