lasten diabetes.

tieteentekijät-miten

2000 luvulla ilmaantui monia alle kouluikäisiä tai juuri kouluun menneitä lapsia joille yllättäin puhkesi diabetes.Eikä näihin ole vastauksia löytynyt miksi.Aloin pohtia mikä oli rokotteiden vaikutus joita vauvasta asti annettiin.Eikö niiden tarkoitus ollut antaa hyökkäysvoimaa tauteja vastaan.Samalla ne saattoivat torjua mielestäni oman elimistön toimintaa.Eli se ei enää tunnistanutkaan haiman takoitusta ja alkoi torjua,tuhota sen saarekkeita.
Lapset sairastui ja joutuvat elämään koko elämänsä ulkoisen insuliinin varassa.Eikö ehkä ymmärretä,että jokainen on yksilö.Eikä kaikki sovi kaikille.
Meillä ei vieläkään tiedetä mitä kaikkea rokotteissa on mikä on niiden tuoteseloste.Samoin tietysti lääkkeissä.Jopa maitopurkin kyljessä tämä on oltava.Mutta näin laajoissa ihmiseen vaikuttavissa sitä ei selkokielellä ole.
Onko edes tuolta pohjalta lasten diabetesta edes pohdittu koska siihen ei ole parantavaa vaihtoehtoa saatu.
Vai eikö uskalleta vaikka avaruutta valloitetaan .Virtuaalia jos toistakin rakennetaan mutta näihin todella raskaisiin asioihin ei löydetä todellista vaihoehtoa elämisen helpottamiseksi.
Tämä on tietysti tälläistä"karvahattu"pohdintaa.

4

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimennytihsnputkeen

Rokotteissa on tauti, miedompi versio. Eli tavallaan sairastat taudin. Nyt sinulla on immuniteetti tätä tautia vastaan, kunnes se muuttuu erilaiseksi. Eli ne jotka ei ota rokotetta sairastaa pahemman version taudista, tauti saattaa kestää kauan, levitä muihin ihmisiin lähistössä. Tauti muuttuu, rokote ei suojaa muuttuneelta. Pitää tehdä uusi rokote tai kaikki on vaarassa.

Lihavuus on suurin aiheuttaja, sokerin määrä. Lihava synnyttäjä, sokeri. Saattaa myös vaikuttaa lapseen.

• tehdään-se-yhdessä

Pohdinkin tätä broblematiikkaa tuosta rokotteen ns.lievä tauti pistellään voikin olla se juttu evät kaikki ole samasta muotista.Sait siis immuniteetin vaikka et sairastanut sinällään.Mutta mille kaikille sairauksille näillä haettiin immuniteettia.Mitkä olivat oheis aineet joita päätyi lapseen joita normaalisairastumisessa ole.Kannattaisi näitä tutkia tarkemmin mitä ja mihin vaikuttavia yhdisteitä rokotteissa 2000 luvun ainakin alkupuolella oli tai on.
      Tällä ei ole nyt mitään tekemistä näissä infulenssa jutuissa.Eikä kyse edes lihavista synnyttäjistä.Eipä näytä tutkimuksia esitelty missään.Ainoa mitä näillä kyselyilla haen niin on löytää tekijä tähän ja oikea keino parantumiseen.Tarvitsisi suurempaa näyttävämpää huomiota asiaan vaihteksi .

• FaktaPala

HMMM nyt kehitetään rokotetta jolla lasten diabetes saataisiin vähenemään!
      Ei diabetes ole yleistynyt suoraan rokotteiden takia, vaan osasyy voi olla se, että hyvän elintason maissa lapset eivät sairastele vaarattomia ja vähän vaarallisia lastentauteja niin paljon kuin alemman elintason maissa. ja tämä tekee jotakin immuunipuolustukselle ja jättää tilaa diabetekselle altistaville infektioille.
      Rokotteista on valtavasti enemmän hyötyä kuin haittaa. Tietysti haittojakin on, niin kuin ihan kaikesta voi olla myös haittaa.

• FaktaPala

Lapsen diabetes ei ole äidin vika, eikä sokerin vika, vaan syy on ihan muualla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5199
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3420
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2802
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2608
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1871
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1381
    Aihe