Fiktiivisen sinkkunaisen syöksykierre

Pukeudun tänään hiuslakkaan ja seison aloillani ikkunassa käsi huvikummulla, nuottiviivoitetun maailmantajun tullessa talutetuksi puistoon huomioliiveissään. En pyyhi rämiseviä kaihtimia, vaan avaan valolle tien tänne, niin kuin avaa simpukassaan kainona seisoskeleva Venus itsensä, tuo elävältä keitetty.

He huutavat minussa, lapset ja niiden laumat, sisällä lihassani. Ja minä juoksen heidän luokseen viuluissa ja selloissa, ja he ovat poissa. Ikkunalasit ritisevät raapiessa, ja levy kämmenen alla on kuuma, sitten tulinen ja lopulta sietämätön. Tunnottomat koneet naivat toisiaan yön tyhjyydessä, tyynyyn huudetuissa sanoissa, kunnes sammuvat.

Toisinaan pyörryttää


(Hihitystä)

12

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjoo

      Naiselle on aina perin tärkeää pukeutua johonkin ja tuntea jotain saavutettavaa.

      (Naurua)

      • No täälläseuduin kannattaa kerrospukeutua tänään ja topakasti. -20 astetta on totta.

        Mitäs sä tälläsen donatellonikin oon ihan rekannu?

        Meinasitko kääriä hihat kunnolla ja alkaa palstaamaan?


      • Dissident kirjoitti:

        No täälläseuduin kannattaa kerrospukeutua tänään ja topakasti. -20 astetta on totta.

        Mitäs sä tälläsen donatellonikin oon ihan rekannu?

        Meinasitko kääriä hihat kunnolla ja alkaa palstaamaan?

        Mjaa

        En ole vielä edes vilkaissut ulos, vaikka tuolla aiempana näin väitin. Tavoitteena olisi kiertoajelu Itäkeskuksessa, sillä tarvitsen urbaanin kylmäpäivityksen.

        Hihoja ei tällä hetkellä ole.

        (Naurua)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjaa

        En ole vielä edes vilkaissut ulos, vaikka tuolla aiempana näin väitin. Tavoitteena olisi kiertoajelu Itäkeskuksessa, sillä tarvitsen urbaanin kylmäpäivityksen.

        Hihoja ei tällä hetkellä ole.

        (Naurua)

        Minä mietin, että laittaisko hellaan tulet, vai villasukat jalkaan...???

        Taidan laittaa villasukat jalkaan, keittää pari kuppia kahvetta ja laittaa hellaan tulet.

        Mulla on hihaa sunkin puolesta...


      • EdesUnissa
        Dissident kirjoitti:

        No täälläseuduin kannattaa kerrospukeutua tänään ja topakasti. -20 astetta on totta.

        Mitäs sä tälläsen donatellonikin oon ihan rekannu?

        Meinasitko kääriä hihat kunnolla ja alkaa palstaamaan?

        Oletan että rekkaus liittyy ajankohtaiseen Venetsian Karnevaaleihin. Teksti ei liity siihen taas mitenkään. Se on kirjoitettu Freudille analysoitavaksi.


      • EdesUnissa
        EdesUnissa kirjoitti:

        Oletan että rekkaus liittyy ajankohtaiseen Venetsian Karnevaaleihin. Teksti ei liity siihen taas mitenkään. Se on kirjoitettu Freudille analysoitavaksi.

        Siis toi maski kuuluu Venetsiaan. Tuo Donatello nimi kuuluu Firenzeen, ja lienee kiertävä viittaus David työhön jossa alaston Daavid on piirteiltään sekä naisellinen että mies.
        Daavid oli Donatellon ensimmäinen työ, tai ainakin ensimmäinen merkittävä työ.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Siis toi maski kuuluu Venetsiaan. Tuo Donatello nimi kuuluu Firenzeen, ja lienee kiertävä viittaus David työhön jossa alaston Daavid on piirteiltään sekä naisellinen että mies.
        Daavid oli Donatellon ensimmäinen työ, tai ainakin ensimmäinen merkittävä työ.

        Joo. Multa menee tollaiset ohi, että heilahtaa....

        Savolaistollo...tiedän vaan ruikoperän multakurkun... Jaakko Tepon..


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Siis toi maski kuuluu Venetsiaan. Tuo Donatello nimi kuuluu Firenzeen, ja lienee kiertävä viittaus David työhön jossa alaston Daavid on piirteiltään sekä naisellinen että mies.
        Daavid oli Donatellon ensimmäinen työ, tai ainakin ensimmäinen merkittävä työ.

        Käsittääkseni David oli kylläkin toinen merkittävä työ, ensimmäistä en vain saa nyt jostakin syystä päähäni.

        Palaan aiheeseen kun saan sen mieleeni.


      • EdesUnissa
        Dissident kirjoitti:

        Joo. Multa menee tollaiset ohi, että heilahtaa....

        Savolaistollo...tiedän vaan ruikoperän multakurkun... Jaakko Tepon..

        Enhän minäkään sitä voi tietää. Ne asiat tulivat vain ensiksi mieleen, koska kokoan ne omista kokemuksistani ja TeknoDonnan aiemmista luomuksista joissa mies ja naisrooli vaihtelee.

        Tekno voi kohta kertoa että nimi onkin Donatello-pastakastikkeesta, jota hän vain jumaloi. Toisen ihmisen ajatusten arvailu on aina vain arvailua.


      • EdesUnissa
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Käsittääkseni David oli kylläkin toinen merkittävä työ, ensimmäistä en vain saa nyt jostakin syystä päähäni.

        Palaan aiheeseen kun saan sen mieleeni.

        Olet oikeassa, tarkastin asian. Hän todellakin teki ensimmäisen tunnustusta saaneen työnsä jo parikymppisenä, ja useita muitakin marmoriteoksia ennen tuota pronssiveistosta josta minä puhuin. (Freud sanoisi että jos olen kiinnittänyt huomiota vain tuohon pronssi Daavidiin, niin minulla on tukahdetettuja seksuaalisia fantasioita todennäköisesti äitiäni kohtaan.)


    • Onnittelut syntymästä ja synnytysprosessista

      (hih)

    • hvhchvvhhvhv

      kaino kurpan viimeinen huuto ujossa mummontuoksussa

      (uiikuiik)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe