Vaativa mies, miksi olet nettideiteillä hakemassa

enenäädeittaile

naisseuraa? Muutaman viestin jälkeen kerrot olevasi ronkeli naisten suhteen ja ettei sivustolla ole sopivia naisia. Miksi sitten tuhlaat omaa aikaasi siellä ja mahdollisesti herätät turhaa mielenkiintoa ja itselläsi ei ole aikomustakaan edes tavata.
Jos kynnys tutustua ihmisiin on niin ylhäällä ja olet hipomassa täydellisyyttä omasta mielestääsi, luulisi naisia parveilevan ymoärilläsi työpaikalla ja harrastuksissa valinnan vaikeuksiin saakka.
Olen katsonut myös naisten profiileja ja hyvin mukavan oloisia ja fiksuja naisia on tarjolla. On se jännä, kun kukaan ei käy.
Ulkoisesti et olekaan niin puoleensa vetävä kuin oletat ja luonnekin sitten aika vaikea.
Tuollainen epäsuhta ei ole hyvästä.
Mietin kuitenkin perimmäistä motiivia oleiluun sivustolla.

80

3590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitäsaitmitäetsit

      Eli käänsit asiat juurikin toisinpäin kuin ne todellisuudessa ovat, kerroit juuri naisten käyttäytymis malllin treffipalstoilla, eli ei kelpaa mikään ja vaikka sen kullan löytäisikin niin silti vielä etsitään parempaa kokoajan eikä uskalleta luottaa siihen että voisi olla onnellinen.

      minä olen onnellien jos pidät nimimerkkisi sisältämän lupauksen
      Sinulaisia mustamaalaajia ja negaation toitottajia ei tarvita koeta hiukan setviä asennettasi!

      • kunnioituksella

        Kirjoitustaito ja kommunikointitaito ovat olennaisia avuja sosiaalisessa kanssakäymisessä. Ei asioitten kääntäminen päälaelleen tai niitten ottaminen itseensä.


      • vaihdalevyä
        kunnioituksella kirjoitti:

        Kirjoitustaito ja kommunikointitaito ovat olennaisia avuja sosiaalisessa kanssakäymisessä. Ei asioitten kääntäminen päälaelleen tai niitten ottaminen itseensä.

        Tyypillinen kommentti keskustelupalstoilla, kun omat argumentit asialliseen keskusteluun on käytetty niin sitten paneudutaan toissijaisiin seikkoihin. Tuota kirjoitustaito kommenttiasi kylvät näemmä jokaiselle miehelle, jotka eivät mielistele omaa mielipidettäsi. Keksi parempaa välillä.


      • voivoivoivoivoi

        Minä en millään saa ap:n viestiä ja tätä vastausta sopimaan yhteen!? Tämä palsta on täynnä naisten mustamaalaajia ja haukkujia mutta heti kun miestä/miehiä vähänkin arvostellaan niin yritetään tulla kääntämään asia toisin päin, pitäiskö näiden arvostelevien miesten hiukan miettiä esim. sitä kuinka naisesta ylipäätään puhutaan niin ehkä saattais vaikka se nainen sinne elämään löytyäkin!? Minä olisin onnellinen jos tuollaiset miehet poistuisivat treffipalstoilta!


      • oioioioi
        voivoivoivoivoi kirjoitti:

        Minä en millään saa ap:n viestiä ja tätä vastausta sopimaan yhteen!? Tämä palsta on täynnä naisten mustamaalaajia ja haukkujia mutta heti kun miestä/miehiä vähänkin arvostellaan niin yritetään tulla kääntämään asia toisin päin, pitäiskö näiden arvostelevien miesten hiukan miettiä esim. sitä kuinka naisesta ylipäätään puhutaan niin ehkä saattais vaikka se nainen sinne elämään löytyäkin!? Minä olisin onnellinen jos tuollaiset miehet poistuisivat treffipalstoilta!

        Hah! Pelkkää miehet sitä ja miehet tätä valittamista nämä palstat ovat väärällään. Taidat sulkea silmäsi vain näiltä miehiä alistavista kommenteista.


      • fdsdsdfsf
        vaihdalevyä kirjoitti:

        Tyypillinen kommentti keskustelupalstoilla, kun omat argumentit asialliseen keskusteluun on käytetty niin sitten paneudutaan toissijaisiin seikkoihin. Tuota kirjoitustaito kommenttiasi kylvät näemmä jokaiselle miehelle, jotka eivät mielistele omaa mielipidettäsi. Keksi parempaa välillä.

        Ei välttämättä.

        En vastaa, jos mies ei osaa EDES kirjoittaa!

        Voi sentään jotain vaatia.


      • hgjgkgjhg

        Täysin sukupuolineutraalisti voidaan ihmetellä mitä ronkelit tekevät nettideittipalstalla. Niiden ideahan on että kokeillaan ja jos ei nappaa niin se oli vaan nettideitti.

        Koska deittipalstoilla on noin kaksinkertainen määrä miehiä ja miehet ovat aktiivisempia kontaktinottajia, niin keskimäärin noista ronkeleista suurin osa on naisia, mutta varmasti myös miehiä löytyy.


    • allesgut

      Olen nainen ja lopettanut jo kirjoitteluvaiheessa näistä syistä:

      -ulkoisesti on muuta kuin kertonut (urheilullinen paljastuu punakaksi kaljamahaksi ja silmät verestävät. Hiukset epäsiistit)
      -aletaan eka viesteissä kirjoittaa seksistä
      -mies on varattu /juuri eronnut /hakee kevytseuraa
      -moittii aiempia naisiaan (kertoo miehestä itsestään)

      -mies sanelee hakevansa chakroiltaan tietynlaista naista, johon tiedän riittämättömyyteni
      -mies kertoo olevansa kolmannella kierroksella ja lapsia jo kahdesta liitosta
      -mies luettelee viikkokalenterinsa harrastusten ja lasten harrastusten suhteen ja siinä ei ole juurikaan tilaa minulle
      -liian tuttavallinen eli ehdottaa muutaman viestin jälkeen kylpylälomaa

      • nämäsyytlopettavatkirjoi

        Olen taas miehenä lopettanut kirjoittelut naisten kanssa seuraavista syistä:

        -Moititaan menneitä suhteita, lapsien isää, miehiä ylipäätään yms. (äärimmäisen yleinen ilmiö)
        -Pimitetään kuvaa viimeiseen asti ja keksitään kaikki syyt että sitä ei tarvitsisi lähettää. (häpeävät ulkomuotoaan ja tällaisista naisista on aina paljastunut todella epäviehättävä sairaalloisen lihava nainen) Jos häpeää ulkonäköään miten kehtaavat sitten tulla treffeillekään. Näinollen kuvattomuus on nykyään turn off.
        -Naiset jotka eivät hae profiilinsa mukaan seksiseuraa. A seksuaalit hakevatkoon sitten seksitöntä parisuhdetta. Itselleni läheisyys on tärkeää joten jos seksi on inhottavaa emme kuulu toisillemme.
        -Nainen jolle kaikki muu kuin suhde on tärkeämpää. On arjet vievä hevosharrastus ja viikonloput vievä koira harrastus ja vapaa aika sitten halutaan viettää tyttöjen kanssa baarissa. Mies sopii kuvioon vain silloin kun hänelle itselleen sopii.
        Ei senpuoleen olen itsekin koira ihmisiä ja koirat ovat tärkeitä mutta se ei saa viedä suhteeseen liittyvää aikaa liiaksi.


