Minä en ole koskaan käynyt grillillä syömässä ja olen 20v. Kaikkien mielestä se on mukamas niin outoa. Onko muita jotka eivät koskaan ole käynyt grillillä?
Onko outoa jos ei ole koskaan käynyt grillillä?
3
921
Vastaukset
- Anastaja10
Mielestäni on todella outoa! Olen pienestä pitäen kierrellyt grillejä monissa eri kaupungeissa ja paljosta jää paitsi jos ei ole maistanut!
- grillipoika
on.
- Ameriikan.seta
Kavin varmaan ekan kerran grillilla 12 vuotiaana: vuosi taisi olla 1984. Grilli on minulle pakon sanelema juutu joskus. Vaikka asun Usassa niin McDonalds, Taco Bell ja KFC on paikoja jonne mennaan, jos on kiire tai jos on keskiyo ja kaikki muut paikat on kiinni. Ei siina mitaan nopeaan pakkomattoruokaan ne on hyvia. Jos saan valita ja on aikaa niin teen ruoat itse tai menen jonnekin muualle.
Kasvoin maalla, etta en kylla koskaan ole kaivannut grillille syomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1124498BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003717- 2023011
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome772872Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602747- 841421
- 601266
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381092- 611006
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1201003