muoniosta puuttuu vielä kultti

Muoniolainen

itse olen sitä mieltä että muonioon tarvittaisiin oma kultti

26

1461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PraisDaJeebus

      Olen täysin samaa mieltä! Mutta millainen se kultti olisi?!? Semmonen murha- ja seksikultti kävis, ko on tällä sen verran tylsää!! Kannatan!

      • silupejatuspej

        Tuollaista kulttiahan opetetaan joka yö telkassa. Tylsää opetusta.


    • KulttiBoiFromKKK

      Murha kultti! mennään porukalla pyörimään kylälle ja napataan eka vastaan tulija!

    • ei_tälläista_muonioon

      Ei missään nimessä! Meillähän on jo vanhoillislestadiolaisia!

      • piispeli

        ei herra jumala noin voi sanoa!!


      • pipsapossu_

        Sananvapaus


      • 12345654321
        pipsapossu_ kirjoitti:

        Sananvapaus

        Sanavapauteen kuuluu vastuu, niinkuin kaikkeen vapauteen kuuluu vastuu. Omista sanoista seuraa vastuu, se vastuu palaa luoksesi ennemmin tai myöhemmin, pipsapossu.


      • ajan.hermo

        Kaikki kirjoittamasi fundeeraukset jäävät nettiin ja hyvällä tuurilla jopa palautuvat mieleesi edes lukematta, ihan vain meditoinnin mieleen palauttamana.
        Tuskin muiden kirjoitukset niinkään palautuvat mieleen, niin en ainakaan itse ole kokenut.


    • Setäsieppi

      Ainaki sielä tosiii nätti siepin tyvär. Sitä vois palvoa? Setämies tykkäs

    • vistoa

      ootte te kyllä limasia ja vistoja te Muoniolaiset.

      • terapeuttiStråle

        Jaha, sinulla on kyllä outo peilikuva.


    • Merensinisyydestä

      Muonion edellä kirjoitusasiat asiat vetää minua hiljaiseksi. Kirjoitukissa tulee toistuvasti esille, Muoniossa on tylsää. Pahinta lienee todellisuudessa työttömyys ja osa agitoituu sosiaaliseen toimeentulo ammattiin. Tälle ammatille voi myös pudota korkeasti koulutettu, kun ei vastaavaa työtä löydy paikkakunnalta. Ihmettelen, että hyvin monet yritykset olisivat "Kauko "yritystoiminnalla, valmiit ostamaan palveluja ympäri Suomea ja valmistamaan heille tarvittavaa aineistoa tietoa käyttöön. Työnvälitys toimistot, miten he reagoivat Suomen työllisyyden ylösnousuun ja nostavatko he eräitä yritystoimintaan Muoniossa, "Etätyöhön" henkilönä, yrityksenä. Muonion johto, ei hallitse kehitystä enää vai ovatko väsyneitä. Ihmettelin, että Mielmukkavaaran sähkötuotantoon tuulipuiston rakentaminen, tulpattiin. Olisin rakennuttanut sen vaikka Muonion kuntana. Seuraavana Pallakselle oli Ylinimi rakennettumassa, erittäin palvelevan hotellin, mutta sammuiko siihenkin Muonion johdon mukaan tuleminen erittäin nopeana teknisenä apuna. Muonion yritykset, kyllä yhdessä yrittävät kehittää kuntaa, mutta mistä puuttuu kunnallinen kehittämisen mukaan tulo. Sana työttömyys ja toimeentulon synkkyys onko tosiaan, sana "Tylsä" paikka oikeata, vai olenko väärässä. Edelleenkin haluaisin asua loppuikäni Muoniossa, eli asunut siellä 2/3 osaa, eikä se kulttuuri muutu minulle miksikään ja olen aina nauttinut asua Muoniossa.

      • Wöu_chillaa

        Eikös herra/rouva/mikälie ymmärtänyt, että tämähän oli vitsinä? Missään ei myöskään puhuttu, että "Muoniossa on tylsää". Onko nyt vaan niin, että herralla/rouvalla/milläliellä on itsellä tylsää ja vaaniskelee yrittäen aiheuttaa konfliktia


    • Selvitäei

      Hyvä kirjoitus Merensinisyydeltä,mutta on valitettavaa,että muutama henkilö sekoittaa asioita ettei sitä selvitä vanha erkkikään

      • ajan.hermo

        No jos tuo merensinisyyden kirjoitus on hyvä niin mikä sitten on huonoa? Siis jota vanha erkkikään ei selvitä.


    • pösömösö

      Kertokaa mulle se vastakierteen arvoitus ,niin tarjoan seolla pullakahvit?

      • nassukkasetä

        Ei vastakierre ole arvootus. Se oli ennen pulteissa melko tavalinen. Niin ja potkupallossa. Kiitokset vaan kaffeesta ja pullasta.


    • Takahikijä

      Olisko se myötäkierre

    • kulttisalvaa

      Joku lubekultti oli vuosia sitten liekö enää?

      • Rasvat.pannassa

        Tyhmää suunsoittoahan se oli. Silloin vasta harjoiteltiin nettikirjoittelua.


    • Pois.se.meistä

      Mihin henkilökulttia tarvittaisiin? Ei Korean Kim ole esikuva.

      • Kuka.erehtyi.eniten

        Ei mihinkään tarvita henkilökulttia.


    • silupejatuspej

      Eikö nämä yleisimmät kultit riitä Muoniossa. Onhan siellä kirkon lisäksi joitakin pienempiä rukoushuoneita.

    • 59ihmine

      eiköstä Villisika kultti peliä kukhan tunne?

    • Pseudoukkeli

      Kultin sisälä ku olhaan niin ei tietä että olhaan kultissa, joten eikhän met kaikki olla mie mukhaan lukien. Toki on näitä kirkko vs fakta hörhöt, mutta ne on vain saman kultin osia ja toista ei olis ilman toista. Silti minustaki sais olla joku semmonen kultti jossa olis oikein häröjä rituaaleja että muljauttelis kunnola mahanpohjasta, muttako ei ihmiset taija jaksaa tarpheeksi vakavissaan leikkiä. Tunnuttaa että netki kultit mailmala on vain sen takia olemassa että leikkaa pikkusen terrää niiltä kaiken näkijöiltä.

    • Kiihtelysvaaralle

      Onneksi ei tarvitse ymmärtää mistä täällä kirjoitellaan. Vähäisempikin ymmärtäminen riittää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe