Mä käyn kävelttämässä yhtä ruunaa (ratsastan sillä) ja oon tässä nyt jonkin aikaa sitä kävelyttänyt. Meillä sujuu ihan hyvin väistöt, pysähykset ja kentän kuviot. Peruutukset on vielä hieman hiomisen tarpeessa. Maastossakin on käyty jonkun verran. Oon aina koittanu tehä sillä samoja harjotuksia käynnissä, mitä ollaan tehty tunneilla muilla hepoilla, mutta nyt alkaa mulla ideat loppua sen suhteen että mitä tekisin sen kanssa. Ideoita?
Niin ja itse olen suurinpiirtein helppo C tasoa ratsastuksessa, että sen mukaisia juttuja, kiitos!
Mitä tehdä kävelytys hepan kanssa?
Kävelijä_
2
170
Vastaukset
- Fannywa
No kokeile mennä vaikka maa puomeja :D Tai keksi joku rata jota mennä, esim siinä vois vaikka pujotella ;)
- Angillian
Tosiaan, pujottelurata on hyvä. Laita maapuomit n. metrin etäisyydelle toisistaan ja mene ne pitkittäissuunnassa läpi. Sitten pystytolpat jonoon ja pujottelu tai voltti joka tolpan ympäri niin että joka toisen kierrät oikeassa kierrossa ja joka toisen vasemmassa kierrossa. Takaisin tolppien väliin ja peruutus keskellä niitä. ( Opettaa peruuttamaan suoraan. )
Tässä nyt muutama ajatus mitä tuli mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070