niin nainen alkaa kokkaamaan. Luuleeko naiset että miehellä on heti nälkä. Loukkaantuuko nainen jos mies ei halua syödä mitään?
Miksi aina kun menee naisen luokse kylään
24
742
Vastaukset
- ÄtmiToteaa
Etkö sää sitä tiedä, että ruoka on tie miehen sydämeen.
Nainen kokkaa miehelle, jotta pääsis miehen sydämeen.Tämä. Kokolailla noin. Ja ennenmuinoin naisen piti osata kokata, se on varmaan jäämiä sieltä ajoilta?
Ainakin itse muistelen ajatelleeni, että jos mies tulee mun luokse kylään mun täytyy kokata sille ruokaa. Osoittaa osaavani ja kyllähän sillä haluttiin vaikutustakin tehdä, myönnetään. :)
Onhan se myös kohteliasta huomioida toisenkin mahdollinen hinku syödä.
Äidistäs puhut?
Se on vain kohteliasta tarjota vieraalle jotain, mutta aikas outoa jos pottuja aletaan keittelemään..- Kaikysyäsaa
Ei ooo äiti vaan yks nainen kiva nainen. Oon sille flirttaillut silleen vihjaillut että olisi kiva syöpötellä yhdessä. En toki koskaan kieltäydy ruuasta kun nainen tarjoo mutta kun nainen tekee ruokaa niin eikö se silloin ole vähän jo parisuhde.
- annamunkaikkikestää
Siis mitä?
Sinä flirttaillen vihjailet kyseiselle naiselle, että olis kiva syöpötellä yhdessä(=selvin sanoin kerrot toivovasi hänen ruokkivan sinua), ja sitten ihmetellen pidät negana asiana, kun nainen ottaakin todesta sen mitä olet hänelle kertonut, ja laittaa sulle sitä syöpöteltävää!!!
Voiko tyhmempää enää olla? - eppflg
Tuosta tyhmempää voi olla vaikea löytää. Äidin pikkupoika saa nyt ekan kerran ruokaa toiselta naiselta ja heti pää pyörryksissä.
Jospa veisit hänet joskus ulos syömään?
- must-have-been-love
Nainen häslää koska on ihastunut. Yrittää sitten kokata jotain kun ei uskalla suoraan sanoa että tykkää. Tässäkin nainen jättää miehen tehtäväksi sen aloitteen teon.
- röhkimällä
Röyhtäisee ja pieraisee, niin se on siinä!
Helpoa tuo aloitteen teko.
- sdfghj
Ehkä tykkää tehdä terveellistä kotiruokaa eikä puputtaa epäterveellistä leipää ja pullaa vaan.
Oletko kenties nirso? vai epäkohtelias? kävisit vain panollako? älä ole huolissasi, kohta se sinuun kyllästyy...- puhhuh
juu,kyllästyin jo pelkkään panoiluun
- Juomattärkeätmyös
Normaali-ihmiset nauttii kovasti syömisestä, varsinkin hyvästä sellaisesta.
- seonmenoo
Osa soidinmenoja.
- einälkä
Menit vaan panemaa ja olikin tarjolla ruokaa plääääh...........
- Putkipastaa
No ei aina nainen ala laittaa ruokaa. Hassu yleistys.
- Toivevaimo
Ole tyytyväinen. Iso osa naisista ei osaa keittää vettäkään, pohjaan palamatta.
- Nainen39vee
On kohteliasta tarjota vieraalle jotain syötävää/juotavaa. Kyllä miehetkin tarjoavat jotain, jos heillä on käytöstavat hallussa. Ja onhan se vähän epäkohteliasta olla syömättä mitään, jos kylässä tarjotaan ruokaa - poikkeuksena toki, jos allergian tai ruokavalion vuoksi ei voi syödä. Mutta jos tietää ettei voi syödä mitään, kannattaisi tavalla tai toisella kertoa asia jo etukäteen.
- vaihtuvat.miehet
vai tarjoo miehetkin jotain ihanaa
- ÄtmiToteaa
Miehen tulisi olla vaan tyytyväinen, jos hänellä on nainen, joka osaa kokata ja leipoa.
Minä olisin miehenä tosi tyytyväinen, jos olisi nainen ja vielä sellainen, joka tekisi minulle ruokaa.
Nykyään on paljon naisia, jotka ei osaa edes ruokaa tehdä, kun eivät ole ruokaa tehneet.
Jopa perunoiden keittäminen voi olla monelle nykynaiselle mahdoton tehtävä, vaikka se on maailman yksinkertaisin asia.
Syy siihen, ettei ole opeteltu ruoan tekemistä on, ettei ole ollut tarvetta tehdä itse ruokaa.
Jos mies kokkaa, niin nainen ei viitsi sekaantua, vaan antaa miehen kokata, tai jos nainen on sinkku, niin nainen syö työpaikalla/opiskelupaikassa ja ilalla lämmittää jotain einestä mikrossa tai käy ulkona syömässä valmiista pöydästä.
Nykyäänhän moni mies on paljon taitavampi kokki ja myös leipoo.
Minä olen tehnyt ruokaa yli 30 vuoden ajan ja myös leivon, koska ei kukaan muu minulle tee ruokaa, eikä leivo.
Eikä sitä lounas ravintolaankaan raaski mennä joka päivä, ehkä 1-4 kertaa kuukaudessa, kun ei se ole mitään halpaa lystiä.
Sillä rahlla, mikä menee kerralla syömiseen, saa raaka-aineet, joilla tekee ruokaa muutamaksi päiväksi.
Tosin onhan se välillä mukava mennä valmiiseen pöytään syömään. Riippuu varmaan siitä, et mihin aikaan menee kyläilemään..
Jos sä menet päivällis aikaan, niin ihmiset tapaavat syödä silloin. Ehkä kyse ei ole sinusta, vaan siitä, että hänellä on tapana syödä kaksi kertaa päivässä tiettyyn aikaan kuten minullakin.
Jos menet myöhemmin illalla, niin tokkopa alkaa sulle kokkailemaan, mutta saattaa toki ilta kahvit keittää..- mums.nams.maiskis.nam
Sä vissiiniin oletkin sitten sellainen nälkää nähneen kuivan kesän oravan näköinen, jos akka alkaa safkaa duunata aina ensitöikseen. Työntää sellaisen hanhilla käytettävän pakkosyöttötorven kurkkuun ja alkaa lapioida sapuskaa tuulensuojaan.
- Viinamies----
Nainan aina tarjoo piirakkaa kun menen kylään.
- rrttykl
Kaikysyäsaa
10.3.2018 23:29
Oon sille flirttaillut silleen vihjaillut että olisi kiva syöpötellä yhdessä.
Tästä syystähän nainen siis ruokaa teki kun äijä oli sitä itse pyytänyt, lukutaito hoi?
Mies on vaan tyhmä tai sitten keksi koko jutun.
Minä kun olen mennyt naisen luo sovittuna aikana niin ruoka on jo tehtynä, ei sitä aleta kokkaamaan vasta sitten kun saapuu paikalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155