Sainpa käsiini kirjan "Elämme mustassa aukossa", kirjoittaja FM Jorma Saarni, Utele-Instituutti. Lienee kirjoitettu 18 v sitten.
Mitäpä ovat mieltä minua viisaammat kirjan teorioista? Onko mitään todistettu oikeaksi tai vääräksi? Itsellä ei konepuolen teknikon koulutus anna arvostelupohjaa, joten vastatkaa, viisaammat!
Uuusi teoria
4
161
Vastaukset
- laskee
En ehkä ole sinua viisaampi enkä ole lukenut tuota kirjaa. Suoralta kädeltä arvioin asian puhtaaksi huuhaaksi, johon ei kannata tutustua.
- Vähän.ymmällä
OK. Kiitoksia valistuksesta!
- hkjhkjhjkhkhk
Kallis moka siihen mukaan lähteneille. Fysiikkaa vähän lukeneena ja astronimiaa harraastaneena huomasin UTELE teorian muutaman sivun siitä luettuani hömpäksi. Asiasta varotteli jopa oululainen fysiikan proffa, mutta niin vaan tutkimuksen laitettiin yksityisten ihmisten rahoja vissiin miljoonia tai ainakin useita satoja tuhansia. Ja kaikki meni kuin Kankkulan kaivoon.
Humanististen tieteiden maisteri tekemässä fysiikan kaikenteoriaa luettuaan muutaman populaarin kirjan. Antaa aika omituisen kuvan joidenkin humanistien tieteellisestä tasosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833338
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442777Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742316- 612288
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512221Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162206Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202007Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv211993- 621934
- 961790