Täsmämainonta

Mitä mainoksia teille tässä avauksessa näkyy?

22

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla näkyy imurimainos, valmennuskursseja mainostetaan, sekä helppokäyttöistä kirjanpito-ohjelmaa.

      • Carpet Vistan matot seuraa mua kaikkialle ja tämän sanottuani se ei ainakaan vähene.


    • Treffisivuja mulle tarjoilee yleensä... joskus panadolia myytiin ja nyt oli facebook-mainoskin.

      On noita treffisivustojakin ihan vi..usti erillaisia ja ihan taatusti sama tulos...

      • No nyt tuolla ylhäällä on joku treffimainos, tuo yläosan mainos näyttää vaihtuvan useimmiten. Muutoin on nuo samat valmennuskurrsi ja kirjanpito-ohjelma...Ja oikealla Aiheesta muualla, jossa on seiskan ja idealistan juttuja. Ne kai näkyy kaikille samoina?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No nyt tuolla ylhäällä on joku treffimainos, tuo yläosan mainos näyttää vaihtuvan useimmiten. Muutoin on nuo samat valmennuskurrsi ja kirjanpito-ohjelma...Ja oikealla Aiheesta muualla, jossa on seiskan ja idealistan juttuja. Ne kai näkyy kaikille samoina?

        Mustia dark-dildojakin kauppaavat ja rahoittajakin löytyy 24 luottoa. Vielä kypsiä neitoja tyrkyttävät ja tilit lopulta kuntoon kassatiimin kanssa. Mitä keski-ikäiben sinkku muuta kaipaakaan, kun alkoholeja ei kai saa mainostella....


      • Dissident kirjoitti:

        Mustia dark-dildojakin kauppaavat ja rahoittajakin löytyy 24 luottoa. Vielä kypsiä neitoja tyrkyttävät ja tilit lopulta kuntoon kassatiimin kanssa. Mitä keski-ikäiben sinkku muuta kaipaakaan, kun alkoholeja ei kai saa mainostella....

        Vai mustia dildoja.. tsiihhihii..

        Ei vaan, kyllä mullekin tuputetaan jotain kaalimadon vempeleitä, ei kyllä vielä tässä näkymässä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vai mustia dildoja.. tsiihhihii..

        Ei vaan, kyllä mullekin tuputetaan jotain kaalimadon vempeleitä, ei kyllä vielä tässä näkymässä.

        Joo. Janyt pääsis pääsykokeisiinkin...eiku preppauskurssille...pelitilijutskaa ja vikana oli...ootas....Sotesankarimainos...joku amk-juttu.

        Mitähän vielä? Mitä nää musta oikeen miettii? Pitääkö huolestuu?


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Janyt pääsis pääsykokeisiinkin...eiku preppauskurssille...pelitilijutskaa ja vikana oli...ootas....Sotesankarimainos...joku amk-juttu.

        Mitähän vielä? Mitä nää musta oikeen miettii? Pitääkö huolestuu?

        Mulle lykkää edelleen noita samoja..valmennuskurssi ja kirjanpito-ohjelma, välillä nuo vaihtaa paikkoja, kun skrollaa alaspäin. Jaa mutta tuohon viestien väliin tuli joku Hipster collection mainos.. what!


    • ostaosta

      Royal Canin koirajuttuja, treffit24. Ja upota vihollinen , joko peli tai yllytys väkivaltaan. Toivottavasti eka.

      Kummallakaan sivustolla en oo käyny, enkä ees sen aiheisilla.
      Koira mulla on ja oon sinkkukin nykyään, joten kai isoveli tietää mitä minä tarviin.

      Mattomainos vilahtelee mullakin välillä. Ja joku bank laina sekuntissa- mainos.
      Ärsyttäviä ovat, saakohan niitä estettyä millään?

      • Kyllä noihin eston saa.. jotenkin asetuksista. Mua ne ei haittaa, parhaassa tapauksessa voi löytyä jotain hyödyllistäkin. Nyt yläosassa mainostetaan aurinkolaseja, muutoin samat.


      • Ne saa estettyä adblock-laajennuksella selaimeen. Adblock Plus on hyvä: https://adblockplus.org/

        Laitoin pois käytöstä ja mulla näkyy Bank Norwegianin mainoksia. Kattelin itekki vielä täällä suomi24:ssä joku aika sitte mainoksia, ku selaan tätä incogniitossa ja siellä ei oletuksena ole lisäosat käytössä, ku ne saattaa kerätä tietoja, mutta eihä tuo adblockplus mitää kerää tai kerätkyy jos kerää.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä noihin eston saa.. jotenkin asetuksista. Mua ne ei haittaa, parhaassa tapauksessa voi löytyä jotain hyödyllistäkin. Nyt yläosassa mainostetaan aurinkolaseja, muutoin samat.

        Minua häiritsee se kun ne latautuu hitaammin kun muu sisältö ja vähän ajan päästä räjähtää täyteen kokoonsa, ni koko sivu hytkyy ees taas (tai no, ei nii paljon "taas", mutta siltä se kuitenki vaikuttaa ku katoaa se kohta mitä oli lukemassa).


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Minua häiritsee se kun ne latautuu hitaammin kun muu sisältö ja vähän ajan päästä räjähtää täyteen kokoonsa, ni koko sivu hytkyy ees taas (tai no, ei nii paljon "taas", mutta siltä se kuitenki vaikuttaa ku katoaa se kohta mitä oli lukemassa).

        Ai, en ole huomannut tuommoista.


      • sama.ärsyttää
        minkkilaukku kirjoitti:

        Minua häiritsee se kun ne latautuu hitaammin kun muu sisältö ja vähän ajan päästä räjähtää täyteen kokoonsa, ni koko sivu hytkyy ees taas (tai no, ei nii paljon "taas", mutta siltä se kuitenki vaikuttaa ku katoaa se kohta mitä oli lukemassa).

        Sama "hyppiminen ja pimppimppiminen" ärsyttää minuakin.

        Kun maknokset latautuvat hitaammin kuin muut sivulla olevat asiat.
        Tämä tosin tapahtuu vain kännykän Crome selaimella sivustoa selaillessa. Pöytäkoneella ei mainoksia näy ollenkaan.

        Itsellläni näkyy suomi 24:n oma mainos, Sievi Talojen mainos ja joku Two Dads muro mainos.

        Olen pistänyt myös merkille, että osa noista mainoksista saattaapi olla jiukan kytköksissä myös ketjussa esiintyviin sanoihin. Eli jos ketjussa puhutaan talon rakentamisesta, niin saattaa näkyä talo mainoksia.
        Taikka kos sinkkuudesta löytyy ketjussa mainintoja, niin saattaa olla nettitreffi mainoksia.


      • sama.ärsyttää kirjoitti:

        Sama "hyppiminen ja pimppimppiminen" ärsyttää minuakin.

        Kun maknokset latautuvat hitaammin kuin muut sivulla olevat asiat.
        Tämä tosin tapahtuu vain kännykän Crome selaimella sivustoa selaillessa. Pöytäkoneella ei mainoksia näy ollenkaan.

        Itsellläni näkyy suomi 24:n oma mainos, Sievi Talojen mainos ja joku Two Dads muro mainos.

        Olen pistänyt myös merkille, että osa noista mainoksista saattaapi olla jiukan kytköksissä myös ketjussa esiintyviin sanoihin. Eli jos ketjussa puhutaan talon rakentamisesta, niin saattaa näkyä talo mainoksia.
        Taikka kos sinkkuudesta löytyy ketjussa mainintoja, niin saattaa olla nettitreffi mainoksia.

        Kai sen adblokkerin saa kännykkäänkin. Joo tosiaan on yhteydessä ketjussa esiintyviin sanoihin. Vähänkään jos on seksisävytteistä keskustelua, niin tulee aikuistenlelumainoksia.


    • Tarkennus

      Ei mitään mainoksia, kiitos adblockin.

      • Tarkennus

        Ja chromen.


    • Laimeeta

      YIT ja ruokamainoksia.

    • Bootseja ja vaatteita, lähinnä mekkoja. Luullakseni sen mukaan, missä netissä muutenkin liikun, ostomielessä. Ja"Metsän omistaminen ei ole koskaan ollut näin helppoa"-mainos. Tuo on vähän mystistä, en ole metsäasioissa ollut aikoihin netissä, mutta metsää kyllä on (koskemattomana luonnonsuojelualueena enimmäkseen). Liittyiskö siihen jotenkin, että olen maininnut sanan metsä useaan kertaan tällä palstalla?

    • Kotirauha

      Ei ensimmäistäkään mainosta kiitos NoScript ja Adblock Plus.

    • Sinkkuja ja treffejä tarjoaa. Välillä tarjoukset kyllä vaihtuukin. Mutta yleensä aina jotakin ihmistä tyrkyttävää mainosta pukkaa.

    • Ihmiskehon anatomia, introvertit työelämässä- kirjat sekä retkeilytarvikkeita;lähinnä vaatteita ja kenkiä siltä saralta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe