työkaveri käy paskalla vessan ovi auki

smell_the_feces

Työkaveri ei laita vessan ovea ovea kiinni käydessään tarpeillaan!
Onko toi jotain pervoilua vai työpaikkakiusaamista?
Vessan ovi aukee suoraan käytävälle.

16

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sikaruotuun

Suikuta sinne paskahuusiin jauhesammutin ja läväse ovi kiinni. Oppii paskomaan ovet seljällään.

• paskanhajussakasvaa

Mene siihen viereen piereskelemään. Kaiva persettäs samalla. Nuija se on.

• juntti_on

työkaverisi pitää avopaskantamista mielestänsä hyvänä huumorina. Kyse on kuitenkin junttiudesta. Voi toki olla että pelkää vessan räjähtämistä.

• ruskaa_pakkasella

Työkaveri luulee harjoittavansa ulosteensiirtoa ilmateitse?

• piereväinenhoitsu

Mitä helvettiä? Ei tuo voi olla kuin provo :D Voiko tuollaista oikeasti muka tapahtua ?

• hyihitto

KYLLÄ VOI !! Kyseessä on vielä keski-ikäinen nainen, joka väittää suorittaneensa maisterin tutkinnon.
        Veikkaan, että opinnäytteen aihe oli "paskan hajussa kasvaa" .

• syvä_analyysi
        hyihitto kirjoitti:

KYLLÄ VOI !! Kyseessä on vielä keski-ikäinen nainen, joka väittää suorittaneensa maisterin tutkinnon.
        Veikkaan, että opinnäytteen aihe oli "paskan hajussa kasvaa" .

Opiskelu tunnetusti kannattaa. Onko hän muutoin OK, vai oirehtiiko jokaisella tekemisen osa-alueella.

• hyihitto
        syvä_analyysi kirjoitti:

Opiskelu tunnetusti kannattaa. Onko hän muutoin OK, vai oirehtiiko jokaisella tekemisen osa-alueella.

Muista oireista en tiedä, koska kyseisestä 'maisteria' ei näe kuin paskahuussissa ja osastokokouksessa.

• jqhwfiuwge

Ota siitä kuva ja lähetä se sen kännyyn saatteella että haluatko tämän laajempaan jakeluun..

• Small_talkia

Hei. Mene nyt ihmeessä juttelemaan. Juttuseuraa hän vain kaipaa. Reippaasti vaan siihen oven luo small-talkia turisemaan. Voit pidellä vessapaperirullaa käsissäsi.

• gamalagaggaa

Hyi HELVETTI !!!!!

• GunvorDiiiPerselius

mene sen taakse ja kuse sinne pönttöön sen selän kautta ,niin oppii pitämään oven kiinni

• kakkakepponen

Pane Sleepy Sleepersien biisi Kakkakepponen soimaan...

• smell_the_feces

Juuh, tänään taas oli maisteri paskalla vessan ovi auki!
      En ihan ehtinyt kaikkia ehdotettuja neuvoja tekemään, mutta eipä nuita tilaisuuksia kauhiasti tarvitse odotella. :D

• smell_the_feces

Paska-maisteri oli kolme viikkoa sairaslomalla. Ihmettelinkin, kun käytävässä oli kumman raikasta.

• Vinksvinkki

Ottakaa kuva tilanteesta ja laittakaa firman ilmoitustaululle. EIköhän lopu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe