Kurppapositiivisuutta

lihavihatipunen

65

889

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjkhlk

      Samaan aikaan 100 muuta miestä teki listan miksi alle 25-vuotias nainen on paras.

      ""Hänestä on tullut vuosien mittaan oman elämänsä jumalatar."

      Sama kuin sanoisi että ätmistä on tullut oman elämänsä super-tähti :DDD

      • No jos noin kokee, niin mitäs sitten?

        "Valitettavasti samaa ei voi sanoa yli nelikymppisistä miehistä. Jokaista älykästä, hyvin pukeutuvaa ja seksikästä yli 40-vuotiasta naista kohti on yksi kalju, huonosti pukeutuva ja lihava yli nelikymppinen mies, joka on kiinnostunut kaksikymppisistä tytöistä."

        Hah.


      • jhgkhj
        Wwuwuw kirjoitti:

        No jos noin kokee, niin mitäs sitten?

        "Valitettavasti samaa ei voi sanoa yli nelikymppisistä miehistä. Jokaista älykästä, hyvin pukeutuvaa ja seksikästä yli 40-vuotiasta naista kohti on yksi kalju, huonosti pukeutuva ja lihava yli nelikymppinen mies, joka on kiinnostunut kaksikymppisistä tytöistä."

        Hah.

        Kurpat kehuvat itseään ja toisiaan. Kukas sen kissan hännän nostaisi, ellei kissa itse tiesi jo vanha kansa.


      • jhgkhj kirjoitti:

        Kurpat kehuvat itseään ja toisiaan. Kukas sen kissan hännän nostaisi, ellei kissa itse tiesi jo vanha kansa.

        Kehukaa toki tekin toisianne ja itseänne.. Ei tarvitse olla ylimielinen ja haukkua muita. Kuten sanoit: kissakin sen häntänsä itse nostaa, eikä se häntä ylös nouse muita mirrejä haukkumalla.


      • Naisasialooser11
        Wwuwuw kirjoitti:

        No jos noin kokee, niin mitäs sitten?

        "Valitettavasti samaa ei voi sanoa yli nelikymppisistä miehistä. Jokaista älykästä, hyvin pukeutuvaa ja seksikästä yli 40-vuotiasta naista kohti on yksi kalju, huonosti pukeutuva ja lihava yli nelikymppinen mies, joka on kiinnostunut kaksikymppisistä tytöistä."

        Hah.

        Yli 40v nainen ei ole ollut seksikäs enää vuosikymmeniin. Suurin osa nuoristakaan naisista ei ole seksikkäitä vaikka itse niin kuvittelevatkin.


      • PalstaTrolli
        jhgkhj kirjoitti:

        Kurpat kehuvat itseään ja toisiaan. Kukas sen kissan hännän nostaisi, ellei kissa itse tiesi jo vanha kansa.

        Missään ei sanota, että ihmisten pitäisi hengailla ihmisten kanssa.

        Nykyisessä moniarvoisessa yhteiskunnassa ovat myös veikeät ihminen-eläin yhdistelmät mahdollisia.

        Siispä: "Kukas se kissan hännän nostaa, jollei kissan toisin suuntautunut isäntä".


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Yli 40v nainen ei ole ollut seksikäs enää vuosikymmeniin. Suurin osa nuoristakaan naisista ei ole seksikkäitä vaikka itse niin kuvittelevatkin.

        No kuule oivoivoivoi..


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Missään ei sanota, että ihmisten pitäisi hengailla ihmisten kanssa.

        Nykyisessä moniarvoisessa yhteiskunnassa ovat myös veikeät ihminen-eläin yhdistelmät mahdollisia.

        Siispä: "Kukas se kissan hännän nostaa, jollei kissan toisin suuntautunut isäntä".

        Ei vielä, mutta kohta tullee lakkiin. Siis kielto kissan kanssa "silleen hengailusta" ei pakotetta ihmisten kaa hengailuun.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No jos noin kokee, niin mitäs sitten?

        "Valitettavasti samaa ei voi sanoa yli nelikymppisistä miehistä. Jokaista älykästä, hyvin pukeutuvaa ja seksikästä yli 40-vuotiasta naista kohti on yksi kalju, huonosti pukeutuva ja lihava yli nelikymppinen mies, joka on kiinnostunut kaksikymppisistä tytöistä."

        Hah.

        Sama pätee varmasti, jos sukupuolet vaihtaakin.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Sama pätee varmasti, jos sukupuolet vaihtaakin.

        Siis tuohon lainaukseen viitaten.


    • "9. Hänelle käy voimakkaan punainen huulipuna. Sama ei päde nuorempiin naisiin."

      En käytä huulipunaa. Jokus olen kokeillut, mutta ilmeisesti se joko haihtuu ilmaan, tai sitten päätyy mahalaukkuun, enkä ole yhtään vakuuttunut, että huulipuna olisi syötäväksi kelpaavaa ainetta..

      • lihavihatipunen

        En minäkään käytä huulipunaa, vaan "hieman sävytettyä" huulirasvaa. Tuollainen voimakkaan punainen huulipuna käy vain hyväihoisille. Ehkä nuoremmille paremmin minusta.


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        En minäkään käytä huulipunaa, vaan "hieman sävytettyä" huulirasvaa. Tuollainen voimakkaan punainen huulipuna käy vain hyväihoisille. Ehkä nuoremmille paremmin minusta.

        No itseasiassa irtomeikit on kyllä aika kehnoja. Ripsarit jos jossain vesisateessa levahtaa, niin näyttää Alice Coopperilta. Huulipunat on sitten missä sattuu ja millä raapalla ne meikkivoiteetkin pitää poisottaa? Jotkut kestovärit kulmissa jne. Menettelee, mutta miks pitäis joka aamu tälläytyä? Sanallasanoen turhuuksien turhuus... mun mielestä...


      • Dissident kirjoitti:

        No itseasiassa irtomeikit on kyllä aika kehnoja. Ripsarit jos jossain vesisateessa levahtaa, niin näyttää Alice Coopperilta. Huulipunat on sitten missä sattuu ja millä raapalla ne meikkivoiteetkin pitää poisottaa? Jotkut kestovärit kulmissa jne. Menettelee, mutta miks pitäis joka aamu tälläytyä? Sanallasanoen turhuuksien turhuus... mun mielestä...

        Kuule kun otat käyttöön vedenkestävän ripsarin, niin voit pillahtaa itkuun vaikka kaffepaussella..

        "Irtomeikit" what?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kuule kun otat käyttöön vedenkestävän ripsarin, niin voit pillahtaa itkuun vaikka kaffepaussella..

        "Irtomeikit" what?

        Olen ihan naturelli räpsyripsi kuules...plinkplink! Ei tartte maskaroita...noita..

        No siis mitkä mätetään itse ja ne pitää rapsia pois, tai naama jää kiinni tyynyliinaan...eli irtomeikit. Kestomeikit on niitä mitä se kosmetoloki mättää naamaan...

        Kai teijän naisten nää pitäis tietää...hittto!


      • Dissident kirjoitti:

        Olen ihan naturelli räpsyripsi kuules...plinkplink! Ei tartte maskaroita...noita..

        No siis mitkä mätetään itse ja ne pitää rapsia pois, tai naama jää kiinni tyynyliinaan...eli irtomeikit. Kestomeikit on niitä mitä se kosmetoloki mättää naamaan...

        Kai teijän naisten nää pitäis tietää...hittto!

        Aijaa, no en mä tiiä. Tai jotain kestovärejä ripsiin ja kulmiin. Niitähän tatuoidaankin.. Kyllä säkin meikkaisit jos olisit tytöksi syntynyt, sitä paitsi se on kivaa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Aijaa, no en mä tiiä. Tai jotain kestovärejä ripsiin ja kulmiin. Niitähän tatuoidaankin.. Kyllä säkin meikkaisit jos olisit tytöksi syntynyt, sitä paitsi se on kivaa.

        No jos oisin tyttö, niin oisin lepso!

        Ja en muuten meikkais. Ois lyhyt tukka ja pitäisin ihan just niitä rytkyjä kun tykkäisin. Kesällä kyllä suosisin mekkoa ja hametta.

        On muuten jännä miettiä mitä oisin, jos oisin nainen...??? Ainakin piruillessaankin peruuttaisin aina parkkiin. Tykkäisin traktoreista silti ja kaikista työvempaimista. Pelaisin säbää. Kusisin pusikkoon tarvittaessa. Joisin olutta.

        Ehkä ois helpompi miettiä asioita joita en tekis, jos oisin nainen...


      • Dissident kirjoitti:

        No jos oisin tyttö, niin oisin lepso!

        Ja en muuten meikkais. Ois lyhyt tukka ja pitäisin ihan just niitä rytkyjä kun tykkäisin. Kesällä kyllä suosisin mekkoa ja hametta.

        On muuten jännä miettiä mitä oisin, jos oisin nainen...??? Ainakin piruillessaankin peruuttaisin aina parkkiin. Tykkäisin traktoreista silti ja kaikista työvempaimista. Pelaisin säbää. Kusisin pusikkoon tarvittaessa. Joisin olutta.

        Ehkä ois helpompi miettiä asioita joita en tekis, jos oisin nainen...

        Mut mut, et voi tietää. Sähän oisit elänny ihan eri maailmassa...Kyllä noin voi sanoa.


      • No tietysti.

        Mutta en mä pidä naista sen erilaisempana mieleltään. Ihan pystyy siihen mitä mieskin.

        Siihen mä perustelin tään... kaikista jännintä ois kyllä seksi... se vois olla vinhaa. Hermopäätteitä moninkertaisesti.
        Mutta menkat ois kyllä paska juttu...ja helkatti jos iskis joku vauvakuume!!! Aissaatana!!! Ei helkatti. Siis kyllä mä en ainakaan vaihtais sukupuolta. Ja sit jos miettis, että kiinnostais miehet!!! Mistä mä sit löytäisin näin salskeen jätkän kun mä oon? Jos mä itse oisin nainen? Huhhuh! Tekemätön paikka...

        Hahahahaaa!
        (En oo hyvä, mut parempiakaan ei oo)


      • Dissident kirjoitti:

        No tietysti.

        Mutta en mä pidä naista sen erilaisempana mieleltään. Ihan pystyy siihen mitä mieskin.

        Siihen mä perustelin tään... kaikista jännintä ois kyllä seksi... se vois olla vinhaa. Hermopäätteitä moninkertaisesti.
        Mutta menkat ois kyllä paska juttu...ja helkatti jos iskis joku vauvakuume!!! Aissaatana!!! Ei helkatti. Siis kyllä mä en ainakaan vaihtais sukupuolta. Ja sit jos miettis, että kiinnostais miehet!!! Mistä mä sit löytäisin näin salskeen jätkän kun mä oon? Jos mä itse oisin nainen? Huhhuh! Tekemätön paikka...

        Hahahahaaa!
        (En oo hyvä, mut parempiakaan ei oo)

        Jaa mut pystyykö mies siihen mihin nainen..?
        Ärsyttää tuo asetelma mitä usein käytetään, eli normina on mies, ja hetero ja päläpälä...kyllä kai sä tiedät. What?

        Eikä menkkoja ole jos ei halua..hormonikierukka.. ja blaa blaa. Ootko itse kelannu kuinka paljon suhun sun hormoonit vaikuttaa? Aina hormonit liitetään naisiin ja jos ne liitetään miehiin, ne on olevinaan jotenkin hyvästä. Vaan onko? Elukoiltakin napsastaan pallit pois jos ne on häiriöksi.

        Että kuule niin..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jaa mut pystyykö mies siihen mihin nainen..?
        Ärsyttää tuo asetelma mitä usein käytetään, eli normina on mies, ja hetero ja päläpälä...kyllä kai sä tiedät. What?

        Eikä menkkoja ole jos ei halua..hormonikierukka.. ja blaa blaa. Ootko itse kelannu kuinka paljon suhun sun hormoonit vaikuttaa? Aina hormonit liitetään naisiin ja jos ne liitetään miehiin, ne on olevinaan jotenkin hyvästä. Vaan onko? Elukoiltakin napsastaan pallit pois jos ne on häiriöksi.

        Että kuule niin..

        No minä luulen, että pystyy...mutta yksi juttu miehissä on, mikä on akilleenkantapää. Antautuminen jonkun armolle. Siis kyllä näitä tossukoita on, mutta en tarkoita sitä. Vaan antaudutaan hyvälle. Siihen yhteen hetkeen...siinä mä veikkaan, että moni mies puree nyrkkiään, että miten. Mutta se onkin omissa korvienvälissä vaan. Siinä helposti mennään väärälle puolelle ja sitten ollaankin ihan hakoteillä. Vaikea selittää näin...tarviis Sipilän pallodiagrammeja ja nipun rautalankaa...

        Hormoonit...joo. Ne miehelle tulee vuosikausittain, naisille kai kerran kuussa. Mietittiin joskus entisen rakkaan kanssa niitä. Mielenkiintoisia...


      • Dissident kirjoitti:

        No minä luulen, että pystyy...mutta yksi juttu miehissä on, mikä on akilleenkantapää. Antautuminen jonkun armolle. Siis kyllä näitä tossukoita on, mutta en tarkoita sitä. Vaan antaudutaan hyvälle. Siihen yhteen hetkeen...siinä mä veikkaan, että moni mies puree nyrkkiään, että miten. Mutta se onkin omissa korvienvälissä vaan. Siinä helposti mennään väärälle puolelle ja sitten ollaankin ihan hakoteillä. Vaikea selittää näin...tarviis Sipilän pallodiagrammeja ja nipun rautalankaa...

        Hormoonit...joo. Ne miehelle tulee vuosikausittain, naisille kai kerran kuussa. Mietittiin joskus entisen rakkaan kanssa niitä. Mielenkiintoisia...

        Täh, täh ja... no tuota täh...

        Ihminen, huom hminen voi henkäistä pitkään ja syvään ja samalla ajatella imevänsä sisään jotain hyvää, onnea ja rakkautta. Sitten kun puhaltaa ilmaa ulos, nii voi ajatella sen olevan sen niitä huonoja filiksiä... Helppoa. Ja toimii..

        Mä olen nainen, tietääkseni, ja nuo hormoonihommelit on mun korvaan outoja. Siis nää pölinät miten piitäs naiseen vaikuttaa.. versus Mieheen yms yms.. Vai useinko olet kuullut jonkun miehen tehneen ja sanoneen jotain koska se on mies? Ymmärrätsä ees?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Täh, täh ja... no tuota täh...

        Ihminen, huom hminen voi henkäistä pitkään ja syvään ja samalla ajatella imevänsä sisään jotain hyvää, onnea ja rakkautta. Sitten kun puhaltaa ilmaa ulos, nii voi ajatella sen olevan sen niitä huonoja filiksiä... Helppoa. Ja toimii..

        Mä olen nainen, tietääkseni, ja nuo hormoonihommelit on mun korvaan outoja. Siis nää pölinät miten piitäs naiseen vaikuttaa.. versus Mieheen yms yms.. Vai useinko olet kuullut jonkun miehen tehneen ja sanoneen jotain koska se on mies? Ymmärrätsä ees?

        Joo. No enemmänkin se johtunee kasvatuksesta. Jos lapsella on paha olo, lapsi ajattelee olevansa paha. Jos siihen viereen ei mennä ja kysytä mikä on, niin sitä jää tunne, että on paha ja hänestä ei välitetä. No isot pojathan ei itke. Ja sehän on puikkarinkin mielestä lällyä varmaan.

        Hormoonit vaikuttaa varmaan moniin eri tavalla. Ainakin välittäjäaineita on tutkittu, ne tekee ihmisestä tietynluonteisen. Joku neljästä välittäjäaineesta on johtava ja taas se voi kaivaa adrenaliinia tai estrogeenia pintaan...

        Se taas miten me kukakin niihin reagoidaan on eri juttu...


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. No enemmänkin se johtunee kasvatuksesta. Jos lapsella on paha olo, lapsi ajattelee olevansa paha. Jos siihen viereen ei mennä ja kysytä mikä on, niin sitä jää tunne, että on paha ja hänestä ei välitetä. No isot pojathan ei itke. Ja sehän on puikkarinkin mielestä lällyä varmaan.

        Hormoonit vaikuttaa varmaan moniin eri tavalla. Ainakin välittäjäaineita on tutkittu, ne tekee ihmisestä tietynluonteisen. Joku neljästä välittäjäaineesta on johtava ja taas se voi kaivaa adrenaliinia tai estrogeenia pintaan...

        Se taas miten me kukakin niihin reagoidaan on eri juttu...

        Aikuiseksi kasvaminen on sitä, että on itse kasvattanut itsensä uudelleen.

        Juu, ihan kelpo miete. Vai mitä mummeli?


    • Nsinen kyllä saattaa olla parhaimmillaan nelikymppisenä. Olen törmännyt moneen ja aika monen kohdalta voin allekirjoittaa tuon.

      Luonne kuin hyvällä äijällä. Rempseä ja iloinen. Ulkonäkö miellyttävä. Pitää seksistä avoimesti ja osaa ottaa sinnekin huumorin. Huumorilla osaa ottaa muutenkin asioita ja on itsevarmempi.

      Vielä kun löytyy se oma, mikä on saanut elämänsä uomiin. Sopivasti raivannut tilaa mulle, niin avot! Eihän sitten ole kuin antaa mennä vaan.

      • Eikun viiskymppisenä..

        Tosin muistan jutun, jonka mukaan ihmiset ovat kehoonsa tyytyväisimpiä keskimäärin 70-vuotiaina.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eikun viiskymppisenä..

        Tosin muistan jutun, jonka mukaan ihmiset ovat kehoonsa tyytyväisimpiä keskimäärin 70-vuotiaina.

        Plääh... viiskymppiset voi jo viskata roskiin....

        Hähä...


      • Dissident kirjoitti:

        Plääh... viiskymppiset voi jo viskata roskiin....

        Hähä...

        Mulla on sitten vaa reilu vuos aikaa.

        Yyhyy.. 😭


      • Dissident kirjoitti:

        Plääh... viiskymppiset voi jo viskata roskiin....

        Hähä...

        Karua, mutta todellista...

        Ala vaan katsella viihtyisää roskista.

        Hitto, että oon sitten tööt. Pitäis vähän siistiä kämppää, mutta ei jaksa. Taidan joutuu oottamaan snadit avainnokoset ehkä kohta. Kevätväsymys on hanurista..


      • Dissident kirjoitti:

        Karua, mutta todellista...

        Ala vaan katsella viihtyisää roskista.

        Hitto, että oon sitten tööt. Pitäis vähän siistiä kämppää, mutta ei jaksa. Taidan joutuu oottamaan snadit avainnokoset ehkä kohta. Kevätväsymys on hanurista..

        Mulla on robotti-imuri, tiskikone, ja mies..Koira ei siivoa, vaikka tänään sitä koitin opettaa, ihan vaan ympäri menemään..

        Syysmasennus, talvikaamos, kevätväsymys..ja Sitten.. KESÄ. Noinko se menee..?


      • "Luonne kuin hyvällä äijällä. "

        Naisen nimenomaan ei pidä olla mikään äijä.

        "Vielä kun löytyy se oma, ..."

        Eikös sulle ihan vasta löytynyt? Vai menikö se taas niin että annoit ymmärtää olevasi sitoutumassa etkä sitten ollutkaan kun olit päässyt panemaan? Sinä itse kun aina höpötät siitä itsensä tuntemisesta niin eikö sun olis jo aika myöntää että tykkäät vaan pleijeröidä niiden naisten kanssa, ettet oikeasti haekaan mitään pysyvää suhdetta. Se on ihan ok mutta oishan se hyvä kyetä edes itselleen myöntämään ja mielellään niille treffailtavillekin, muuten voi niille jäädä vähän kusetettu olo kun et sitten sitoudukaan niiden kanssa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mulla on robotti-imuri, tiskikone, ja mies..Koira ei siivoa, vaikka tänään sitä koitin opettaa, ihan vaan ympäri menemään..

        Syysmasennus, talvikaamos, kevätväsymys..ja Sitten.. KESÄ. Noinko se menee..?

        Robotti-imuri ja robottiruohonleikkuri ois jees. Tiskikone on ja miestä en tarvii. Mutta lapsia voi höykyyttää siivoomaan..

        Pitäis vissiin psnostaa ruokavalioon ja ties mihin. Sekä vetää jotain vitamiineja napaan. Työkuviot vaan niin omituiset tällähetkellä, että ei oikein voi suunnitella mitään. Kevät on mulle aina hanurista...ptyäk!


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Luonne kuin hyvällä äijällä. "

        Naisen nimenomaan ei pidä olla mikään äijä.

        "Vielä kun löytyy se oma, ..."

        Eikös sulle ihan vasta löytynyt? Vai menikö se taas niin että annoit ymmärtää olevasi sitoutumassa etkä sitten ollutkaan kun olit päässyt panemaan? Sinä itse kun aina höpötät siitä itsensä tuntemisesta niin eikö sun olis jo aika myöntää että tykkäät vaan pleijeröidä niiden naisten kanssa, ettet oikeasti haekaan mitään pysyvää suhdetta. Se on ihan ok mutta oishan se hyvä kyetä edes itselleen myöntämään ja mielellään niille treffailtavillekin, muuten voi niille jäädä vähän kusetettu olo kun et sitten sitoudukaan niiden kanssa.

        "Luonne kuin hyvällä äijällä. "

        Joo, aika loukkaavaa. Hyvällä miehellä on luonne kuin mummolla, eli reilu, reipas ja eteenpäin..


      • Dissident kirjoitti:

        Robotti-imuri ja robottiruohonleikkuri ois jees. Tiskikone on ja miestä en tarvii. Mutta lapsia voi höykyyttää siivoomaan..

        Pitäis vissiin psnostaa ruokavalioon ja ties mihin. Sekä vetää jotain vitamiineja napaan. Työkuviot vaan niin omituiset tällähetkellä, että ei oikein voi suunnitella mitään. Kevät on mulle aina hanurista...ptyäk!

        Niin tosiaan, lapsityövoimaa!

        Mä taas rakastan kevättä, oon kevään lapsia..Syksy on vaikeinta aikaa pimeyden takia. Sen takia on ollut harkinnassa ulkomaillekin muutto. Siinä mielessä on tullut sekä Espanjassa, että Kreikassa vietettyä jokunen kk. Mutta siihen tulokseen sitä tuli, että oma maa mansikka jne.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Luonne kuin hyvällä äijällä. "

        Naisen nimenomaan ei pidä olla mikään äijä.

        "Vielä kun löytyy se oma, ..."

        Eikös sulle ihan vasta löytynyt? Vai menikö se taas niin että annoit ymmärtää olevasi sitoutumassa etkä sitten ollutkaan kun olit päässyt panemaan? Sinä itse kun aina höpötät siitä itsensä tuntemisesta niin eikö sun olis jo aika myöntää että tykkäät vaan pleijeröidä niiden naisten kanssa, ettet oikeasti haekaan mitään pysyvää suhdetta. Se on ihan ok mutta oishan se hyvä kyetä edes itselleen myöntämään ja mielellään niille treffailtavillekin, muuten voi niille jäädä vähän kusetettu olo kun et sitten sitoudukaan niiden kanssa.

        No eikö ole lupsakkia nää palstaneidotkin? Wuppis, vihatipu, Ellu, Nic ja vaikka Linerikin? Ihan vois viettää saunaillan vaikka niiden kanssa, eikä alkais mikään kanamainen kälkätys.. huumoria löytyy=äijämäinen luonne.

        Itse ainakin koen pikkurilli pystyssä keimailevan pikkuprinsessan ahdistavana...ei oo mun juttu..

        No siis mähän olisinkin vielä katsellut, mutta nainen päätti, että joutuu liikaa vonkaamaan mua, eikä se tuntunut hyvältä. Tuli aika ykskaks sellainen stoppi hälle. Mutta eipä mittään...ei ole pakko jos ei haluu. Ihsn tässä itsensä edelleen tuntee hyvin..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin tosiaan, lapsityövoimaa!

        Mä taas rakastan kevättä, oon kevään lapsia..Syksy on vaikeinta aikaa pimeyden takia. Sen takia on ollut harkinnassa ulkomaillekin muutto. Siinä mielessä on tullut sekä Espanjassa, että Kreikassa vietettyä jokunen kk. Mutta siihen tulokseen sitä tuli, että oma maa mansikka jne.

        Minusta syksy on hienoa aikaa taas. Kesän jälkeen siistei vuodenaika. Väriä, ensimmäiset pakkaset. Vesisade veneessä. Pimeää. Jotenkin jännääkin....oho! Oonko jännämies?


      • Dissident kirjoitti:

        Minusta syksy on hienoa aikaa taas. Kesän jälkeen siistei vuodenaika. Väriä, ensimmäiset pakkaset. Vesisade veneessä. Pimeää. Jotenkin jännääkin....oho! Oonko jännämies?

        Ok, niin on.. Oikeastaan alkutalvi, siinä joskus joulukuun paikkeilla on ikävintä aikaa. Mutta on siinäkin puolensa.. kynttilät nyt ainakin ja kirkasvalolamppu päälle, käpertyä vilttiin ja nauttia siitä että ei tarvitse palella ulkona..


      • Dissident kirjoitti:

        No eikö ole lupsakkia nää palstaneidotkin? Wuppis, vihatipu, Ellu, Nic ja vaikka Linerikin? Ihan vois viettää saunaillan vaikka niiden kanssa, eikä alkais mikään kanamainen kälkätys.. huumoria löytyy=äijämäinen luonne.

        Itse ainakin koen pikkurilli pystyssä keimailevan pikkuprinsessan ahdistavana...ei oo mun juttu..

        No siis mähän olisinkin vielä katsellut, mutta nainen päätti, että joutuu liikaa vonkaamaan mua, eikä se tuntunut hyvältä. Tuli aika ykskaks sellainen stoppi hälle. Mutta eipä mittään...ei ole pakko jos ei haluu. Ihsn tässä itsensä edelleen tuntee hyvin..

        "huumoria löytyy=äijämäinen luonne. "

        Se on mummomainen luonne ja nyt naama nappiin, eli piste. Mummo.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        "huumoria löytyy=äijämäinen luonne. "

        Se on mummomainen luonne ja nyt naama nappiin, eli piste. Mummo.

        Ei, kyllä se on hurtin äijämäinen luonne. Mummous on höppänyyttä. Ja kun oma äiti on myös mummo, niin se antaa sellaisen käsitteen, että siitä on äijämäisyys kaukana. Mommoa vie lapset kuin litran mittaa...


        Että siinä se ja neppari, eli pisti nypykällä...nih!


      • Dissident kirjoitti:

        Ei, kyllä se on hurtin äijämäinen luonne. Mummous on höppänyyttä. Ja kun oma äiti on myös mummo, niin se antaa sellaisen käsitteen, että siitä on äijämäisyys kaukana. Mommoa vie lapset kuin litran mittaa...


        Että siinä se ja neppari, eli pisti nypykällä...nih!

        Nappi nappi NAPPI!!!!!!!!!

        😊


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nappi nappi NAPPI!!!!!!!!!

        😊

        ..niin ja mummo myös.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ok, niin on.. Oikeastaan alkutalvi, siinä joskus joulukuun paikkeilla on ikävintä aikaa. Mutta on siinäkin puolensa.. kynttilät nyt ainakin ja kirkasvalolamppu päälle, käpertyä vilttiin ja nauttia siitä että ei tarvitse palella ulkona..

        Joo. Jäinen heinä rouskuu jslsn alla ja henki hönkää. Metsässä voi jo liikkua, ilman punkki/hirvikärpäspelkoa. Ensilumi. Uunin ensilämmitykset. Villasukat. Ulkosaunan viimeiset löylyt.

        Kyllä se on hienoa aikaa. Mutta siellä etelässä se venyy pitkälle... se voi olla se huono juttu...


      • Dissident kirjoitti:

        No eikö ole lupsakkia nää palstaneidotkin? Wuppis, vihatipu, Ellu, Nic ja vaikka Linerikin? Ihan vois viettää saunaillan vaikka niiden kanssa, eikä alkais mikään kanamainen kälkätys.. huumoria löytyy=äijämäinen luonne.

        Itse ainakin koen pikkurilli pystyssä keimailevan pikkuprinsessan ahdistavana...ei oo mun juttu..

        No siis mähän olisinkin vielä katsellut, mutta nainen päätti, että joutuu liikaa vonkaamaan mua, eikä se tuntunut hyvältä. Tuli aika ykskaks sellainen stoppi hälle. Mutta eipä mittään...ei ole pakko jos ei haluu. Ihsn tässä itsensä edelleen tuntee hyvin..

        Voi ne olla lupsakkia muttei ne ole äijämäisiä, no ehkä lineri joskus salilla mutta kyllä me nyt taidetaan vähän eri tavalla käsittää sanoja, wuppiksen mummous on munkin mielestä hyvä kuvaus, "mummo pilke silmäkulmassa laukoo terävänäköisiä havaintoja maailmasta" herättää paljon miellyttävämmän mielikuvan kuin joku äijäily. Eikä se että jos nainen on hauska ja mukava tarkoita että se mitään prinsessaleikkejä tarviis leikkiä eikä se ole mitään äijäilyä, äijäily herättää mielikuvan ronskeista puheista. tyhjänpäiväisestä retostelusta ja karkeasta kilenkäytöstä joka ei miehiäkään kaunista, saati sitten naista.

        Nin sä olisit vaan katsellut rauhassa, kukahan siinä sitten leikki pikkusormi pystyssä prinsessaa :D, joo taidat olla sinäkin sitoutumisklammoinen, se on ihan jees kun vaan myönnät itselles, minä oon jo myöntäny.


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Jäinen heinä rouskuu jslsn alla ja henki hönkää. Metsässä voi jo liikkua, ilman punkki/hirvikärpäspelkoa. Ensilumi. Uunin ensilämmitykset. Villasukat. Ulkosaunan viimeiset löylyt.

        Kyllä se on hienoa aikaa. Mutta siellä etelässä se venyy pitkälle... se voi olla se huono juttu...

        Mutta täällä se pimeys kestää pikkasen vähemmän aikaa kuin siellä ulkosuomessa, eli kehäkolmosen väärällä puolella. Tsihhiih..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        ..niin ja mummo myös.

        Äijä ja neppari. Äijä ja neppari. Äijä ja neppari. Äijä ja neppari. Neppari ja äijä. Neppari ja äijä. Kyllä se on neppari js kyllä se on muuten äijä. Eikä mikään muu kuin äijä ja sehän siis on neppari.


        Äijä! Neppari!


        Ä
        I
        J
        Ä

        J
        A

        N
        E
        P
        P
        A
        R
        I
        !

        N
        E
        P
        P
        A
        R
        I

        J
        A

        Ä
        I
        J
        Ä
        !

        Juu. Näin on. Äijä ja neppari. Final piste->.


      • Dissident kirjoitti:

        Äijä ja neppari. Äijä ja neppari. Äijä ja neppari. Äijä ja neppari. Neppari ja äijä. Neppari ja äijä. Kyllä se on neppari js kyllä se on muuten äijä. Eikä mikään muu kuin äijä ja sehän siis on neppari.


        Äijä! Neppari!


        Ä
        I
        J
        Ä

        J
        A

        N
        E
        P
        P
        A
        R
        I
        !

        N
        E
        P
        P
        A
        R
        I

        J
        A

        Ä
        I
        J
        Ä
        !

        Juu. Näin on. Äijä ja neppari. Final piste->.

        No hehhehhee.. hönö. Hönö mummo.

        Ja nappi. Se on nappi ja avaimet on heitetty avaruuteen. Mummo.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Voi ne olla lupsakkia muttei ne ole äijämäisiä, no ehkä lineri joskus salilla mutta kyllä me nyt taidetaan vähän eri tavalla käsittää sanoja, wuppiksen mummous on munkin mielestä hyvä kuvaus, "mummo pilke silmäkulmassa laukoo terävänäköisiä havaintoja maailmasta" herättää paljon miellyttävämmän mielikuvan kuin joku äijäily. Eikä se että jos nainen on hauska ja mukava tarkoita että se mitään prinsessaleikkejä tarviis leikkiä eikä se ole mitään äijäilyä, äijäily herättää mielikuvan ronskeista puheista. tyhjänpäiväisestä retostelusta ja karkeasta kilenkäytöstä joka ei miehiäkään kaunista, saati sitten naista.

        Nin sä olisit vaan katsellut rauhassa, kukahan siinä sitten leikki pikkusormi pystyssä prinsessaa :D, joo taidat olla sinäkin sitoutumisklammoinen, se on ihan jees kun vaan myönnät itselles, minä oon jo myöntäny.

        No nää on näkemyseroja. Mulle äijämäisyyskään ei ole mitään murjaanien esiinmarssia. Jos joku on äijä, niin se on minusta juuri sellainen, että ottaa muut huomioon ja silti pitää puoliaan. Mulle tuo mummous on vähän vieras, kun mun äiti on mummo. Vsikeita juttuja selittää....varmaan puhutaan samasta, mut termit erilaisia...

        No ei mua pelottanut sitoutuminen. Mä olisin voinut tutustua enemmänkin, mutta hänestä mä en antanut hälle automaattisesti niin huomiota, kun hän olisi halunnut. No mulla on tätä omaakin elämää...en voi olla kokoajan hänen...enkä halua... Eli ei mua pelota oikeastaan. En vaan suostu mihin vaan. Ja sanon kyllä. Hänkin piti sitä ok-juttuna, kunnes se alkoi tuntua...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Voi ne olla lupsakkia muttei ne ole äijämäisiä, no ehkä lineri joskus salilla mutta kyllä me nyt taidetaan vähän eri tavalla käsittää sanoja, wuppiksen mummous on munkin mielestä hyvä kuvaus, "mummo pilke silmäkulmassa laukoo terävänäköisiä havaintoja maailmasta" herättää paljon miellyttävämmän mielikuvan kuin joku äijäily. Eikä se että jos nainen on hauska ja mukava tarkoita että se mitään prinsessaleikkejä tarviis leikkiä eikä se ole mitään äijäilyä, äijäily herättää mielikuvan ronskeista puheista. tyhjänpäiväisestä retostelusta ja karkeasta kilenkäytöstä joka ei miehiäkään kaunista, saati sitten naista.

        Nin sä olisit vaan katsellut rauhassa, kukahan siinä sitten leikki pikkusormi pystyssä prinsessaa :D, joo taidat olla sinäkin sitoutumisklammoinen, se on ihan jees kun vaan myönnät itselles, minä oon jo myöntäny.

        Mäkin olen myöntänyt olevani sitoutumiskammoinen, silti koko ikä on joku äij..mumm..mies ollut siinä mukana pyörimässä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No hehhehhee.. hönö. Hönö mummo.

        Ja nappi. Se on nappi ja avaimet on heitetty avaruuteen. Mummo.

        Aina sanotun mummon päälle enemmän äijä ja yhden sanotun napin päälle enemmän neppari. Lukot päälle ja avain täällä savossa!

        *näyttää kieltä ja päästelee pieruääniä*


      • Dissident kirjoitti:

        Aina sanotun mummon päälle enemmän äijä ja yhden sanotun napin päälle enemmän neppari. Lukot päälle ja avain täällä savossa!

        *näyttää kieltä ja päästelee pieruääniä*

        No nyt kyllä..nääs nääs.. tsop tsop poika. Otas hattu pois päästä ja katsetta maahan.. Hihhii.. Ei tämä kuules tähän jää!!!!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No nyt kyllä..nääs nääs.. tsop tsop poika. Otas hattu pois päästä ja katsetta maahan.. Hihhii.. Ei tämä kuules tähän jää!!!!

        Tööt tööt! Js Honk honk! Ähähähääää!!!


      • Dissident kirjoitti:

        Tööt tööt! Js Honk honk! Ähähähääää!!!

        DingDong ja Dojooiiing..

        😛


      • Wwuwuw kirjoitti:

        DingDong ja Dojooiiing..

        😛

        Honk honk ja tööt tööt, dinggggg!

        *takakenojuoksu karkuun*


      • Dissident kirjoitti:

        Honk honk ja tööt tööt, dinggggg!

        *takakenojuoksu karkuun*

        Kuules mun palstabadiouball....

        Hyvää yötä ja muista pari juttuu...äijä ja neppari!

        Nuku hyvin.


    • Pillujen--asiantuntija

      Yritätkö nyt jotain simsalabim temppua. Suomessa on 500 000 yksinäistä miestä ja naista koska kurppa naisille ei kelpaa samantasoinen mies. Kurppa haluaa sen saman komean miehen kuin missit eli jonkun hunksin joka vatkaa persettää somasti. Kokeilkaa iskeä yks noin 35-40 v kurppa vaikka tinderistä tai suomi24 treffeistä niin ette varmaan onnistu.

    • nelikymppinenn

      Hyvin toimeentuleva nelikymppinen mies ei kelpaa nelikymppiselle naiselle.

    • lihavihatipunen

      Wuppis (kuten Dissi häntä nimittää) teki kerran aloituksen, että mitä mainoksia näkyi...

      No tässä mun omassa aloituksessa mulle tarjotaan hirttoköyttä (Pahis.fi) ja vihjaillaan, että olis jalkasieni.....

      • Näppärä kun ois omat tatit mukana aina... mutta miks hirttoköysi? Ehkä sillä voi sitten vetää sen auton hangesta???


      • Heh.. oudoa. No mulle tarjotaan nyt jotain Ennustajaa, jolla olis yhteys henkimaailmaan..

        Ja sitten kun on kosketusnäyttö, niin usein noita mainoksia tulee hipastua, eikä niistä sitten eroon helpolla päösekään, vaan olkoon..


      • Mulle tarjoillaan vaan koulutuksia mutta niinhän se kai on että kilttien & kunnollisten on otsa hiessä raataman jotta naiset saa huvitella.


      • Norwegian visa! Tarkastaako nää saakelis saldonkin?


      • lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

        Näppärä kun ois omat tatit mukana aina... mutta miks hirttoköysi? Ehkä sillä voi sitten vetää sen auton hangesta???

        Mää en niin tähdistä välitä. Paitti sienisalaatista. Jalkasienisalaatti ei kyl kuulosta herkulta.

        Oli se kyllä kestävän näkönen köysi siinä. Vois sillä varmaan autonkin hangesta vetää. Ei ole kyllä tilanne ollut päällä. Muuta harmia autoon liittyen on kyllä ollut juuri tällä viikolla.


      • lihavihatipunen
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Mää en niin tähdistä välitä. Paitti sienisalaatista. Jalkasienisalaatti ei kyl kuulosta herkulta.

        Oli se kyllä kestävän näkönen köysi siinä. Vois sillä varmaan autonkin hangesta vetää. Ei ole kyllä tilanne ollut päällä. Muuta harmia autoon liittyen on kyllä ollut juuri tällä viikolla.

        Tähdistä=tateista


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Tähdistä=tateista

        Arvelinkin, että automaattinen tekstinsyöttö teki tepposet.

        Mäkään en sienistä välitä. En ruokana tai varpaissa. Omituisia lutrakkeita vaan. Mutta ei ole ollut pakko syödä vielä, niin en syökään. Syökööt muut. Ja varpaatkin on sienivapaat.

        Hehe


    • yurtuytruyt

      Tämä pisti silmään:

      "10. Yli nelikymppisillä naisella on kylliksi itsevarmuutta, että hän uskaltaa esitellä miehen ystävättärilleen."

      Hmm.. Eikö tuo ole just toisin päin? Ei enää tarvitse kaveerata väkinäisesti toisen osapuolen sukulaisten tai ystävien kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      317
      10696
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2361
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2189
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1944
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      162
      1838
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1398
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      18
      1335
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1334
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1329
    Aihe