ja ainoa toiveeni oli, että maailmanhistorian suurin dopinghuijari- ja huijarivaltio norja pidettäisiin kurissa (nythän maailman parhaaksi talviurheilumaaksi todettu Venäjä on rampautettu juurikin norjan johtaman poliittisen wadan toimesta), mutta mitä vielä, IRSTAILU ON NIIN SAIRASTA, ETTÄ DDR ON PIENTÄ!
:( Viikko vielä!
Mutta toivo elää sentään vielä sen verran, että Saksa voittaisi mitalitilaston!
Olen katsonut kisoja nyt noin 500-600h'
1
323
Vastaukset 1
- Rahapuhuu
Ei ne jää kiinni. Vaikka miten paljon lyödään pöytään faktoja niiden toiminnasta. Näissäkin olympialaisissa on ollut ainakin 3 urheilijaa,jotka ei aikasemmin ole kummemmin pärjänneet. Haaga(astmapotilas), Kruger ja luistelija Lorentzen. Maarithan saa LUVALLA käyttää doping listalla olevaa ainetta.(?????mitä järkeä?). Lahden käry- kisojen 2002 jälkeen norjassa tuli dokkari norjalaisten nesteytyksestä ym. Kuvat oli kuin sotasairaalasta. Nesteytyspusseja pitkin poikin huonetta. Dokkarin näytön tulos ole se,että tv kanava joutui maksamaan miljoonakorvaukset tietyille hiihtäjille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412189Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236947Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152924- 78893
- 64881
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!38856- 111840
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581