Nainen tappoi 6 miestään

Palotteli lihat, paistoi ja myi torilla, huh huh. Seitkytvuotta linnaa.

13

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allah_Akbar

      Bisnesihmisiä. Ollaan sitä syöty ihmisestä tehtyä saslikia Brysselin laitakaupungin rajoilla turkkilaisessa kuppilassa. Ja on ne syöneet muutkin. EUvostoliiton palatsien naapurustosta löysy Brysselin poliisi yhden kuppilan pakastimesta puolitoista ihmistä, kertoi lehtiuutinen.

    • nuorenanukkuneet

      Moni mies haksahti.

    • saastaa.maailma.täynnä

      Joko ootte kulleet uudesta amerikkalaisesta perhekomediasta, jonka traileri pyörii paraikaa USAssa?

      Santa Clarita Diet on sarjan nimi, ja se yrittää ujuttaa tajuntaamme ajatusta kannibalismin ihanuudesta.

      Lapset on perhesarjassa kuvattu aikuisempana kuin vanhempansa, järjen ääninä. Eli sarja ujuttaa alitajuntaan myös viestiä siitä, että lapset ovat pieniä aikuisia joilla on kykyä tehdä rationaalisia päätöksiä ja kantaa vastuuta valinnoistaan. Pedopropagandaa siis, alitajunnan tasolla.

    • ffttttr

      Nainen kun sitten vapautuu 70 v päästä linnasta niin jatkaa samaa rataa.

      • Eiköhän se ehdi kuukahtaa sitä ennen. Jos on ollut kuusi miestä lienee jo aika vanha. ;)


      • 19 vuotta jo ollu. Taitaa silti tosiaa kuolo korjata enne vapautumista.


      • ffttttr
        Nicitönnä kirjoitti:

        Eiköhän se ehdi kuukahtaa sitä ennen. Jos on ollut kuusi miestä lienee jo aika vanha. ;)

        Ei kyllä se jatkaa, joka kerta kun syö ihmisenlihaa, saa 10 vuotta lisää elinaikaa, pikkulinnut lauloivat niin..


      • Nicitönnä
        ffttttr kirjoitti:

        Ei kyllä se jatkaa, joka kerta kun syö ihmisenlihaa, saa 10 vuotta lisää elinaikaa, pikkulinnut lauloivat niin..

        Haha. Asiantuntijat asialla. 🤣


    • niina_76

      Tuollaisiin jännänaisiin miehet aina lankeaa.

    • mitä.seuraavaksi

      Richard Dawkings sanoo, että ihmisten pitäisi ryhtyä syömään ihmislihaa. Ihan vain siksi, että kristillinen tabu pitäisi murtaa.

      Itseään älykkäänä pitävältä Dawkingsilta on tainnut unohtua kannibalismin riskit, kuten Kuru-tauti?

      Richard voi minun puolestani syödä vaikka omat raajansa. Mutta voisi muka-ateistina jättää moiset satanismin edistämispuheensa ohjelmistosta pois.

      • kannibalismiontulevaisuu

        Mitä kuvittelet, että räjähtävä ihmispopulaatio syö tulevaisuudessa? Ei ainakaan heinäsirkkoja sunmuitakaan matoja kun niin viljat kuin luonnontuotteetkaan ei enää riitä tämän sairaan populaation ylläpitoon. Silloin syödään ihmisiä. Jollaintavallahan jos elossa aikoo pysyä on syötävä. Jos vaihtoehtona on nälkäkuolema ei laitkaan silloin estä kannibalismia. Onneksi en ole tuota aikaa näkemässä.


      • höpsis.kukkuu
        kannibalismiontulevaisuu kirjoitti:

        Mitä kuvittelet, että räjähtävä ihmispopulaatio syö tulevaisuudessa? Ei ainakaan heinäsirkkoja sunmuitakaan matoja kun niin viljat kuin luonnontuotteetkaan ei enää riitä tämän sairaan populaation ylläpitoon. Silloin syödään ihmisiä. Jollaintavallahan jos elossa aikoo pysyä on syötävä. Jos vaihtoehtona on nälkäkuolema ei laitkaan silloin estä kannibalismia. Onneksi en ole tuota aikaa näkemässä.

        Luonto kyllä hoitaa liian suureksi paisuneen populaation pienemmäksi. Jos luonnon annetaan hoitaa. Ja ei ole väliä mikä populaatio on kyseessä.

        Nyt vain on niin, että oikein väkisin edistetään kehitysmaiden väestönkasvua. Ja tarjotaan heti lääketieteellistä apua, jos luonto on järkännyt jonkun epidemian.

        Kannibalismi ei pelasta ihmislajia. Se tuhoaa sen, jos siihen ajaudutaan.


      • kannibalismiontulevaisuu kirjoitti:

        Mitä kuvittelet, että räjähtävä ihmispopulaatio syö tulevaisuudessa? Ei ainakaan heinäsirkkoja sunmuitakaan matoja kun niin viljat kuin luonnontuotteetkaan ei enää riitä tämän sairaan populaation ylläpitoon. Silloin syödään ihmisiä. Jollaintavallahan jos elossa aikoo pysyä on syötävä. Jos vaihtoehtona on nälkäkuolema ei laitkaan silloin estä kannibalismia. Onneksi en ole tuota aikaa näkemässä.

        Soylent green.

        Leffa on vanha, mutta ajankohtainen. Hermostoa ja aivoja kun välttää niin Jacob-Creutzfeld sekä kuru on väistettävissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe