Kaunis nainen ei välttämättä ole hyvä seksissä

ikävä_totuus

39

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.seiso.lihavalle

Lihava nainen on aina paska seksissä. Yök

• kakkaluukkuun

Eikös homot harrasta paska seksiä. Jotkut heteromiehetkin tykkää.

• Voi olla, mutta voi olla olemattakin.

Minulla on sellainen käsitys, että hyvännäköiset naiset ovat useammin meritähtiä, koska ovat tottuneet palvomiseen.

• Lemmenkäinen

Rumakin nainen on kaunis kiimoissaan :-*

• miksi.suotta.vaivautua

Usein ovat ns. lahnoja

• näitäsattunut

Lahnamies makaa selällään ja nainen tekee työn.

• Buhahaha
        näitäsattunut kirjoitti:

Lahnamies makaa selällään ja nainen tekee työn.

Miksi olet sellaisen miehen sänkyysi valinnut, oliko vaan niin komea ettet voinut vastustaa?

• välttämättä

Komea mies ei välttämättä ole jännämies.

• Ohimennen.ohi

Tunsinpa kerran todella komean miehen. Palomies vielä.
        Hänen naisensaannistaan en mitään tiedä eikä se minua kiinnosta, mutta muuten hän oli tyhmä mulkku, vaikka kohtelias ja osasi pukeutua hienosti.

• ei.niin

Yleensä siinä on pieni korrelaatio että mitä paremmannäköinen nainen niin sitä vähemmän hän yrittää sinua sängyssä miellyttää.
      Yleensä se menee niin että mitä heikomman näköinen nainen niin sitä halukkaammin hän tekee niitä asioita sängyssä mitä sinä haluat esim vaikka anaaliseksi tai suihinotto loppuun asti.

• Pitää paikkansa, jos on huono itsetunto, ei osaa vaatia itselleen mitään vaan tekee niinkuin toinen haluaa. Kyllähän siinä omat fantasiansa saa toteutettua, mutta onko se sitten kuitenkaan hyvää seksiä? Minusta ei, koska alistuminen ei kiihota minua henk.koht.

• iuhhjkytghjkjbv

Niinhän se taitaa mennä miehissäkin, hyvän näköisellä ei ole tarvetta miellyttää toista.

• Naisasialooser11

Määrittele"hyvän näköinen"mies. Ja tottakai sillä miehellä on tarve miellyttää naista jos nainen on kaunis, toki lutkia ja rumia naisia ei tarvitse miellyttää vaan käyttää vain kassien tyhjennykseeen.

• Arvelisin, että näillä hyvännäköisillä, misseillä ja malleilla, ehkä joillakin näyttelijöilläkin, on ainakin osalla tällainen lukittunut ajatusmalli, että he ovat objekteja, joita ihaillaan, kuvataan, katsotaan ja myös rakastellaan. Että se riittää, kunhan he löytävät tarpeeksi kauniin, kiihottavan tavan olla objektina. Ehkä se riittääkin joillekin miehille, jääkiekkoilijoille esim. :) Laukaisen vaan maaliin :)

• Parempi kun ei arvella mitään..Tyhjänpäiväisiin papukaijamaisiin uskomuksiin ja niiden toisteluun toisten vanavedessä, kun on joskus luettu jostain jotain lätinöitä ei kannata sortua kun ei siinä ole tippaakaan totuuspohjaa.

• vainparhautta

Vaikea sanoa, on kokemusta vain kauniista naisista. Huonoja eivät ole näissä asioissa olleet, päinvastoin minua miellyttäviä ja makuni mukaisia!

• Naisasialooser11

Älä valehtele itsellesi. Sinä et ole päässyt oikeasti kauniin naisen kanssa edes jutteluetäisyydelle koska et ole komea. Jos olet maksullisia käyttänyt niin silloin tietysti tuo väitteesi pitää paikkaansa.

• Aitosinkkumies-

Tavis tytöt on hyvii seksissä koska eivät esitä mitään. Kaunis nainenon vain kaunis ja antaa miehen tehdä hommat.

• totuuskomissioz

Vaikea sanoa kun en tiedä rumista naisista. Kauniita olen pannut reilua neljääsataa ja yllättävän moni kaikkein kauneimmista on kuulunut parhaaseen luokkaan eikä kyse ole pelkästään subjetiivisesta vaikutelmasta.

• subjektiivinenasia

Olet varmaan komea jännämies.

• Naisasialooser11

Sinä et ole päässyt kauniin naisen kanssa edes jutteluetäisyydelle.

• patakattila_
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Sinä et ole päässyt kauniin naisen kanssa edes jutteluetäisyydelle.

Etkä sinä

• kymppiplussa

Miks pitää olla hyvä seksissä, eiks riitä että nauttii?

• molempia.kokeillut

Kokemukseni mukaan pikkuisen pulleammat naiset tarjoilevat miehelle huomattavasti parempaa seksiä kuin hoikat naiset. Suihinoyto loppuun saakka, anaaliseksi, rimming job... kaikki onnistuu. Kun naiselle pikkuisenkin vihjas, että poslari olis kiva, karvat katoavat naisen pimpasta alle aikayksikön.

• Naisasialooser11

Kyllä se hoikkakin nainen joutuu tarjoamaan mitä mies haluaa kun ikää on yli 30v ja ulkonäkö alkaa rapistua. Suostuminen rivompaan seksiin on vanhojen naisten ainut keino kilpailla miehistä nuorempien ja kauniimpien kanssa.

• 34g342f2f2f
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Kyllä se hoikkakin nainen joutuu tarjoamaan mitä mies haluaa kun ikää on yli 30v ja ulkonäkö alkaa rapistua. Suostuminen rivompaan seksiin on vanhojen naisten ainut keino kilpailla miehistä nuorempien ja kauniimpien kanssa.

Kyllä mies mieluummin panee rivoa vanhempaa kuin tylsää nuorempaa.

• Vaikka minulla on pyöreyttä en anna mitään mitä en halu seksissä ja en edes aja karvojani kultaiseni takia. En edes sääristä vaikka on sellaiset miehiset harva karvat ja taas karvatupsut kainaloissa.
        Yksinkertaisesti otan hänet vain silläin kun haluan ikävä kun se ilo kestää lyhyeen kun laukee sekunneissa.🙄

Just pääsin kehumaan aavikosta ja taas sit viimeksi lainehti ,nyt kyllä hormoonit😁 sekaisin

• Itsekestänpitkään
        valtakunta kirjoitti:

Vaikka minulla on pyöreyttä en anna mitään mitä en halu seksissä ja en edes aja karvojani kultaiseni takia. En edes sääristä vaikka on sellaiset miehiset harva karvat ja taas karvatupsut kainaloissa.
        Yksinkertaisesti otan hänet vain silläin kun haluan ikävä kun se ilo kestää lyhyeen kun laukee sekunneissa.🙄

Just pääsin kehumaan aavikosta ja taas sit viimeksi lainehti ,nyt kyllä hormoonit😁 sekaisin

Mitä miehesi tuumaisi jos lukisi tämän että laukeaa sekunneissa ja kuulutat sen koko kansalle :) tottakai tunnistaisi sut tuntomerkkien perusteella.

• Itsekestänpitkään kirjoitti:

Mitä miehesi tuumaisi jos lukisi tämän että laukeaa sekunneissa ja kuulutat sen koko kansalle :) tottakai tunnistaisi sut tuntomerkkien perusteella.

Se itse nauttii siitä ja haluisi olla vie nopeampi, mikä sit ärsyttää todella minua.
        Hän vaan aina tuumaa aina ja nauraa” ei ole häpee olla nopee” kun mankuun lisää ja ahdistuneena sanon ei ei ei.😩
        Hän on vaan sellainen luonteelta.

Joskus nautinnosta tiedän koska tulossa vetäydyn kauas ja hän sit sanoo ” älä älä älä” sukii tyhjää.

• valtakunta kirjoitti:

Se itse nauttii siitä ja haluisi olla vie nopeampi, mikä sit ärsyttää todella minua.
        Hän vaan aina tuumaa aina ja nauraa” ei ole häpee olla nopee” kun mankuun lisää ja ahdistuneena sanon ei ei ei.😩
        Hän on vaan sellainen luonteelta.

Joskus nautinnosta tiedän koska tulossa vetäydyn kauas ja hän sit sanoo ” älä älä älä” sukii tyhjää.

Siis joskus vetäydyn kun nautinnosta tunnistan koska tulee.😂
        Kai minäkin saan nauttia hetken pidempää ja vaatia itselleni mielumman asennon josta saan hyvät otteet.

• Uutinen on varmasti palstapoikien mieleen, ei yhtään harmita sitten.

• Urpotttttttapäät

- ruma mies ei välttämättä ole hyvä seksissä
      - komea mies ei välttämättä ole hyvä seksissä
      - ruma nainen ei välttämättä ole hyvä seksissä

Mikä on ruma mies?
      Mikä on komea mies?
      Mikä on kaunis nainen?
      Mikä on ruma nainen?

Kauneus on katsojan silmissä.....

• Buhahaha

"Kauneus on katsojan silmissä..... "

Niin onkin, mutta ei se tarkoita sitä että esteettiseksi viehättäviksi koetut piirteet vaihtelisivat laidasta laitaan saati jakautuisivat tasaisesti.

• Buhahaha

Olipa huonosti muotoiltu, yritetään uudelleen.

Niin onkin, mutta ei se tarkoita sitä että esteettisesti viehättäviksi koetut piirteet vaihtelisivat laidasta laitaan saati jakautuisivat tasaisesti suhteessa ihmispopulaatioon.

• Ulkonäkö nyt muutenkin on enempi katsojalle tehtyä ja tarkoitettua, kun asianomaiselle itselleen. Tai ei se ainakaan asianomaisen taitoihin missään asiassa vaikuta, tietysti mielikuva itsestä saattaa lyödä paineita suoriutua kuvansa mukaisesti.

• OnniOmistaa

ISOrintainen, kaunis, aikuinen blondi selällään sängyssä. Suuret siniset silmät katsovat vain sinua. Tästä näystä kaikki uneksivat.

• Karvamuna-

Monet naiset on epävarmoja seksissä eikä ne sitten osaa panostaa siihen. Eivät osaa olla rentona kun mies hyväilee naista. Ujot naiset on ihania koska mies ottaa ohjata ja näyttää naiselle mitä tehdä ja nainen on miehen armoilla. Seksistä pitääkin puhua avoimesti mutta naiset ei puhu ja kun mies puhuu niin nainen ahdistuu ja juoksee karkuun vaikka nainen sanoo että pitää puhua.

• eirumia

Ruman kanssa ei seiso

• Ensin-perillä

Onhan se. Jyystä vaan menemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4956
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      217
      2671
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1740
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1735
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1568
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      151
      1170
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1154
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      972
    Aihe