Kukan merkitys naiselle???

ÄtmiKysyy

Mikä siinä kukassa on sellaista, mikä naiseen vaikuttaa, onko tunteet, vai mikä siinä kukassa on niin liikuttavaa.
Mies ei liikutu, eikä välitä saada kukkia, mutta nainen tuntuu kukista hullaantuvan eli onko kukalla samanlainen vaikutus naiseen, kuin kukalla on vaikutus mehiläiseen?
Onko kukalla merkitystä, vaikka punainen ruusu tai joku muu kukka.

Mitä tapahtuu, jos mies on jokun aikaa tuntenut naisen ja nainen miehen, ovat jutelleen useamman kerran keskenään, jos mies tekee sellaisen tempun, että ojentaa naiselle vaikka punaisen ruusun, niin mites nainen siihen reagoi?
Onko tilanne kiusallinen, jos ympärillä häärii muita, kun muulloin ei mies naista oikein missään näe, eikä naisen osoitekaan ole tiedossa, turvallisuus syistä nainen tuskin omaa osoitettaan kenelle tahansa menee antamaan.

Entä kukan antajan ulkonäkö?
Jos komea mies antaa naiselle vaikka punaisen ruusun, niin onko nainen todennäköisesti heti kohta kaulan ympärillä kiinni?
Entä onko ruman miehen tai ätmin ensinnäkään soveliasta mennä naiselle kukkaa antamaan tai useamman kukan kerralla.
Tapahtuuko niin, että nainen järkytyksestä sekaisena pudottaa kukan maahan, kantapäät kopsahtavat yhteen ja nainen tekee 180 asteen käännöksen ja tomerana poistuu paikalta ja ruma mies/ätmi jää suu auki katselemaan naisen poistumista.
Sen jälkeen nainen ei enää puhu rumalle miehelle/ätmille sanaakaan, jos sitä ennen olikin puhunut.
Eli viestittääkö nainen sitä, ettei hän ole rumasta miehestä/ätmistä kiinnostunut, jos tämä niin oli kuvitellut?

Milloin kukan ylipäänsä voi naiselle antaa, vai onko se edes viisasta...

80

2574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-pun-ruusuja

      En liikutu kukista sen kummemmin. Kukat on kauniita ja ostan joskus omaksi iloksi. Miehiltä en välitä kukkia saada.

    • flowersreally

      Pitääkö tätä kysyä, oikeasti? Siis Oikeasti?

    • Se on lähinnä se ajatus, ei niinkään kasvi itse. Jos niitä kukkia ostatte, niin leikkokukkia mielummin kuin ruukkukukkia.

      Ruukkukukkia..sinä on taas Sana.

      • Ja toinenkin juttu.. Moni nainen on sen verran terveydestään kiinnostunut ja pitää linjoistaan huolta, että suklaat ja makeat viinakset sopii unohtaa. Lisäksi tuollaiset tuliaiset kertoo mielikuvituksettomuudesta.


      • epäusko
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ja toinenkin juttu.. Moni nainen on sen verran terveydestään kiinnostunut ja pitää linjoistaan huolta, että suklaat ja makeat viinakset sopii unohtaa. Lisäksi tuollaiset tuliaiset kertoo mielikuvituksettomuudesta.

        Itse ainakin ilahtuisin paljon enemmän suklaasta kuin kukista, vaikka linjoja vahdinkin.


      • epäusko kirjoitti:

        Itse ainakin ilahtuisin paljon enemmän suklaasta kuin kukista, vaikka linjoja vahdinkin.

        Entäs jos antaskin rahana? Saa ostella mitä tykkää?


      • epäusko kirjoitti:

        Itse ainakin ilahtuisin paljon enemmän suklaasta kuin kukista, vaikka linjoja vahdinkin.

        Mä en hirveästi ole makean perään..Mun yks kaveri sai yhdeltä sulhokandilta suklaata ja jotain äitelää likööriä lahjaks, ei hirveesti perustanut. Mäkin ottaisin mielummin vaikka skumppapullon ja hedelmäkorin.


      • Dissident kirjoitti:

        Entäs jos antaskin rahana? Saa ostella mitä tykkää?

        Mä voin antaa mun tilinumeron..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä voin antaa mun tilinumeron..

        No annappa...ja nimihän pitää olla myös. Muuten ei hyväksy....


      • Dissident kirjoitti:

        No annappa...ja nimihän pitää olla myös. Muuten ei hyväksy....

        Paljon aattelit laittaa? Tonni vähintään, että huomaa tilillä jotain liikettä tapahtuneen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Paljon aattelit laittaa? Tonni vähintään, että huomaa tilillä jotain liikettä tapahtuneen.

        Noooh...pitää kattoo paljonko saan tytön kulkuneuvosta...

        http://aijaa.com/6Iz0Cz

        Vai oisitko tään ottanu? Laitanko tulee?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Paljon aattelit laittaa? Tonni vähintään, että huomaa tilillä jotain liikettä tapahtuneen.

        MobilePay
        Numero: 0505828272


      • Dissident kirjoitti:

        Noooh...pitää kattoo paljonko saan tytön kulkuneuvosta...

        http://aijaa.com/6Iz0Cz

        Vai oisitko tään ottanu? Laitanko tulee?

        Kumman?

        Mä oon jostain syystä heposille ihan tajuttoman allerginen. Olin taannoin jossain poliisien järjestämässä tapahtumassa, ja siellä sitten taputtelin jotain poliisihevosta, en hevospoliisia.. aattelin vielä, että onkohan mun heppa-allergia kadonnut. Siinä viitisen minuuttia seisoskelin ja lähdin sitten läpyttämään.. meni noin kymmenisen minuuttia lisää, kun silmät turpos tomaateiksi ja vettä alko valumaan silmistä ja nokasta kuin niagarasta..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kumman?

        Mä oon jostain syystä heposille ihan tajuttoman allerginen. Olin taannoin jossain poliisien järjestämässä tapahtumassa, ja siellä sitten taputtelin jotain poliisihevosta, en hevospoliisia.. aattelin vielä, että onkohan mun heppa-allergia kadonnut. Siinä viitisen minuuttia seisoskelin ja lähdin sitten läpyttämään.. meni noin kymmenisen minuuttia lisää, kun silmät turpos tomaateiksi ja vettä alko valumaan silmistä ja nokasta kuin niagarasta..

        Vermon raviradan yläkerta, se rafla, on mulle sopiva etäisyys hevosista.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vermon raviradan yläkerta, se rafla, on mulle sopiva etäisyys hevosista.

        Joo. Sama vika täällä. Meetvursti on mun läheisin suhde hepoisiin...

        No kävin mä vähänmatkan päässä tallustelee, kun tyttö ratsasti. Mutta koitin pysyy tuulen yläpuolella ja hyvänmatkan päässä elukasta.

        Kauhia maratonpuhelu oli tuossa äsken...


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Sama vika täällä. Meetvursti on mun läheisin suhde hepoisiin...

        No kävin mä vähänmatkan päässä tallustelee, kun tyttö ratsasti. Mutta koitin pysyy tuulen yläpuolella ja hyvänmatkan päässä elukasta.

        Kauhia maratonpuhelu oli tuossa äsken...

        Mopopoika ja heppatyttö. Aikas perinteellä vedätte..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mopopoika ja heppatyttö. Aikas perinteellä vedätte..

        Sähän oot ennen kukon pierasua ollut jo hereillä?

        Joo. Perinteisillä mennään. Mä odotan kovasti, kun jantteri pääsee huruuttelemaan itse paikasta a paikkaan b....ja c.

        Ja odotan myös, että tyttötorhistautuu. Siinä alkaa olla merkkejä siitä, että se on tyytymätön asusteluun äitinsä luona. En silleen halua, että sen ja äitin välit poikki menis, mutta sais se äiti itse heräillä ottamaan vähän vastuuta. Tyttö suunnitteli jo, että 16 vuotta kun täyttää, muuttaa yksin asumaan. Samalla teki voimisteluliikkeitä ja kun seisoi käsillään seinää vasten, mietti, että tai no ainakin vois asua täällä, kun uskaltas olla yövuoron aikaan yksin kotona. Oivalluksia! Arvaappa kuka levottoman vilkasluontoinen tyyppi mulle tuli tytöstä mieleen...


      • Dissident kirjoitti:

        Sähän oot ennen kukon pierasua ollut jo hereillä?

        Joo. Perinteisillä mennään. Mä odotan kovasti, kun jantteri pääsee huruuttelemaan itse paikasta a paikkaan b....ja c.

        Ja odotan myös, että tyttötorhistautuu. Siinä alkaa olla merkkejä siitä, että se on tyytymätön asusteluun äitinsä luona. En silleen halua, että sen ja äitin välit poikki menis, mutta sais se äiti itse heräillä ottamaan vähän vastuuta. Tyttö suunnitteli jo, että 16 vuotta kun täyttää, muuttaa yksin asumaan. Samalla teki voimisteluliikkeitä ja kun seisoi käsillään seinää vasten, mietti, että tai no ainakin vois asua täällä, kun uskaltas olla yövuoron aikaan yksin kotona. Oivalluksia! Arvaappa kuka levottoman vilkasluontoinen tyyppi mulle tuli tytöstä mieleen...

        Me mummot heräillään aikasin, että ehitään lypsylle, tai ainakin vessaan.

        Tuli mieleen kun mun vanhemmat eros, niin faija sano, että poika tulee ainakin hänen luokseen asumaan. Mutsi siihen, että siitä vaan ja oli lähinnä helpottunu..kas kun tämä poika, eli mun veli oli siihen aikoihin jotain 35v.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Me mummot heräillään aikasin, että ehitään lypsylle, tai ainakin vessaan.

        Tuli mieleen kun mun vanhemmat eros, niin faija sano, että poika tulee ainakin hänen luokseen asumaan. Mutsi siihen, että siitä vaan ja oli lähinnä helpottunu..kas kun tämä poika, eli mun veli oli siihen aikoihin jotain 35v.

        No hetken jo mietin mitä lypsät???

        Joo. No mä en aio nostattaa mitään huoltajuusasiaa tästä, mutta se miten lapset saa rakennettua maailmankuvaansa ja omaa elämää, on mulle tärkeää....taisitkin joskus sanoa, että voin sen tehdä...silloin turistiin tästä nuorten miesten oman elämän vastuunotosta ja siihen tukemisesta kotona...


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ja toinenkin juttu.. Moni nainen on sen verran terveydestään kiinnostunut ja pitää linjoistaan huolta, että suklaat ja makeat viinakset sopii unohtaa. Lisäksi tuollaiset tuliaiset kertoo mielikuvituksettomuudesta.

        Eivät ole! Naiset on miehistyneet eikä niille kukat merkitse mitään, ainoastaan 3 litraa viiniä tai kaljaa on naiselle se oikea


      • Anonyymi
        epäusko kirjoitti:

        Itse ainakin ilahtuisin paljon enemmän suklaasta kuin kukista, vaikka linjoja vahdinkin.

        Ei pidä paikkansa, Suomi naiselle ei kelpaa ku 3 litraa viiniä tai 13 tölkkiä kaljaa ja nämä on vasta pohjia, vähättelevät vain kukka ja suklaa ostoksia


    • Kukkakoodi on syytä opetella.

      Ei koskaan keltaisia.
      Kirja käteen mars.

      Ai, ihana natiseva tulppaani.

      • ÄtmiKysyy

        Miks ei keltaista voi antaa, onko keltainen niinku kusen väri, täh
        Eikös pääsiäisenä sovi tuoda keltasia narsisseja, vai mitä ne keltaiset pääsiäiskukat on, joita haudalle aina pääsiäisenä viedään, minä ainakin vien.
        Enpä minä tuotakaan tiennyt, ettei kukan kanssa saa ensitreffeille tulla.
        Minä kuulkaas olisin tullut 10 punaisen ruusun kanssa.



      • ÄtmiKysyy kirjoitti:

        Miks ei keltaista voi antaa, onko keltainen niinku kusen väri, täh
        Eikös pääsiäisenä sovi tuoda keltasia narsisseja, vai mitä ne keltaiset pääsiäiskukat on, joita haudalle aina pääsiäisenä viedään, minä ainakin vien.
        Enpä minä tuotakaan tiennyt, ettei kukan kanssa saa ensitreffeille tulla.
        Minä kuulkaas olisin tullut 10 punaisen ruusun kanssa.

        Ei se niin vakavaa ole. En tiedä miksi ei saisi tuoda, paitsi joskus olen kuullut, että se olisi ystävyyden väri.



      • ÄtmiKysyy kirjoitti:

        Miks ei keltaista voi antaa, onko keltainen niinku kusen väri, täh
        Eikös pääsiäisenä sovi tuoda keltasia narsisseja, vai mitä ne keltaiset pääsiäiskukat on, joita haudalle aina pääsiäisenä viedään, minä ainakin vien.
        Enpä minä tuotakaan tiennyt, ettei kukan kanssa saa ensitreffeille tulla.
        Minä kuulkaas olisin tullut 10 punaisen ruusun kanssa.

        Keltaiset ovat pettäjän ruusut.



      • misspönttöuuni
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Keltaiset ovat pettäjän ruusut.

        Ei naistenpäivänä, ei hääpäivänä, ei vuosipäivänä, ei ollenkaan naisystävälle, mut ystävälle voitte raahata. Tilanne, kohde ja koodi.

        Minimivaatimus on tajuta koodit.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei se niin vakavaa ole. En tiedä miksi ei saisi tuoda, paitsi joskus olen kuullut, että se olisi ystävyyden väri.

        Kissan viikset jos erehtyy keltaisia tuomaan. Vaikka ois ite G. Clooney. Huutaisin, että "what else!" Siinä jäisi nespressot väliin, latte(e)ksi menisi touhu.


    • Totta kai se on viisasta. Hyvä mies sentään.

      Ilmakasvit ovat nyt in. Saattaisin jopa itse innostua jos mies olisi niin aikaansa edellä.

      Voi teitä pikku hortonomit.

    • Pionit pöytään!

      Kiitos ja niiaus.

    • nainennnnnnnnn

      Älä koskaan saavu nettiensitreffeille kukan kanssa... toisille voit tulla...

    • Gnuk

      Turhaa vouhotusta. Toisaalta, jos osaat poimia voikukan oikealla hetkellä ja ojentaa sen naiselle, sillä voi olla aika isokin merkitys... :)

      • Joo. Se toimii, koska rikkakin, eli prikka toimii, vielä lähes parinkymmenen vuoden jälkeenkin.

        Kerroin aiemmin tuolla toisaalla ketjussa, kuinka sain opiskeluaikana kesken luennon mieheltä rikan, eli prikan, eli aluslevyn (metallisen härpäkkeen, jossa on reikä keskellä). Se yllättäen oli vielä tallessa, ja pomppasi esiin opiskelumateriaaleista yhtenä mappien siivouspäivän.

        Että tällä tavalla miehet. En näköjään pysty unohtamaan sitäkään kaveria. Ei kai sillä ole siis väliä, mitä ojentaa.

        Hetkellä on väliä.

        Miettikää nyt pientä prikkaa. Metallinen kylmä hassu kappale. Miekkonen panosti. Mä en vaan tajunnut.

        Kuis romanttista.


    • Kuklunkklan

      se on vuosisadan suurimpia huijauksia V O I M I A

    • Teknodonna

      Mjoo

      Kukka on oikeastaan naisen sukupuolielimen synonyymi. Värikoodit ovat taas toinen juttu. Minulle punainen kukka omassa käden kielessä edustaa oletusta siitä, että menkat ovat tältä erää ohi, ja ne voi heittää pois.

      Kukat näet aina heitetään pois, joskus jopa kukkivina.

      Suosin todella valkoisia ruusuja.


      (Naurua)

      • Teknodonna

        Kastepisaroilla.

        (Hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Kastepisaroilla.

        (Hirn)

        Ruusujen kanssa temutessa on kuitenkin aina hyvä muistaa, että jokaisessa ruusussa on piikki pistävä.

        Ruusu on eräänlainen puolustuskykyinen vagina.

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Ruusujen kanssa temutessa on kuitenkin aina hyvä muistaa, että jokaisessa ruusussa on piikki pistävä.

        Ruusu on eräänlainen puolustuskykyinen vagina.

        (Naurua)

        Mjoo

        Tätä menoa kun jatkaa, niin kohta on kukkakauppa lamassa.

        (Reps)


      • Olen aina ajatellut, että kukkien antaminen on samanlainen koodi kuin värikkäiden nenäliinojen pitäminen takataskussa.

        Nenäliinakoodista enemmän:
        https://en.wikipedia.org/wiki/Handkerchief_code

        Mikäli koodit kukkien suhteen ovat samat kuin liinojenkin, vihjaa esimerkiksi keltainen halukkuudesta vesiurheiluun.

        Mitä punaiseen tulee, annetaan niillä ymmärtää halukkuus fistaamiseen eli ilmeisestikin nyrkkeilyyn.

        Tämä koodisto on ilmeisesti joidenkin urheilijoiden keksimä, koska ruskean merkitys on scat, eli kyykky, joten painonnostosta lienee kyse.


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Tätä menoa kun jatkaa, niin kohta on kukkakauppa lamassa.

        (Reps)

        Ruusujen suvun ruusuista tuntemattomin taitaa olla kompassiruusu.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Ruusujen suvun ruusuista tuntemattomin taitaa olla kompassiruusu.

        (Hihitystä)

        Toiseksi harvinaisin lajin haara taitaa olla ruusudiagrammi.

        (Hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Toiseksi harvinaisin lajin haara taitaa olla ruusudiagrammi.

        (Hirn)

        Ehkä kaikista ruusuista kaunein on ruusuikkuna, mutta sen ongelma on hajuttomuus ja mauttomuus.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Ehkä kaikista ruusuista kaunein on ruusuikkuna, mutta sen ongelma on hajuttomuus ja mauttomuus.

        (Hihitystä)

        Enyway

        Ruusu on ja istuu lähes kaikkialla ihmiskunnan historian merkittävimmillä paikoilla.

        Ja miksi?

        No juuri siksi.

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Enyway

        Ruusu on ja istuu lähes kaikkialla ihmiskunnan historian merkittävimmillä paikoilla.

        Ja miksi?

        No juuri siksi.

        (Naurua)

        Sub Rosa

        Termi "Under The Rose" on ehkä ruusuista kuuluisin, koska se ainoa lajissaan, joka on sekä hajuton, mauton että näkymätön ruusu.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Sub Rosa

        Termi "Under The Rose" on ehkä ruusuista kuuluisin, koska se ainoa lajissaan, joka on sekä hajuton, mauton että näkymätön ruusu.

        (Hihitystä)

        Mjaa

        No sitten on tietenkin Teknodonna, joka on kaikkea muuta paitsi näitä kolmea arkkityyppiä.

        (Hirn)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Ehkä kaikista ruusuista kaunein on ruusuikkuna, mutta sen ongelma on hajuttomuus ja mauttomuus.

        (Hihitystä)

        Rumin on sitten vyöruusu. Piikkejä ei ole, mutta kipeää tekee. Kuulostaa arvoitukselta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Rumin on sitten vyöruusu. Piikkejä ei ole, mutta kipeää tekee. Kuulostaa arvoitukselta.

        Teknodonna on piikittelevä ruusu.


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        No sitten on tietenkin Teknodonna, joka on kaikkea muuta paitsi näitä kolmea arkkityyppiä.

        (Hirn)

        MIehen suhde kukkaan on minulle tuntematon alue, mutta uskoisin hänen kokevan kesäisin puhdasta näkemisen riemua vain nähdessään tienpientareella jotain erityislaatuista ja siitä erottuvaa. Kukkien värimaailma näet ei ole aivan siitä harmaimmasta päästä floran massaa.

        Florahan on sekin kukka.

        Ties vaikka ruusu?

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Wwuwuw kirjoitti:

        Rumin on sitten vyöruusu. Piikkejä ei ole, mutta kipeää tekee. Kuulostaa arvoitukselta.

        Prkl

        Tuo livahti ohi, sillä en ole sairastanut.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        MIehen suhde kukkaan on minulle tuntematon alue, mutta uskoisin hänen kokevan kesäisin puhdasta näkemisen riemua vain nähdessään tienpientareella jotain erityislaatuista ja siitä erottuvaa. Kukkien värimaailma näet ei ole aivan siitä harmaimmasta päästä floran massaa.

        Florahan on sekin kukka.

        Ties vaikka ruusu?

        (Naurua)

        Tätä yksinkertaista faktaa vasten on hyvä myös tarkastella naista itseään.

        Elämänsä kaikissa vaiheissa nainen on tuo kukka. Naiseus on kukkamaista, huomiota herättävää ja kiinnostavaa kaikinpuolin; on nuppuja ja täydessä loistossaan huumaavia, nuokkuvia, vitriineissään uinahtaneita kuivakukkia. On niin kaikenlaista.

        Mutta mitä kukka itse ajattelee tällaisesta?

        Otetaan esmes Tallinnan lautta alle ja kokoonnutaan katselemaan naisten mystistä nuuhkintaa hajuvesiosastolla.
        Siinä on tyyliin räikeää teiniä, itseään ja persoonallisuuttaan todentavaa, sekä kaihoisampaa varttunutta yllinkyllin namusteltavaksi.

        Missä tässä sen kukan idea on?

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Tätä yksinkertaista faktaa vasten on hyvä myös tarkastella naista itseään.

        Elämänsä kaikissa vaiheissa nainen on tuo kukka. Naiseus on kukkamaista, huomiota herättävää ja kiinnostavaa kaikinpuolin; on nuppuja ja täydessä loistossaan huumaavia, nuokkuvia, vitriineissään uinahtaneita kuivakukkia. On niin kaikenlaista.

        Mutta mitä kukka itse ajattelee tällaisesta?

        Otetaan esmes Tallinnan lautta alle ja kokoonnutaan katselemaan naisten mystistä nuuhkintaa hajuvesiosastolla.
        Siinä on tyyliin räikeää teiniä, itseään ja persoonallisuuttaan todentavaa, sekä kaihoisampaa varttunutta yllinkyllin namusteltavaksi.

        Missä tässä sen kukan idea on?

        (Naurua)

        Mjaa

        Mä en koskaan kuvitellutkaan saavani tähän vastausta, sillä ruusun idea on niin vahva, että se leikkaa läpi kaiken.

        Kaiken.

        (Kaikki on sana, jota ei sovi käyttää kuin kerran elämässä)


        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Mä en koskaan kuvitellutkaan saavani tähän vastausta, sillä ruusun idea on niin vahva, että se leikkaa läpi kaiken.

        Kaiken.

        (Kaikki on sana, jota ei sovi käyttää kuin kerran elämässä)


        (Hihitystä)

        Itselläni ei ole mitään muuta keinoa todentaa tätä "ruusun ideaa" kuin tämä.

        MItään muuta en voi sillä saralla saavuttaa. Tämä on uniikki.

        (Hihitystä)

        https://www.weekend.today/modules/pages/pictures/300x456/bxzx8jwd7eq_27987.jpg


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Itselläni ei ole mitään muuta keinoa todentaa tätä "ruusun ideaa" kuin tämä.

        MItään muuta en voi sillä saralla saavuttaa. Tämä on uniikki.

        (Hihitystä)

        https://www.weekend.today/modules/pages/pictures/300x456/bxzx8jwd7eq_27987.jpg

        Mjaa

        Jos nyt yhtään mitään mistään tietää, niin aika halvat olivat höyhenet ja lainavaatteet.

        Kuvasta ei voi puhua ikuisuuksiin (aidosta ja käsintehdystä voisi).

        Teknodonnan kokonaislumoavuus koostuu aika simppeleistä jutuista. Ensinnäkin pitää luoda rutto. Tämä on ainoa kirja, jota en ole saanut (vieläkään) luetuksi. Muita en ole ajatellut edes lukea, sillä niitä palaa jo Fortumin uuneissa siinä määrin, että paikat sulaa käsiin.

        Jalkoihin

        (Hihitystä)

        https://farm3.static.flickr.com/2900/14457546712_c8cb62c414_b.jpg


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Jos nyt yhtään mitään mistään tietää, niin aika halvat olivat höyhenet ja lainavaatteet.

        Kuvasta ei voi puhua ikuisuuksiin (aidosta ja käsintehdystä voisi).

        Teknodonnan kokonaislumoavuus koostuu aika simppeleistä jutuista. Ensinnäkin pitää luoda rutto. Tämä on ainoa kirja, jota en ole saanut (vieläkään) luetuksi. Muita en ole ajatellut edes lukea, sillä niitä palaa jo Fortumin uuneissa siinä määrin, että paikat sulaa käsiin.

        Jalkoihin

        (Hihitystä)

        https://farm3.static.flickr.com/2900/14457546712_c8cb62c414_b.jpg

        Teknodonnan prefektuuri

        Kuoleman kukka saattaa olla ihmiskunnan suurin saavutus sen olemassaolon aikana. Itse en lukeudu niihin ruusuihin, joiden tehtävä on kilpailla olemassaolonsa jätteissä näiden jätteistä.

        Vain kukoistaa.

        Olen viimeinen lajiani


        (Hihitystä)


        https://www.youtube.com/watch?v=grrrBeY31wk&index=1&list=RDGMEMYH9CUrFO7CfLJpaD7UR85wVMgrrrBeY31wk


    • Nainen39vee

      Itselleni kukilla ei ole muutä merkitystä, kuin että kiva keväällä ja kesällä nähdä niitä luonnossa. Ja tykkään siitä, että on muutama viherkasvi kotona - kun vaan muistaisi kastella niitä...

      En mitenkään erityisemmin tykkää saada tai ostaa leikkokukkia. No, jos joku nyt ostaa, vaikka merkkipäivänä, niin kyllähän sitä elettä toki arvostan. Mutta en tykkäisi siitä, että parisuhteessa minulle osteltaisiin kukkia. En muutenkaan tykkää siitä, että pitäisi koko ajan ostaa jotain. Mieluummin tunteet voi ilmaista sanoin ja teoin, ei ostamalla lahjoja.

      • EiTulppaaneja

        Musta taas on tosi mukavaa, kun mies käy esimerkiksi kauppareissulla ostamassa kimpun kukkia ja yllättää mut sillä. Paljon mieluummin kukkia kuin karkkia tai suklaata. Molemmista tulee hyvä mieli, mutta kukat ei lihota :)


    • tuoksuaruusujen

      Ruusuilla on värikoodit. Niillä mies viestittää naiselle omista tunteista. Punainen rakastumista jne.
      Keltaista ruusua ei kannata ihastukselle tai puolisolle viedä, koska se on uskottomuuden merkki. Keltaista voi viedä ystävälle. Ruusuja viedään yleensä paritonmäärä, en tiedä miksi. Juu jos olet menossa treffeille naisen luo, niin vie ihmeessä kukkia. Ehkä vaaleanpunaisia viestittääksesi, että kiinnostusta on. Kukat ovat romanttisille naisille todella hyvä tuominen, itse ilahdun aina kukista.
      Niiden kanssa sopii kevyt viini tai kuohuviinipullo.

      • Olen saanut tulipunaisia ruusuja teipattuna oveen. Viisi kappaletta. Kaksi vuotta aikaa. Ei viestiä, ei mitään. Ei selitystä jälkeen päin. Pelkät komeat ruusut.

        Tapahtuma vaivaa vieläkin. Kuka oli tuoja ja miksi? Miksei mitään viestiä?


    • Bridebutnotyours

      Kukat onkin todistus tunneälystä, ja siksi hengellisessä maailmassa niitä tarjotaan. Kauneus kun ei katsojan silmistä häviä. Toisin voi olla toisilla, jotka maailmallista ilkeämielisyyttä kannattavat.
      https://www.youtube.com/watch?v=LHcP4MWABGY

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Ostin kerran kukkia naiselle ja se haukkui minut lyttyyn ja heitti kukat roskiin. Sitten se alkoi olee jännämiehen kanssa joka hakkasi naisen.

    • En ole koskaan välittänyt kukista tai rahasta.
      Mies teki minulle ruokaa ja olin häkeltynyt hyvästä ruuasta.

      • Kerran osti kukkia ja minä istuin kuumassa autossa esikoisen kanssa tissitellyt ja harmittelin että kukkasia olisi edes jäätelön noin kuumalla säällä.😵


    • tolkunmiestokaisee

      Monenlaisia merkityksiä. Enemmän filosofisia merkityksiä, mielikuvia ja vertauskuvallisia merkityksiä.
      1. Nainen on kukka kukkien joukossa.
      2. Kaunis kun kukka.
      3. Loistaa kauneudellaan kun kukka.
      4. Viisaammilla muistuttaa, että kukkakin lakastuu.
      5. Kukka rakastamisen merkki " antaa kukka".
      6. Antaa kaunista kauniille.

      Kyllä kukalla on merkitystä. Värikoodit on tyhjänpäisiä keksintöjä ja niistä etsitään sisältöä raadollisessa yksinkertaisuudessa, kun muuta ei ymmärrä. Se on lähes brutaalia arvostelua. Minusta on ihan sama minkä värinen, kunhan on kaunis.
      Hölmömpi nainen ei sitä tajua, mutta samalla paljastaa itsensä, kun sitä kommentoi tai siihen reagoi. Sama miehissä. Jos esim. Keltainen olisi pettäjän väri, niin luutetteko te höhlät pattipäät, että pettäjä antaa keltaisen kukan? Ei tietenkään anna. Pettäjä pettää tällaisia tässäkin ja antaa punaisen.
      Värikoodeja ei siis ole. Se on vaan tyhjänpäiväistä tyhjää järjettömyyttä.

      Anna rohkeasti kukka naisellesi!

      Niin ja pitää muistuttaa, että Luoja on naisesta tehnyt kauniin miehen silmiin. Ei se nainen muuten mikään kaunis ole. Vai luuleeko joku sen johtuvan jotenkin itsestä, jos on kaunis?

      • "Vai luuleeko joku sen johtuvan jotenkin itsestä, jos on kaunis? "

        Sanoisin, että se johtuu aika pitkälti kihartimen tehoista ja 38 celsiuksen ripsiväristä.


        Mutta kukkien antaminen on eräänlainen "näytös", pieni dialogi, sen ajan voi pettäjäkin leikkiä rehellistä Bacheloria olematta sika kerralla.


    • Nicitönnä

      On kai se huomaavainen ele, vaikka mies voi olla huomaavainen antamatta kukkiakaan tai muitakaan irto lahjoja. En muista, että hirveen montaa kertaa olisin miehiltä kukkia saanut. Esiteini iässä ollessani kyllä naapurin poika ( kaveri), kantoi kesäaamuisin mulle itse keräämiään kukkasia ja tuli höpöttämään sängyn viereen. Puhui niin kauan jotakin, että heräsin ja sitten tyrkkäs kukat mulle. Tossa, keräsin tommosia. :)

      Lähetkö potkii mun kanssa palloa tai onkii räkäkiiskejä joelle, oli seuraavat kysymykset hyvin usein. Kyllä silloin siinä oli jotakin herttaista. Ehkä kuitenkin huomaavaiset teot ja auttaminen arjessa on asioita, jotka ainakin itsellä merkkaa enemmän kun kannetut lahjat. :)

      Minusta ne on sitä aitoa huomaavaisuutta ja huomioonottamista. Jakaa toisen taakkaa. Mutta tokihan alku on yleensä vaikutuksen tekemistä jotekin muuten, kuin olkapääksi heittäytymistä. Mutta jotenkin pyyteetön auttaminen tekee oikeesti hyvän vaikutuksen. Se, että ihminen on toiselle ihminen ja valmis auttamaan on tosi arvokas lahja saajalleen.

    • neverforgetit

      Kukat ei toimi. Nainen ostaa itselleen mitä haluaa, vaikka sitten kukkakimpun.
      Mutta oikein ajoitettu, ja mielellään naisen maun mukainen kahvi, siinä vasta jotain ;)

      • Teknodonna

        Mjoo

        Tähän kukka-asiaan palatakseni (Vittu että mä vihaa väliviivoja. Minkä helvetin takia näin kauniiseen kieleen on keksitty väliviiva? Tulee ihan mieleen jokin "viiva" jalkojen välissä. Aivan sairasta rikkoa kielellinen ilmaisu jollain viivalla. Nenään nyt sen voi vetää, mutta ei muuten: No can do).

        MIhinkä jäinkään? Ai niin!

        Latte Macchiato

        (Hihitystä)

        https://www.youtube.com/watch?v=fy0lCxRlgGQ


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Tähän kukka-asiaan palatakseni (Vittu että mä vihaa väliviivoja. Minkä helvetin takia näin kauniiseen kieleen on keksitty väliviiva? Tulee ihan mieleen jokin "viiva" jalkojen välissä. Aivan sairasta rikkoa kielellinen ilmaisu jollain viivalla. Nenään nyt sen voi vetää, mutta ei muuten: No can do).

        MIhinkä jäinkään? Ai niin!

        Latte Macchiato

        (Hihitystä)

        https://www.youtube.com/watch?v=fy0lCxRlgGQ

        Pointti

        Kukka annettuna naiselle on kuin sanoisi, että vie nämä roskiin.

        Esmes kouluissa, lastentarhoissa, erityisopetusluokissa duuniansa junnaaville naisille kukkien vieminen päättötilaisuuksissa on lähinnä loukkaus.

        Se tuntuu oikeasti vittuilulta.

        (NauruA)


      • forgetmenuts
        Teknodonna kirjoitti:

        Pointti

        Kukka annettuna naiselle on kuin sanoisi, että vie nämä roskiin.

        Esmes kouluissa, lastentarhoissa, erityisopetusluokissa duuniansa junnaaville naisille kukkien vieminen päättötilaisuuksissa on lähinnä loukkaus.

        Se tuntuu oikeasti vittuilulta.

        (NauruA)

        Ehkäpä jotkut osaa arvostaa niitä, mutta olen sun kanssa samaa mieltä. Sääliksi käy lähinnä kukkasia, välillä.

        Kukkaasia ;)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Pointti

        Kukka annettuna naiselle on kuin sanoisi, että vie nämä roskiin.

        Esmes kouluissa, lastentarhoissa, erityisopetusluokissa duuniansa junnaaville naisille kukkien vieminen päättötilaisuuksissa on lähinnä loukkaus.

        Se tuntuu oikeasti vittuilulta.

        (NauruA)

        Outoja sattumia

        Palvelualojen ammattiliiton PAMin esikuva ja alkusyy on Pamela Ewing.

        Luin tämän sivuilleni tulleen kommentin "yksisilmäisenä."

        Mitä helvettiä tällä on tekemistä OAJ.n tai ruusujen kanssa?

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Outoja sattumia

        Palvelualojen ammattiliiton PAMin esikuva ja alkusyy on Pamela Ewing.

        Luin tämän sivuilleni tulleen kommentin "yksisilmäisenä."

        Mitä helvettiä tällä on tekemistä OAJ.n tai ruusujen kanssa?

        (Naurua)

        Mjust

        Minne mun kaksoispisteet ovat kadonneet?

        Joku vei namukan. Tikkarin (nekun) lapsen suusta.

        (Hirn)


    • Minähän annoin Linerille joskus nettikukat

    • eimarketista

      Kukkaset on ihania mutta...ei markettien valmiit kimput. Ne on yleensä jo valmiiksi vanhoja. Pitää nähdä vaivaa että käy kukkakaupassa jossa varta vasten valituista kukkasista sidotaan se kimppu.
      Punaset ruusut ovat tylsiä. Toki niillä voi osoittaa jotain tunteita tms. Tykkään raikkaista ajankohtaisista kukkasista tehdyistä sekakimpuista.

    • Nainen39vee

      No entäs te miehet, tykkäättekö te saada kukkia?

      • mielipiteeni.M

        Ajatuksena toki ihan kiva mutta käytännön tasolla ei tuo minulle miehenä juurikaan iloa katsella niitä kukkia siinä pöydällä ja harmittaisi ajatella että montako euroa on niihin kukkiin hukannut.
        Paras lahja minkä nainen voi miehellensä antaa on olla kiinnostunut hänestä ja vakuuttaa mies siitä että haluaa hänen kanssaan loppuelämän parisuhteen.
        Ainakin itselläni kokemukset naisten kanssa tapailusta on se, että naiset on välinpitämättömiä ja on aivan ajan kysymys milloin naiselta tulee pakit. Suhteet ei tunnu tasavertaisilta, minä olen aina se joka on vähän yksipuolisesti kiinnostunut.


      • Teknodonna

        En

        Kukilla ei tee mitään.

        Niitä väistämättä tulee haistaneeksi, ja sitten käsissäsi on ongelmakimppu. Lisäksi mua on aina rieponut elämä tuhoaminen sen esteettisistä syistä.

        Jättäkää kukat omaan, hiljaiseen rauhaansa.

        (Naurua)


      • Nainen39vee

        Itse ajattelen aika samoin kuin te kaksi. Mieluummin antaisin kukkien kasvaa maassa. Ja arvostan suhteessa muunlaista huomioimista kuin kukkien tai muun ostelua. Ja kyllähän niistä aika lyhyt ilo tulee, kun moni kukka alkaa lakastua jo seuraavana päivänä tai viimeistään sitä seuraavana.


      • En nyt niin kukista perusta, mutta joku ruukkukasvi voisi olla mukava yllätys. Toki joku puutarhapensas olisi oikeinkin mieluinen.

        Itse olen vienyt joskus kukkia ensitreffeille. Silloin kyllä tilanne on ollut aina se että olen hakenut naisen kotoa ja lähdetty sieltä liikenteeseen. Jos on treffit sovittu valmiiksi vaikka kaupunkiin niin ne kukat on vaan haitolla.

        Ehkä sitä on hieman vanhanaikaiusuuteen taipuva ja perinteisiä romanttisia huomioita ihannoiva että itsekkin tulee siitä hyvä mieli kun kimpun ojentaa,


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1593
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1105
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      54
      886
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      791
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      130
      780
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      748
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      711
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      654
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      619
    Aihe