Täsmämainonta

Mitä mainoksia teille tässä avauksessa näkyy?

22

388

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla näkyy imurimainos, valmennuskursseja mainostetaan, sekä helppokäyttöistä kirjanpito-ohjelmaa.

      • Carpet Vistan matot seuraa mua kaikkialle ja tämän sanottuani se ei ainakaan vähene.


    • Treffisivuja mulle tarjoilee yleensä... joskus panadolia myytiin ja nyt oli facebook-mainoskin.

      On noita treffisivustojakin ihan vi..usti erillaisia ja ihan taatusti sama tulos...

      • No nyt tuolla ylhäällä on joku treffimainos, tuo yläosan mainos näyttää vaihtuvan useimmiten. Muutoin on nuo samat valmennuskurrsi ja kirjanpito-ohjelma...Ja oikealla Aiheesta muualla, jossa on seiskan ja idealistan juttuja. Ne kai näkyy kaikille samoina?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No nyt tuolla ylhäällä on joku treffimainos, tuo yläosan mainos näyttää vaihtuvan useimmiten. Muutoin on nuo samat valmennuskurrsi ja kirjanpito-ohjelma...Ja oikealla Aiheesta muualla, jossa on seiskan ja idealistan juttuja. Ne kai näkyy kaikille samoina?

        Mustia dark-dildojakin kauppaavat ja rahoittajakin löytyy 24 luottoa. Vielä kypsiä neitoja tyrkyttävät ja tilit lopulta kuntoon kassatiimin kanssa. Mitä keski-ikäiben sinkku muuta kaipaakaan, kun alkoholeja ei kai saa mainostella....


      • Dissident kirjoitti:

        Mustia dark-dildojakin kauppaavat ja rahoittajakin löytyy 24 luottoa. Vielä kypsiä neitoja tyrkyttävät ja tilit lopulta kuntoon kassatiimin kanssa. Mitä keski-ikäiben sinkku muuta kaipaakaan, kun alkoholeja ei kai saa mainostella....

        Vai mustia dildoja.. tsiihhihii..

        Ei vaan, kyllä mullekin tuputetaan jotain kaalimadon vempeleitä, ei kyllä vielä tässä näkymässä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vai mustia dildoja.. tsiihhihii..

        Ei vaan, kyllä mullekin tuputetaan jotain kaalimadon vempeleitä, ei kyllä vielä tässä näkymässä.

        Joo. Janyt pääsis pääsykokeisiinkin...eiku preppauskurssille...pelitilijutskaa ja vikana oli...ootas....Sotesankarimainos...joku amk-juttu.

        Mitähän vielä? Mitä nää musta oikeen miettii? Pitääkö huolestuu?


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Janyt pääsis pääsykokeisiinkin...eiku preppauskurssille...pelitilijutskaa ja vikana oli...ootas....Sotesankarimainos...joku amk-juttu.

        Mitähän vielä? Mitä nää musta oikeen miettii? Pitääkö huolestuu?

        Mulle lykkää edelleen noita samoja..valmennuskurssi ja kirjanpito-ohjelma, välillä nuo vaihtaa paikkoja, kun skrollaa alaspäin. Jaa mutta tuohon viestien väliin tuli joku Hipster collection mainos.. what!


    • ostaosta

      Royal Canin koirajuttuja, treffit24. Ja upota vihollinen , joko peli tai yllytys väkivaltaan. Toivottavasti eka.

      Kummallakaan sivustolla en oo käyny, enkä ees sen aiheisilla.
      Koira mulla on ja oon sinkkukin nykyään, joten kai isoveli tietää mitä minä tarviin.

      Mattomainos vilahtelee mullakin välillä. Ja joku bank laina sekuntissa- mainos.
      Ärsyttäviä ovat, saakohan niitä estettyä millään?

      • Kyllä noihin eston saa.. jotenkin asetuksista. Mua ne ei haittaa, parhaassa tapauksessa voi löytyä jotain hyödyllistäkin. Nyt yläosassa mainostetaan aurinkolaseja, muutoin samat.


      • Ne saa estettyä adblock-laajennuksella selaimeen. Adblock Plus on hyvä: https://adblockplus.org/

        Laitoin pois käytöstä ja mulla näkyy Bank Norwegianin mainoksia. Kattelin itekki vielä täällä suomi24:ssä joku aika sitte mainoksia, ku selaan tätä incogniitossa ja siellä ei oletuksena ole lisäosat käytössä, ku ne saattaa kerätä tietoja, mutta eihä tuo adblockplus mitää kerää tai kerätkyy jos kerää.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä noihin eston saa.. jotenkin asetuksista. Mua ne ei haittaa, parhaassa tapauksessa voi löytyä jotain hyödyllistäkin. Nyt yläosassa mainostetaan aurinkolaseja, muutoin samat.

        Minua häiritsee se kun ne latautuu hitaammin kun muu sisältö ja vähän ajan päästä räjähtää täyteen kokoonsa, ni koko sivu hytkyy ees taas (tai no, ei nii paljon "taas", mutta siltä se kuitenki vaikuttaa ku katoaa se kohta mitä oli lukemassa).


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Minua häiritsee se kun ne latautuu hitaammin kun muu sisältö ja vähän ajan päästä räjähtää täyteen kokoonsa, ni koko sivu hytkyy ees taas (tai no, ei nii paljon "taas", mutta siltä se kuitenki vaikuttaa ku katoaa se kohta mitä oli lukemassa).

        Ai, en ole huomannut tuommoista.


      • sama.ärsyttää
        minkkilaukku kirjoitti:

        Minua häiritsee se kun ne latautuu hitaammin kun muu sisältö ja vähän ajan päästä räjähtää täyteen kokoonsa, ni koko sivu hytkyy ees taas (tai no, ei nii paljon "taas", mutta siltä se kuitenki vaikuttaa ku katoaa se kohta mitä oli lukemassa).

        Sama "hyppiminen ja pimppimppiminen" ärsyttää minuakin.

        Kun maknokset latautuvat hitaammin kuin muut sivulla olevat asiat.
        Tämä tosin tapahtuu vain kännykän Crome selaimella sivustoa selaillessa. Pöytäkoneella ei mainoksia näy ollenkaan.

        Itsellläni näkyy suomi 24:n oma mainos, Sievi Talojen mainos ja joku Two Dads muro mainos.

        Olen pistänyt myös merkille, että osa noista mainoksista saattaapi olla jiukan kytköksissä myös ketjussa esiintyviin sanoihin. Eli jos ketjussa puhutaan talon rakentamisesta, niin saattaa näkyä talo mainoksia.
        Taikka kos sinkkuudesta löytyy ketjussa mainintoja, niin saattaa olla nettitreffi mainoksia.


      • sama.ärsyttää kirjoitti:

        Sama "hyppiminen ja pimppimppiminen" ärsyttää minuakin.

        Kun maknokset latautuvat hitaammin kuin muut sivulla olevat asiat.
        Tämä tosin tapahtuu vain kännykän Crome selaimella sivustoa selaillessa. Pöytäkoneella ei mainoksia näy ollenkaan.

        Itsellläni näkyy suomi 24:n oma mainos, Sievi Talojen mainos ja joku Two Dads muro mainos.

        Olen pistänyt myös merkille, että osa noista mainoksista saattaapi olla jiukan kytköksissä myös ketjussa esiintyviin sanoihin. Eli jos ketjussa puhutaan talon rakentamisesta, niin saattaa näkyä talo mainoksia.
        Taikka kos sinkkuudesta löytyy ketjussa mainintoja, niin saattaa olla nettitreffi mainoksia.

        Kai sen adblokkerin saa kännykkäänkin. Joo tosiaan on yhteydessä ketjussa esiintyviin sanoihin. Vähänkään jos on seksisävytteistä keskustelua, niin tulee aikuistenlelumainoksia.


    • Tarkennus

      Ei mitään mainoksia, kiitos adblockin.

      • Tarkennus

        Ja chromen.


    • Laimeeta

      YIT ja ruokamainoksia.

    • Bootseja ja vaatteita, lähinnä mekkoja. Luullakseni sen mukaan, missä netissä muutenkin liikun, ostomielessä. Ja"Metsän omistaminen ei ole koskaan ollut näin helppoa"-mainos. Tuo on vähän mystistä, en ole metsäasioissa ollut aikoihin netissä, mutta metsää kyllä on (koskemattomana luonnonsuojelualueena enimmäkseen). Liittyiskö siihen jotenkin, että olen maininnut sanan metsä useaan kertaan tällä palstalla?

    • Kotirauha

      Ei ensimmäistäkään mainosta kiitos NoScript ja Adblock Plus.

    • Sinkkuja ja treffejä tarjoaa. Välillä tarjoukset kyllä vaihtuukin. Mutta yleensä aina jotakin ihmistä tyrkyttävää mainosta pukkaa.

    • Ihmiskehon anatomia, introvertit työelämässä- kirjat sekä retkeilytarvikkeita;lähinnä vaatteita ja kenkiä siltä saralta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      312
      10389
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2321
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2149
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1924
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1806
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1316
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1286
    Aihe