https://www.seiska.fi/Telkkari/Temptation-Islandin-sinkut-Melissa-18-ja-Milja-21-tahdittavat-erotiikkamessuja-tarjoavat
Ätmeille privaatti esitys. Menkää äkkiä varaamaan
Erotiikkamessut
15
298
Vastaukset
Suomalaiset stripparit on kyllä nähty.. :D
- Normimies35
Ei ätmit uskalla mennä tissejä katsomaan.
- Last12
Eipä tainnut tytöillä olla ihan.järkevä uravalinta ja taitaa.todellisuudentaju olla hukassa...No vanhemmat ovat varmaan ylpeitä heidän uravalinnastaan.
- etvrevevewrvwrvrfv
No tuskinpa kauheasti muuhunkaan hommaan kykyjä löytyy.
- Tindermies-
Olen ollut kolme kertaa eroottismessuilla. Ihan raisua menoa.
- Kaikysyäsaa
Milloin on ero messut.
Empä ole ikänä käynyt erotiikkamessuilla...jääneeköhän nämäkin väliin.
Vai menisikö kumminkin käymään, näkemään vain, että mikä se juttu on.- noieiosaamitään
Mielummin olisin nähnyt Donna Heartin ja Irina Tundran lavalla <3
- lelutti
Leluja teille https://www.youtube.com/watch?v=V6_HDROVx90&feature=youtu.be
- enmaksaisimitään
Toinen näyttää rimpulalta narkkarilta ja toinen tavis siideripissikseltä, en maksaisi euroakaan mistään.
Olen kerran käynyt erotiikkamessuilla, noin 10 v. sitten. Lyötiin kaverin kanssa vetoa ja hävisin. Jouduin lähtemään kaverin seuraksi erotiikkamessuille.
Messuilta en ostanut mitään, tuskin edes vilkuilin ympärilleni. Siellä oli esiintymässä nais- ja mies strippari, en jäänyt katsomaan. Koko kokemus oli nolo ja hämmentävä. Viivyin sen pakollisen 15 min. En ikinä enää lyö vetoa mistään.- paskojaparempi
Tulikos ylevä olo ajatellessa että on sellaisia paskoja parempi?
paskojaparempi kirjoitti:
Tulikos ylevä olo ajatellessa että on sellaisia paskoja parempi?
Ei tietenkään tullut, vaan nolotti ja hämmensi. Miksi kysyt? Sanoin en jo tuossa ed. viestissä.
Saattasin mennä, jos olisi jotain kattomistakin. Mutta semmosta perseen repimistä, niin EI. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81979- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15899Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787