Fiktiivisen sinkkunaisen syöksykierre

Pukeudun tänään hiuslakkaan ja seison aloillani ikkunassa käsi huvikummulla, nuottiviivoitetun maailmantajun tullessa talutetuksi puistoon huomioliiveissään. En pyyhi rämiseviä kaihtimia, vaan avaan valolle tien tänne, niin kuin avaa simpukassaan kainona seisoskeleva Venus itsensä, tuo elävältä keitetty.

He huutavat minussa, lapset ja niiden laumat, sisällä lihassani. Ja minä juoksen heidän luokseen viuluissa ja selloissa, ja he ovat poissa. Ikkunalasit ritisevät raapiessa, ja levy kämmenen alla on kuuma, sitten tulinen ja lopulta sietämätön. Tunnottomat koneet naivat toisiaan yön tyhjyydessä, tyynyyn huudetuissa sanoissa, kunnes sammuvat.

Toisinaan pyörryttää


(Hihitystä)

12

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjoo

      Naiselle on aina perin tärkeää pukeutua johonkin ja tuntea jotain saavutettavaa.

      (Naurua)

      • No täälläseuduin kannattaa kerrospukeutua tänään ja topakasti. -20 astetta on totta.

        Mitäs sä tälläsen donatellonikin oon ihan rekannu?

        Meinasitko kääriä hihat kunnolla ja alkaa palstaamaan?


      • Dissident kirjoitti:

        No täälläseuduin kannattaa kerrospukeutua tänään ja topakasti. -20 astetta on totta.

        Mitäs sä tälläsen donatellonikin oon ihan rekannu?

        Meinasitko kääriä hihat kunnolla ja alkaa palstaamaan?

        Mjaa

        En ole vielä edes vilkaissut ulos, vaikka tuolla aiempana näin väitin. Tavoitteena olisi kiertoajelu Itäkeskuksessa, sillä tarvitsen urbaanin kylmäpäivityksen.

        Hihoja ei tällä hetkellä ole.

        (Naurua)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjaa

        En ole vielä edes vilkaissut ulos, vaikka tuolla aiempana näin väitin. Tavoitteena olisi kiertoajelu Itäkeskuksessa, sillä tarvitsen urbaanin kylmäpäivityksen.

        Hihoja ei tällä hetkellä ole.

        (Naurua)

        Minä mietin, että laittaisko hellaan tulet, vai villasukat jalkaan...???

        Taidan laittaa villasukat jalkaan, keittää pari kuppia kahvetta ja laittaa hellaan tulet.

        Mulla on hihaa sunkin puolesta...


      • EdesUnissa
        Dissident kirjoitti:

        No täälläseuduin kannattaa kerrospukeutua tänään ja topakasti. -20 astetta on totta.

        Mitäs sä tälläsen donatellonikin oon ihan rekannu?

        Meinasitko kääriä hihat kunnolla ja alkaa palstaamaan?

        Oletan että rekkaus liittyy ajankohtaiseen Venetsian Karnevaaleihin. Teksti ei liity siihen taas mitenkään. Se on kirjoitettu Freudille analysoitavaksi.


      • EdesUnissa
        EdesUnissa kirjoitti:

        Oletan että rekkaus liittyy ajankohtaiseen Venetsian Karnevaaleihin. Teksti ei liity siihen taas mitenkään. Se on kirjoitettu Freudille analysoitavaksi.

        Siis toi maski kuuluu Venetsiaan. Tuo Donatello nimi kuuluu Firenzeen, ja lienee kiertävä viittaus David työhön jossa alaston Daavid on piirteiltään sekä naisellinen että mies.
        Daavid oli Donatellon ensimmäinen työ, tai ainakin ensimmäinen merkittävä työ.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Siis toi maski kuuluu Venetsiaan. Tuo Donatello nimi kuuluu Firenzeen, ja lienee kiertävä viittaus David työhön jossa alaston Daavid on piirteiltään sekä naisellinen että mies.
        Daavid oli Donatellon ensimmäinen työ, tai ainakin ensimmäinen merkittävä työ.

        Joo. Multa menee tollaiset ohi, että heilahtaa....

        Savolaistollo...tiedän vaan ruikoperän multakurkun... Jaakko Tepon..


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Siis toi maski kuuluu Venetsiaan. Tuo Donatello nimi kuuluu Firenzeen, ja lienee kiertävä viittaus David työhön jossa alaston Daavid on piirteiltään sekä naisellinen että mies.
        Daavid oli Donatellon ensimmäinen työ, tai ainakin ensimmäinen merkittävä työ.

        Käsittääkseni David oli kylläkin toinen merkittävä työ, ensimmäistä en vain saa nyt jostakin syystä päähäni.

        Palaan aiheeseen kun saan sen mieleeni.


      • EdesUnissa
        Dissident kirjoitti:

        Joo. Multa menee tollaiset ohi, että heilahtaa....

        Savolaistollo...tiedän vaan ruikoperän multakurkun... Jaakko Tepon..

        Enhän minäkään sitä voi tietää. Ne asiat tulivat vain ensiksi mieleen, koska kokoan ne omista kokemuksistani ja TeknoDonnan aiemmista luomuksista joissa mies ja naisrooli vaihtelee.

        Tekno voi kohta kertoa että nimi onkin Donatello-pastakastikkeesta, jota hän vain jumaloi. Toisen ihmisen ajatusten arvailu on aina vain arvailua.


      • EdesUnissa
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Käsittääkseni David oli kylläkin toinen merkittävä työ, ensimmäistä en vain saa nyt jostakin syystä päähäni.

        Palaan aiheeseen kun saan sen mieleeni.

        Olet oikeassa, tarkastin asian. Hän todellakin teki ensimmäisen tunnustusta saaneen työnsä jo parikymppisenä, ja useita muitakin marmoriteoksia ennen tuota pronssiveistosta josta minä puhuin. (Freud sanoisi että jos olen kiinnittänyt huomiota vain tuohon pronssi Daavidiin, niin minulla on tukahdetettuja seksuaalisia fantasioita todennäköisesti äitiäni kohtaan.)


    • Onnittelut syntymästä ja synnytysprosessista

      (hih)

    • hvhchvvhhvhv

      kaino kurpan viimeinen huuto ujossa mummontuoksussa

      (uiikuiik)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe