ja ainoa toiveeni oli, että maailmanhistorian suurin dopinghuijari- ja huijarivaltio norja pidettäisiin kurissa (nythän maailman parhaaksi talviurheilumaaksi todettu Venäjä on rampautettu juurikin norjan johtaman poliittisen wadan toimesta), mutta mitä vielä, IRSTAILU ON NIIN SAIRASTA, ETTÄ DDR ON PIENTÄ!
:( Viikko vielä!
Mutta toivo elää sentään vielä sen verran, että Saksa voittaisi mitalitilaston!
Olen katsonut kisoja nyt noin 500-600h'
1
270
Vastaukset
- Rahapuhuu
Ei ne jää kiinni. Vaikka miten paljon lyödään pöytään faktoja niiden toiminnasta. Näissäkin olympialaisissa on ollut ainakin 3 urheilijaa,jotka ei aikasemmin ole kummemmin pärjänneet. Haaga(astmapotilas), Kruger ja luistelija Lorentzen. Maarithan saa LUVALLA käyttää doping listalla olevaa ainetta.(?????mitä järkeä?). Lahden käry- kisojen 2002 jälkeen norjassa tuli dokkari norjalaisten nesteytyksestä ym. Kuvat oli kuin sotasairaalasta. Nesteytyspusseja pitkin poikin huonetta. Dokkarin näytön tulos ole se,että tv kanava joutui maksamaan miljoonakorvaukset tietyille hiihtäjille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310619
- 525100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432301Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1072125- 282006
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131641Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411462Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291144Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331091Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk541007