Söin paketin jaffa keksejä 5 minuutissa

Kaisanoasaa

Hyviä on jaffa keksit.

19

436

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksisanoa

      Oliko joku saavutus?

    • menestysodottaa

      hah otaha ny profiilikuva deitti sivulle.. ummetuspskanen punkeronaama kehiin

    • Aika yllätys! Olin ihan varma, että oli pujottelijan aloitus..

      Jaffakeksistä pitää koittaa saada pelkkä marmelaadilätkä esiin. Se vaatii taitoa se...

      • lihavihatipunen

        Samaa ajattelin, että olis ollu Pujottelija asialla 😀


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Samaa ajattelin, että olis ollu Pujottelija asialla 😀

        No kiva että muutkin pääsee vähän muualle ajatuksissaan kuin p.lluaiheisiin...

        Mites hurisee?


      • lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

        No kiva että muutkin pääsee vähän muualle ajatuksissaan kuin p.lluaiheisiin...

        Mites hurisee?

        Juu, kivaa vaihtelua nuo leivonnaisiin yms. liittyvät aloitukset. Viinaan liittyvät ei tosin ole "vaihtelua" ku jollain on jäänyt pahasti putki päälle..

        Mitkö kuullu...päässä hurisee. Tai siis päätä särkeny kaks päivää ja tänä aamuna jäin potemaan kotiin ku ei musta eilen paljon iloa töissä ollut. Nyt päivän kotona levättyäni särky on lieventynyt. Ilmeisesti pitää vääntäytyä huomenna töihin.


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Juu, kivaa vaihtelua nuo leivonnaisiin yms. liittyvät aloitukset. Viinaan liittyvät ei tosin ole "vaihtelua" ku jollain on jäänyt pahasti putki päälle..

        Mitkö kuullu...päässä hurisee. Tai siis päätä särkeny kaks päivää ja tänä aamuna jäin potemaan kotiin ku ei musta eilen paljon iloa töissä ollut. Nyt päivän kotona levättyäni särky on lieventynyt. Ilmeisesti pitää vääntäytyä huomenna töihin.

        Joo. Mä sainkin yhden toitottajan jo hiiltymään mun seinäänkipitysvastasaarnoihin. Heh...oon mä ilkee...

        No ihme tauteja liikkeellä. Ei oo perinteistä flunssaa ollut vuosiin... pääkipuja, kurkkukipuja ja hirmu pitkiä tautitiloja nykyään... liekö tään glabaalin maailman vitsauksia?

        Eläkä änkee töihin liian aikaisin...kostautuu...


      • lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

        Joo. Mä sainkin yhden toitottajan jo hiiltymään mun seinäänkipitysvastasaarnoihin. Heh...oon mä ilkee...

        No ihme tauteja liikkeellä. Ei oo perinteistä flunssaa ollut vuosiin... pääkipuja, kurkkukipuja ja hirmu pitkiä tautitiloja nykyään... liekö tään glabaalin maailman vitsauksia?

        Eläkä änkee töihin liian aikaisin...kostautuu...

        "Joo. Mä sainkin yhden toitottajan jo hiiltymään mun seinäänkipitysvastasaarnoihin. Heh...oon mä ilkee..."

        Huomasin 😁. Viinamies vaikuttaa "hieman" tosikolta.

        Joo, pitää arvoida kunto aamulla, että kannattaako lähteä töihin kun se tosiaan voi kostautua.

        Nyt otan hetken unta palloon (pallopäähän)...


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        "Joo. Mä sainkin yhden toitottajan jo hiiltymään mun seinäänkipitysvastasaarnoihin. Heh...oon mä ilkee..."

        Huomasin 😁. Viinamies vaikuttaa "hieman" tosikolta.

        Joo, pitää arvoida kunto aamulla, että kannattaako lähteä töihin kun se tosiaan voi kostautua.

        Nyt otan hetken unta palloon (pallopäähän)...

        Huilailuja... ja paranemisia...


    • Huijausta

      Et syöny.

    • Ootteko kokekkeillu vihreänkuulan makusia ja niitä uusia kettukarkin elikkäs pihlajan makusia?

      • lihavihatipunen

        Petyin vähän niihin vihreän kuulan makuisiin...kuulat kuulina. Ja luultavasti myös kettukarkit kettukarkkeina. Tosin mulla tuli jo lapsena kettukarkki-kiintiö täyteen, koska mummollani oli aina niitä kun olin kylässä/hoidossa mummolassa.


      • mansikkakakkua
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Petyin vähän niihin vihreän kuulan makuisiin...kuulat kuulina. Ja luultavasti myös kettukarkit kettukarkkeina. Tosin mulla tuli jo lapsena kettukarkki-kiintiö täyteen, koska mummollani oli aina niitä kun olin kylässä/hoidossa mummolassa.

        Tees joskus täytekakku; kerrosten välissä vaniljarahkaa ja puolukkahilloa. Päällystä kakkusi sitt vaniljall maustetull kermavaahdolla ja päälle isot kasat pihlajanmarja karkkeja!
        Uppoo kuin väärä raha miehiin varsinkin.
        Muijille kermakakku lakkahillolla ja suklaakonvehteja kakun päälle kekona.


    • kohtuudella

      Mulla on samoja vadelman maulla. Kaksi söin kahvin kanssa.

    • yhtäturha

      Laitatko välillä lällyjä nimimerkillä pujottelija?

    • Mutta kuinka kauan kesti ennen kuin pystyit viheltämään?

      • Ja ainoa tapa syödä jotain marmelaadin tapasta on levittää sitä paahtoleivän päälle, ja ainoa oikea maku on tietysti appelsiini. En tosin ole tehnyt niin vuosikymmeniin ja hyvä niin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja ainoa tapa syödä jotain marmelaadin tapasta on levittää sitä paahtoleivän päälle, ja ainoa oikea maku on tietysti appelsiini. En tosin ole tehnyt niin vuosikymmeniin ja hyvä niin.

        Alkoi tehdä mieli..samalla kun sinne pulpahteli mannermaisia muistoja..Nam ja tuossa hillossa pitää ehdottomasti olla kuorta mukana..
        http://www.tasteofsouthern.com/wp-content/uploads/2017/09/citrus-marmalade_46_enjoy.jpg


    • Kaisanoasaa

      Syön aina samoja keksejä. Ei ne vaihtamalla parane.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      309
      10087
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2291
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2084
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1904
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1848
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1796
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1368
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1266
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      54
      1263
    Aihe