Okei. Mää oon riippuvainen suklaasta. Tänään oon vetäny 700g suklaata ja mulla on ihan hirveen huono olo, enkä oo semmonen, joka ruokaa onksentas ulos. Kaiken piän sisällä. Haluun vaan lopettaa tän suklaan syönnin, mutta miten? Ja ennenku joku luulee, että oon joku ylipainonen laiska ihminen, niin ei. Yritän parantua anoreksiasta ja oon alipainonen, lähellä normipainoa. Mutta se ei onnistu jos elän pelkällä suklaalla. Koska mua vieläki ahistaa kaikki kalorit, niin aina kun repsahan suklaaseen (eli joka päivä) nii päädyn rankasee itteeni syömättä loppupäivän (tai sitten vetää niukalla ravinnolla, riippuu paljonko sitä suklaata söin). Kattokaapa ku suklaassa on yleensä 550 kaloria 100 grammaa kohden. Tänään oon syöny 700g eli 7 x 550... Melkein 4000 kalorin eestä pelkkää suklaata. Koittakaapa pistää paremmaks... Joskus kyllä onnistun syömään terveellisesti jonku päivän, mutta aina sitä suklaata on saatava. Pahimpina anoreksia-aikoinaki sitä suklaata meni joka vitun päivä. Se todistaa että tää on pakkomielle. Mää en ees enää tykkää suklaasta ku oon syöny sitä liikaa et maistuu iha vitu pahalle jo, mutta siitä en pääse eroon. Vinkkejä? Ja vielä lisään, että en halua lopettaa suklaan syöntiä, että laihtuisin. Haluan lopettaa sen, että tilaa jäisi ravinteikkaille ruuille, jotka tekis musta terveen. Ja voisin alottaa elämän. Anoreksia ei oo elämää. Kalorien laskeminen ei oo elämää. Pakkoliikunta ei oo elämää. Eikä oo tämmöne suklaariippuvuuskaan.
Suklaariippuvuus
Jooooooooooooooooooooo
2
1428
Vastaukset
- totallybananas
Osta ensi kerralla kilo banaaneja.
- huolestunut5
Psykiatrinen kysymys enemminkin kuin muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294