Mihin ruokaan (joko oikeaan tai jälkiruokaan,) voisi käyttää inkiväärihilloa? Ja minkä kanssa se sopii hyvin lisukkeeksi?
Ruokavalion suhteen en syö punaista lihaa. Mieluiten tekisin siitä ehkä jotain jälkiruokaa.
Olisi iso avaamaton purkki kaapissa, jolle en tiedä mitä tehdä.
Mihin käyttää inkiväärihillo?
4
6048
Vastaukset 4
- Hillot
Tuossa jotain mainittu: https://www.finefoods.fi/tuotteet/mackays/mackays-inkivaeaerihillo-340-g/
Melkeinpä aukaisisin ja maistaisin, sen perusteella sitten miettii mihin voisi laittaa, itselläkään ei moisesta kokemusta. - eipunaisellelihalle
Leivontaan, kanaruuat ja monet vihannesruuat pitävät inkivääristä.
- gingerginger
Inkivääripipareita ainakin tehdään, kävisiköhän tuo sellaisiin? Joko taikinaan tai hillosilmäksi keksin päälle? En tarkoita sellaisia ginger cookies, kuten joulupiparit, vaan ihan vaaleita pikkuleipä, joiden mausteena on inkivääri. En tiedä onko inkiväärihillo makea vai suolainen hillo.
- Anonyymi
Käytän inkiväärihilloa lusikallisen aamulla kaurapuuron kera. Ei tarvitse enää sokeria mukaan. Mielestäni antaa potkua aamuun. Tykkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522