Emme näe enään lapsia lumelta

lumiukkomies

Ainakaan tällä hetkellä emme nyt näe lapsia,menivät ulos ja ovat jossain lumikinosten takana.

18

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ljdfskj

      Hauska vitsi, mutta vakavalla asialla tässä vitsaillaan.

      Lapsia on hukkunut, jos ei (ehkä) lumihankeen, niin ainakin lumikasoihin.

      Mutta joo, hauska oli.

      • ilmasto.muuttui.taas

        Minun mielestäni tuossa ei ollut mitään hauskaa eikä vitsiä. Yksinkertaisesti vain se tosiasia on tuossa tuotu esiin, ettei lämpene ilmasto vaikka Petteri Taalas on niin pyhästi luvannut.


      • taisiollavitsi

        Ei tuosta ole paljoa aikaa kun eräät ottivat ihan tosissaan esitetyn väitteen "lapsemme eivät tule enään näkemään lunta"


      • isoisän_pojanpoika_
        ilmasto.muuttui.taas kirjoitti:

        Minun mielestäni tuossa ei ollut mitään hauskaa eikä vitsiä. Yksinkertaisesti vain se tosiasia on tuossa tuotu esiin, ettei lämpene ilmasto vaikka Petteri Taalas on niin pyhästi luvannut.

        Eli kun helmikuussa on lunta, ilmasto ei ole lämmennyt? On sulla päätelmät. Tiedoksi että ankarilla pakkasilla on kirkas taivas ja lunta ei tule. Sellaisia talviakin on joskus aiemmin ollut.....


      • sääeelis_sössöttää
        isoisän_pojanpoika_ kirjoitti:

        Eli kun helmikuussa on lunta, ilmasto ei ole lämmennyt? On sulla päätelmät. Tiedoksi että ankarilla pakkasilla on kirkas taivas ja lunta ei tule. Sellaisia talviakin on joskus aiemmin ollut.....

        Ja silloin lämpöisinä aikoina ei lunta ollut lainkaan.
        Nyt kun on viileämpää saamme nauttia lumesta, joka on ihan normaalia tähän kauteen.


      • oiuopjlkj
        isoisän_pojanpoika_ kirjoitti:

        Eli kun helmikuussa on lunta, ilmasto ei ole lämmennyt? On sulla päätelmät. Tiedoksi että ankarilla pakkasilla on kirkas taivas ja lunta ei tule. Sellaisia talviakin on joskus aiemmin ollut.....

        "Tiedoksi että ankarilla pakkasilla on kirkas taivas ja lunta ei tule" Tiedoksi sinulle, että pilvisyys vähentää lämpötilavaihteluita. Että se siitä ilmaston lämpenemisestä. Onko "ilmastonmuutos" sitten pilvisyyden lisääntymistä? Jos ei kerran ole lämpenemistä. Jotain sen täytyy olla, kun siitä presidenttikin on niin kovin huolissaan-kin.


      • ojdfdklkjadsf
        taisiollavitsi kirjoitti:

        Ei tuosta ole paljoa aikaa kun eräät ottivat ihan tosissaan esitetyn väitteen "lapsemme eivät tule enään näkemään lunta"

        "eräät ottivat ihan tosissaan esitetyn väitteen" - eräät ottavat tosissaan kaiken mikä joltakulta viralliselta tms. authoratiiviselta taholta esitetään. Ihmiset ovat vaan niin tyhmiä ja helppo-uskoisia. Silloin kun Suomi saatiin nousuun, meillä oli paljon enemmän ihmisiä, jotka osasivat ajatella omilla aivoillaan.


      • ilmasto.muuttui.taas kirjoitti:

        Minun mielestäni tuossa ei ollut mitään hauskaa eikä vitsiä. Yksinkertaisesti vain se tosiasia on tuossa tuotu esiin, ettei lämpene ilmasto vaikka Petteri Taalas on niin pyhästi luvannut.

        Petteri Taalaksen ennustukset Suomen osalta olivat seuraavalle 80 vuodelle.


      • MuistanHyvin
        isoisän_pojanpoika_ kirjoitti:

        Eli kun helmikuussa on lunta, ilmasto ei ole lämmennyt? On sulla päätelmät. Tiedoksi että ankarilla pakkasilla on kirkas taivas ja lunta ei tule. Sellaisia talviakin on joskus aiemmin ollut.....

        Heksingissähän ei yleendä ollut liäunta, ei 60-70-80-90-luvuilla kunnes 2008 kaikki muuttui ja sen jälkeen on ollut lunta sekä niin talvet kuin kesät viilentyneet.


    • Huomautin viestien poistatuksesta. Huomautukseni poistatettiin.

    • Onni_Hikiki_

      Lenseää on talvikeli. Eipä ole huopasille käyttöä, ei! Sen verran on pakkasella, että lunta sentään tullut. No aika myöhään, eilen juuri uutislähetyksessä kerrottiin että lumi Helsinkiin saatiin vasta helmikuussa. Eipä voi tuolla paljon hihhuloida....

      • Onni_Hikiki_

        Eli voinko tuosta tulkita että nimimerkin lumiukkomies aloitus oli ilmastoasiaa??


    • uusi.versio

      Aloittajan sanonta lienee uusi versio vanhasta, jonka mukaan emme näe metsää puilta.

    • ouewr

      Emmekä edellä ajavaa autoa.

      Nyt on huhtikuu.

      HUHTIKUU!

      Kevätkylvöt pitäisi aloittaa. Ennen kesää. Kesällä on jo myöhäistä. Kesään on enää kaksi kuukautta. Tuleeko tästä seuraava katovuosi?

      • TulevaTotuus

        Tuleva kesä on ainakin yhtä huono kuin viime kesä, viljanviljelyn voi ilmaston kylmenemisen johdosta unohtaa. Ruista voi yrittää mutta eiköhän tilanne 5 vuodessa jo kylmenemisen aiheuttamana ole se että ei mitään.
        Esimerkiksi Suomen nastarenkaiden käyttösäännöt ovat totaalisesti jäljessä nykytilanteesta, kyseessä on ihmisten henki.


    • errt

      Lapissa on nyt niin paljon lunta, ja lisää tulee, että jos tänne lasten kanssa tulee, niin ihan oikeasti saattavat hukkua ja kadota lumeen pihalle. Jää nähtäväksi, ehtiikö tämä lumi sulaa ennen seuraavaa talvea. Saariselällä lasketellaan kesäkuussa AIVAN VARMASTI.

    • TaalasEnnustelee

      Taalas voisi tulla kolaamaan mun pihan, koska lupasi lumetonta? Jotkut jopa uskoivat Taalaksen höpinöitä...

    • Eelis_Perma___nen

      "Saariselällä lasketellaan kesäkuussa AIVAN VARMASTI."
      Sanoi hörhö, tässä ketjussa. Ja nyt sitten otetaan kuorossa... röhönaurua!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe