Oon miettinyt pitkään, pitäiskö värjätä hiukset blondiksi. Oon ennenkin värjäillyt valkoisesta mustaksi ja kaikkea siltä väliltä, mutta valkoiset hiukset ois taas haaveena. Hiukset ei oo koskaan värjäilyjen aikana olleet näin hyvässä kunnossa, mutta olisi silti mukava värjätä takaisin. Kysymys kuuluu siis että millä voisin värjätä hiukset vaaleiksi niin että ei tulisi hattarahiukset? Ja että ne ei katkeilisi taas puolet lyhyemmiksi :D.. Pitäisikö mennä kampaamoon värjäyttämään? Onko mitään erityisen hyvää väriä kaupoissa? Entä värjäyksen jälkeen mitään hoitavaa tuotetta tai itsetehtyä hiusmaskia mikä saisi hiukset blondina hyvään kuntoon?
Hiusten värjäys ruskeasta blondiksi
Vierailija5757
1
151
Vastaukset
- Blondmee
Et millään ainahan hiukset kärsii voimakkaista vaalennuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745048- 332821
- 402564
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261963Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401892- 951742
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291739- 1661603
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220