Adventismipalstan parhaan fariseuksen AWARD

voittajaehdokkaat

Nyt kaikki joukolla äänestämään adventismipalstan taivasmatkalaisten joukosta parasta!

Ja ehdolla adventismipalstan parhaaksi fariseukseksi ovat:

1. toraileva valekristitty.net/salainen agentti 000 ("lupa tappaa")

2. adventistien ikioma "pikku myy" eli pyhpyhjajotainnumeroita, joka vastustaa kaikkia babylonin huorakirkkojen haisulikristittyjä

3. adventistipastoreita palvova perseestään neitsyt hotellinpitäjä ja Casanova jariseus, joka yrittää epätoivoisesti pönkittää Adventtikirkkoa Kristuskalliolle, eikä huomaa, että se on vajoamassa juoksuhiekkaan, kuten hän itsekin

4. naispastoreita ja räyskywiä paaveja kammoava sunnuntaipedonmerkki-miestenmies 1234567

5. adventismipalstan lukijoita samoilla aloituksillaan päivästä toiseen piinaava DJ.piinahelvetistä, joka haluaa antaa adventisteille samalla mitalla takaisin heidän sapatti- ja sunnuntaipedonmerkki vaahtoamisensa helluntailaispalstalla

6. adventisteja henkeen ja vereen puolustava luterilais-helluntailaistaustainen rienaajan hyppyyttämä ja ateismin ihmiskaupasta saarnaava "nimimerkkimies", jonka mielestä kaikki paha maailmassa johtuu ateismista ja ateisteista, ei uskonnoista ja uskovista

7. juhlimisaddiktiosta kärsivä/nauttiva aina niin positiivinen adventistinen judaisti/judaistinen adventisti Yksi_usko, jolle asioita hetken mietittyään (tai miettimättä) mustakin kääntyy valkoiseksi, kun on kyse messiaanisista juutalaisista tai adventisteista ja joka suoltaa palstalle messiaanisia YouTube videoitaan, koska on itsenäiseen ajatteluun kykenemätön

Lisääkin ehdokkaita perusteluineen saa esittää, jos tulee mieleen.

38

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinainvuorenviisas

      Jari kertoo motiiveistaan: "En minäkään näe mitään syytä keskustella adventistien kanssa täällä".
      Toisaalta Jari ilmoittaa: "Minä olen keskustelija täällä".

      - onkohan jari ihan väärällä palstalla?

      Jari tarvitsisi pikaista psykiatrista apua ja kaikkien adventistien rukousta. Mutta paskat ne välittävät yhdestä jarista että edes rukoilisivat jarin puolesta?

      Valitettavasti Jari on adventismin uhri ja seksiriippuvainen mutta eihän muut adventistit tästä välitä.

      • hyvät.voittajaehdokkaat

        "Jari kertoo motiiveistaan: "En minäkään näe mitään syytä keskustella adventistien kanssa täällä".
        Toisaalta Jari ilmoittaa: "Minä olen keskustelija täällä"."

        Ei tässä nyt mitään ihmeellistä ole. Aivan looginen juttu, jota sinä et vaan ymmärrä.

        Valekristitty.netkin on sitä mieltä, että toora kieltää tappamasta ja kehottaa tappamaan ja hän on jälkimmäisen kannalla...ei kun siis edellisen...tai siis kuitenkin jälkimmäisen...sittenkin edellisen...tai no ähh antaa olla...


    • Saako äänestää itseään?

      • voitto.häämöttää

        Tietenkin saa! Sehän vain osoittaisi, että sinäkin osaat joskus puhua totta.

        Tosin kyllä epäilyttää, että jokin ketunhäntä sinulla on kainalossasi...


    • lihallinenfariseus

      Vahva kyllä ääni Jarille (jarinhotelli1)

      Adventismikaupparatsun hotellielämä sapatin varjossa saa aikaan kohtuuttomia vaatimuksia kasvaville tytöille ja naisia inhoavia (homomaisia) piirteitä:
      "Pitää ensin laihduttaa läskit pois painoindeksi optimaaliselle tasolle. Sitten sen jälkeen vanheta muutamalla vuodella. Inhoan läskiä, etten edes lapsenvahdiksi 17- kesäiselle".

