Parisuhde pilaa miehen

pyöräilymies

Kaikki kaverini jotka menivät töihin ja hankkivat muijan menivät lopulta ihan pilalle.
Ei nuo lähde kotoaan enää mihinkään kun "ääh väsyttää" ja on niin paljon kivempi vaan duunipäivän jälkeen lysähtää sohvalle imemään tissiä ja katsomaan Putousta.
Raavaan miehen ruokavaliokin on vaihdettu joihinkin ituihin ja karppipaskaan, kun muija käskee.

Toista se on minulla. Ikää 30v ja parisuhteita takana nolla.
Samaan aikaan kun kaverit lihoo kotona, minä käyn salilla, laskettelemassa, uimassa, hölkkäämässä, avannossa ja kehitän itseäni. Lueskelen monesti kirjastossa tietokirjallisuutta.
Kun töksäytän kaverille että voisko sieltä sohvanpohjalta nousta tissiä lupsuttelemasta edes kerran viikossa seurakseni salille, tulee tuttu ryöppy syytöksiä "katkeruudesta" ja kuinka "sinäkin imisit tissiä jos vaan saisit". Tässä vaiheessa tajuan, että kaikki on menetetty. Ei se sieltä sohvalta nouse enää koskaan.

13

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nicitönnä

Heh, se tissi nyt vaan voittaa monen muun hikoilun. On se niin kumma kapistus, tissiltä löhdetään ja tissille päädytään. Sano pikkupoika isällensä, kun iltamaidon hörppi.

• pyöräilymies

"On se niin kumma kapistus, tissiltä löhdetään ja tissille päädytään"

Tätä mietin kyllä itsekin. Miehen elämä alkaa tissiltä ja tavoite on päästä sinne takaisin. Ja siinä pysyä. Tai ainakin valtaosalla tuntuu menevän juuri näin.

"Heh, se tissi nyt vaan voittaa monen muun hikoilun. "

Aikalailla näin se mun kaverikin monesti sanoo kun kysyn salille. En tosin itse voi kuvitella kohdalleni vastaavaa.

• pyöräilymies kirjoitti:

"On se niin kumma kapistus, tissiltä löhdetään ja tissille päädytään"

Tätä mietin kyllä itsekin. Miehen elämä alkaa tissiltä ja tavoite on päästä sinne takaisin. Ja siinä pysyä. Tai ainakin valtaosalla tuntuu menevän juuri näin.

"Heh, se tissi nyt vaan voittaa monen muun hikoilun. "

Aikalailla näin se mun kaverikin monesti sanoo kun kysyn salille. En tosin itse voi kuvitella kohdalleni vastaavaa.

Alkaa se monesta muustakin paikkaa ja sinne pyritään takaisin.

Mies on kummallinen keksintö.

• Mä mietin...kun...voisko olla syynä, että tuosta listasta puuttui varjoliito?

Katsos, rintaruokinnassa olevaa ei voi laskea kovin kauas (nauraa)

• yli50Sinkku

Osin allekirjoitan tuon mitä aloittaja kirjoittaa, minullekin on sanottu aikoinaan (vapaat naiset), onneksi naiset eivät ole sinua vielä pilanneet. Kulissit kaventavat näkemystä, kehuja saa kotona, psyyke nousee ja arjen Teräsmiehet kasvavat naisten tukemina ja kannustamina, mutta syntyykö kaikista arjen sankareita vai vain kotisankareita?

• hgfghfhgfhgfhgfh

Ovat siis onnellisessa parisuhteessa. Mitä pahaa tuossa on?

• hjfhgffjhgfjgj
        hgfghfhgfhgfhgfh kirjoitti:

Ovat siis onnellisessa parisuhteessa. Mitä pahaa tuossa on?

Tuollaista on se oikeasti kiltin ja kunnollisen miehen elämä. Kehuja (rakkautta) saa kotona, psyyke nousee..

• Normimies35

Yks kaveri on täys juoppo ja pilalle mennyt. Nyt nainen jätti sen 10 vuoden jälkeen ja kaveri on ihan sekaisin uhkeilee itsarilla ja kaikkea. Lapsiakin niillä on kaksi.

• hienoahienoa

Mä olen huomannut saman. Varatut kaverit lähinnä rinkirunkkaavat keskenään jossain varattujen keskeisissä riennoissa ja eivät enää lähde sinkkukavereiden kanssa kunnon ryyppyreissuille. Minä itse käyn töissä ja salilla ja ryyppään, jos saan jonkun mukaan ryyppäämään viikonloppuna. Olin viime vkl baarissa ja en toki pillua saanut, mutta en enää jaksa ottaa siitä stressiä kun tietää miten naiset pilaavat miehensä. Ja koska seksi ei nyt ole niin erikoista kuin mitä jotkut heikkoitsetuntoiset itsetuntonsa pönkittäjät väittävät sen olevan. Mutta siis totta se, että parisuhde usein kyllä pilaa miehen.

• huonoa.seksiäkö

"Ja koska seksi ei nyt ole niin erikoista kuin mitä jotkut heikkoitsetuntoiset itsetuntonsa pönkittäjät väittävät sen olevan. "

Et ole siis saanut hyvää seksiä tai rakastellut unelmiesi naista.

• Naisasialooser11

"unelmiesi nainen" ei ilmeisesti käy paskalla eikä hänen pillustaan tule kuvottavia eritteitä?

Jotkut kokemattomat miehet uskovat juuri edellisen kirjoittajan kuvailemien miesten valheet seksistä.

• mekkk

Ei parisuhde meistä pillää vaan se oma tahdon puuttuminen ja tehdään niinkuin nainen sanoo eikä niinkuin itse halutaa ja jos miehelle on liikunta tärkeää niin sitä harrastetaan oli parisuhteessa tai ei. Itse jo 57v mies ja nykyisessä parisuhteessa jo yl i28v ja aina harratanut liikuntaa ja saanut naisenikin mukaan ja kerkisin harrataa vaikka lapsi oli vielä kototna ja nämä ovat elämän valintoja eikä muuta.

• rwedvdsdsdfssfdf

Kuka sinne salille kavereita mukaan tarvitsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe