https://terveydenasialla.com/miksi-pulska-tytto-kelpaa-vain-lakanoihin/
No siksi, että naisen seksisuhde MA on huomattavasti korkeampi kuin parisuhde MA, eikö tuo yksinkertainen pikku typerys sitä älyä? Läski nainen kelpaa joillekkin miehille kassientyhjennykseen, mutta harvalle seurusteluun. Moni ATM:kin on mielummin yksin kuin läskin kanssa. Eikä pillun jakaminen ainakaan Essin parisuhde MA:ta nosta.
Essi miettii miksi hän kelpaa vain panoksi läskinä
20
410
Vastaukset
- Pillujen--asiantuntija
Läski kelpaisi ätmeille mutta läski nainen ei kelpuuta ätmiä.
- Puhtaat.valkeat
Mihin pitäisi kelvata? Piiaksi joillekin miehen huoranpenikoille? Jalkavaimoksi kakkoskutaleeksi? Ole kuule onnellinen että "kelpaat" lakanoihin. Jotkut, esim. minä en kelpaa edes niihin. Kuulema ei pitkällä tikullakaan koskettais. Enkä ole lihava.
Ei kukaan halua helppoa panoa tyttöystäväksi..
Se on miehelle noloa jos vaimo/tyttökaveri on huora. :D- eipiäuhriutua
Varmaan on tiet tukossa tyrkyllä näitä helppoja huoria tyttöystäväksi. Maailma on joillekin vaikea paikka joskus.
- Kyselijä-77
eipiäuhriutua kirjoitti:
Varmaan on tiet tukossa tyrkyllä näitä helppoja huoria tyttöystäväksi. Maailma on joillekin vaikea paikka joskus.
Asutteko te kaikki jollain pikkupaikkakunnilla vai mistä ihmeestä te kaikkien tapaamienne naisten seksisuhteiden määrät ja "helppoudet" tiedätte?
Kyselijä-77 kirjoitti:
Asutteko te kaikki jollain pikkupaikkakunnilla vai mistä ihmeestä te kaikkien tapaamienne naisten seksisuhteiden määrät ja "helppoudet" tiedätte?
Tuhannen kullin katse.
Ja tietenkin omakohtainen kokemus.. Kuinka helposti se lähti mukaan.. :D
- nihhhhhhhhhhh
Mä en kyllä huolisi useimpia läskejä naisia edes panoiksi. Usein läskin naisen vartalo on niin iljettävän näköinen, ettei sellaiselle edes seiso.
- Naisasialooser11
Totta, jyystärikaverini pani 40 vuotiaana 18v läskiä kerran ja sanoi, että maha piti nostaa pillun päältä ylös, no onneksi hän vahvana bodarina jaksaa isoakin läskimahaa pitää ylhäällä panon aikana. Nainen toki rakastui komeaan vahnempaan mieheen ja olisi halunnut parisuhteeen.
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Essi panee siis vain jännämiehiä. Ei kelpaa samantasoinen kunnollinen mies.
- eionaisluusunelohelppoa
Naislooseiro on kuin henkinen likasanko. Aina kun naislooseria ahdistaa, se tulee nettiin haukkumaan muita. Henkisesti terve aikuinen ihminen osaisi käsitellä tunteitaan vähemmän hajottavilla tavoilla.
- eivainnalli
Ihan samaan kastiin menee useampikin täällä riehuva nainen, joille miesten pilkkaaminen on ilmeisesti se viikon kohokohta elämässä.
- Naisasialooser11
He ovat samassa veneessä näiden miesten kanssa ja sekös heitä vituttaa niin, että meinaa verisuoni katketa kurttuiselta ohimolta ja sitten säälittävänä purkavat raivoaan näihin miehiin.
Tuollaisiin naisiin olen törmännyt joskus livessäkin, vanha haaska yrittää änkyttää saamattomuudestani. - rgpmpmkwepmewf
eivainnalli kirjoitti:
Ihan samaan kastiin menee useampikin täällä riehuva nainen, joille miesten pilkkaaminen on ilmeisesti se viikon kohokohta elämässä.
Ei täällä kauheasti naisia taida kirjoitella, korkeintaan joku ätmi feikkaa provoillakseen.
- pääpoispensaasta
rgpmpmkwepmewf kirjoitti:
Ei täällä kauheasti naisia taida kirjoitella, korkeintaan joku ätmi feikkaa provoillakseen.
Ai kun naisia ei kehuttu, niin sitten väite "ei täällä naisia taida yhtään kirjoitella" Ajatusmaailma "Ei ole samaa mieltä kanssani=provo. On samaa mieltä kanssani=Aito fiksu kirjoittaja" valloillaan:D
- yääkk
Läski mies ei kelpaa edes panoon.
- Kokkelin_Kivettäjä
Minulle läski ei kelpaa edes panoksi. Mieluummin vetäisen käteen kuin työnnän kaluni läskitiinuun.
- Rumasinkkumies-
Essi on tuskin pannut yhtään läskiä miestä.
- hardcoreATM
Fakta on kuitenkin että Essi ei kelpuuttaisi minunkaltaistani rumaa - mutta normaalivartaloista - hardcore ätmiä, ei seksiin eikä seurusteluun. Pullukka Essi haluaa komean Adoniksen koska vähempi ei hänelle kelpaa ja koska hän kelpaa adonikselle yhden yön viime hädän panopuuksi niin hän kuvittelee että siitä voi seurata seurustelusuhde ja sitten Essi pettyy kun asia ei näin olekaan.
Minulle sinä kelpaisit Essi...jos vain antaisit minulle mahdollisuuden..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200