Mistähän on kyse Tampereen ja Tampereen seudun innostuksessa tunkea väkisin pizzoihin yököttävää valkosipulia? Onko joku keksinyt uuden villityksen vai mitä. Kolmella edellisellä kerralla, kun olen työmatkalla käynyt pizzalla (aina eri paikoissa), on aina kysytty rutiinikysymyksenä, laitetaanko pizzaan valkosipulia. Minä olen pohjoisempana tottunut siihen, että oregaanon osalta tätä kysytään aina ja valkosipulipizzat on ihan erikseen (mainittuna täyteluettelossa). Ja mikä pahinta, kahdella kertaa näistä kolmesta pizzassa on ollut ällöttävän makuista valkosipulia, vaikka selvästi olen sanonut, ettei sitä laiteta. Heikkoa toimintaa!
Vaikka Mansessa onkin yksi Suomen parhaista pizzerioista eli Dennis, niin kyllä nämä ei-niin-laadukkaat valkosipulimestat pilaa koko kaupungin maineen pizzakaupunkina. Jatkossa ei muissa uskalla käydä kuin Denniksessä tai Kotipizzassa tai Raxissa.
Tampereen valkosipuli-intoilu
Jemppa---
1
1714
Vastaukset
- pampere
Valkospipuli ei ole ällöttävää vaan loistavaa ja erittäin terveellistä, tosin tuoreena sitä ei juuri pitseroissa näe vaan vihreänä happia saaneena, eli pitseroissa en sitä ota enkä missään muuallakaan, ainoastaan itse laitettuna tuoreena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875