      • seksillävaiilman

        Jos ei hae seksiseuraa, on aseksuaali :o. Niin... eihän se seksi ja läheisyys parisuhteeseen kuulu ellei siitä erikseen mainitse profiilissaan.


      • etteYmm

        ELÄMÄNKUMPPANI - parisuhteessa läheisyys seksi

        SEKSI - vaikka seksiseuraa, vain PANO tulimeni HYI


      • tyuwerty
        nämäsyytlopettavatkirjoi kirjoitti:

        Olen taas miehenä lopettanut kirjoittelut naisten kanssa seuraavista syistä:

        -Moititaan menneitä suhteita, lapsien isää, miehiä ylipäätään yms. (äärimmäisen yleinen ilmiö)
        -Pimitetään kuvaa viimeiseen asti ja keksitään kaikki syyt että sitä ei tarvitsisi lähettää. (häpeävät ulkomuotoaan ja tällaisista naisista on aina paljastunut todella epäviehättävä sairaalloisen lihava nainen) Jos häpeää ulkonäköään miten kehtaavat sitten tulla treffeillekään. Näinollen kuvattomuus on nykyään turn off.
        -Naiset jotka eivät hae profiilinsa mukaan seksiseuraa. A seksuaalit hakevatkoon sitten seksitöntä parisuhdetta. Itselleni läheisyys on tärkeää joten jos seksi on inhottavaa emme kuulu toisillemme.
        -Nainen jolle kaikki muu kuin suhde on tärkeämpää. On arjet vievä hevosharrastus ja viikonloput vievä koira harrastus ja vapaa aika sitten halutaan viettää tyttöjen kanssa baarissa. Mies sopii kuvioon vain silloin kun hänelle itselleen sopii.
        Ei senpuoleen olen itsekin koira ihmisiä ja koirat ovat tärkeitä mutta se ei saa viedä suhteeseen liittyvää aikaa liiaksi.

        "-Naiset jotka eivät hae profiilinsa mukaan seksiseuraa. A seksuaalit hakevatkoon sitten seksitöntä parisuhdetta. Itselleni läheisyys on tärkeää joten jos seksi on inhottavaa emme kuulu toisillemme. "

        Etsit siis vain seksiseuraa? Tämä varmaan hyvä myös ilmaista selvästi ennen treffejä, ettei elämänkumppania etsivä tuhlaa aikaa seksiseuran hakijoihin.


      • 46rrtt
        seksillävaiilman kirjoitti:

        Jos ei hae seksiseuraa, on aseksuaali :o. Niin... eihän se seksi ja läheisyys parisuhteeseen kuulu ellei siitä erikseen mainitse profiilissaan.

        Ei se aina kuulu tai sitä ei ole. Senvuoksi tulee erojakin, kaikkihan sen tietää.


      • hjjkghljkfh
        nämäsyytlopettavatkirjoi kirjoitti:

        Olen taas miehenä lopettanut kirjoittelut naisten kanssa seuraavista syistä:

        -Moititaan menneitä suhteita, lapsien isää, miehiä ylipäätään yms. (äärimmäisen yleinen ilmiö)
        -Pimitetään kuvaa viimeiseen asti ja keksitään kaikki syyt että sitä ei tarvitsisi lähettää. (häpeävät ulkomuotoaan ja tällaisista naisista on aina paljastunut todella epäviehättävä sairaalloisen lihava nainen) Jos häpeää ulkonäköään miten kehtaavat sitten tulla treffeillekään. Näinollen kuvattomuus on nykyään turn off.
        -Naiset jotka eivät hae profiilinsa mukaan seksiseuraa. A seksuaalit hakevatkoon sitten seksitöntä parisuhdetta. Itselleni läheisyys on tärkeää joten jos seksi on inhottavaa emme kuulu toisillemme.
        -Nainen jolle kaikki muu kuin suhde on tärkeämpää. On arjet vievä hevosharrastus ja viikonloput vievä koira harrastus ja vapaa aika sitten halutaan viettää tyttöjen kanssa baarissa. Mies sopii kuvioon vain silloin kun hänelle itselleen sopii.
        Ei senpuoleen olen itsekin koira ihmisiä ja koirat ovat tärkeitä mutta se ei saa viedä suhteeseen liittyvää aikaa liiaksi.

        Olet ollut jollain ihan eri palstoilla kuin minä.
        Minä olen löytänyt hyvin harvoja jotka erikseen sanovat hakevansa seksiseuraa, mutta kiva jos mieleisiä on silti löytynyt.


    • satisfaction

      Kuvani on saanut heti pyydettäessä, en ole moittinut lasteni isää (ainoa mies, jonka kanssa olen jakanut saman osoitteen), en ole lihava, minulla on aikaa miehelle, vaikka käyn töissä.
      En kerro profiilissa hakevani seksiseuraa, koska seksi kuuluu automaattisesti vakiintuneeseen suhteeseen. Minun kohdallani ei muuhun.

      Pitää myöntää, että mahdollisuuteni löytää mies on jossain muualla kuin täällä.

    • Normimies40

      Naiset on niitä jotka vaatii. Luulette olevanne täydellisiä. Miehet kyllä haluaisi tutustua mutta naisille ei kelpaa normaalit miehet vaan pitää olla joku julkkis koska komea mies on aina teille hyvä kumppani. Taitaa naisten luonne olla aika kamala kun teidän kanssa ei tule normaalit miehet toimeen.

      • jukkap9

        Lisäänpä vielä, että miehen ei tarvitse olla edes komea, kunhan on julkkis tai vaikka hieno auto, niin kyytiin ollaan tulossa, mutta pyydäppäs naista tuleen tonnin autoon, vaikka olisit komea, niin eipä tule, ei ole mitään mahdollisuuksia. Kyllä sirkuttaa korvaan ja hymyilee, kun on statusta tai julkkis. Todella hyvän näköiset naiset on tottuneet saamaan sen mitä haluaa ja yleensä vähän yksinkertaisia kanoja, hihittää osataan ja netiltä kysytään neuvoa. Sitten on kyllä poikkeuksiakin, jotka ei välitä julkisuudesta ja ottavat tavallisen miehen ja eivät joka vuosi eroa tai ilmoita erostaan 7-päivää lehdessä. Harkimokin saa naisia, vaikka on lyhyt ja seinään juosseen näköinen, mutta on julkkis, niin joku aina huolii. Vaikka olisin julkkis, niin en huolisi mitään tyhmää missiä, kun aitoja naisiakin on, jotka ilman julkisuuttakin haluaa juuri minut.


    • Nopeastihoituu

      Ihan oikeasti kaikille ei löydy helposti sopivaa seuraa. Näitä ovat esimerkiksi pitkä (ja ehkä tukevakin) nainen tai lyhyehkö hoikka mies. Vaikka sivustolla on profiili vuosikausia ei se suinkaan tarkoita, että siinä joutuisi aikaansa tuhlaamaan. Ei mene kuin vartti tai pari kun muutaman kerran vuodessa tekee haun omilla kriteereillään. Kovin montaa profiilia ei löydy luettavaksi.

    • samanthah

      Minusta on jotenkin ristiriitaista, kun osa miehistä valittaa, ettei löydy kiinnostavaa kirjoitteluseuraakaan esim. täältä treffisivustolta. Kuitenkin kanssani kirjoitellaan pitkiäkin viestejä.
      En ole itse hakemassa mitään kirjeenvaihtokavereita , vaan parisuhdetta. Jos parin päivän viestien jälkeen osuu ajatukset yksiin ja kiinnostaa, niin sovitaan tapaaminen johonkin lähikahvilaan. Tarina jatkuu tai ei jatku.
      Pidän hukkaan heitettynä aikana viikkojen puntarointia, kannattaako tavata vai ei. Mies ei ole tosissaan liikenteessä, jos tyytyy pelkkään kirjoitteluun puoli vuotta. Sellaistakin on ystävän kohdalla.

      • onkovaikeaalähteäkahvill

        Mistä tiedät että kirjekaverisi on täällä kirjoittavia henkilöitä?
        Ja naiset voivat yhtä hyvin pyytää sinne kahville mutta tuntuu se tapaaminen olevan niin hiton vaikeaa. Kaikki syyt kyllä kehitellään että treffeille ei vaan tarvisi lähteä. "mulla on tää viikko kiireistä, lapsi tulee viikonloppuna, en pääse ensiviikolla kun on viikon loma, tuli flunssa, särkee päätä, koira jäi auton alle, siskonserkkupojanveljenvaimonisäntuttavan synttärit on just silloin että en pääse"
        Ja näitä selityksiä että treffeille ei vaan tarvisi lähteä löytyy profiilini viestihistoriasta vaikka millä mitalla. Joten kyllä se näkyy niin menevän että naisille pelkkä kirjekaveruus ja se että koskaan emme livenä näe on se koko nettideittailun juttu. En ymmärrä.


      • Aikavaikeaaon
        onkovaikeaalähteäkahvill kirjoitti:

        Mistä tiedät että kirjekaverisi on täällä kirjoittavia henkilöitä?
        Ja naiset voivat yhtä hyvin pyytää sinne kahville mutta tuntuu se tapaaminen olevan niin hiton vaikeaa. Kaikki syyt kyllä kehitellään että treffeille ei vaan tarvisi lähteä. "mulla on tää viikko kiireistä, lapsi tulee viikonloppuna, en pääse ensiviikolla kun on viikon loma, tuli flunssa, särkee päätä, koira jäi auton alle, siskonserkkupojanveljenvaimonisäntuttavan synttärit on just silloin että en pääse"
        Ja näitä selityksiä että treffeille ei vaan tarvisi lähteä löytyy profiilini viestihistoriasta vaikka millä mitalla. Joten kyllä se näkyy niin menevän että naisille pelkkä kirjekaveruus ja se että koskaan emme livenä näe on se koko nettideittailun juttu. En ymmärrä.

        Haluan sanoa tähän väliin että ihan samaa tekee miehetkin, ei ainoastaan ne naiset! Monet miehet profiileissaan ilmoittaa että sen ensimmäisen viestin voi laittaa myös nainen, niihin naisen aloituksiin ei kuitenkaan koskaan vastata ja jos nainen eli minä pyydän kahville niin silloin yleensä iskee ihan hirvee miesflunssa päälle, eikä kyllä sen koommin niistä kuulu enää mitään ja nämä tapaukset ovat olleet Tinderissä jossa KUMMATKIN ovat ensin tykänneet toisistaan eli kummankin pitäisi olla toisesta kiinnostunut! No, minä en ainakaan enää laita sitä ensimmäistä viestiä, jos mies on OIKEESTI kiinnostunut niin eiköhän sitä viestiä tule :)


      • hjnjbh
        Aikavaikeaaon kirjoitti:

        Haluan sanoa tähän väliin että ihan samaa tekee miehetkin, ei ainoastaan ne naiset! Monet miehet profiileissaan ilmoittaa että sen ensimmäisen viestin voi laittaa myös nainen, niihin naisen aloituksiin ei kuitenkaan koskaan vastata ja jos nainen eli minä pyydän kahville niin silloin yleensä iskee ihan hirvee miesflunssa päälle, eikä kyllä sen koommin niistä kuulu enää mitään ja nämä tapaukset ovat olleet Tinderissä jossa KUMMATKIN ovat ensin tykänneet toisistaan eli kummankin pitäisi olla toisesta kiinnostunut! No, minä en ainakaan enää laita sitä ensimmäistä viestiä, jos mies on OIKEESTI kiinnostunut niin eiköhän sitä viestiä tule :)

        Käytin Suomi24:ää muutama vuosi sitten. Arviolta 50 naiselle laitoin viestiä. Näistä ehkä 10 vastasi, ehkä viiden kanssa olin treffeillä.
        Minulle laittoi viestiä kaksi naista. Myönnän että en vastannut. Syy kuitenkin ole että kumpikin oli minua merkittäväti nuorempi ja elämäntilanne varmasti hyvin erilainen.

        Tinderistä en puhu mitään. Siellä nyt tullaan ja mennään, ja profiileina vaan lomakuvia joista ei voi mitään oikeasti ihmisestä sanoa.


    • samanthah

      Mies voi olla alussa kiinnostunut kyllästymiseen saakka. Kun nainen kiinnostuu, on miehen käyrä jo laskusuunnassa ja treffeistä on enää turha mainita.
      Miehen käyrä on jo toisen naisen suuntaan.

      • tasoisensa

        Niin kun miehen täytyy koko ajan hakea aina vaan sitä parempaa ja parempaa... Eikä kelpaa enää se tasoisensa seura!


      • Paksupersepihtari

        Tää on niin totta! Samaa ihmetellyt monen tyttökaverin kanssa. Siinä vaiheessa kun nainen alkaa kiinnostua, ja näyttää sen, miehet alkaa perääntyä. Eikä kyse ole mistään komeista supermiehistä, vaan aivan tavalliset miehet toimii näin. Itse tavannut noita ihan perusduunareita, joilla kuvaton profiili. Kovasti ovat innostuneita ja kiinnostuneita alussa. Vakuuttavat että tositark seuraa hakemassa. Harvalla on ollut munaa sanoa suoraan ettei kiinnostakaan, vaan roikottavat löysässä hirressä viikkokausia. Seksihän niille kyllä kelpaisi, mutta siihen se jääkin, joka kerta. Jos et anna, ne alkaa vittuilla että olet estoinen pihtari. Jos annat, ne käy vain panemassa ja menee siitä suoraan s24aan online.

        Samat miehet olleet siellä vuosikausia. Ovat addikteja.


      • TeoriaRules
        tasoisensa kirjoitti:

        Niin kun miehen täytyy koko ajan hakea aina vaan sitä parempaa ja parempaa... Eikä kelpaa enää se tasoisensa seura!

        Ja taas kelpaa naisille Laasasen tasoteoria kunhan se sopii omaan tilanteeseen. Muuten täällä aina suureen ääneen ämmät on kailottamassa että "Laasaslaiset taas huutelevat jumalansa huuhaa teorioita"
        Kaksinaismoralismi sen kuin jyllää:D


      • VoihanTeoria
        TeoriaRules kirjoitti:

        Ja taas kelpaa naisille Laasasen tasoteoria kunhan se sopii omaan tilanteeseen. Muuten täällä aina suureen ääneen ämmät on kailottamassa että "Laasaslaiset taas huutelevat jumalansa huuhaa teorioita"
        Kaksinaismoralismi sen kuin jyllää:D

        :D :D :D Niin, kun teille perusjunteille ei kelpaa enää tavallinen nainen vaan koko ajan yritetään saada sitä parempaa ja parempaa ja sitten tullaan tänne huutelemaan ja teorioimaan kun naiselle ei kelpaa mikään!? Luullaan itsestään vähän liikoja...
        Kaksinaismoralismi sen kun jyllää :D


      • 45ooy
        Paksupersepihtari kirjoitti:

        Tää on niin totta! Samaa ihmetellyt monen tyttökaverin kanssa. Siinä vaiheessa kun nainen alkaa kiinnostua, ja näyttää sen, miehet alkaa perääntyä. Eikä kyse ole mistään komeista supermiehistä, vaan aivan tavalliset miehet toimii näin. Itse tavannut noita ihan perusduunareita, joilla kuvaton profiili. Kovasti ovat innostuneita ja kiinnostuneita alussa. Vakuuttavat että tositark seuraa hakemassa. Harvalla on ollut munaa sanoa suoraan ettei kiinnostakaan, vaan roikottavat löysässä hirressä viikkokausia. Seksihän niille kyllä kelpaisi, mutta siihen se jääkin, joka kerta. Jos et anna, ne alkaa vittuilla että olet estoinen pihtari. Jos annat, ne käy vain panemassa ja menee siitä suoraan s24aan online.

        Samat miehet olleet siellä vuosikausia. Ovat addikteja.

        Kuten sanoit, roikottaa viikkokausia, olitko sinä se osapuoli joka ei ehdi treffeille millään? Mies olisi halunnut tavata mutta sun mielestä ensin puoli vuotta kirjoittelua?
        Olisit tavannut jo viikon jälkeen niin ei tarvitse roikkua.


    • tämäontotta

      Uskottelee olevansa vaativa, koska todellisuudessa on täysin kykenemätön fyysiseen suhteeseen naisen kanssa. Hänellä ei ole muuta mahdollisuutta peilata miehisyyttään, kuin fantasiamaailma. Uskotella itselleen, että on vielä kykenevä. Hänellä on oltava joku, jolle kertoo sankaritarinansa.
      Sama mies. Kerta toisensa jälkeen, eri nimimerkeillä.

      • satisfaction

        Tuo voi tosiaankin pitää kutinsa. Lisäisin vielä, ettei kykene myöskään psyykkisesti olemaan lähellä ketään. Toisaalta kaipaa rinnalleen naista, jolle avautua ja johon kiintyä, mutta aiemmat traumat estää sujuvasti juuri sen, mitä eniten tarvitsee.
        Sitten esiintyy nirsona ja vaativana naisia kohtaan, vaikka todellisuudessa tietää, ettei itse kelpaa kenellekään. Ei ole pohjimmiltaan koskaan saanut kokea rakkautta, hämmästyy vielä sitä, ettei korkea asema ja muheva pankkitili tuokaan tyydytystä elämään.


    • rima.korkealla

      " Muutaman viestin jälkeen kerrot olevasi ronkeli naisten suhteen ja ettei sivustolla ole sopivia naisia. Miksi sitten tuhlaat omaa aikaasi siellä ja mahdollisesti herätät turhaa mielenkiintoa ja itselläsi ei ole aikomustakaan edes tavata."

      Nettideittalija on määrätietoinen. Hän tietää että naisella pitää olla pätäkkää, jotta tämä luomakunnan kruunu voi jatkaa harratustaan alkoholijuomien ja tupakan maailmassa. Ja ettei aktiivimallin leikkaus pääse haittaamaan rakasta harrastusta.

    • Vaaditaanko

      Vaativia on sekä naisissa että miehissä. Entä sitten? Saahan nettideittailija olla vaativa, jos niin itse haluaa.

      • sikamiess

        Tietysti saa. Ei kuitenkaan pidä sitten vinkua, kun ei saanut naista ja joutuu olemaan yksin.
        Eräs mies piiritti minua aikansa ja halusi vakituisen suhteen. Lopulta ihastuin, mutta siinä vaiheessa mies teki jo ghostit. Meni reilu kuukausi ja yritti lämmitellä suhdetta. Käytti aika monia keinoja tähän lirkuttelun ja itsesäälin välillä.

        Sorry, putosit jo.


      • ghostbusters
        sikamiess kirjoitti:

        Tietysti saa. Ei kuitenkaan pidä sitten vinkua, kun ei saanut naista ja joutuu olemaan yksin.
        Eräs mies piiritti minua aikansa ja halusi vakituisen suhteen. Lopulta ihastuin, mutta siinä vaiheessa mies teki jo ghostit. Meni reilu kuukausi ja yritti lämmitellä suhdetta. Käytti aika monia keinoja tähän lirkuttelun ja itsesäälin välillä.

        Sorry, putosit jo.

        Hauskoja nämä ylimieliset narsisti kommentit, jolla yritetään piilotella omaa pettymystään olemalla muka kova ja lopulta itkemällä itsensä uneen:D

        "Sorry, putosit jo." xD


      • Eisaaollailkeä
        ghostbusters kirjoitti:

        Hauskoja nämä ylimieliset narsisti kommentit, jolla yritetään piilotella omaa pettymystään olemalla muka kova ja lopulta itkemällä itsensä uneen:D

        "Sorry, putosit jo." xD

        Ilkeä kommentti.


    • hdghdgdd

      Minusta ei ole mitään hauskaa toisten ihmisten satuttamisessa. Tai siinä, että haetaan suhdetta ja jo alkuvaiheessa valitellaan täyttä kalenteria ja vuodeksi eteen päin valmiina olevia suunnitelmia. Kuinka moni edes on hakemassa vakituista seuraa?
      Eipä ole itsellänikään aikaa nykyisessä elämäntilanteessani tutustua kehenkään ja siksi en haekaan ketään.

    • deittis

      Nettideittailu on kova maailma.
      Siellä hengailu on vapaaehtoista.
      Jokainen deittailee niin kuin parhaaksi näkee.

    • hillariikka

      Jotenkin ei vaan nettideiteillä oikeat kohdanneet eli liikaa välimatkaa, liikaa ikää tai liian vähän. Minua kiinnosti itseni ikäiset miehet, ei suinkaan 10-15v nuoremmat tai 10v vanhemmat. Onko sitten omissa asenteissani jotain vikaa. Sinkku edelleen ja yksi näistä varmaankin niistä kunnollisista naisista eli en hae miehestä elättäjää, en asuinkumppania. En tupakoi, alkoholia harvoin, kaksi pitkää parisuhdetta takana.

      Mutta, näillä mennään ja en hae ketään aktiivisesti.

      • Hakeekotuollakukaanketää

        No millä selität sen, kun miehenäkään ei ketään ikäistään löydy? Haen oman ikäluokan naista samasta maakunnasta mielellään, eli maks 100km säteellä. Tarjontaa on kyllä, mutta vastauksia ei saa keneltäkään. Sitten näin 30v miestä lähestyy kyllä 45-55v naiset ahkerasti, mutta ikäiset ei. Jos taas joku ikäiseni kiinnostuu asuu hän taas maksimissaan jossain 300km päässä.
        Oudointa oli kun tein kerran kokeen, että muutin asuinpaikakseni yhden reissutyö kohteeni 500km päässä, niin yhtäkkiä sainkin kaksi yhteydenottoa kotipaikkakuntani ikäisiltäni naisilta??? Kun sanoin asuvani sielläpäin ja palaavani parinviikon päästä ei yhtäkkiä ollutkaan enää kemiaa. Eli naisille on ilmeisen tärkeää, että mies asuu kaukana ja mahd treffeille on mahdollisimman vaikeat puitteet järjestellä. Outoa.


      • jukkap9
        Hakeekotuollakukaanketää kirjoitti:

        No millä selität sen, kun miehenäkään ei ketään ikäistään löydy? Haen oman ikäluokan naista samasta maakunnasta mielellään, eli maks 100km säteellä. Tarjontaa on kyllä, mutta vastauksia ei saa keneltäkään. Sitten näin 30v miestä lähestyy kyllä 45-55v naiset ahkerasti, mutta ikäiset ei. Jos taas joku ikäiseni kiinnostuu asuu hän taas maksimissaan jossain 300km päässä.
        Oudointa oli kun tein kerran kokeen, että muutin asuinpaikakseni yhden reissutyö kohteeni 500km päässä, niin yhtäkkiä sainkin kaksi yhteydenottoa kotipaikkakuntani ikäisiltäni naisilta??? Kun sanoin asuvani sielläpäin ja palaavani parinviikon päästä ei yhtäkkiä ollutkaan enää kemiaa. Eli naisille on ilmeisen tärkeää, että mies asuu kaukana ja mahd treffeille on mahdollisimman vaikeat puitteet järjestellä. Outoa.

        Varmaankin ne naiset haki salaista suhdetta ja kaukana asuvan kanssa ei jää kiinni, kun tapaamiset on pikaisia tai tapaamispaikka on vieraalla paikkakunnalla.


      • dllghhhhh
        jukkap9 kirjoitti:

        Varmaankin ne naiset haki salaista suhdetta ja kaukana asuvan kanssa ei jää kiinni, kun tapaamiset on pikaisia tai tapaamispaikka on vieraalla paikkakunnalla.

        Kirjoitteluseuraa hakevat, tapaaminen ei tule edes kyseeseen. Vaikka salatapaaminen kestäisi koko viikonlopun, ei siitäkään jää välttämättä kiinni, ei sen tarvitse olla pikainen tai vieraalla paikkakunnalla. voisi hyvin olla vaikka naapurissa.


    • Ihmisten käytöstä on vaikea ennustaa. Jotenkin tuntuu siltä että haukutaan toista omista virheistä. Voi sitä koneen äärestä lähteä baariin ja tarjota niin monta paukkua kunnes näyttää hyvältä.. Minusta seksin saaminen naisilta on helppoa. Se, että saa naisen kotitöihin on paljon hankalampaa.

    • tavismies-42

      90% naisista on niin vaativia ettei 400 000 suomalaista miestä saa koskaan seurustella. Suomess on yksinäisiä todella paljon koska tavis naisille ei kelpaa tavis mies

    • Mitä.noista

      Jos kertoo vaatimuksistaan olkoon. Vaativan ykkösvika on juuri se vaativuus. Liialliset odotukset vaikka itsekin on vajaa ihmisenä. Näitä riittää ja kierrätys jatkuu. Ei pidä itsestä liikoja luulla.

    • Täällä ihmiset on toistensa kimpussa kuin kissat ja koirat konsanaan, miksi pitää olla maailmassa niin paljon vihaa ja turhautumista? Kyllähän siinä helposti jää hyvät kumppani ehdokkaat huomiotta jos noin paljon katkeruutta pitää sisällään. Päästäkää menneisyyden kaunat pois sisältä ja keskittykää tähän hetkeen, koska meillä on vain tämä elämä.
      Sitten alkaa nähdä maailman uusin silmin ja useampi vastaan tuleva ihminen kiinnostaa.

    • Mnmn

      Nainen on ylipainoinen -mies perustelee, että ei kelpaa, koska viittaa elämäntapoihin.Mies kalju, nainen ei halua olla miehen kanssa -nainen on pinnallinen.....

      Kannattaa laittaa siihen ilmoitukseen, että mitä haluaa ja mitä ei, ja että ei vastaa kuvattomille, ja pitää olla tuore kokovartalokuva ja pituus ja paino tiedossa ja ne jne, jos em.asiat on edellytyksiä .Sitten ei pidä tulla tänne nettipalstalle vinkumaan, että miksi kukaan nainen ei vastaa.Laitan tähän näin, koska miehillä yleensä on samat vaatimukset, eli pitää olla nuorempi, hoikka tai sporttinen.Nuo löytyvät 99,9 prosentilla kaikkien miesten ilmoituksista. Naiset saa taatusti vastauksia, vaikka laittaisivatkin ulkonäkövaatimuksia, esim. pitkä ja sporttinen.....tosin, naiset kyllä saa silloin myös haukkumisviestejä miehiltä (varmaan näiltä vinkujilta)siitä, että voi voi kun on kamalat vaatimukset miehille ja kylläpä olet Kamala ja pinnallinen Ämmä.

      Jos tietyt edellytykset siinä kumppaninhaussa on Must, niin fine, sitten vaan laittaa ne sinne... mutta, kannattaa myös aina ensin vilkaista peiliin, ja ihan rehellisesti sitten.Miehet arvioivat ulkonäkönsä huomattavasti paremmaksi kuin se on (Tämä on tutkittua tietoa), ja myös tavoittelevat sitä kauneinta, vaikka omat rahkeet eivät siihen riittäisi (Tämäkin on tutkittua tietoa).Onhan se hirvittävä kolaus egolle, kun ei sitä prinsessaa tai edes tavis-pirkkoa saa, vaikka on niin komea.

      Jos ei vastakaikua saa, niin kannattaisiko tarkistaa ne omat kriteerinä?

      • öffö

        Nainenko ei arvioi ulkonäköään huomattavasti paremmaksi kuin onkaan? Jos jätetään keinotekoiset meikkaukset pois niin mitä jää jäljelle? Ei mitään.
        Miksi naiset kuvaa pärstäänsä yläviistosta? Saadaan kaksoisleuka häivytettyä.
        Miksi kulmakarvat ovat 5 senttiä silmien yläpuolella kuvassa?
        Moniko mies ottaa tälläisiä naurettavia kuvia?


    • Luovutan

      Itsellä alkaa olla mitta täynnä tätä nykyistä parinetsintäkulttuuria. 12v ollut ulkona näistä ja eron jälkeen sinkkuna olleena on mennyt kyllä jo usko, että taviksena enää löytäisi naista. Ei tosiaan kelpaa naisille nykyään mikään perusjamppa niinkuin itse. 35v ja lapseton ei mitään kiinnostusta naisten suunnasta. Antaa sitte olla prkle.

    • GrizzlyT

      En ole ronkeli, joskaan en myös helppo kaato.
      En vain halua olla kenenkään päähänpotkittava haukuttava saati petettävä, millaiseksi päädyin viime vuonna yhdelle mielenterveysongelmaiselle ja sairaalloisen mustasukkaiselle naiselle tuolta Vakka-Suomen ja Satakunnan rajamailta.
      En myöskään ala kenekään lompakoksi, vaikkei niitä menoja todellakaan lasketa laskurin kanssa, että mitä kukakin kustantaa.
      Ja yksi asia on myöskin se, että jos nainen joko ottaa minuun yhteyttä treffi-ilmoitukseni(minkä kyllä poistin viimeisimmän tapauksen jälkeen ja koska löysin samoihin aikoihin muuta kautta mieleltään terveen ja muutenkin hyvän naisen) johdosta, tai vastaa minun aloitteeseen, niin kyllähän sitä sitten siihen tähdätään että treffeillekin mennään jossain vaiheessa ja oikeasti ainakin katsotaan kuinka pitkälle ne jaetut kortit riittävät. Eli en etsi treffipalstalta todellakaan kirjekavereita, se palsta on ihan oma palstansa. Niin vain on käynyt vähän enne ja jonkin verran tuon vittumaisen exäni jälkeen. Eli kova on ollut hinku löytää se mies, mutta viimeistään puhelinnumeroiden vaihdon jälkeen onkin tullut se ääni kelloon, että haluan vain kirjoitella.
      Eli en ole mikään överironkeli tai rokeli muutenkaan.
      Puhun itseni aina rehellisesti ylipainoani myöden (sitä löytyy 15kg) ym ja hyväksyn myös toiseltakin ulkoiset "puutteet". Kukaan nyt kun ei ole täydellinen, täydelliseltäkin puuttuu ne viat.
      Kuvaani en laittanut periaattestakaan sekä ihan silkan yksityisyyteni vuoksi profiiliini, mutta sen sai kyllä muuta kautta pyytämällä.
      Kyllä se tavallisen arkinen nainen kuitenkin useimmiten ainakin kelpaa tavalliselle miehelle puutteineenkin siinä missä muutenkin.
      Mulle tosiaan kelpaa ainakin ja onneksi sellainen löytyykin.
      Mutta tosiaan jos jonkinlainen sugardaddyn tarpeessa oleva bimbosuttura tai oireittensa/oireilujensa kohteeksi sopivaa reppanaa etsivä mielenterveyshuuhaa alkaa huutelemaan perään, niin silloinhan mies kyllä saa olla käsittääkseni "ronkeli" ja torpata tuollaisen huoletta jos mies niin haluaa. Hänellä on siihen jopa täysi oikeus.

      • Anna-Maija

        Sinä oot nyt purkanut katkeruuttasi menneestä suhteestasi turhan yksityiskohtaisesti useammassa viestiketjussa. Olisikohan aika päästää asiasta irti ja keskittyä uuteen onneen?


      • GrizzlyT

        Olen keskittynytkin.
        Mutta miksi salailaa asioita?
        Menneisiin ei saa jäädä makaamaan, mutta niitä ei myöskään kannata unohtaa. Ainakaan jos meinaa elämästään oppia mitään.
        Kun kyllä kai sitä asioista tosiaan saa kertoa suoraan, vaikka olisikin mennyttäItse ainakin olen silläasenteella, että jos olen joskus ollut todella huono käytökseltäni ja muutenkin huiono toista kohtaan, niin ei sitä tarvitse sellaisen salailla. Saa kertoa kyllä siitä vaikka 10v myöhemmin, jos siltä tuntuu.
        Enkä nyt ole kyllä katkera, vaan enemmänkin iloinen siitä, ettei tarvitse enää saada paskaa naamalle turhista asioista eikä ylipäätään toisen omista ongelmista johtuvan huonon käytöksen vuoksi.


      • GrizzlyT
        Anna-Maija kirjoitti:

        Sinä oot nyt purkanut katkeruuttasi menneestä suhteestasi turhan yksityiskohtaisesti useammassa viestiketjussa. Olisikohan aika päästää asiasta irti ja keskittyä uuteen onneen?

        Niin ja sen verran nyt tuli vielä mieleen, että aloittajahan kysyi, että mitä mies tekee nettideitti-sivustolla ylipäätään ja mitä mies sieltä hakee ja millä asenteella/millaisilla kriteereillä.
        Eli kerroin kyllä mielestäni asenteistani yleisestikin ottaen, joista nyt tämä seko-exä oli yksi hyvän oppitunnin siitä antaneena, mitä en todellakaan naisesta/naiselta halua.
        Esim tuo taas, ettei ala kenenkään lompakoksi taasen on ihan yleismaailmallinen viisaus, minkä jo maalaisjärki sanoo.
        Kun ei kai sitä kukaan normaali ihminen anna hyväksikäyttää itseään millään tavoin, vaikka sitten suhteessa käyttää myöskin rahaa sen suhteen eteen.
        Itse en ole ainakaan ikinä sellaiseen suostunut.
        Että näin.
        Ymmärrän kyllä pointtisi täysin ja fiksu pointti onkin, mutta jotenkin tuntuu erikoiselta, että vanhoista kokemuksista oppineena kun kertoo sitten kokemuksiaan,asenteitaan ja ajatuksiaan tiettyjen asioiden suhteen, niin se on heti eronneen katkeruutta ja irtipäästämisen kyvyttömyyttä.
        Olen kyllä päästänyt aina eron hetkellä asioista irti. Jos en olisi, olisin esimerkiksi varmasti vielä tämän viimeisimmän kanssa kimpassa. Tai sitten en, olisinhan siinä tapauksessa varmastikin väkisin kiinnipitävänä ihmisenä pysynyt jonkun häntä aikaisemman exän kanssa yhdessä.


      • Anna-Maija

        Ehkä kirjoitukset ovat olleet sinulle jonkinlaista terapiaa? Sinänsä hyvä juttu, mutta olisit voinut karsia turhan tarkkoja yksityiskohtia. Kirjoituksen punainen lanka löytyy kyllä ilman niitäkin. Tsemppiä jatkoon!


      • GrizzlyT
        Anna-Maija kirjoitti:

        Ehkä kirjoitukset ovat olleet sinulle jonkinlaista terapiaa? Sinänsä hyvä juttu, mutta olisit voinut karsia turhan tarkkoja yksityiskohtia. Kirjoituksen punainen lanka löytyy kyllä ilman niitäkin. Tsemppiä jatkoon!

        No ehkä sitten näin ja kiitos neuvoista.
        Vaikka eipä tuossa nyt niin kovin yksityiskohtaista käsittääkseni ole.
        Jos nyt rehellisesti kerron oman ulkonäköni ja toisen käytöksen aiheuttavia syitä, niin siihen kait on oikeus kuitenkin..?


      • GrizzlyT

        Noin niin kuin esimerkkeinä.
        Kun eihän nyt esim tällaisesta pullukasta saa laihaa ja näin...


      • Molla-Matti
        Anna-Maija kirjoitti:

        Ehkä kirjoitukset ovat olleet sinulle jonkinlaista terapiaa? Sinänsä hyvä juttu, mutta olisit voinut karsia turhan tarkkoja yksityiskohtia. Kirjoituksen punainen lanka löytyy kyllä ilman niitäkin. Tsemppiä jatkoon!

        Huvittaa hieman tuollaiset hienovaraiset vihjaukset toisen henkisestä tilasta/terveydestä kokemuksiin ja niistä kertomiseen liittyen. Eli toisin sanoen avoimuudesta johtuvaa mielenterveyden kyseenalaistamista..
        Vaikka ei mitään, kommentoida saa ja pitääkin, kunhan sen tekee fiksusti ja on tuo muuten ihan asiallinen kirjoitus.
        Kommentoit muihinkin hieman alentuvasti...Eli onko oma tilanteesi sitten mikä tai asenteesi edes kohdillaan...
        Pelailijasta ymmärtää, että puolustaa omaa periaatteestakin omaa ja kanssasisarien/-veljien käytöstä. Vaikka se olisikin muita loukkaavaa käytöstä, kuten esimerkiksi sairaalloinen toisen loukkaaminen tai tuollainen tylyttäminen kuten Nettideittailija-nimimerkki on kokenut.
        Mielestäni niillä on se isoin tarve sille, ettei asiasta saisi puhua avoimesti, joilla on salattavaa.
        Eli petetyt eivät saisi sanoa varsinkaan kaunistelematta mitään tästä petetyksi tulemisestaan eikä pettäneestä puolisostaan jne.
        No, jokaisella on oikeus omaan maalimaansa, outoa se vaan on...
        Tuo yksityisyys tietysti on tärkeä juttu, mutta onko läänien luetteleminen yksityisyyden suojan rikkomista. Omasta mielestä ei, eri asia olisi jos kertoilisi paikkakunnan/kaupungin, varsinkin jos kyseessä on pieni paikkakunta. Puhumattakaan sitten tietysti nimet ja katuosoitteet, niitä ei saa missään nimessä puhua toisesta julkisesti minkään asian tiimoilta. Mutta senhän jokainen tajuaa muutenkin.


      • GrizzlyT

        No juu onhan tuo tietysti noinkin..:D
        Ja tietysti itse nyt jotenkin ajattelin nyt, että jos ihminen itse kuitenkin kiertää eri palstoilla/ketjuissa ja sitten ilmoittelee näitä jollekin että kannattaisiko lopettaa tuo eri ketjuissa kierteleminen ja hommata elämä itselleen. Tai sitten nuo kommentit, että ehkä huomasi kuinka huono ihminen olet asenteinesi...
        En nyt halua haukkua mutta oma nilkkahan tuossa saa myöskin puremaa. Ehkä kanssa terapiaa kehiin itsellekin...
        Toki jokainen tyylillään ja ihan vapaasti mun puolestani kanssa kunhan tajuaa antaa saman vapauden sitten muillekin.
        Olisiko joku tällainen "terapian tarpeessa" oleva ihminen myöskin..?
        Tehnyt ehkä itse huonoja jollekin joskus ja nyt kiertelee haukkumassa muita huonoiksi saman asian tiimoilta. Näitä jotka sanovat suoraan, mitä paskaa ovat joutuneet ottamaan vastaan.


      • Anna-Maija

        Luen palstaa työni tiimoilta. Yksityisyydensuoja tajutaan ehkä eri tavoin siellä. Yleisesti ottaen en ymmärrä kovin yksityiskohtaisia tilityksiä, joista voi päätellä toisten ihmisten henkilöllisyyden. Omista kokemuksistaan saa toki kirjoittaa niin paljon kuin sielu sietää. Eri asia on sitten se kuinka viisasta se on.


      • Molla-Matti
        Anna-Maija kirjoitti:

        Luen palstaa työni tiimoilta. Yksityisyydensuoja tajutaan ehkä eri tavoin siellä. Yleisesti ottaen en ymmärrä kovin yksityiskohtaisia tilityksiä, joista voi päätellä toisten ihmisten henkilöllisyyden. Omista kokemuksistaan saa toki kirjoittaa niin paljon kuin sielu sietää. Eri asia on sitten se kuinka viisasta se on.

        No kerro nyt sitten, mistä tuosta voisi päätellä jonkun henkilöllisyyden?
        Lihavia ja terveysongelmaisia on aika paljon Suomessa. Lihavuuskin on terveysongelma.
        Joku sua nyt kaivelee, mitä et halua sanoa.


    • Huvittavaa että ainakin nettitreffipalstalla ( E-k.....ti) , miehet n 60 v. etsivät jopa 25-45 v. naisia, suurin osa ! Eivät itse monikaan ole häävejä saaliita. Menisivät oikeille panohakusivuille, E-kont.... on enemmän parisuhdesaitti

    • Nettideittailija

      En ole mielestäni kovin vaativa, mutta mitään pysyvää ei ole nettideiteiltä löytynyt. Pari lyhyehköä suhdetta kylläkin. Tinderissä on ollut jostain syystä parhaat mahkut. Luulin jo tavanneeni sen oikean joka antoi olettaa olleensa yhtä kiinnostunut minusta kuin minä hänestä. Mutta sekin juttu sitten kosahti yhtäkkiä ilman selitystä ja nainen alkoi selailemaan uutta miestä samalta palstalta. Naisethan tunnetusti saavat kymmeniä viestejä päivässä vaikka ilman kuvaa, joten on helppo alkaa etsiskelemään uutta heti kun vähänkin tökkää. Kyseinen nainen oli muutenkin objektiivisesti arvioituna sekä koulutukseltaan että ulkonäöltään alapuolellani, mutta ihastuin häneen silti. Tuon enempää en kyllä viitsi olemattomista "vaatimuksistani" tinkiä, vaan olen mieluummin yksin.

      • Anna-Maija

        Ehkä nainen huomasi ikävän asenteesi ja tajusi ajoissa nostaa kytkintä...


      • Nettideittailija

        En mä sitä noin ajatellut sen jutun aikana, vaan olin ihan aidosti ihastunut ja mielestäni myöskin osoitin sen. Tunsin löytäneeni ihan aidon sielunkumppanin, mutta hänellä oli eri ajatukset...


    • Mimosatytsy

      Mikäköhän Anna-Maijan status oikeasti on työnpuolesta.
      Kellonaikojen perusteella taitaa olla enempi sitä, että kotona vaan surffailemassa ja ukko on otettu työssä käymään siihen ja sen rahat on rouvan palkkaa siitä, että kiertelee netissä etsimässä noita joista kirjoittikin. Et se on se "työ". Ja mikäs siinä.

      • Anna-Maija

        Enempää et voi olla väärässä :) Aiempi keskustelu poiki tänään ihan muita töitä, mutta palaan taas kun on enemmän aikaa. Sen verran voin kertoa, että tätä palstaa seuraamalla olen oppinut nettideittien miehistä (heidän ajatuksistaan, käytöksestään ja kirjoitustaidostaan) sellaista mikä muuten olisi jäänyt - ehkä ikuisesti - pimentoon.


      • Mimosatytsy
        Anna-Maija kirjoitti:

        Enempää et voi olla väärässä :) Aiempi keskustelu poiki tänään ihan muita töitä, mutta palaan taas kun on enemmän aikaa. Sen verran voin kertoa, että tätä palstaa seuraamalla olen oppinut nettideittien miehistä (heidän ajatuksistaan, käytöksestään ja kirjoitustaidostaan) sellaista mikä muuten olisi jäänyt - ehkä ikuisesti - pimentoon.

        Juu juu, haiskahtaa selittelyltä. Haetaan ehkä jotain, mihin voi vedota omissa ongelmatilanteissa.


      • AnnaVaan
        Anna-Maija kirjoitti:

        Enempää et voi olla väärässä :) Aiempi keskustelu poiki tänään ihan muita töitä, mutta palaan taas kun on enemmän aikaa. Sen verran voin kertoa, että tätä palstaa seuraamalla olen oppinut nettideittien miehistä (heidän ajatuksistaan, käytöksestään ja kirjoitustaidostaan) sellaista mikä muuten olisi jäänyt - ehkä ikuisesti - pimentoon.

        Taidat olla itse ihan yhtälailla exän perässä kuitenkin.
        Samat neuvot sinulle kuin sinulta muille.
        Jätä asiat taaksesi ja keskity nykyisyyteen sekä tulevaan.
        Ei se sun luotasi pois ajama mies kuitenkaan takaisin tule. Jos nyt edes olet nainen.


      • Anna-Maija

        Siinä sitä onkin pähkinä purtavaksi. To be or not.


      • MitäViddua

        Juu-u.
        Tässä toinen pähkinä:
        Millainen se koira on, mikä on karvaton, kulkee kahdella jalalla, osaa ajaa autoa ja häntäkin on etupuolella?
        Nimimerkillä: "Jos tää juttu ei onnistu niin ostan koiran ja keskityn vain siihen jatkossa".
        Kannattaa nostaa se katinhäntä joskus ylös, sieltä se totuus löytyy.


      • TaakseJääEdestäLöytyy

        Hah!!!
        Siinä onkin töihin tai siis "töihin" lisämateriaalia, lähtee tutkimukset ihan uusille urille.
        No, hyvähän se on olla "koiran" palkalla kotona ja etsiä näistä ketjuista jotain mitä nyt etsiikin.
        Menneitä ehkä vai onko muuten aika pitkää?


    • TaakseJääEdestäLöytyy

      Ihmeesti Anna-Maijan työperäinen kommentointi loppui, osuiko omaan nilkkaan?:D
      Mut eikös se ole hyvä elellä "koiran" kanssa kun kerta palkankin tuo kotiin ja autollakin kuskailee:)
      Ja kun häntäkin on etupuolella niin sen "heiluttelukin" on mukavampi ottaa vastaan kun ei tarvitse olla perseet vastakkain edes siinä nalkkivaiheessa mitä niillä tulee noissa tilanteissa.
      Eikä toosa, tai kintut ainakaan sotku ehkä niin kovin kun toinen on tulppana hetken aikaa töräyksen jälkeen, niin ei sitäkään tarvi tosiaan kiukutella toiselle.

      • Anna-Maija

        Kylläpä minun vaatimaton persoonani nyt kiinnostaa. Välillä täytyy tehdä töitä, joten palstailu on jäänyt vähemmälle. Te olette inspiroineet minua kovasti, kiitos siitä :) Mukavaa viikonalkua kaikille!


      • MitäViddua
        Anna-Maija kirjoitti:

        Kylläpä minun vaatimaton persoonani nyt kiinnostaa. Välillä täytyy tehdä töitä, joten palstailu on jäänyt vähemmälle. Te olette inspiroineet minua kovasti, kiitos siitä :) Mukavaa viikonalkua kaikille!

        Hah hah.
        Joko keksit ratkaisun pähkinään??
        Niin mites muuten on, heiluttaako koira häntä vai häntä jotain ihan muuta?


      • VittuMikäIdiootti
        Anna-Maija kirjoitti:

        Kylläpä minun vaatimaton persoonani nyt kiinnostaa. Välillä täytyy tehdä töitä, joten palstailu on jäänyt vähemmälle. Te olette inspiroineet minua kovasti, kiitos siitä :) Mukavaa viikonalkua kaikille!

        Reppana vaan kiertelee itse ketjuissa haukkumassa ihmisiä käyttäen työtä verukkeena.
        Juurikin tällaisia:"Huomas varmaan että olet asennevammainen ja häipyi" ja näin. Ja itse roikkuu jonkun perässä jostain syystä tai sitten vain keksii että muut on juurikin niitä kierteleviä haukkujia, mutta ei myönnä itse olevansa sellainen miksikä haukkuu muita jne.
        Säälittävä ihminen.
        Kiertelee ja kaartelee suoraa keskustelua muiden kanssa.


      • Anna-Maija

        VittuMikäIdiootti, olet löytänyt erittäin osuvan nimimerkin. Huomasitko muuten, että viestiketjun aihe oli Vaativa mies, miksi olet nettideiteillä hakemassa naisseuraa?


      • VittuMikäIdiootti

        Juu käännä vain huomio itsestäsi pois.
        Eli kiertele ja kaartele vaan kuten sanoinkin.
        On aika onnetonta työmoraalia ja työntekoa, kun kerta tosiaan täytyy haukkua muita kirjoittajia asennevammaiseksi ja terapian tarpeessa oleviksi. ja kyllä tarkoitin tuon idiootti-kommentin sinua kohtaan. Jos olet tosiaan noin hyvä tekemään työtä, kuin mitä yrität olla, olisita tajunnut tunkin. Tuollainen "Se on joka sanoo"-kommentointihan on lastentarha-tasoisten puhetta.
        Miten on, haukuitko myös kumppanisi ulos elämästäsi ja nyt purat sitä näin?


      • Anna-Maija

        Tunteisiin...


      • VittuMikäIdiootti
        Anna-Maija kirjoitti:

        Tunteisiin...

        Ai kun sattui tuo tunteisiini osuminen.
        Huvitat kyllä minua ja varmaan muitakin.
        No, onnea omalle kohdallesi. Olisiko kannattanut miettiä omaa käytöstäsi aikanaan?
        Ajattelin vain ettei nyt tarvitsisi kierrellä palstoilla etsimässä haukuttavaa/haukuttavia edes työnteon verukkeella.
        Ja eikös käyttäytymistutkijan pitäisi pystyä olemaan objektiivinen?
        Mielisairas vaan käyttäytyy noin kun sinä.


      • AnnaMitäAnnat
        Anna-Maija kirjoitti:

        VittuMikäIdiootti, olet löytänyt erittäin osuvan nimimerkin. Huomasitko muuten, että viestiketjun aihe oli Vaativa mies, miksi olet nettideiteillä hakemassa naisseuraa?

        Onko "työkiireitä"?
        Heh heh, taisi osua omiin tunteisiin, kun joku tajusi heti, mikä olet. Mahtaa nyt varmasti tuntua ihanalta..?
        Sen siitä saa, kun kiertelee palstoilla entisensä perässä tai etsimässä muuten vain haukuttavia vanhoista, itsestäsi ja omasta käytöksestäsi johtuneiden epäonnistumisten aiheuttamasta katkeruudesta johtuvaan pahoinvointiisi liittyen.


    • ylva

      Kenenkään ei pidä tyytyä yhtään vähempään kuin tahtoo, sillä on väärin alkaa minkäänlaiseen suhteeseen ajatuksella kuka tahansa riittää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe