https://www.seiska.fi/Uutiset/Aasiasta-vaimoa-etsiva-Frederik-73-ihastui-thaimaalaisiin-naisiin-Pankkineidit-piirittivat
Sängyssä kolme naista samaan aikaan, no mitä vanhempi puu sitä kovempi oksa eli jokaiselle riittää kyllä.
Tuollaista elämää sinäkin HC-ATM voit viettää aasiassa. Vietnamissa saat käyttöösi kaikki kolme reikää koko yöksi parilla eurolla jo hotellin aulasta.
Frederik paneskelee aasiassa nuoria naisia!!
74
1531
Vastaukset
- Naisasialooser11
Frederikillä on myös lehtolapsia ympräi maailmaa, rakastelureissuilla tapahtuu
https://www.seiska.fi/Uutiset/Frederik-73-paljastaa-Kuluttanut-miljoona-euroa-lehtolapsiinsa-ympari-maailman
40v naisen panot on pantu, mutta 40v mies alka vasta pääsemään vauhtiin ja vauhti on kovinta seitsemän kympin jälkeen.- 765
No joo, onhan miehille ne siniset pillerit, niin että seittemänkymppinenkin vielä pystyy..... ainaki ajoittain.
- nautinto.kunniaan
765 kirjoitti:
No joo, onhan miehille ne siniset pillerit, niin että seittemänkymppinenkin vielä pystyy..... ainaki ajoittain.
JUURIKIN NOIN
Jos yhdenkin nappaa hanuriin niin johan keppi ponnahtaa seisomaan. Annetaan Retun nautiskella.....................hmmm....... ja mikäpä onkaan kolmen nuoren ja seksikkään kanssa vielä samassa sänyssä jos kirjoittajaan on uskmista. niin nautinto lienee parasta mahdollista..........hmmm............ )))))))))))) - Seksi.puuma
Pieleen meni..Olen 40 ja eilen vietin kiihkeitä hetkiä 20v kollin kanssa..naisen seksuaalisuus ja itsevarmuus vaan kasvaa iän myötä ja sen on sanoneet nuoret kollitkin!! Itse et saa naista mistään ikäluokasta ja katkerana täällä aina valitat.
- Boyhottis
"Vauhti kovinta 70v jälkeen" johan vitsin murjaisit..kovinta,ehkä hautaan siinä iässä.Miehen paras ikä 25-33v seksiin,sitten valitettavasti menee,se parasta ennen päiväys miehellä seksin suhteen!!!!
- IkäNumero
Olen miettinyt näitä isoja ikäeroja, mitä julkisuuteen on tullut, kun ikäeroa on yli 30 vuotta, niin eikös iän suhteen ole vähän niin, että mies senkun vanhenee, mutta nainen taas nuorenee, ainakin siltä tuntuu, vaikka kumpikin vanhenee.
Ikäero kuitenkin säilyy samana, vaikka tuntuu, että nainen nuorenee, kun itse vanhenee. - gterg
nautinto.kunniaan kirjoitti:
JUURIKIN NOIN
Jos yhdenkin nappaa hanuriin niin johan keppi ponnahtaa seisomaan. Annetaan Retun nautiskella.....................hmmm....... ja mikäpä onkaan kolmen nuoren ja seksikkään kanssa vielä samassa sänyssä jos kirjoittajaan on uskmista. niin nautinto lienee parasta mahdollista..........hmmm............ ))))))))))))Jos pilleri perseessä saa tuollaisen vaikutuksen aikaan, niin mitkä lie tulokset, kun se nautittaisiin suun kautta!
- Naisasialooser11
Boyhottis kirjoitti:
"Vauhti kovinta 70v jälkeen" johan vitsin murjaisit..kovinta,ehkä hautaan siinä iässä.Miehen paras ikä 25-33v seksiin,sitten valitettavasti menee,se parasta ennen päiväys miehellä seksin suhteen!!!!
Katkeran kurpan rutinaa. 25-33v mies on vielä täysi pojankloppi joka ei osaa muuta kuin nylkyttää naisen päällä muutaman minuutin ja tuolle edelliselle 40 matamille: Tottakai ne nuoret kollit sanovat kiimoissaan mitä vaan, että pääsevät tökkimään edes pilaantunutta lihaa, et kai oikasti niitä tosissaan ota:D?
- sinne_vaan
gterg kirjoitti:
Jos pilleri perseessä saa tuollaisen vaikutuksen aikaan, niin mitkä lie tulokset, kun se nautittaisiin suun kautta!
Se taitaa olla nimenomaan se perseeseen työntäminen, millä on vaikutusta. Suun kautta ei tunnu miltään.
- Seksi.puuma1
Naisasialooser11 kirjoitti:
Katkeran kurpan rutinaa. 25-33v mies on vielä täysi pojankloppi joka ei osaa muuta kuin nylkyttää naisen päällä muutaman minuutin ja tuolle edelliselle 40 matamille: Tottakai ne nuoret kollit sanovat kiimoissaan mitä vaan, että pääsevät tökkimään edes pilaantunutta lihaa, et kai oikasti niitä tosissaan ota:D?
Nuoret kollit jaksavat tuntikaupalla ,kun taas vanha papsu pari minuuttia ja ovat ihan raatoja!! Eipä tuo liha ole pilaantunutta vaan tiukkaa vielä..ja pojat haluaa innoisaan vielä uusintaa..No se on katkeran lerpan rutinaa,kun ei pääse pukille kenenkään kanssa.
Niin onhan just niin, että vasta sitten neljänkympin jälkeen se miestentaso vaan paranee ja nousee entisestään, eikä mistään vanhenemisesta ole miehillä vielä tietoakaan. Mutta ihme kun kerroit tästä asiasta vasta nyt, sillä luin itse tämän Seiskasta jo torstaina.
- tarraIenkkari
Ettekö te trollihahmot ole vähän niin kuin iättömiä?
tarraIenkkari kirjoitti:
Ettekö te trollihahmot ole vähän niin kuin iättömiä?
Mitkä ja ketkä ihmeen trollihahmot? Mä ainakin oon ihan vakavasti otettava ja tasokas kirjoittaja.
- Joopjoo
DarkFear kirjoitti:
Mitkä ja ketkä ihmeen trollihahmot? Mä ainakin oon ihan vakavasti otettava ja tasokas kirjoittaja.
Ihan takuulla olet mies86: sen keksimä trolli. Aina välillä pilkahtaa samanlainen sarkasmi sun kirjoituksista, mitä kirjoitat mies86: kin.
Vai että vakavasti otettava ja tasokas kirjoittaja. Joopjoo kirjoitti:
Ihan takuulla olet mies86: sen keksimä trolli. Aina välillä pilkahtaa samanlainen sarkasmi sun kirjoituksista, mitä kirjoitat mies86: kin.
Vai että vakavasti otettava ja tasokas kirjoittaja.Minkälainen sama sarkasmi on muka nähtävillä mun ja mies86:n kirjoituksista?
Mä oon kyllä itse ihan eri henkilö kun mitä mies86 ja mun kirjoituksissani ei kyllä pitäisi olla mitään sellaista, joista kukaan voisi päätellä mun olevan mikään trollihahmo. Sanoisin kyllä itse olevani kaikin tavoin vakavasti otettava ja tasokas kirjoittaja.- Ei.papsua
Johan vitsin murjaisit,etkä usko tohon skeidaan itsekkään.. Löysä kroppa,erektio ongelmat ja ne otsarypyt näkyy kilometrin päähän..kyllä se ikääntyminen miehissä näkyy..Alle 30v miehet petoja sängyssä ja kestävyys huippulaatua,eikä tartte sinisiä pillereitä!!! Siinä sulle totuutta kerrakseen!
- Naisasialooser11
Katkeran kurpan rutinaa. Alle 30v ei ole mies vaan pojanrimpula, joka ei osaa muuta kuin nylkyttää muutaman minuutin, siinä sinulle kestävyyttä.
Maksullinen nainenkin sen sanoi, että vanhat miehet ovat parhaita rakastajia. Mitä vanhempi puu sitä kovempi oksa
- hyväkunjollekin
Liian vanha olisi mulle. Kun ei nuo statukset nappaa.
- Anja.v
Kun mies tulee 73 ikään ei toimi mikään.
- Naisasialooser11
Hyvin näyttää toimivan kun panokuntoa riittää kolmellekkin naiselle samaan aikaan. Pojanrimpula ei pysty tyydyttämään edes yhtä.
- lääkkeetkohillaan
Hyvin näyttää toimivan kun panokuntoa riittää kolmellekkin naiselle samaan aikaan. Pojanrimpula ei pysty tyydyttämään edes yhtä.
Niillä sinisillä pillereillä tuota panokuntoa noin iäkkäällä papalla riittää.
- Äädämi1111111
lääkkeetkohillaan kirjoitti:
Niillä sinisillä pillereillä tuota panokuntoa noin iäkkäällä papalla riittää.
Se on ihan sama, millä konstilla sen kyrvän pystyyn veivaa. Pääasia on, että pääsee mällittämään.
- hienoaFrede
Äädämi1111111 kirjoitti:
Se on ihan sama, millä konstilla sen kyrvän pystyyn veivaa. Pääasia on, että pääsee mällittämään.
Jokainen terve mies on kateellinen Reetulle, 1 kaunis thaikku vastaa 10 suomalaista kitisevää kurppaa.
- Poro1234
hienoaFrede kirjoitti:
Jokainen terve mies on kateellinen Reetulle, 1 kaunis thaikku vastaa 10 suomalaista kitisevää kurppaa.
On varmaan kateellinen,kun saa kaikki taudit..ja noi thaikut ihan vitun rumia horoja
- Hotboy123
Nuoret ja lihaksikkaat viriilit miehet pystyy tyydyttämään vaikka 5 naista. Olen sen tehnytkin,ei vanhoista miehistä siihen enää ole. Myöntäkää tappionne! Iän myötä mieskunto vaan laskee.
- peräkammarissa6
Reetu kertoi olevansa tosi masentunut, no varmaan hetkittäin helpottaa nuorta jörniessä.
Samaan aikaan vanhapoika miettii mitä äiti laittaa aamiaiseksi. Kukin tyylillään. - KateellinenÄtmi
"Thaimaalaisissa naisissa on ihan vaimoainesta. Kun esimerkiksi menin pankkiin asioimaan, virkailija kysyi olenko sinkku, ja minähän totesin, että olen toki. Sen jälkeen kymmenkunta pankkineitiä tuli esittäytymään ja ehdottamaan illallistreffejä."
Juu, suomessa ei naiset kysele, että oletko sinkku ja ei täällä koskaan suomi nainen tule ja esitä miehelle illallis treffejä.
Jos suomessa mies menee ehdottamaan illallis treffejä heti ensimmäisen kerran suomi naisen nähdessään, niin sitä pidetään epäsopivana, kun vielä ei edes tunne toista.Raha on se kemia,eikä mikään muu.
Tätä ei vaan kaikki tyhmät juntit tajua,siellä kuukausiansiot tosi pienet ja niille kelpaa vaikka rämehirviö!- sellaisiaovatnaiset
puru68 kirjoitti:
Raha on se kemia,eikä mikään muu.
Tätä ei vaan kaikki tyhmät juntit tajua,siellä kuukausiansiot tosi pienet ja niille kelpaa vaikka rämehirviö!Resurssit ja status on kemia myös Suomessa. Jos tätä kemiaa ei ole, niin sitten jää jäljelle vielä se vaihtoehto, että kelpuuttaa ulkonäöllisesti itseään tasottomamman naisen. Tähän perustuu seuraavat naisten käyttämät lausahdukset miehille, jotka monet on varmaan joskus kuuleet; "Ota vanhempi, ota yh, ota lihavampi etc.".
- VähänRahaa
puru68 kirjoitti:
Raha on se kemia,eikä mikään muu.
Tätä ei vaan kaikki tyhmät juntit tajua,siellä kuukausiansiot tosi pienet ja niille kelpaa vaikka rämehirviö!Mitäs virkaa niillä feromoneilla sitten on, vai tuoksuuko raha feromonille.
Frederikin on ilmeisesti julkkis Thaimaassakin. Taitaa se raha vain kiinnostaa näitä Thaimaalaisia neitoja, kun noin iäkkään perään ovat.
On 9 miljoonaa Thaimaan bahtia käyttötilillä.
Onhan toki hintataso Thaimaassa paljon halvempi, kuin suomessa.
- RumaÄtmi
Ruma ätmi ei saa naista edes Aasiassa. Aasialaisten naisten silmissä Frederik on komea ja rikas viikinki tuuheine hiuksineen.
Miten Frederikillä on noin tuuheat ja hyvin pysyneet hiukset.
Suurimmalla osalla miehistähän on tuossa enemmän kaljua, kuin hiuksia.
Kun harvahiuksinen ruma ätmi astelee aasiassa, niin kaikki aasialaiset neidot juoksevat kauhuissaan pakoon, kun sitähän on ihan zombin näköinen. - whiskyonrock
Reetu otti hapanta rankemmin nuoruusiällä, se pitää hiukset päässä.
- KaljuLähestyy
Mulla on harvempi tukka, kuin Reetulla, vaikka ikää on paljon vähemmän.
Eikös sen pitäisi olla toisinpäin.
- HerääPöhkö
Onhan noita täälläkin, samaa alkuperääkin, tosin Aasiassa halvemmalla.
- Anonyymi
Dannylla on myös tuuheahko tukkalaite, joka pysyy kuosissa hyvin lakattuna, kuten Torviherrallakin,
- Nki1
Jotkin miehet tosi yksinkertaisia, tottakait nuo rahanperään on,eikä minkään muun,mutta helppo itselleen uskotella jotain muuta ja ummistaa silmänsä totuudelta! Hirveän näköisiä horoja tossa seiskan kannessa,varmaan Reterikki joutunut urakalla ottamaan niitä sinisiä pillereitä,eihän toi muumio muuten jaksais🤣 Täytyy olla henkisesti aika köyhä ihminen,kun tommosella täytyy retostella.
- joseijopaenemmän
Suomalaiset naiset ovat resurssien ja statuksen perään ihan yhtä paljon.
- OnKauniitakin
On niitä kauniitakin thaimaalaisia naisia. Asuinpakkakunnallani on yksi thaimaalainen nainen, joka on asunut suomessa pidempään.
- lapsentasolla
Tosi juntti.Monesti niillä joilla ei tapahdu mitään on vaan isot puheet.Tosi miehet on hiljaa!
- beethooven
Siis mieluummin Vietnamin kuin Thaimahan matkamiehen matka käy?
- Juntti12
Lähinnä toi seiskan kansikuva Reetusta herättää hilpeyttä ja sääliä. Fossiili yrittää vakuutella itselleen jotain,mitä ei ole. Jos lähden matkalle niin en seksin takia vaan kulttiuuriin ja nähtävyyksiin tutustuen. Aika tyylitön juntti.
- Pillujen--asiantuntija
Mitäköhän tauteja fredi tuo tullessaa. Kyllä sieltä nyt pillua saa 20 eurolla mutta jäkiseuraukset voikin olla parin tonnin arvoisia kun ravaat lääkärissä.
- harvaontäysinpuhdas
Suomalaiset jakarit levittää tauteja ihan samalla tavalla.
- Naisasialooser11
Itse asiassa sieltä saa pillua viidella eurolla tai ilmaiseksi. Isäni kaveri on reetun ikäinen ja viettää talvisin samanlaista elämää aasiassa, eikä kuulemma tarvitse edes maksaa jos tyytyy parasta ennen päiväyksen ohittaneeseen 30 tavaraan. Priimasta joutuu maksamaan vitosen vietnamilaisen hotellin aulabaarissa.
- Nähnyt.on
Itse asiassa sieltä saa pillua viidella eurolla tai ilmaiseksi. Isäni kaveri on reetun ikäinen ja viettää talvisin samanlaista elämää aasiassa, eikä kuulemma tarvitse edes maksaa jos tyytyy parasta ennen päiväyksen ohittaneeseen 30 tavaraan. Priimasta joutuu maksamaan vitosen vietnamilaisen hotellin aulabaarissa.
Ei pidä paikkaansa tuo juttu,sori vaan.
- werervwevwevwefwef
Teikällä ei vissiin ole mistään omakohtaista kokemusta kun kaikki jutut ovat "kavereiden" mutua.
- Pillujen--asiantuntija
On naisessa vikaa jos kelpuuttaa 77 v papparaisen.
Mikähän siinä papparaisessa voisi vedota? Mielikuva paksusta lompakosta, maineesta ja ilotyttö ottaa rahat pois, jos joku on niin avokätinen että antaa ottaa.
- Kurppa-nainen
Ällöttävä huoranpanija.
- eisenparempia
Lorttoilijat on ihan samaa tavaraa.
- hyihelvatti
Yhtä ällöttäviä kuin lorttojenpanijat.
Hyvä Reetu!
Laastarisuhteita. Ei se mitään vaimoa sieltä hae ja saa...korkeintaan jonkun taudin.
Taudin nimi voi olla vaikka rahankuppaus tms. viheliäinen vaiva, minkä voi saada jos holtittomasti naisissa ja naisten kanssa säheltää.
Kyllähän Reetun kaltainen Suomalainen sieltä vaimon löytää äkkiä.
Miten sitten sen varsinaisen rakkauden laita on, se on sitten toinen juttu.
Ainakin tulevan vaimon puolelta se tulee olemaan jotain muuta mihin länsimaisessa kulttuurissa on viime vuosikymmenien aikana totuttu.
Tällaiset rakkausavioliitot ovat lännessäkin aika tuore ilmiö ja avioliittoja tuolla Aasiassa solmitaan ihan puhtaasti rahan ja aseman vuoksi.
Kyllä sieltä Reetu rahamiehenä jonkun opprtunistin vaimokseen löytää.- ihme.kaunistelua
hullu_ukko kirjoitti:
Kyllähän Reetun kaltainen Suomalainen sieltä vaimon löytää äkkiä.
Miten sitten sen varsinaisen rakkauden laita on, se on sitten toinen juttu.
Ainakin tulevan vaimon puolelta se tulee olemaan jotain muuta mihin länsimaisessa kulttuurissa on viime vuosikymmenien aikana totuttu.
Tällaiset rakkausavioliitot ovat lännessäkin aika tuore ilmiö ja avioliittoja tuolla Aasiassa solmitaan ihan puhtaasti rahan ja aseman vuoksi.
Kyllä sieltä Reetu rahamiehenä jonkun opprtunistin vaimokseen löytää.Samanlaisia on naiset Suomessakin.
ihme.kaunistelua kirjoitti:
Samanlaisia on naiset Suomessakin.
Ikiajoin on maailma näin maannut ja näin mennään loppuun asti.
- Totuus-
Frederik ei saa suomesta enää kaksikymppistä kaunista nuorta naista joten se meni aaiaan huoria panemaan.
Niin no eihän se paneminen mutta jos 73-vee ukkeli saa hyväksyntää nuorilta naisilta & saa tuntea itsensä nuoreksi jälleen niin mikäs siinä vaikka olisikin vain raha mielessä noilla naisilla. Muistetaan kuitenkin vaihtoehto, ruttunaamainen nyrpeä suomikotka kattavalla paniohistorialla joka osaa vain vittuilla ja vaatia, ei hyvää sanaa koskaan suomimiehelle.
- mkmprfgererrvv
Tollasia baarieukkojen kuvia nyt voi ottaa kuka tahansa joka tuonne eksyy. Mutta Reetu on jo niin ehtoopuolella että antaa mennä vaan, tosin jos on fyffeä niin kyllä sillä parempaa tavaraa saa.
- Anonyymi
Kiimanussijan elämää..;))
Tästä ei voi ätmi edes unelmoida. On tuo Reetukin rupsahtanut. Mielestäni oli nuorena vielä komea, mutta kyllä nyt ikä näkyy naamassa. Varmaan sen takia ei saa nuoria naisia Suomesta.
Ja onko tämä lopulta sitten niin kadehdittavaa elämää, kun menettää libidonsa takia kaikki rahansa:
https://www.seiska.fi/kotimaa/frederik-73-paljastaa-kuluttanut-miljoona-euroa-lehtolapsiinsa-ympari-maailman-rakastelureissuilla-tapahtuu-asioita-joille-ei-voi-mitaan/583674- Anonyymi
Jos reetu nikkais sinulle silmää niin reetu panis sinuakin ja rakastuisit reetuun siin o julkkis ja rahamiehii ja tietää mitä naiset haluaa ja kaikki tuntemasi ihmiset olis kateellisia sinulle reetu otti sinut ja ulkomailla voitte tehdä jännii asioita
Anonyymi kirjoitti:
Jos reetu nikkais sinulle silmää niin reetu panis sinuakin ja rakastuisit reetuun siin o julkkis ja rahamiehii ja tietää mitä naiset haluaa ja kaikki tuntemasi ihmiset olis kateellisia sinulle reetu otti sinut ja ulkomailla voitte tehdä jännii asioita
Ei kiitos, mulla ei ole pappafetissiä, ihan riippumatta siitä kuinka kuuluisa se pappa on.
- Anonyymi
Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
Ei kiitos, mulla ei ole pappafetissiä, ihan riippumatta siitä kuinka kuuluisa se pappa on.
Mut pappa osaa rakastella ja panna ja on rahaa
- Anonyymi
Monroe ,mccoy,Danny, frederik meikkaavat itseään kuin teinitytöt.
Vaikeaa on vanheta ja vieläpä turha yritys peittää sitä.
- Anonyymi
Huvittavaa miten nää naiset täällä vannovat vaikka ja mitä mutta tosielämässä ja livenä asianlaita toisin , polvet löystyvät helpostikkin kellä kuuluisuuden kellä rahan edessä , palstasadut voi jättää omaan arvoonsa .
- Anonyymi
joaq1uin phoenix näeytterlijä joks oli jokrr elokuvsdds rndimmäiddrdä oli hyv ä ksgtdoin nrtflixidtä unrelms nsspuri Krlly :D åptmpyipyyksna
Ilmeidsen huono tämä leridi kswkks js Joswuyin.. - Anonyymi
oikrasto aola hauskakin kun annoin luvattä nettö bwrfkux ciu egdittaa jatsektavua egjö weu suus naubijsu ikkebjaab buub¨
- Anonyymi
hoohle eli meta siis kai yämän Zuikeerbeergin yhtiö läheryyi monta kertyaa että pääsetkö tilillesi ... piuyi jooh ny päädin js ifrsllinn dibn ougy
joyya näkeväy ryyä yoimii - Anonyymi
Reetun ongelma taitaa olla se, että hänelle on myrkkyä olla yksin, kaipaa ihmisiä ympärilleen, ehkä siksi ei Thaimaasta löytynyt vaimoakaan, kun haluaa huomiota enemmän kuin yksi vaimo pystyy hänelle antamaan?
- Anonyymi
Jotenkin oksettaa nykyajan touhu, mutta tätähän suomalaisnaiset on halunneet, joten miehet hakevat naisensa jatkossa ulkomailta.
- Anonyymi
Tätä suominaiset on halunneet ja seksirobotit tekee tuloaan eli miehet ei tarvitse naista kohta enää mihinkään..
- Anonyymi
Reetu ja Danny elvävät niin kuin kaikki miehet haluaisivat. Mutta harvalla on rohkeutta tai pätäkkää.
Samassa yhteydessä on mainittava myös Hollywood tähti Leonardo Di Caprio, joka on noin viisikymppinen mutta tapailee max 25-vee naisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669