HUOMIO HUOMIO. KEMI/TORNIO.

Viltteri

Help. Onko kenelläkään antenni taloudessa omakotitalo alueella tietoo,?että näkyykö Suomen TV5.Ja millä kanavapaikalla?odotan innoissani pikaista vastausta.

7

2119

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perseestä_tämmönen
      • Saaran_ihailija

Koskeeko antenniverkon kanavapaikat todella koko Suomea eli näkyykö TV5 koko Suomessa antenniverkon kanavapaikalta 7 ? Miltä kanavalta näkyy Saara Aalto? Näkyykö myös Kemissä?

• Ande53

Ei taida TV5 näkyä Lapissa juuri ollenkaan. Lähimmät TV5-lähetykset löytyvät Kiimingistä ja Viantien alilähettimestä. Jos antenni on jompaa kumpaa kohti, niin eikun kokeilemaan onnea.

• Ratiokuuntelija

Tuo Ande53 näyttää olevan todellinen ja aito antennimies. Ei turhaan nimi ole Ande. Minkälainen antenni Ande53:lla on itsellään? Onko iso ja missä päin Kemiä se seisoo, niin käyn ottamassa mallia?

• Ande53

Ei se niin kummoinen ole. Triax Unix-100 n. 11 metrissä maanpinnasta suunnattuna Kiimingin lähetintä kohti. Mastovahvistin toki käytössä. Pääsääntöisesti pelasi hyvin, mutta viime syyskuun radiokelin aiheuttamat ongelmat saivat luovuttamaan. Ei näy niin ei näy. Tilasin kaapeli-TV:n.

• Ei_näy_eikä_toimi

Tv5 ei toimi edes etelä-Suomessa, eikä ole koko digi digi aikana juuri toiminut, eli sitä saa jo toisen kaupallisen roskakanavan kaapattua olympia kisatkin luopua pian kokonaan urheilusta, ja varsinkin maajoukkue kiekosta.

YHä tuokin roskakanava kehuskelee sivullaan, että TV5 näkyy maanpäällisen digi-tv -verkon C-kanavanipussa. TV5:n tekninen peitto on noin 96% Suomen väestöstä. Digitan näkyvyyskartta ei ole koskaan paikaansa pitänyt. Kaupalliset roskakanavat kuten mtv3 ja tv5 keskittykööt vaan siihen tositv reality formaatti roskaansa, joita kaupallisten kanavien osalta olen listannnut jo liki 180. Maksu rahastus töllöjä en myöskään enää ota, eipä toimi nekään, eikä moinen rahastus kiinnosta, kun pitäisi pian joka kanavalle ja ohjelmalle olla oma maksu korttinsa.

Eipä sikäli, television katselu minulta muutenkin loppuu kokonaan 2020, en todellakaan tollasten toinen toistaan typerämpien tositv reality formaatti roska ohjelmien vuoksi laitteita ja televisiotani uusi todellakaan.

• Keminmaassa

Näkyy tv5 kanava 10.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3073
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2735
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2345
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1949
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1547
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1390
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1361
    Aihe