Palotteli lihat, paistoi ja myi torilla, huh huh. Seitkytvuotta linnaa.
Nainen tappoi 6 miestään
13
269
Vastaukset
- Allah_Akbar
Bisnesihmisiä. Ollaan sitä syöty ihmisestä tehtyä saslikia Brysselin laitakaupungin rajoilla turkkilaisessa kuppilassa. Ja on ne syöneet muutkin. EUvostoliiton palatsien naapurustosta löysy Brysselin poliisi yhden kuppilan pakastimesta puolitoista ihmistä, kertoi lehtiuutinen.
- nuorenanukkuneet
Moni mies haksahti.
- saastaa.maailma.täynnä
Joko ootte kulleet uudesta amerikkalaisesta perhekomediasta, jonka traileri pyörii paraikaa USAssa?
Santa Clarita Diet on sarjan nimi, ja se yrittää ujuttaa tajuntaamme ajatusta kannibalismin ihanuudesta.
Lapset on perhesarjassa kuvattu aikuisempana kuin vanhempansa, järjen ääninä. Eli sarja ujuttaa alitajuntaan myös viestiä siitä, että lapset ovat pieniä aikuisia joilla on kykyä tehdä rationaalisia päätöksiä ja kantaa vastuuta valinnoistaan. Pedopropagandaa siis, alitajunnan tasolla. - ffttttr
Nainen kun sitten vapautuu 70 v päästä linnasta niin jatkaa samaa rataa.
- ffttttr
Nicitönnä kirjoitti:
Eiköhän se ehdi kuukahtaa sitä ennen. Jos on ollut kuusi miestä lienee jo aika vanha. ;)
Ei kyllä se jatkaa, joka kerta kun syö ihmisenlihaa, saa 10 vuotta lisää elinaikaa, pikkulinnut lauloivat niin..
ffttttr kirjoitti:
Ei kyllä se jatkaa, joka kerta kun syö ihmisenlihaa, saa 10 vuotta lisää elinaikaa, pikkulinnut lauloivat niin..
Haha. Asiantuntijat asialla. 🤣
- niina_76
Tuollaisiin jännänaisiin miehet aina lankeaa.
- mitä.seuraavaksi
Richard Dawkings sanoo, että ihmisten pitäisi ryhtyä syömään ihmislihaa. Ihan vain siksi, että kristillinen tabu pitäisi murtaa.
Itseään älykkäänä pitävältä Dawkingsilta on tainnut unohtua kannibalismin riskit, kuten Kuru-tauti?
Richard voi minun puolestani syödä vaikka omat raajansa. Mutta voisi muka-ateistina jättää moiset satanismin edistämispuheensa ohjelmistosta pois.- kannibalismiontulevaisuu
Mitä kuvittelet, että räjähtävä ihmispopulaatio syö tulevaisuudessa? Ei ainakaan heinäsirkkoja sunmuitakaan matoja kun niin viljat kuin luonnontuotteetkaan ei enää riitä tämän sairaan populaation ylläpitoon. Silloin syödään ihmisiä. Jollaintavallahan jos elossa aikoo pysyä on syötävä. Jos vaihtoehtona on nälkäkuolema ei laitkaan silloin estä kannibalismia. Onneksi en ole tuota aikaa näkemässä.
- höpsis.kukkuu
kannibalismiontulevaisuu kirjoitti:
Mitä kuvittelet, että räjähtävä ihmispopulaatio syö tulevaisuudessa? Ei ainakaan heinäsirkkoja sunmuitakaan matoja kun niin viljat kuin luonnontuotteetkaan ei enää riitä tämän sairaan populaation ylläpitoon. Silloin syödään ihmisiä. Jollaintavallahan jos elossa aikoo pysyä on syötävä. Jos vaihtoehtona on nälkäkuolema ei laitkaan silloin estä kannibalismia. Onneksi en ole tuota aikaa näkemässä.
Luonto kyllä hoitaa liian suureksi paisuneen populaation pienemmäksi. Jos luonnon annetaan hoitaa. Ja ei ole väliä mikä populaatio on kyseessä.
Nyt vain on niin, että oikein väkisin edistetään kehitysmaiden väestönkasvua. Ja tarjotaan heti lääketieteellistä apua, jos luonto on järkännyt jonkun epidemian.
Kannibalismi ei pelasta ihmislajia. Se tuhoaa sen, jos siihen ajaudutaan. kannibalismiontulevaisuu kirjoitti:
Mitä kuvittelet, että räjähtävä ihmispopulaatio syö tulevaisuudessa? Ei ainakaan heinäsirkkoja sunmuitakaan matoja kun niin viljat kuin luonnontuotteetkaan ei enää riitä tämän sairaan populaation ylläpitoon. Silloin syödään ihmisiä. Jollaintavallahan jos elossa aikoo pysyä on syötävä. Jos vaihtoehtona on nälkäkuolema ei laitkaan silloin estä kannibalismia. Onneksi en ole tuota aikaa näkemässä.
Soylent green.
Leffa on vanha, mutta ajankohtainen. Hermostoa ja aivoja kun välttää niin Jacob-Creutzfeld sekä kuru on väistettävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492
