https://www.seiska.fi/Telkkari/Temptation-Islandin-sinkut-Melissa-18-ja-Milja-21-tahdittavat-erotiikkamessuja-tarjoavat
Ätmeille privaatti esitys. Menkää äkkiä varaamaan
Erotiikkamessut
15
312
Vastaukset
Suomalaiset stripparit on kyllä nähty.. :D
- Normimies35
Ei ätmit uskalla mennä tissejä katsomaan.
- Last12
Eipä tainnut tytöillä olla ihan.järkevä uravalinta ja taitaa.todellisuudentaju olla hukassa...No vanhemmat ovat varmaan ylpeitä heidän uravalinnastaan.
- etvrevevewrvwrvrfv
No tuskinpa kauheasti muuhunkaan hommaan kykyjä löytyy.
- Tindermies-
Olen ollut kolme kertaa eroottismessuilla. Ihan raisua menoa.
- Kaikysyäsaa
Milloin on ero messut.
Empä ole ikänä käynyt erotiikkamessuilla...jääneeköhän nämäkin väliin.
Vai menisikö kumminkin käymään, näkemään vain, että mikä se juttu on.- noieiosaamitään
Mielummin olisin nähnyt Donna Heartin ja Irina Tundran lavalla <3
- lelutti
Leluja teille https://www.youtube.com/watch?v=V6_HDROVx90&feature=youtu.be
- enmaksaisimitään
Toinen näyttää rimpulalta narkkarilta ja toinen tavis siideripissikseltä, en maksaisi euroakaan mistään.
Olen kerran käynyt erotiikkamessuilla, noin 10 v. sitten. Lyötiin kaverin kanssa vetoa ja hävisin. Jouduin lähtemään kaverin seuraksi erotiikkamessuille.
Messuilta en ostanut mitään, tuskin edes vilkuilin ympärilleni. Siellä oli esiintymässä nais- ja mies strippari, en jäänyt katsomaan. Koko kokemus oli nolo ja hämmentävä. Viivyin sen pakollisen 15 min. En ikinä enää lyö vetoa mistään.- paskojaparempi
Tulikos ylevä olo ajatellessa että on sellaisia paskoja parempi?
paskojaparempi kirjoitti:
Tulikos ylevä olo ajatellessa että on sellaisia paskoja parempi?
Ei tietenkään tullut, vaan nolotti ja hämmensi. Miksi kysyt? Sanoin en jo tuossa ed. viestissä.
Saattasin mennä, jos olisi jotain kattomistakin. Mutta semmosta perseen repimistä, niin EI. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713144Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823619Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952894Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361369Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731354Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441289Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151254Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121157- 811051
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923