Minä en ole koskaan käynyt grillillä syömässä ja olen 20v. Kaikkien mielestä se on mukamas niin outoa. Onko muita jotka eivät koskaan ole käynyt grillillä?
Onko outoa jos ei ole koskaan käynyt grillillä?
3
890
Vastaukset
- Anastaja10
Mielestäni on todella outoa! Olen pienestä pitäen kierrellyt grillejä monissa eri kaupungeissa ja paljosta jää paitsi jos ei ole maistanut!
- grillipoika
on.
- Ameriikan.seta
Kavin varmaan ekan kerran grillilla 12 vuotiaana: vuosi taisi olla 1984. Grilli on minulle pakon sanelema juutu joskus. Vaikka asun Usassa niin McDonalds, Taco Bell ja KFC on paikoja jonne mennaan, jos on kiire tai jos on keskiyo ja kaikki muut paikat on kiinni. Ei siina mitaan nopeaan pakkomattoruokaan ne on hyvia. Jos saan valita ja on aikaa niin teen ruoat itse tai menen jonnekin muualle.
Kasvoin maalla, etta en kylla koskaan ole kaivannut grillille syomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576364
- 501816
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381474- 491071
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48951Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875