Pukeudun tänään hiuslakkaan ja seison aloillani ikkunassa käsi huvikummulla, nuottiviivoitetun maailmantajun tullessa talutetuksi puistoon huomioliiveissään. En pyyhi rämiseviä kaihtimia, vaan avaan valolle tien tänne, niin kuin avaa simpukassaan kainona seisoskeleva Venus itsensä, tuo elävältä keitetty.
He huutavat minussa, lapset ja niiden laumat, sisällä lihassani. Ja minä juoksen heidän luokseen viuluissa ja selloissa, ja he ovat poissa. Ikkunalasit ritisevät raapiessa, ja levy kämmenen alla on kuuma, sitten tulinen ja lopulta sietämätön. Tunnottomat koneet naivat toisiaan yön tyhjyydessä, tyynyyn huudetuissa sanoissa, kunnes sammuvat.
Toisinaan pyörryttää
(Hihitystä)
Fiktiivisen sinkkunaisen syöksykierre
12
274
Vastaukset
Mjoo
Naiselle on aina perin tärkeää pukeutua johonkin ja tuntea jotain saavutettavaa.
(Naurua)No täälläseuduin kannattaa kerrospukeutua tänään ja topakasti. -20 astetta on totta.
Mitäs sä tälläsen donatellonikin oon ihan rekannu?
Meinasitko kääriä hihat kunnolla ja alkaa palstaamaan?Dissident kirjoitti:
No täälläseuduin kannattaa kerrospukeutua tänään ja topakasti. -20 astetta on totta.
Meinasitko kääriä hihat kunnolla ja alkaa palstaamaan?Mjaa
En ole vielä edes vilkaissut ulos, vaikka tuolla aiempana näin väitin. Tavoitteena olisi kiertoajelu Itäkeskuksessa, sillä tarvitsen urbaanin kylmäpäivityksen.
Hihoja ei tällä hetkellä ole.
(Naurua)donnadonatello kirjoitti:
Mjaa
En ole vielä edes vilkaissut ulos, vaikka tuolla aiempana näin väitin. Tavoitteena olisi kiertoajelu Itäkeskuksessa, sillä tarvitsen urbaanin kylmäpäivityksen.
Hihoja ei tällä hetkellä ole.
(Naurua)Minä mietin, että laittaisko hellaan tulet, vai villasukat jalkaan...???
Taidan laittaa villasukat jalkaan, keittää pari kuppia kahvetta ja laittaa hellaan tulet.
Mulla on hihaa sunkin puolesta...- EdesUnissa
Dissident kirjoitti:
No täälläseuduin kannattaa kerrospukeutua tänään ja topakasti. -20 astetta on totta.
Meinasitko kääriä hihat kunnolla ja alkaa palstaamaan?Oletan että rekkaus liittyy ajankohtaiseen Venetsian Karnevaaleihin. Teksti ei liity siihen taas mitenkään. Se on kirjoitettu Freudille analysoitavaksi.
- EdesUnissa
EdesUnissa kirjoitti:
Oletan että rekkaus liittyy ajankohtaiseen Venetsian Karnevaaleihin. Teksti ei liity siihen taas mitenkään. Se on kirjoitettu Freudille analysoitavaksi.
Siis toi maski kuuluu Venetsiaan. Tuo Donatello nimi kuuluu Firenzeen, ja lienee kiertävä viittaus David työhön jossa alaston Daavid on piirteiltään sekä naisellinen että mies.
Daavid oli Donatellon ensimmäinen työ, tai ainakin ensimmäinen merkittävä työ. EdesUnissa kirjoitti:
Siis toi maski kuuluu Venetsiaan. Tuo Donatello nimi kuuluu Firenzeen, ja lienee kiertävä viittaus David työhön jossa alaston Daavid on piirteiltään sekä naisellinen että mies.
Daavid oli Donatellon ensimmäinen työ, tai ainakin ensimmäinen merkittävä työ.Joo. Multa menee tollaiset ohi, että heilahtaa....
Savolaistollo...tiedän vaan ruikoperän multakurkun... Jaakko Tepon..EdesUnissa kirjoitti:
Daavid oli Donatellon ensimmäinen työ, tai ainakin ensimmäinen merkittävä työ.Käsittääkseni David oli kylläkin toinen merkittävä työ, ensimmäistä en vain saa nyt jostakin syystä päähäni.
Palaan aiheeseen kun saan sen mieleeni.- EdesUnissa
Dissident kirjoitti:
Joo. Multa menee tollaiset ohi, että heilahtaa....
Savolaistollo...tiedän vaan ruikoperän multakurkun... Jaakko Tepon..Enhän minäkään sitä voi tietää. Ne asiat tulivat vain ensiksi mieleen, koska kokoan ne omista kokemuksistani ja TeknoDonnan aiemmista luomuksista joissa mies ja naisrooli vaihtelee.
Tekno voi kohta kertoa että nimi onkin Donatello-pastakastikkeesta, jota hän vain jumaloi. Toisen ihmisen ajatusten arvailu on aina vain arvailua. - EdesUnissa
A.Palstamäki kirjoitti:
Käsittääkseni David oli kylläkin toinen merkittävä työ, ensimmäistä en vain saa nyt jostakin syystä päähäni.
Palaan aiheeseen kun saan sen mieleeni.Olet oikeassa, tarkastin asian. Hän todellakin teki ensimmäisen tunnustusta saaneen työnsä jo parikymppisenä, ja useita muitakin marmoriteoksia ennen tuota pronssiveistosta josta minä puhuin. (Freud sanoisi että jos olen kiinnittänyt huomiota vain tuohon pronssi Daavidiin, niin minulla on tukahdetettuja seksuaalisia fantasioita todennäköisesti äitiäni kohtaan.)
Onnittelut syntymästä ja synnytysprosessista
(hih)- hvhchvvhhvhv
kaino kurpan viimeinen huuto ujossa mummontuoksussa
(uiikuiik)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739