Kotimaisen weekendin snacksusa esim. pippurirengas rasvaa 17%. Tafelil tavallinen sipsi 33%. Sit löytyy naturel jossa ei mitään ...mauste-suolaseosta vaan kiva dipata
halooo sipsin syöjät muista weekend
41
2275
Vastaukset
- kotimaisuus ekaksi
Joo, weekendit on hyvii vähä suolasii ja rasvasii, ja kotimaiii. saispa vaan kaikist k- kaupoista. Ite pidän becony naksusta , maistakaas tosi hyväääää.... oluen kans
- veijo 23
Hyvää on, mun herkku on weekendin mix pussi, sekä tykkään niis pippurirenkaista kans. Beconya täyty pyytää prismaan. käytän sitä kauppaa on lähellä
- hellu
veijo 23 kirjoitti:
Hyvää on, mun herkku on weekendin mix pussi, sekä tykkään niis pippurirenkaista kans. Beconya täyty pyytää prismaan. käytän sitä kauppaa on lähellä
Mun täytyy nyt sitten ostaa noit ja kokeilla. otan kantaa maanantaina. Mistähän mä saan niit Tampereella? Tietäiskö joku weekendien myyntipaikan?
- reino
hellu kirjoitti:
Mun täytyy nyt sitten ostaa noit ja kokeilla. otan kantaa maanantaina. Mistähän mä saan niit Tampereella? Tietäiskö joku weekendien myyntipaikan?
ainakin näytti olevan
- aituli
reino kirjoitti:
ainakin näytti olevan
Älä vain katso osta ja maista seuraavan kerran! Olispa vain meidän K-marketissakin...muuta kauppaa ei oo...lähellä
- aisapari
Kyllä ne muutkin on hyviä, oluen kanssa sopii kaikki wekendinsnacks tuotteet, kokeile vaikka sitä tikkua.
- aivan hukassa
aisapari kirjoitti:
Kyllä ne muutkin on hyviä, oluen kanssa sopii kaikki wekendinsnacks tuotteet, kokeile vaikka sitä tikkua.
Mutta mistä sitä täällä Porissa saa??? onko K- marketissa?
- opiskelija porista
aivan hukassa kirjoitti:
Joko weekendit on Porissa,mistä saa täältä? En ole löytänyt kertokaa??? K kaupassa käviä
- paljon autoileva
makuhan sen ratkaisee mun mielestä, mutta pitäisi löytyä sivastakin ( asun vieressä)...ja ABC - huoltsikoilta
- löytyi
löysin kotisivut!
- hepuli
aivan hukassa kirjoitti:
ainakin vähärauman K-market Länsiporissa on
- porilainen tyttö
hepuli kirjoitti:
ainakin vähärauman K-market Länsiporissa on
kiitos sinulle joka vastasit, keskustelupalsta toimii
- nettiä hyödyntävä
löytyi kirjoitti:
löysin kotisivut!
Oli ihan hyvät sivut, vielä dippikastikeohjeita ja tarjoilu sekä /käyttövinkkejä...niin oikein hyvät. Kilpalu on kiva.
- satuli
reino kirjoitti:
ainakin näytti olevan
misä euromarketissa oli??? kun mun euromarketissa ei ollut??? Mikä kauppias tai kaupunki? Vois sanoa esimerkin kun pyydän omaani
- hyödynnä netti
hei lukekaa kotisivuja, löytyy tietoo, weekendsnacks.com tiiät mitä syöt
- nanna 31
kivat sivut kävin kattoos. löyty ostopaikatkin hei...
- mamma 34
Olen samaa mieltä, kotimasuus kunniaan.Weekendit on koht ainoita kotimaisiisnacks tuotteit. Pitäisi saada k - kaupastani....voisko joku kertoo miksei oo?
- K-kauppa uskollinen
Meidänkään K-lähikaupassa Tampereella ei ole näitä tuotteita. On vain sitä taffelia ja sipsiä pirkaltakin joka on liian rasvasta kun syöt on kädetkin ihan öljyset. Kiinnostaa kovasti jos se on vielä läpinäkyvä pussi kuva oli nettisivulla!
- santtu
K-kauppa uskollinen kirjoitti:
Meidänkään K-lähikaupassa Tampereella ei ole näitä tuotteita. On vain sitä taffelia ja sipsiä pirkaltakin joka on liian rasvasta kun syöt on kädetkin ihan öljyset. Kiinnostaa kovasti jos se on vielä läpinäkyvä pussi kuva oli nettisivulla!
Hyvä toive minäkin haluisin sitä täältä, opiskelen tampereella, ja tuurin keskisellä sitä on kun käyn kotona!
- pakkasta -25
K-kauppa uskollinen kirjoitti:
hei!
Loma pelastettu, KITTILÄN s-marketista löytyy. olispa vaan suuria 200 g pussia!
- äiskä 27
hei mis iässä annetaan lapsille sipsejä ja karkkeja? mulla 2 v. poika 1v. tyttö ei vielä koskaan muut ku ruokaa... ja millä aloitetaan...herkuttelut?
- mummu
Hyvänen aika älä aloita ainakaan karkin syöntiä, ei siihen ole suositusta! Anna noita naksuja joita tässä keskustelussa on, tai popcornia . karkit vie hampat.
- naturel de
Hei oisko hyviä dippikastikeohjeita tolle weekendin tikulle? on hyvä dipata kun se on sellane pitkä, sopii napostelupöytään.???ohjeita kiitos
- ruoska
Kuulin kerran kaupassa kun konsulentti mainosti weekend-snackseja että niihin ei tarvitse dippiä ollenkaan kun niissä on maku valmiina ;) Heh, siitä tuli lentävä lause pitkäksi aikaa.
- tarkka
ruoska kirjoitti:
Kuulin kerran kaupassa kun konsulentti mainosti weekend-snackseja että niihin ei tarvitse dippiä ollenkaan kun niissä on maku valmiina ;) Heh, siitä tuli lentävä lause pitkäksi aikaa.
Hei.. makuasioita, kato netistä vaihtoehtoja on monta ja maistuu varmaan ilmankin. dippi lisää energiaa
- reino
se pahin homma ole. Noissa weekend naksuissa on silti vielä yli 500kcal/100g, eli pussista tulee sitten 1000kcal
- ainoastaan
oletkos ihan varma! >Olen eri mieltä
- tiitutaatu
moi!kuka on onnistunut porista löytämään pekoni snacseja?niitä oli joskus, mutta tuntuvat kadonneen vallan...kovasti kaipailen...oli niiiin hyviä!!
- aina tilaaja
tiitutaatu kirjoitti:
moi!kuka on onnistunut porista löytämään pekoni snacseja?niitä oli joskus, mutta tuntuvat kadonneen vallan...kovasti kaipailen...oli niiiin hyviä!!
Hei tiedän konstin täältä seinäjoelta, pyydä kauppiasta tilaamaan niitä. Nyt on Aarne Lehtisellä beconyt ja Minimaniinkin pyysin niitä jossa käyn aina joskus.
- pettynyt
aina tilaaja kirjoitti:
Hei tiedän konstin täältä seinäjoelta, pyydä kauppiasta tilaamaan niitä. Nyt on Aarne Lehtisellä beconyt ja Minimaniinkin pyysin niitä jossa käyn aina joskus.
Kuule ei se nii helppoo oo. Missä kaupassa näet myyjän...ja jolle vielä vois puhua tai joka kuuntelis. nii että veis asian eteenpäinkin???
- Vieno
pettynyt kirjoitti:
Kuule ei se nii helppoo oo. Missä kaupassa näet myyjän...ja jolle vielä vois puhua tai joka kuuntelis. nii että veis asian eteenpäinkin???
Kyllä se toimii on han se niin että asiakas on kunkku ja on han kaupalla palaute laatikko
- kaino kauppias
Vieno kirjoitti:
Kyllä se toimii on han se niin että asiakas on kunkku ja on han kaupalla palaute laatikko
Kumpa ihmiset käyttäisivätkin palautteen antoa. ollaan liian massa kuuliaisia. Pitäisi esittää tuotetoiveita. olen itse pienen kaupan kauppias.
Sitä myydään mitä asiakas haluaa.... - toivoja
kaino kauppias kirjoitti:
Kumpa ihmiset käyttäisivätkin palautteen antoa. ollaan liian massa kuuliaisia. Pitäisi esittää tuotetoiveita. olen itse pienen kaupan kauppias.
Sitä myydään mitä asiakas haluaa....Onko näin? Tuntuu että toiveet kaikuu kuuroile korville...ahkera palautteen antaja!
- ruuvi juustolla
Moi sellanen juustokierre ...ruuvi on hyvää
- kokeilija 1
Hyvä kiitos ostin kokeilin ja hyviä olivat!! Muistetaan
- Itsensä ajetteleva
Ihana todeta että joku muu kin uskalsi kokeilla
ja onnistui
- lehtien lukija
Hei tämä on nyt ajankohtainen hesari kirjoittaa rasvan haitoista. Se on korvienvälikysymys mitä valitset kaupasta ja kannattaa todella valita vähärasvaista kotimaista. Muistan weekendit kun ostan lapsilleni hyvää!
- Miksei saa Tampereela
Hyvä tuo Wekend naksu esitys mutta mistä löytäsin Tamperella eikö siellä ole ollenkaan niitä ?Kerro kiitos missä ?
- tamperelainen 44
Miksei saa Tampereela kirjoitti:
Hyvä tuo Wekend naksu esitys mutta mistä löytäsin Tamperella eikö siellä ole ollenkaan niitä ?Kerro kiitos missä ?
hei minäkin olen etsinyt niitä weekendiä mutta en ole löytänyt begonya tai tikkua ym. mistään...citymarkettiin toivoisin!
- Yllätynyt tuottesta
Hei nyt niillä on uudet pussit ja tuote ei sisällä natriumglutamattia sama kehitys
kun makkara Snellmanin tuotteeilla
Ja kuulemma pussissa ei metallia näin niiden konsulentti kertoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656685
- 562018
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes451909- 541172
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3511167Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511115Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141041Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917