Siis nukkuvatko vastarakastuneet ilaman vaatteita

PyjamaPäälle

Lehdessä oli artikkeli vuodevaatteista ja peitoista.
Siinä oli peittosuosituksia erilaisille ihmisille.
Mainittiin myös vastarakastuneiden nukkumistapa.
Vastarakastuneet nukkuvat yleensä alastomina ja lusikka asennossa.
Siis miksi nukkuvat alasti, eikö ole parempi nukkua pyjamassa.
Siinähän vuodevaatteet likaantuvat, jos alasti nukutaan.

19

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alasti.parempi

      Minä nukun aina alasti. Ilman pyjamaa on rennompi fiilis. ;)

    • Elluhalloyb

      Uskoisin et nukkuu..
      Koska seksiä paljon....😂👍🌼🎆

      • Elluhalloyb

        Minä itse taas nukun alasti siksi että saan tarvittaessa xl-anustappini persauksiin 😂😂


    • Kaunis-nainen

      Nukun alasti miehen kanssa. Vuodevaatteet ei likastu koska käyn suihkussa ennen nukkumaanmenoa.

      • Mitäs jos toosa rupeaa mehustaan?


      • Kaunis-nainen
        KonnaKettu kirjoitti:

        Mitäs jos toosa rupeaa mehustaan?

        Mitäs jos ei?


      • Kaunis-nainen kirjoitti:

        Mitäs jos ei?

        No mikä siinä on vikana?


    • Eikös ne likaantus seksissäkkii?

      • 765

        Siinähän ne vasta likaantuukin.


      • PyjamaPäälle
        765 kirjoitti:

        Siinähän ne vasta likaantuukin.

        Kuulemma nainen kostuu kiihotutessaan ja seksin aikana lemmen nesteet valuvat.
        Jossakin mainittiin naisen squirttaamisesta, että se olisi virtsaa, mikä naisen toosasta lentää, ja kuulemma desikaupalla, että on siinä sänky märköä sen jälkeen.

        Jaa, että seksiä on niin paljon, miksi nainen sitten ihmettelee, kun on tullut raskaaksi ja kenen kanssa. Tietenkin sen kanssa, jonka kanssa on sitä seksiä tullut harrastettua.
        Itse kun olen ruma ätmi, niin ei ole mitään kokemuksia seksin suhteen naisen kanssa, eikä edes läheisyyden kokemuksia naisen kanssa.


      • 765
        PyjamaPäälle kirjoitti:

        Kuulemma nainen kostuu kiihotutessaan ja seksin aikana lemmen nesteet valuvat.
        Jossakin mainittiin naisen squirttaamisesta, että se olisi virtsaa, mikä naisen toosasta lentää, ja kuulemma desikaupalla, että on siinä sänky märköä sen jälkeen.

        Jaa, että seksiä on niin paljon, miksi nainen sitten ihmettelee, kun on tullut raskaaksi ja kenen kanssa. Tietenkin sen kanssa, jonka kanssa on sitä seksiä tullut harrastettua.
        Itse kun olen ruma ätmi, niin ei ole mitään kokemuksia seksin suhteen naisen kanssa, eikä edes läheisyyden kokemuksia naisen kanssa.

        Äitiskö aikoinaan ihmetteli kenen kanssa oli raskaaksi tullut?

        Mieskö pysyy sinun käsityksen mukaan "kuivana" seksin aikana? Jos noin (eikä spermaa irtoa) niin silloin ei ole mitään pelkoa raskaaksi tulemisesta :D

        "naisen squirttaamisesta" en ole kuullutkaan, mutta sinä ätminä varmaan tuollaisia juttuja ongit jostain netin syövereistä. Tiesitkö muuten, että spermastakin suuri osa on virtsaa? (Ai niin, mutta sulta sitä ei vissiin erity ollenkaan, niin etpä voi tietää.)


      • LiisaajaPikiä.muistellen
        PyjamaPäälle kirjoitti:

        Kuulemma nainen kostuu kiihotutessaan ja seksin aikana lemmen nesteet valuvat.
        Jossakin mainittiin naisen squirttaamisesta, että se olisi virtsaa, mikä naisen toosasta lentää, ja kuulemma desikaupalla, että on siinä sänky märköä sen jälkeen.

        Jaa, että seksiä on niin paljon, miksi nainen sitten ihmettelee, kun on tullut raskaaksi ja kenen kanssa. Tietenkin sen kanssa, jonka kanssa on sitä seksiä tullut harrastettua.
        Itse kun olen ruma ätmi, niin ei ole mitään kokemuksia seksin suhteen naisen kanssa, eikä edes läheisyyden kokemuksia naisen kanssa.

        Sensuroitua tekstiäni muistellen:
        Pitää ainakin pikkuhousut olla. Siinä kääntyillessä munat on aina haittona; jäävät milloin mihinkin epämiellyttävään asentoon ja puristuksiin. Jos on vähänkään viileämpää, pitää myös aluspaita olla ettei tule käsille ja yläkropalle kylmä.

        Ja tuo naisen ejakulaatio. Pääsin joskus kauan sitten sellaista Naista polkaisemaan. Nainen oli ihana vaikka väljä. Ja puoli petiä märkänä. Nukuttiin loppuyö lusikka-asennossa minun puolellani petiä. Harmi, että jätti minut sittemmin, syynkin arvaan...


    • pitkätukka-68

      Kyllä se mulla ainakin vähän noin taitaa olla, nyt kun muistelee.

    • 3455443

      Minä nukun aina alasti. Mukavampi niin. Lusikassa en pysty nukkumaan. Siinä tulee kuuma.

      • Ruokalusikkako

        Mikä ihmeen lusikka. Siis raahaako mies ja nainen jonkun perskuleen ison lusikan sänkyyn, jonka päällä sit nukutaan.
        Eihän lusikkaan sovi, kuin yksi, joten nukkuuko ne sit niin, et mies on alla ja nainen nukkuu miehen päällä, jos siinä vielä kuuma tulee?


    • Nakunax

      Miehen kanssa alasti, tottakai. Yksin yöpuvussa. Ja petivaatteet saa likaantua, mitä se haittaa.... Kuuluu asiaan.

    • .. Sarjassamme Tyhmät Kysymykset Osa.. Biljoona ja Hieman Yli.. ;D

    • Gnuk

      Juu, ja vielä monien vuosien jälkeenkin.

      Tarkoittaako se sitä, että olen edelleen rakastunut...?

    • "Siinähän vuodevaatteet likaantuvat, jos alasti nukutaan."

      Joo mutta ainakin pyjama säilyy puhtaana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      312
      10339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2321
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2139
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1924
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1806
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1306
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1276
    Aihe