Siis nukkuvatko vastarakastuneet ilaman vaatteita

PyjamaPäälle

Lehdessä oli artikkeli vuodevaatteista ja peitoista.
Siinä oli peittosuosituksia erilaisille ihmisille.
Mainittiin myös vastarakastuneiden nukkumistapa.
Vastarakastuneet nukkuvat yleensä alastomina ja lusikka asennossa.
Siis miksi nukkuvat alasti, eikö ole parempi nukkua pyjamassa.
Siinähän vuodevaatteet likaantuvat, jos alasti nukutaan.

19

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alasti.parempi

      Minä nukun aina alasti. Ilman pyjamaa on rennompi fiilis. ;)

    • Elluhalloyb

      Uskoisin et nukkuu..
      Koska seksiä paljon....😂👍🌼🎆

      • Elluhalloyb

        Minä itse taas nukun alasti siksi että saan tarvittaessa xl-anustappini persauksiin 😂😂


    • Kaunis-nainen

      Nukun alasti miehen kanssa. Vuodevaatteet ei likastu koska käyn suihkussa ennen nukkumaanmenoa.

      • Mitäs jos toosa rupeaa mehustaan?


      • Kaunis-nainen
        KonnaKettu kirjoitti:

        Mitäs jos toosa rupeaa mehustaan?

        Mitäs jos ei?


      • Kaunis-nainen kirjoitti:

        Mitäs jos ei?

        No mikä siinä on vikana?


    • minkkilaukku

      Eikös ne likaantus seksissäkkii?

      • 765

        Siinähän ne vasta likaantuukin.


      • PyjamaPäälle
        765 kirjoitti:

        Siinähän ne vasta likaantuukin.

        Kuulemma nainen kostuu kiihotutessaan ja seksin aikana lemmen nesteet valuvat.
        Jossakin mainittiin naisen squirttaamisesta, että se olisi virtsaa, mikä naisen toosasta lentää, ja kuulemma desikaupalla, että on siinä sänky märköä sen jälkeen.

        Jaa, että seksiä on niin paljon, miksi nainen sitten ihmettelee, kun on tullut raskaaksi ja kenen kanssa. Tietenkin sen kanssa, jonka kanssa on sitä seksiä tullut harrastettua.
        Itse kun olen ruma ätmi, niin ei ole mitään kokemuksia seksin suhteen naisen kanssa, eikä edes läheisyyden kokemuksia naisen kanssa.


      • 765
        PyjamaPäälle kirjoitti:

        Kuulemma nainen kostuu kiihotutessaan ja seksin aikana lemmen nesteet valuvat.
        Jossakin mainittiin naisen squirttaamisesta, että se olisi virtsaa, mikä naisen toosasta lentää, ja kuulemma desikaupalla, että on siinä sänky märköä sen jälkeen.

        Jaa, että seksiä on niin paljon, miksi nainen sitten ihmettelee, kun on tullut raskaaksi ja kenen kanssa. Tietenkin sen kanssa, jonka kanssa on sitä seksiä tullut harrastettua.
        Itse kun olen ruma ätmi, niin ei ole mitään kokemuksia seksin suhteen naisen kanssa, eikä edes läheisyyden kokemuksia naisen kanssa.

        Äitiskö aikoinaan ihmetteli kenen kanssa oli raskaaksi tullut?

        Mieskö pysyy sinun käsityksen mukaan "kuivana" seksin aikana? Jos noin (eikä spermaa irtoa) niin silloin ei ole mitään pelkoa raskaaksi tulemisesta :D

        "naisen squirttaamisesta" en ole kuullutkaan, mutta sinä ätminä varmaan tuollaisia juttuja ongit jostain netin syövereistä. Tiesitkö muuten, että spermastakin suuri osa on virtsaa? (Ai niin, mutta sulta sitä ei vissiin erity ollenkaan, niin etpä voi tietää.)


      • LiisaajaPikiä.muistellen
        PyjamaPäälle kirjoitti:

        Kuulemma nainen kostuu kiihotutessaan ja seksin aikana lemmen nesteet valuvat.
        Jossakin mainittiin naisen squirttaamisesta, että se olisi virtsaa, mikä naisen toosasta lentää, ja kuulemma desikaupalla, että on siinä sänky märköä sen jälkeen.

        Jaa, että seksiä on niin paljon, miksi nainen sitten ihmettelee, kun on tullut raskaaksi ja kenen kanssa. Tietenkin sen kanssa, jonka kanssa on sitä seksiä tullut harrastettua.
        Itse kun olen ruma ätmi, niin ei ole mitään kokemuksia seksin suhteen naisen kanssa, eikä edes läheisyyden kokemuksia naisen kanssa.

        Sensuroitua tekstiäni muistellen:
        Pitää ainakin pikkuhousut olla. Siinä kääntyillessä munat on aina haittona; jäävät milloin mihinkin epämiellyttävään asentoon ja puristuksiin. Jos on vähänkään viileämpää, pitää myös aluspaita olla ettei tule käsille ja yläkropalle kylmä.

        Ja tuo naisen ejakulaatio. Pääsin joskus kauan sitten sellaista Naista polkaisemaan. Nainen oli ihana vaikka väljä. Ja puoli petiä märkänä. Nukuttiin loppuyö lusikka-asennossa minun puolellani petiä. Harmi, että jätti minut sittemmin, syynkin arvaan...


    • pitkätukka-68

      Kyllä se mulla ainakin vähän noin taitaa olla, nyt kun muistelee.

    • 3455443

      Minä nukun aina alasti. Mukavampi niin. Lusikassa en pysty nukkumaan. Siinä tulee kuuma.

      • Ruokalusikkako

        Mikä ihmeen lusikka. Siis raahaako mies ja nainen jonkun perskuleen ison lusikan sänkyyn, jonka päällä sit nukutaan.
        Eihän lusikkaan sovi, kuin yksi, joten nukkuuko ne sit niin, et mies on alla ja nainen nukkuu miehen päällä, jos siinä vielä kuuma tulee?


    • Nakunax

      Miehen kanssa alasti, tottakai. Yksin yöpuvussa. Ja petivaatteet saa likaantua, mitä se haittaa.... Kuuluu asiaan.

    • .. Sarjassamme Tyhmät Kysymykset Osa.. Biljoona ja Hieman Yli.. ;D

    • Gnuk

      Juu, ja vielä monien vuosien jälkeenkin.

      Tarkoittaako se sitä, että olen edelleen rakastunut...?

    • "Siinähän vuodevaatteet likaantuvat, jos alasti nukutaan."

      Joo mutta ainakin pyjama säilyy puhtaana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe