Tuleeko euron juustohampparin pihvistä rautaa? Entä kalsiumia edes vähän siitä juustosta? Kyselen,koska nuoreni ruokavalio on vähän niin ja näin. Ei syö oikeaa ruokaa mielestäni tarpeeksi. Vitamiinilisiä saan joskus ottamaan.
Vastaukset 3
- djfjffj
Lihasta tulee rautaa juustosta ei tule kuin rasvaa ja suolaa - ei kummoista juustoa. Kyselet tyhmiä.
- huijaanko
"Lihasta" tulee jonkin verran rautaa ja B12-vitamiinia ja "juustosta" samaten vähän kalsiumia ja muita hivenaineita, mutta suosittelen eines-hamppareiden sijaan hyvistä raaka-aineista itsetehtyä hyvää ruokaa.
Jos kakarasi ei suostu syömään muuta niin tyrkytä ravinnelisää kohtuullisena määränä (älä ylitä suosituksia) roska-ruoan oheen.
Ja pikkuhiljaa yritä saada jälkikasvusi syömään monipuolista kotiruokaa - ehkä hänkin ymmärtää maun ja terveyden perään myöhemmin.
Rautaa saa esim. maksasta ja pinaatista eli tee jauhelihapihvi-hamppareita, joiden lihaan on jauhettu pieni määrä maksaa ja pinaattia ja tuskin kakara huomaa maussa eroa.
Voit kokeilla syöttää myös esim. rapeaksi paistettua ryynimakkaraa (verta ja sisäelimiä) perunamuussin kera - maistuis varmaan sullekin.- Kerjäökköturpaa
Milläs oikeudella sanot kakaroiksi toisten lapsia? Vitun huora.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510