Eli siis oon 11 v tyttö ja etin poikaystävää. Ite asun Nokialla nii ois kiva jos poikaystäväkin asuis sit nokial mut voi asuu myös Tampereella tai muualla:) Poikaystävällä pitäis olla ainakin wappi, ig, ja snäppi ja olis hyvä jos ois 11-12 v. Mun snäppi on sandraheyy nii tulkaa laittaan jtn nii voidaan sit tutustuu❤️
Etin poikaystävää
3
852
Vastaukset
Hei Sandra
Selvyyden vuoksi. Olen sinua vanhempi. Siis ihmisenä kuin vastakohtasi.
Haluaisin kuitenkin kirjoitella sinulla. Vastaat jos tahdot. Pieniä tarinoita arjesta ja juhlasta. Tai kuvia omasta maailmasta.
En ehdota tapaamista enkä halua kuvia sinusta. Voit kysyä minulta mitä haluat ja vastaan kyllä. Itse huomioin ikäsi niin jutuissa kuin kysymyksissä.Miten kävi, löysitkö?
jessus joku 11v pirpana poikkiksen kaipuussa :D sillon ku itte olin 11v ni ei rakkaus kiinnostanu hevon vittuakaa :D pelaus oli se juttu (on edelleenki, mut khyl se oma muijjaki on jees) mut niinkö sinuna en laittas tänne mittää tämmöstä "poikaystävä haku" kosk et voi tietää yhtää minkälaisii tyyppei sulle pistää tänne kommenttii, eihä tää munkaa kommentti ehkä maailman asiallisin oo mut maailma ei oo semmonen jossa kaikki on ihania toisilleen ja kaikki on kilttejä jokaiselle, ei... maailma on just toisinpäin, tai no ei iha :D mut tajusit varmaa:D eli en ehk noin nuorena tänne tämmöstä keskusteluu alottais kosk et tiiä vaik minkälaisii pedofiilei/lapsiin sekaantujia tulee sulle snäppäilee, pahimmassa tapauksessa joku hullu voi tulla snäppää sulle jotein mitä ton ikäsen ei pitäs nähä... et nyt lähet vittuu täältä suomi 24 palstalta ja meet niide frendies kaa leikkii niil barbeil :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429