Paita väärinpäin

Huomasin äskettäin että olin laittanut paidan päälle väärinpäin. Siis ei etupuolen taakse, vaan sisäpuolen ulospäin. Onko muille tapahtunut vastaavaa?

52

2121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nurinkurista

      Hmm. Yks kerta ei haittaa, mut jos toistuu joka aamu mee lääkäriin. Oliko kuitenkin kaula-aukko ylöspäin? Eihän oo kuppikin nurin?

      • Ei oo ainakaan kuppi nurin


    • onnioikein

      Mun äiti sanoi aina: "Nuttu nurin, onni oikein". Joten onneahan tuo tietää. Toivottavasti. 😊

      • Hyvältä kuulostaa, äsken laitoin pitkävedon


    • Eräs maisteri, joka opetti koulussa, oli tunnettu sekä naisista että viinasta. Tuli aamulla kouluun housut väärinpäin. Herätti kysymyksiä, kummasta oli kyse, vai oliko molemmista.

    • Huomannut

      Sukat menee useimmiten väärinpäin.

      • Sukkia on hävinnyt ihmeellisesti


    • Ei, tai on vastaavaa, jos sellaiseksi lasketaan esim se, että menee suihkuun alushousut jalassa.. ja silmälasit nyt on unohtunut päähän useammankin kerran.

      • Pesitkö pöksyt samalla?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Pesitkö pöksyt samalla?

        Ne valahti märkinä alas...ihmettelin vaan, että hopsan, mikäs se oli. Onneks oli silmälasit päässä että näin.. :D
        Tässä meni just pesukone rikki, niin kävi kyllä mielessä, että sitähän vois vaatteet päällä mennä suihkuun, ja pestä ne siinä samalla.. Juu, hyvä idea.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ne valahti märkinä alas...ihmettelin vaan, että hopsan, mikäs se oli. Onneks oli silmälasit päässä että näin.. :D
        Tässä meni just pesukone rikki, niin kävi kyllä mielessä, että sitähän vois vaatteet päällä mennä suihkuun, ja pestä ne siinä samalla.. Juu, hyvä idea.

        Mulla on nyt tässä iltajuomana aika erikoinen makusekoitus, kun kaadoin vadelmavissyä mun viiden desin teekuppiin, johon oli jäänyt vielä puolisen kuppia minttuteetä.. mmmm.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ne valahti märkinä alas...ihmettelin vaan, että hopsan, mikäs se oli. Onneks oli silmälasit päässä että näin.. :D
        Tässä meni just pesukone rikki, niin kävi kyllä mielessä, että sitähän vois vaatteet päällä mennä suihkuun, ja pestä ne siinä samalla.. Juu, hyvä idea.

        Niinhän ne usein naisilla valahtavat. Taitaa sitten olla asiaa pesukonekauppaan?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mulla on nyt tässä iltajuomana aika erikoinen makusekoitus, kun kaadoin vadelmavissyä mun viiden desin teekuppiin, johon oli jäänyt vielä puolisen kuppia minttuteetä.. mmmm.

        Kumpi maistui enemmän?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Niinhän ne usein naisilla valahtavat. Taitaa sitten olla asiaa pesukonekauppaan?

        Kattelin tuossa just, että käytettyjä saa todella halvalla, sellasiakin missä on takuu voimassa. Moni haluaa myydä muuton takia. Pakkoko sitä aina uusinta uutta on hankkia. Yksi pikkukone esim. oli vain puol vuotta vanha.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kattelin tuossa just, että käytettyjä saa todella halvalla, sellasiakin missä on takuu voimassa. Moni haluaa myydä muuton takia. Pakkoko sitä aina uusinta uutta on hankkia. Yksi pikkukone esim. oli vain puol vuotta vanha.

        Kyllä siinä se minttu maistuu.. ei huom sentäs ollut maitoa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä siinä se minttu maistuu.. ei huom sentäs ollut maitoa.

        Hörps..
        ihan on juotavaa..aavistus vadelmaakin havaittavissa ja vissyn pientä kirppakkuutta, mikä hieman kilpailee mintun raikkauden kanssa.
        Mutta hei, se joka nirsoilee, runk...jää janoiseksi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hörps..
        ihan on juotavaa..aavistus vadelmaakin havaittavissa ja vissyn pientä kirppakkuutta, mikä hieman kilpailee mintun raikkauden kanssa.
        Mutta hei, se joka nirsoilee, runk...jää janoiseksi.

        Teetä olen viimeksi maistellut intissä, vissystä en muista milloin


    • Usein on käynyt. Joku helkatin pyykkäri kääntää ne aina nurinpäin. Toisaalta joskus totesin, kun joku huomautti tästä, että käännetäämpäs sit toisinpäin. Näätpähän kaikki puolet mun paidasta.

      Oikeestaan alushousut lahkeessa on paljon huonompi homma... voihan niihin tietty kätevästi turistaa nenänsä ja laittaa pokkana taskuun, kuin nenäliinan...

      No problems...

      • Joku oli minunkin paidan kääntänyt


      • pujotteIija kirjoitti:

        Joku oli minunkin paidan kääntänyt

        Mustalaisethan on hyviä "kääntämään" tavaroita....


      • Dissident kirjoitti:

        Mustalaisethan on hyviä "kääntämään" tavaroita....

        Tässä tapauksessa taidan syyttää itseäni


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tässä tapauksessa taidan syyttää itseäni

        Minäkin epäilen kovasti peilistä näkyvää hiipparia. Syyllisennäköinen...


    • mies_86__

      On sitä joskus kiireessä käynyt noin.

      • Housutkin on joskus kiireessä menneet väärinpäin


    • Onhan mulla useinkin, yöpaita vallankin menee usein nurinperin päälle. Hetihän sen tuntee, että tuntuu erilaiselta päällä, paitsi jos on silleen nurinperin että saumat jlospäun...sitä ei huomaa aina heti.

      Kiristävän kaula- aukon huomaa.

      Tiiänpä miehen joka pukee tarkoituksellakin paitoja väärinpäin...t-paitoja ja jopa pitkät kalsarit ja alkkarit, koska saumat.

      • Ja eip onnistu taas hipaisuhommelit, viereen osuu. 😂


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Ja eip onnistu taas hipaisuhommelit, viereen osuu. 😂

        Sivuosumia!


      • Tässä paitatapauksessa huomasin ensimmäiseksi kauluksen napeista, kun olivat sisäpuolella


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tässä paitatapauksessa huomasin ensimmäiseksi kauluksen napeista, kun olivat sisäpuolella

        Ja kravatti oli hikinauhana?

        Jiihaa!

        Heh!


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tässä paitatapauksessa huomasin ensimmäiseksi kauluksen napeista, kun olivat sisäpuolella

        Aaw, no sen varmaan huomasi aika pian? Tuntuu napit paremmin.


      • Dissident kirjoitti:

        Sivuosumia!

        Hell yeah. 😏


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Hell yeah. 😏

        Tavoistani poiketen, en näsäile tällä kertaa...


      • Dissident kirjoitti:

        Tavoistani poiketen, en näsäile tällä kertaa...

        Tälläkään kertaa, korjaus. 😌


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Tälläkään kertaa, korjaus. 😌

        No aikausein kyllä tulee näsäiltyä....


    • flowersreally

      Mä olen matkustanut mantereelta toisellekin nuttu nurinpäin, perillä vasta huomasin.

      • Muut ihmiset kenties huomasivat?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Muut ihmiset kenties huomasivat?

        Siis aiemmin


      • flowersreally
        pujotteIija kirjoitti:

        Siis aiemmin

        Varmaan huomasivat, eivät vaan sanoneet mitään. Hienotunteisia olivat kai.


      • flowersreally kirjoitti:

        Varmaan huomasivat, eivät vaan sanoneet mitään. Hienotunteisia olivat kai.

        Niin....ja eihän se vaarallista ole, vaikka nuttu onkin nurinpäin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Siis aiemmin

        Eipä tuo mua haittaa. Mä otan huumorilla, jopa nekin mitä ei ole tarkoitettu sellaiseksi...☺️


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Eipä tuo mua haittaa. Mä otan huumorilla, jopa nekin mitä ei ole tarkoitettu sellaiseksi...☺️

        Sori, piti dissille laittaa...tuli ihan väärään rimpsuun. 😊


      • flowersreally
        pujotteIija kirjoitti:

        Niin....ja eihän se vaarallista ole, vaikka nuttu onkin nurinpäin

        No eipä ole ei. Hyvä reissu oli.


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Niin....ja eihän se vaarallista ole, vaikka nuttu onkin nurinpäin

        Eipä todellakaan ole.


    • 12121212121212

      Ei ole.

      En ymmärrä miten asian voisi olla huomaamatta napittaessa ja kauluksia oikaistessa.

      • Kauluksia ei ollut, oli yksivärinen musta villapaita, ja napit ovat aina kiinni


    • On käynyt, välillä molemmatkin samaan aikaan. Vääriin päin ja saumat ylös, tosin t-paidoilla.

    • Mieheni on pitänyt T-paitoja väärinpäin yli 30 vuotta. Ei suostu pitämään oikein päin.

      Olen kokeillut itsekin, onhan ne mukavampia päällä väärinpäin. En vaan itse kestä häpeää joten nössönä pidän oikein päin.

      Cittari myi kesällä Produktin "Vacation mode" huumori t-paitaa, jossa tuo printtikuva on painettu sisäpuolelle, eli paita on tarkoitettu pidettäväksi väärin päin.

      Mies osti toisen Cittarin paidat kaikki (27 kpl) ja haki vielä 3 kpl toisestakin kylästä.

      On se hullu.

    • Anonyymi

      On todellakin. Pesen vaatteet nurinpäin ja muutaman kerran on jäänyt kääntämättä vaatteet ja olen lähtenyt lenkille niin, että housut olivat nurinpäin ja joskus puserokin. Samoin kuin töihinkin niin että työvaate ollut nurinpäin.

      • Minulla on mennyt vuoden 2018 jälkeen ainakin aluspaita väärinpäin muutaman kerran


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe