Tuommonen:
https://www.aamulehti.fi/kulttuuri/tallaisinako-miehet-tosiaan-nakevat-naiset-tanskalaiselokuva-kauhea-nainen-kertoo-vallankaytosta-parisuhteessa-ohjaaja-christian-tafdrupia-on-syytetty-jopa-naistenvihaajaksi-200767984/
"Elokuvan näyttämisestä on kieltäydytty esimerkiksi Ruotsissa ja Yhdysvalloissa. Maista on sanottu, ettei elokuvaa näyttää niin kauan kuin #Metoo-liike on näin voimakkaasti esillä."
Noinhan se menee kuin ohjaaja sanoo nainen osaa manipuloida ja uhrautua, miehen taas pitää kestää omillaan "Se suututtaa, kun sanotaan että miehellä ei vain ole munaa ja hänen olisi pitänyt erota. Kukaan ei sanoisi samoin vastaavassa tilanteessa olevalle naiselle. Huonoon suhteeseen jääminen on yleisinhimillistä. "
Itse elokuva ei vissiin kovin hyvä ole:
https://www.episodi.fi/elokuvat/kauhea-nainen/
Naisen kauheudesta ei saisi puhua
31
420
Vastaukset 31
No todellista "munaa" ei ole monella....väittäisin. Ja tarkoitan tätä yli sukupuolirajojen..
Vinkujia kyllä riittää...Naiset jättää avioerohakemusksista neljä viidesosaa niin niillä kai sitten on enemmän "munaa" mutta ehkäpä esiintyvä "munan" määrä liittyy myös siihen miten mahdollisesti erossa käy, kuka saa lapset ja elarit ja kuka joutuu helpommin pelkäksi maksumieheksi.
Harmaaritari kirjoitti:
Naiset jättää avioerohakemusksista neljä viidesosaa niin niillä kai sitten on enemmän "munaa" mutta ehkäpä esiintyvä "munan" määrä liittyy myös siihen miten mahdollisesti erossa käy, kuka saa lapset ja elarit ja kuka joutuu helpommin pelkäksi maksumieheksi.
No monta suhdettakin päättyy "munan puutteeseen". Enkä tarkoita sanan varsinaisessa merkityksessään sitä. Se ei ole miehisyysjuttu oikeesti...vaan enemmän selkärankaisuusjuttu.
Toiseen sun ketjuun laitoinkin syyn, keiden kautta löysin oman "munani".
Mutta jokainen joko etsii sen "munansa" tai odottaa sitä muilta. Mä en jaksanut ootella...
- sgdrgdrg
Minusta on ihan mielenkiintoista nähdä draama(komedia)a miehisestä näkökulmasta.
Surkuhupaisuus on genren tyyppipiirre.
Oliko loppuratkaisu mielenkiintoinen? Päättyikö tarina hyvin? Mielenkiintoista, että vapaamielisyyden ja sananvapauden mallimaassa Ruotsissa on kieltäydytty näyttämästä elokuvaa. Jotain rajaa siihenkin, kuinka pitkälle poliittinen korrektius viedään.
Nyt kun mainitsit Ruotsin niin näyttäähän siellä suvaitsevaiston toimesta muutenkin tapahtuvan sananvapaudelle. Tuossa varmaan ministerin tukijoukot oli hyvissäajoin ottaneet yhteyttä hoitopaikkaan ja pyytäneet käskyttämään vanhukset valehtelemaan jotta tulee kiva juttu:
https://www.nykysuomi.com/2018/03/10/vanhuksia-pyydettiin-valehtelemaan-paaministerille-kaikki-hienosti/
Aikamme syöpä on suvaitsevaisto, ahdasmielisin inkvisiittori ikinä.
Miehiä kiinnostaa kauhunaiset..
Kuten..
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201803092200799911_u0.shtml?_ga=2.232844574.1809826236.1520519051-591592083.1513658406- huumehörhöt.tinderissä
tommosii ne korkeastikoulutetut naiset äkkiä on kun niitä kielletään tinderinkäyttö mutta löytää kyllä pian korkeastikoulutetun jännä tinderimiehen niin ehkä tinderissä ja tinderiläisillä liikkuu huumeet ja rahaa tai seksiä vastaan saa huumetta siksiköhän siellä on koulutettuja paljon ja jos onni käy ja nainen löytää rikkaan jännän niin ostavat rahalla huumeita eikä tarvi myydä itseään tai maksaa seksillä
Kyllähän naiset ainakin osa ( aika isokin osa) osaa manipuloida yms, ollen kauhea nainen. En tuota epäile ollenkaan.
Olen itsekin ihan hirveä akka, jos haluan olla. Olen joskus ollutkin. Ja varmasti osaan manipuloidakin halutessani....jotta joo. Kyllä miehen elämän saa pilattua halutessaan aika helposti. Pidän kuitenkin reiluutta arvossa, niin reilulla meiningillä ei tule aiheutettua korjaamatonta ahdistusta...
"Kukaan ei sanoisi samoin vastaavassa tilanteessa olevalle naiselle."
- Kyllä sanoo, on sanottu mullekin ja olen itsekin joskus sanonut toiselle naiselle henkisestä kantista.Ja voisin katsoa elokuvan ihan uteliaisuudesta...miesnäkökulmasta tehty elokuva on varmasti mielenkiintoinen.
Nicitönnä kirjoitti:
Ja voisin katsoa elokuvan ihan uteliaisuudesta...miesnäkökulmasta tehty elokuva on varmasti mielenkiintoinen.
Hankalaa sinusta kyllä vääntää päässään "mulukku". Väritteletkö vähän?
Dissident kirjoitti:
Hankalaa sinusta kyllä vääntää päässään "mulukku". Väritteletkö vähän?
Eeen, mää osaan olla yhtä hankala mitä kivakin. Yleensä ei vaan ole tarvetta. Ja varsinkaan sen jälkeen ei ole ollut, kun opettelin karttamaan ihmisiä joiden seurassa täytyy ryhtyä mulkuksi.
Mutta kyllä aina välillä kotonakin täytyy vilauttaa sitä mulkkuakin puolta, kun toinen alkaa liikaa isottelemaan ja pätemään ja koittaa olla yli fiksu toista vähemmän fiksuna pitäen. 😛
Helposti kun on liian kiltti ja yrittää hyvällä, toinen onkin mulkero asenteella liikenteessä...niin sitten tarvii joko ohittaa koko juttu tai näpäyttää sen verran mulkkua puoltaan, että viesti menee perille. Jotta lopeta vaan, takaskin tulee jos on ihan pakko.
Kaikilla on olemassa mulkkukin puoli, kaikkien kanssa vaan sitä ei tarvi esitellä. Siinä just se seuransa valinta on paras kriteeri voida hyvin ja olla hyvillä mielin hyvässä seurassa.Nicitönnä kirjoitti:
Eeen, mää osaan olla yhtä hankala mitä kivakin. Yleensä ei vaan ole tarvetta. Ja varsinkaan sen jälkeen ei ole ollut, kun opettelin karttamaan ihmisiä joiden seurassa täytyy ryhtyä mulkuksi.
Mutta kyllä aina välillä kotonakin täytyy vilauttaa sitä mulkkuakin puolta, kun toinen alkaa liikaa isottelemaan ja pätemään ja koittaa olla yli fiksu toista vähemmän fiksuna pitäen. 😛
Helposti kun on liian kiltti ja yrittää hyvällä, toinen onkin mulkero asenteella liikenteessä...niin sitten tarvii joko ohittaa koko juttu tai näpäyttää sen verran mulkkua puoltaan, että viesti menee perille. Jotta lopeta vaan, takaskin tulee jos on ihan pakko.
Kaikilla on olemassa mulkkukin puoli, kaikkien kanssa vaan sitä ei tarvi esitellä. Siinä just se seuransa valinta on paras kriteeri voida hyvin ja olla hyvillä mielin hyvässä seurassa.Niin. No oonhan mä nähnyt täälläkin sinusta äkäisemmän puolen, mutta eipä se silti sinusta tee "mulukkua"...
Sitä vaan mietin, että pidätkö itse itseäs "osa-aikamulkkuna"? Ja samaan näppiksenkulutukseen voit kertoa tyypin, joka ei ois joskus "mulukku"....Dissident kirjoitti:
Niin. No oonhan mä nähnyt täälläkin sinusta äkäisemmän puolen, mutta eipä se silti sinusta tee "mulukkua"...
Sitä vaan mietin, että pidätkö itse itseäs "osa-aikamulkkuna"? Ja samaan näppiksenkulutukseen voit kertoa tyypin, joka ei ois joskus "mulukku"....Niiii, vähän äkäsemmän mitä normaalisti. Muttei se hirmu äkästä minusta ollut..
Kaikilla on mulkkukin puoli, toiset vaan ei tunnista sitä eikä tarvi sitä juuri koskaan missään. ☺️
Osa-aika mulkku? En kai mä pidä, en mä yleensä tunne tarvetta olla. Hyvin harvoin on tunnetta, että tarvis olla jollekin mulkku. Ja yleensä se joku on oma mies, joka testailee mun rajoja.Nicitönnä kirjoitti:
Niiii, vähän äkäsemmän mitä normaalisti. Muttei se hirmu äkästä minusta ollut..
Kaikilla on mulkkukin puoli, toiset vaan ei tunnista sitä eikä tarvi sitä juuri koskaan missään. ☺️
Osa-aika mulkku? En kai mä pidä, en mä yleensä tunne tarvetta olla. Hyvin harvoin on tunnetta, että tarvis olla jollekin mulkku. Ja yleensä se joku on oma mies, joka testailee mun rajoja.Hih... oot kyllä hauska naikkonen...
Ehkä tänään ei toinna täällä miettii kovin syvällisiä.... kuitenkin vähäse on tuota olutta jääkaapista kadonnut.- kaikki.katinkultaa
Nicitönnä kirjoitti:
Niiii, vähän äkäsemmän mitä normaalisti. Muttei se hirmu äkästä minusta ollut..
Osa-aika mulkku? En kai mä pidä, en mä yleensä tunne tarvetta olla. Hyvin harvoin on tunnetta, että tarvis olla jollekin mulkku. Ja yleensä se joku on oma mies, joka testailee mun rajoja.siksikö ette puhu toisillenne paljon ja viihdytte omissa oloissanne ja kummallakin oma elämä eli arkisin miehesi herää klo 05.00 ja lähtee töihin ja palaa 22-23.00 aikoihin ja jos tulee aikaisemmin kotiin niin pelaa pleikkaa siihen asti kun nukahtaa ja päiviin viikoihin ja jopa kuukausiin ette puhu toisillenne mitään niin eikö lapsetkin näe että rakkaus puuttuu isän ja äidin väliltä
- taas.päivä.pelatessa
kaikki.katinkultaa kirjoitti:
siksikö ette puhu toisillenne paljon ja viihdytte omissa oloissanne ja kummallakin oma elämä eli arkisin miehesi herää klo 05.00 ja lähtee töihin ja palaa 22-23.00 aikoihin ja jos tulee aikaisemmin kotiin niin pelaa pleikkaa siihen asti kun nukahtaa ja päiviin viikoihin ja jopa kuukausiin ette puhu toisillenne mitään niin eikö lapsetkin näe että rakkaus puuttuu isän ja äidin väliltä
ja kun mies koittaa jäätä eli sanoo hyvää huomenta niin vastaus hankalalta ja ikävältä naiselta niin mies viikkoon ei tarvi taaskaan puhua ja miettii omassa huoneessaan miksi meillä ei voi olla kuin muittenkin suhteet
kaikki.katinkultaa kirjoitti:
siksikö ette puhu toisillenne paljon ja viihdytte omissa oloissanne ja kummallakin oma elämä eli arkisin miehesi herää klo 05.00 ja lähtee töihin ja palaa 22-23.00 aikoihin ja jos tulee aikaisemmin kotiin niin pelaa pleikkaa siihen asti kun nukahtaa ja päiviin viikoihin ja jopa kuukausiin ette puhu toisillenne mitään niin eikö lapsetkin näe että rakkaus puuttuu isän ja äidin väliltä
Sovitaan, että noin kun en jaksa tehdä selvitystä.😁
Dissident kirjoitti:
Hih... oot kyllä hauska naikkonen...
Ehkä tänään ei toinna täällä miettii kovin syvällisiä.... kuitenkin vähäse on tuota olutta jääkaapista kadonnut.Haaska...😬😀😋👍
Ookko ottanu olvia?taas.päivä.pelatessa kirjoitti:
ja kun mies koittaa jäätä eli sanoo hyvää huomenta niin vastaus hankalalta ja ikävältä naiselta niin mies viikkoon ei tarvi taaskaan puhua ja miettii omassa huoneessaan miksi meillä ei voi olla kuin muittenkin suhteet
Juu, vedän aina avarin aamunavauksena päin plöröö. 🤛👧🤜
Nicitönnä kirjoitti:
Haaska...😬😀😋👍
Ookko ottanu olvia?Joo. Haaska eukon kutjake out!
Onhan tuota eversti Sandelssin kanssa rupateltu päivä jo...eilenkin....aika kivaa on ollut kuunnella musaa laidasta laitaan ja viestitellä kamujen kaa. Muutama maratonpuhelu. Yks parhaista oli kyllä erään huikean naisen kanssa. Mua nuorempi, mutta ihan äärettömän utelias oppimaan kaikkee uutta....huikea nainen....Dissident kirjoitti:
Joo. Haaska eukon kutjake out!
Onhan tuota eversti Sandelssin kanssa rupateltu päivä jo...eilenkin....aika kivaa on ollut kuunnella musaa laidasta laitaan ja viestitellä kamujen kaa. Muutama maratonpuhelu. Yks parhaista oli kyllä erään huikean naisen kanssa. Mua nuorempi, mutta ihan äärettömän utelias oppimaan kaikkee uutta....huikea nainen....Sandaalia maiskutat!! Nonniin, ota nyt välillä kulaus kaljaakin päälle. 😊
Haaskapa haaska, kah ko haaskaks o syntynnä niin haaskana kuolookin. 😝
Mitäs mitäs, ooks nää ruvennu opettajaks?Nicitönnä kirjoitti:
Sandaalia maiskutat!! Nonniin, ota nyt välillä kulaus kaljaakin päälle. 😊
Haaskapa haaska, kah ko haaskaks o syntynnä niin haaskana kuolookin. 😝
Mitäs mitäs, ooks nää ruvennu opettajaks?Opettajaks? En helkutissa.
Nainen on samallatavalla eronnut ja koittaa löytää elämäänsä uomia...ja jaksaa käyttää päätään. On hyvä oivsltaa asioita elämästään. Kaikelle on oma syynsä, miksi käy mitenkin. Ja me jokaikinen vaikutetaan omassa elämässä tapahtuviin asioihin...kun miettii avoimin mielin.
https://youtu.be/0lhkBxoWddU
Hauska kipale väliin...Dissident kirjoitti:
Opettajaks? En helkutissa.
Nainen on samallatavalla eronnut ja koittaa löytää elämäänsä uomia...ja jaksaa käyttää päätään. On hyvä oivsltaa asioita elämästään. Kaikelle on oma syynsä, miksi käy mitenkin. Ja me jokaikinen vaikutetaan omassa elämässä tapahtuviin asioihin...kun miettii avoimin mielin.
https://youtu.be/0lhkBxoWddU
Hauska kipale väliin...Aaaa, soulmate siis tietyl tapaa. Eihän asioiden funtsiminen ja harkinta pahasta ole. Vertaistukikin on välillä tarpeen.
Höh, en pääse nyt skipaletta kuuntelemaan. Mutta korvamato soittaa bumtsika bumtsika bau wau wauaa. 😳Nicitönnä kirjoitti:
Aaaa, soulmate siis tietyl tapaa. Eihän asioiden funtsiminen ja harkinta pahasta ole. Vertaistukikin on välillä tarpeen.
Höh, en pääse nyt skipaletta kuuntelemaan. Mutta korvamato soittaa bumtsika bumtsika bau wau wauaa. 😳Joo. On kiva turistaa "samaa kieltä" puhuvien kanssa. Moni ei pääse asioissa samalle tasolle. Turhauttaa puhua ihmisten kanssa syvällisistä asioista, kun tietää, että jutut pyörii pinnalla. Mutta kaikkia ei kiinnosta kaikki.
Niin, et voi metelöidä läppäreines?Dissident kirjoitti:
Joo. On kiva turistaa "samaa kieltä" puhuvien kanssa. Moni ei pääse asioissa samalle tasolle. Turhauttaa puhua ihmisten kanssa syvällisistä asioista, kun tietää, että jutut pyörii pinnalla. Mutta kaikkia ei kiinnosta kaikki.
Niin, et voi metelöidä läppäreines?Totta totta. Kännykällä ei nyt pääse meltoamaan ihan kauheesti, mutta hissunkissun soitan pihinällä. 🙃
Mukelot nukkuu tuossa kuuloetäisyydellä. Kuulokkeet on männä rikki. ☹️
- Kaisanoasaa
Miestä voi manipuloida koska mies luulee että nainen antaa pillua.
Niin ja kyllä miehissäkn on niitä, joilla ei ole mitään älyä mihin ihmiset pystyy ja miten sumeilematta. Ja ei osaa ajatella, että just omalle kohdalle osuisi se katala ketku...Justhan tässä oli se mies tapetilla, jolta huijattiin rahaa...oli niin rakastunut naiseen. Reppana.
- Pilluasaanutmies
Pysykää vaan naisista erossa niin ei kukaan manipuloi teidän aivojanne.
- hirveänkauhea
Saa puhua. Eihän täälläkään mistään muusta puhutakaan.
.. Juuri Tuollaisia (useat) Naiset Aina On.. ;D
.. Pitänee tutustua huomenna tarkemmin linkkiin.. Nyt ei jaksa.. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639