      Mikäs siinä kun lastenvahdille kelpaa nuoret pojat mutta eivät ylipainoiset tytöt.

      Jari uskoo lihassa mutta ei hengessä.

      • lihallinen.jariseus

        Jarissakin on kyllä kieltämättä potentiaalia jopa voittoon asti, vaikka taso tässä sarjassa on hyvin korkea ja kilpailu kovaa.

        Lisää lainauksia Jarin raamatullisista pyhistä kirjoituksista.

        "Ah, joo, Kyllä nuoret pystytissiset neidot, -nämä ovat siinä iässä että vetävät miehiä.
        Kun nämä sitten pariutuvat ja synnyttävät, niin muuttuvat äidillisiksi, ja lakkaavat vetämästä miehiä. Monet lihoavat kuin siat."

        "En ole kiinnostunut pyylevöityneistä mamselleista evp- tai VT- rouvista.
        Pystytissisiin neitoihin viehätyn vielä hyvin."

        "25- kesäinen neito minule jo kävisi kyllä. "

        Jarin voittomahdollisuuksia kyllä heikentää se, että hänellä on ilmeisen selvästi mielenterveysongelmia, eikä hän siten ole aivan syyntakeinen.

        Tämä seikka täytyy myös ottaa huomioon mahdollista voittajaa arvioitaessa.


    • pyhpyh23748234

      Palstan fariseus ja Jeesuksen vastustaja on aloittaja itse.

      • NeuvotRaamatusta

        Kaikenmaailman ismejä kannattaa varoa.
        Jotkut jumaloivat sapattia ja jotkut ovat sapatttiomavahurskaisia fariseuksia.
        "Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti",


      • pyhpyhistäkö.voittaja

        Fariseukset ovat uskovia, minä en, joten en voi liittyä ehdokkaiden joukkoon.

        Tekopyhien uskovien elämää seurattuani ja tätä palstaa luettuani "kristitty" tarkoittaa minulle tänä päivänä lähes kirosanaa.

        Sen sijaan Sinulla on kyllä hyvät mahdollisuudet jopa voittoon asti, vaikka tekopyhien ehdokkaiden taso onkin erittäin korkea tällä palstalla.


      • pyhpyh23748234
        pyhpyhistäkö.voittaja kirjoitti:

        Fariseukset ovat uskovia, minä en, joten en voi liittyä ehdokkaiden joukkoon.

        Tekopyhien uskovien elämää seurattuani ja tätä palstaa luettuani "kristitty" tarkoittaa minulle tänä päivänä lähes kirosanaa.

        Sen sijaan Sinulla on kyllä hyvät mahdollisuudet jopa voittoon asti, vaikka tekopyhien ehdokkaiden taso onkin erittäin korkea tällä palstalla.

        Ja minulle ateisti on aina tekopyhä lurjus ja kirosana.


    • minunääneni

      Äänestän numeroa 1

    • olenko.oikeassa

      Nyt kyllä haiskahtaa siltä, että koululaiset ovat asialla, kun eivät ole näin talvilomalla muuta keksineet.

      • olenko.oikeassa

        Nyt kyllä haiskahtaa siltä, että Yksi_usko se siinä yrittää viedä huomiota pois itsestään. Älä ole turhan vaatimaton!


    • Wildwoodclaire1 tuolla juutuubissa piti aikoinaan viikottaista himmeän lampun viikottaista kisaa.

      Olisiko syytä valita vikottain himmein lamppu täälläkin?

      Ja kyllä se palkinto menee jarille.

      • himmeysehdokkaat

        No se on sitten aivan oman ketjunsa aihe. Tässä ketjussa äänestetään palstan parhainta fariseusta.

        Sinä voit kyllä hyvin tehdä ketjun ehdottamallesi aiheelle perusteluineen. Minustakin Jari on kyllä tosi himmeä, mutta niin on mukamas kristitty.netkin.


      • himmeysehdokkaat kirjoitti:

        No se on sitten aivan oman ketjunsa aihe. Tässä ketjussa äänestetään palstan parhainta fariseusta.

        Sinä voit kyllä hyvin tehdä ketjun ehdottamallesi aiheelle perusteluineen. Minustakin Jari on kyllä tosi himmeä, mutta niin on mukamas kristitty.netkin.

        Tuli juuri tuon postauksen jälkeen mieleeni, että tarkoitin tietysti koko 'Uskonnot ja uskomukset' kokonaisuutta. Samalla hetkellä tajusin myös, että viikottain voittaja olisi ROT, joten vain kakkos- ja kolmossijoista syntyisi kilpailua.

        Tyhmyyttäni en halunnut korostaa, joten jätin korjauksen tekemättä. Liian nopeat sormet...


    • Hei, miksi en minä ole päässyt listoille ? Onko jollakin jotakin minua vastaan, vai eikö jollainkin ole vielä tarpeeksi minua vastaan ??? Vai enkö ole tarpeeksi farisealainen ?

      • KiitosEI

        Fariseuksilla ja jariseuksilla on uskottavuusongelmia.

        Palstalla saamme lukea adventistipastoreiden Flink ja kump. kasvatusten tuloksista.
        Kuka hullu kääntyy adventismiin vaikka siitä on todella vaikea päästä eroon kuten esim. hotellijariseus osoittaa. Adventismi on niin ihanaa että sitä täytyy eläkkelläkin ollessa harrastaa kuten Doktor Arasolan tapauksessa tietysti tuntuvaa tohtorinkorvausta vastaan.

        Adventismista kasvaa seksuaalisia kieroutumia ja vakavia mielenalueen ongelmia.

        Kristityt ovat pärjänneet ihan hyvin pari tuhatta vuotta ilman "adventtitotuutta" ja heidän "erehtymättömiä opinismejään".


      • Olet ollut liian pitkään poissa täältä etkä tarpeeksi äänessä. Me kunnon fariseukset saarnaamme sapatista 247, tietysti sapatti poislukien.


      • pyhpyh23742374
        KiitosEI kirjoitti:

        Fariseuksilla ja jariseuksilla on uskottavuusongelmia.

        Palstalla saamme lukea adventistipastoreiden Flink ja kump. kasvatusten tuloksista.
        Kuka hullu kääntyy adventismiin vaikka siitä on todella vaikea päästä eroon kuten esim. hotellijariseus osoittaa. Adventismi on niin ihanaa että sitä täytyy eläkkelläkin ollessa harrastaa kuten Doktor Arasolan tapauksessa tietysti tuntuvaa tohtorinkorvausta vastaan.

        Adventismista kasvaa seksuaalisia kieroutumia ja vakavia mielenalueen ongelmia.

        Kristityt ovat pärjänneet ihan hyvin pari tuhatta vuotta ilman "adventtitotuutta" ja heidän "erehtymättömiä opinismejään".

        Tee parannus!


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Olet ollut liian pitkään poissa täältä etkä tarpeeksi äänessä. Me kunnon fariseukset saarnaamme sapatista 247, tietysti sapatti poislukien.

        Ok, ymmärrän. On toki anteeksiantamatonta viettää lomaa. Pitäisi toki meikäläisenkin ymmärtää että suoli24:lle kirjoittelu on perheen kanssa vietettyä aikaa tärkeämpää.

        Koetan käyttäytyä jatkossa paremmin.


      • Exap kirjoitti:

        Ok, ymmärrän. On toki anteeksiantamatonta viettää lomaa. Pitäisi toki meikäläisenkin ymmärtää että suoli24:lle kirjoittelu on perheen kanssa vietettyä aikaa tärkeämpää.

        Koetan käyttäytyä jatkossa paremmin.

        Todellisella fariseuksella ei ole aikaa perheelleen.


    • voittajaehdokkaat

      8. Ehdokkaiden joukosta unohtui tämä kielilläkirjoittelun armolahjan saanut sekä oman ilmoituksensa mukaan nöyrä ja vaatimaton "herätyys", joka on saanut niin valtavan näyn, ettei edes kykene kertomaan siitä meille tällä palstalla.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15186145/raamatun-ut-mukaisesta-ja-perustuvasta

      Tosin hän taitaa huhuilla täällä vain silloin, kun on lomilla pöpilästä, joten hänet pitää kai jättää laskuista pois täysin syyntakeettomana.

      Vai mitä mieltä olette, kelpaako ehdokkaaksi?

      • Harmi myös ettei unitaari "teen susta rikosilmoituksen" fariseus päässyt listalle.


      • voittajaehdokkaat
        Kristitty.net kirjoitti:

        Harmi myös ettei unitaari "teen susta rikosilmoituksen" fariseus päässyt listalle.

        Sen mitä olen lukenut unitaarin kirjoituksia, niin hän ei mielestäni täytä näitä ehtoja, kuten ei myöskään exap.
        (Pahoittelen exap, ettet päässyt listalleni, mutta ehkä joku muu äänestää sinua!)

        Luuk.11
        46 Mutta hän sanoi: "Voi teitäkin, te lainoppineet, kun te sälytätte ihmisten päälle vaikeasti kannettavia taakkoja ettekä itse sormellannekaan koske niihin taakkoihin!

        Luuk. 18:11
        Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.


      • voittajaehdokkaat kirjoitti:

        Sen mitä olen lukenut unitaarin kirjoituksia, niin hän ei mielestäni täytä näitä ehtoja, kuten ei myöskään exap.
        (Pahoittelen exap, ettet päässyt listalleni, mutta ehkä joku muu äänestää sinua!)

        Luuk.11
        46 Mutta hän sanoi: "Voi teitäkin, te lainoppineet, kun te sälytätte ihmisten päälle vaikeasti kannettavia taakkoja ettekä itse sormellannekaan koske niihin taakkoihin!

        Luuk. 18:11
        Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.

        No, ehkä sitten ensi kerralla, kun äänestetään typerimmän tai ärsyttävimmän kirjoittajan tittelistä. Siinä olen luontaisesti vahvoilla, ihan tsemppaamattakin.


      • Exap kirjoitti:

        No, ehkä sitten ensi kerralla, kun äänestetään typerimmän tai ärsyttävimmän kirjoittajan tittelistä. Siinä olen luontaisesti vahvoilla, ihan tsemppaamattakin.

        Käytöksesi on viime aikoina ollut erittäin maltillista, aikaisempaa paskamoodia et ole juurikaan jostain syystä käyttänyt, joten et olisi tuossakaan äänestyksessä kovin vahvoilla.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Käytöksesi on viime aikoina ollut erittäin maltillista, aikaisempaa paskamoodia et ole juurikaan jostain syystä käyttänyt, joten et olisi tuossakaan äänestyksessä kovin vahvoilla.

        Johtunee työstä aiheutuneen stressitasonkin laskusta. Mutta pyydän anteeksi aiempaa käytöstäni.


      • Exap kirjoitti:

        Johtunee työstä aiheutuneen stressitasonkin laskusta. Mutta pyydän anteeksi aiempaa käytöstäni.

        Mahtavaa, saat anteeksi.


    • Annihilationisti

      No sehän on tietysti numero 2.Jari taas on lähempänä publikaania koska hänen kirjoituksissa vaikuttaa Jeesuksen rakkaus.

    • Voi kiitos aloittajalle, että saan kilpailla numerolla 7, joka on täydellisyyden numero ja tietenkin lempinumeroni.

      Laitetaan Danilo Vallan video, jossa hän kertoo numeroiden merkityksestä. Siitä on ollut keskustelua ennenkin. Muistattehan vielä?

      http://www.tv7.fi/vod/player/41409/

      • voittajaehdokkaat

        Tarkemmin asiaa mietittyään jotkut ehdokkaat kuuluvatkin toiseen sarjaan, joten mielestäni ainoastaan nämä ehdokkaat ovat varteenotettavia tässä parhaan fariseuksen sarjassa.

        Oma voittajaehdokkaani on numero 1, muiden järjestyksestä en ole niin varma.

        1. toraileva valekristitty.net/salainen agentti 000 ("lupa tappaa")

        2. adventistien ikioma "pikku myy" eli pyhpyhjajotainnumeroita, joka vastustaa kaikkia babylonin huorakirkkojen haisulikristittyjä

        4. naispastoreita ja räyskywiä paaveja kammoava sunnuntaipedonmerkki-miestenmies 1234567

        6. adventisteja henkeen ja vereen puolustava luterilais-helluntailaistaustainen rienaajan hyppyyttämä ja ateismin ihmiskaupasta saarnaava "nimimerkkimies", jonka mielestä kaikki paha maailmassa johtuu ateismista ja ateisteista, ei uskonnoista ja uskovista

        8. kielilläkirjoittelun armolahjan saanut sekä oman ilmoituksensa mukaan nöyrä ja vaatimaton "herätyys", joka on saanut niin valtavan näyn, ettei edes kykene kertomaan siitä meille tällä palstalla.

        Eli nyt kun sinäkin Yksi_usko liityit taas palstan "keskustelijoiden" joukkoon, niin siirränkin sinut toiseen sarjaan eli tähän https://keskustelu.suomi24.fi/t/15208141/adventismipalstan-quotparhaimman-keskustelijanquot-award


      • voittajaehdokkaat kirjoitti:

        Tarkemmin asiaa mietittyään jotkut ehdokkaat kuuluvatkin toiseen sarjaan, joten mielestäni ainoastaan nämä ehdokkaat ovat varteenotettavia tässä parhaan fariseuksen sarjassa.

        Oma voittajaehdokkaani on numero 1, muiden järjestyksestä en ole niin varma.

        1. toraileva valekristitty.net/salainen agentti 000 ("lupa tappaa")

        2. adventistien ikioma "pikku myy" eli pyhpyhjajotainnumeroita, joka vastustaa kaikkia babylonin huorakirkkojen haisulikristittyjä

        4. naispastoreita ja räyskywiä paaveja kammoava sunnuntaipedonmerkki-miestenmies 1234567

        6. adventisteja henkeen ja vereen puolustava luterilais-helluntailaistaustainen rienaajan hyppyyttämä ja ateismin ihmiskaupasta saarnaava "nimimerkkimies", jonka mielestä kaikki paha maailmassa johtuu ateismista ja ateisteista, ei uskonnoista ja uskovista

        8. kielilläkirjoittelun armolahjan saanut sekä oman ilmoituksensa mukaan nöyrä ja vaatimaton "herätyys", joka on saanut niin valtavan näyn, ettei edes kykene kertomaan siitä meille tällä palstalla.

        Eli nyt kun sinäkin Yksi_usko liityit taas palstan "keskustelijoiden" joukkoon, niin siirränkin sinut toiseen sarjaan eli tähän https://keskustelu.suomi24.fi/t/15208141/adventismipalstan-quotparhaimman-keskustelijanquot-award

        Kyllä minun pitäisi olla myös tässä sarjassa, puolustan tooraa kunnon fariseuksen tavoin. Todistuksena viimeiset kommenttini:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15203622/kristuksen-laki-ja-mooseksen-laki
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15187093/adventistit-erottautukaa-lainkiivailijoista!

        Puolustan myös kymmenyksiä:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15212672/mihin-te-laitatte-uhrilahjanne

        Pyhitän sapattia ja noudatan ruokasäädöksiä, vietän Herran juhlia, maksan myös kymmenyksiä.


      • voittajaehdokkaat
        Yksi_usko kirjoitti:

        Kyllä minun pitäisi olla myös tässä sarjassa, puolustan tooraa kunnon fariseuksen tavoin. Todistuksena viimeiset kommenttini:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15203622/kristuksen-laki-ja-mooseksen-laki
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15187093/adventistit-erottautukaa-lainkiivailijoista!

        Puolustan myös kymmenyksiä:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15212672/mihin-te-laitatte-uhrilahjanne

        Pyhitän sapattia ja noudatan ruokasäädöksiä, vietän Herran juhlia, maksan myös kymmenyksiä.

        Ok, myönnetään, sillä osasit todellakin perustella olevasi aivan oikeaoppinen kunnon fariseus.

        Nyt onkin todella vaikeaa päättää, kuka kaikista näistä vahvoista ehdokkaista olisi se kaikkein tekopyhin...oikein fariseusten Fariseus...


      • voittajaehdokkaat

    • Kilpailu siitä, kuka on se kaikkein ääliömäisin uskovainen sen kuin vain kovenee.
      Uskovaiset ovat kaikki tietysti massiivisen kusetuksen tuotosta ja aika vaikea siitä aivottomasta massasta on erotella se kaikkein tyhjäpäisin.

      • Sinä olisit vahvoilla, jos kisattaisiin palstan tosikkomaisimmasta ateistista. Vaikka luulen, että V.aari veisi siinä voiton.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3204
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2453
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      130
      1962
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1514
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1501
    6. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1346
    7. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1319
    8. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1309
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      52
      1263
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      235
      1075
    Aihe