Miksi suomessa on 1,1 miljoonaa yksinasuvaa

Kaikysyäsaa

yksinäistä? Onko syy kenties raha, liian alhainen status miehillä ettei naisille kelpaa mies vai joku muu syy?

46

810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.säätöjä

On vaivattominta asua ja elää yksin.

• jotavoisajatellanäin

oma syy on ainaki se että oon tosi kranttu ja haluan huolellisesti valita suhteen joka kestää kenties ikuisesti. oon jo 29v mies. ja tavannu vaa pari tämmöstä naista elämässäni

• totuudenpuhujar

Sama yleisellä tasolla: miehet eivät pidä naisista eivätkä naiset miehistä. Arvomaailmat ja maailmankuvat eivät kohtaa. Eikä odotukset siitä, mitä elämältä halutaan.

• hienoahienoa

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15215060/tykkaatteko-miehet-elattaa-naiset
      Suomessa valtio on niin lellinyt kaikki naiset, etteivät he enää tarvitse miestä "miehen rooliin". Naisia ei myöskään enää kiinnosta jälkipolvensa etu, vaan ainoastaan oma etu. He usein hankkivatkin lapsen, tietäen jäävänsä yksin, kun panevat sen YTMin (joka ei todellakaan jää lasta kasvattamaan) kanssa ilman kumia, koska ajattelevat sen yhden illan tyydytyksen olevan tärkeämpi asia kuin heidän tulevan lapsensa koko loppuelämä! Naiset ovat äärimmäisen itsekkäitä olioita ja se on moneen kertaan todistettu! Toki eivät Laura Huhtasaaren kaltaiset konservatiiviset naiset, mutta heitä alkaa olemaan nykyään liian vähän.

• d123d12312d3

mikä sitte puolustaa naisia raiskareilta jos ei suomalaine mies, dildoko?

• hienoahienoa
        d123d12312d3 kirjoitti:

Naisilla on sellainen harhaluulo, että jos raiskaaminen on laissa kiellettyä, niin sitten sitä ei voi tapahtua. Sitten kun raiskaus tapahtuu (suurilta osin koska nainen on mennyt juurikin väärään paikkaan väärään aikaan ja vääränlaisessa asussa) ja poliisi neuvoo miten nainen voisi yrittää välttää raiskatuksi tulemista, niin siitähän naiset suuttuvat ja heidän mielestään poliisi yrittää rajoittaa heidän elämäänsä, joten sitten naiset järjestävät lutkamarssin protestiksi. Naisten mielestä jokaisella naisella pitäisi olla henk. koht. poliisisetä mukana joka reissulla suojaamassa raiskaukselta. Sitten jos raiskaus tapahtuu, vaikka laki sen pitäisi "estää", niin se on poliisin syrjintää naista kohtaan! :D :D :D

• asssssssss
        d123d12312d3 kirjoitti:

Emme tarvitse suojelua, sanoivat feministiset rekkalesbot yms. kun piti ottaa kantaa Soldiers of Odin suojelujoukkoihin. Taisi muuten olla niin, että oli joku tällainen jauhosäkki osoittamassa mieltään juuri kansallismielisiä ryhmiä vastaan.

• Ikisinkkunainen

Olen itsekäs enkä halua miestä. Mies paljastuu suurella todennäköisyydellä jännäpaskaksi. Miksi pilata elämä sellaisen takia? Siitähän miehetkin määkivät palstalla joka päivä.

• viinamies

Suomalaiset ovat vähentäneet viinanjuontia. Ennen miehet joivat paljon viinaa ja tapasivat naisia baareissa ja yökerhoissa. Nykyään miehet eivät juo enää yhtä paljon, joten suhteitakaan ei synny.

• olen.samaa.mieltä

No siitähän se mitä ilmeisimmin johtuu.

• xxxxx6

Ehei, miehet ovat vaan liian ujoja mennäkseen juttelemaan naisten kanssa, siihen suruun syödään ja jäädään sohvalle makaamaan kun pitäis päinvastoin pitää itsensä timmis kunnos.
      Sitten kun on sopivasti lihottu, ei naiset ainakaan kiinnostu.

• sohvaransakanperuna

Mikään tuosta ei muuten pidä absoluuttisesti paikkaansa. Epäröintiä saattaa toisinaan olla, suruunkin tulee välillä syötyä ja sohvallakin maattua. Tuskin se pelkkä lihavuus kuinkaan ongelma on, yhtä lailla sitä ylipainoa voi olla kellä tahansa eikä se ole ennenkään ihmisiä estänyt pariutumasta. Minä en ainakaan pelkän ylipainon perusteella jätä naisesta kiinnostumatta. Olen tavannut yhtä lailla viehättäviä pyöreitä viehättäviä naisia. Enkä muuten itse ole erityisen lihava vaikka hiukan ylimääräistä onkin, jos ajattelit että täällä joku turhake vastailee. Timmi kunto ei ole elämän tarkoitus vaikka elämän laatua saattaakin joskus parantaa.

• dlllg
        sohvaransakanperuna kirjoitti:

Mikään tuosta ei muuten pidä absoluuttisesti paikkaansa. Epäröintiä saattaa toisinaan olla, suruunkin tulee välillä syötyä ja sohvallakin maattua. Tuskin se pelkkä lihavuus kuinkaan ongelma on, yhtä lailla sitä ylipainoa voi olla kellä tahansa eikä se ole ennenkään ihmisiä estänyt pariutumasta. Minä en ainakaan pelkän ylipainon perusteella jätä naisesta kiinnostumatta. Olen tavannut yhtä lailla viehättäviä pyöreitä viehättäviä naisia. Enkä muuten itse ole erityisen lihava vaikka hiukan ylimääräistä onkin, jos ajattelit että täällä joku turhake vastailee. Timmi kunto ei ole elämän tarkoitus vaikka elämän laatua saattaakin joskus parantaa.

Siltikin naiset haluaa sen timmin miehen ennen pyöreää oli itse millainen tahansa eli flaksi on aina parempi mitä paremmassa kunnossa on.

• totuuss
        dlllg kirjoitti:

Siltikin naiset haluaa sen timmin miehen ennen pyöreää oli itse millainen tahansa eli flaksi on aina parempi mitä paremmassa kunnossa on.

Sanotaan mieluummin että haluaisi. Haluaa ja haluaisi on eri asioita.
        Miehetkin haluaisivat vaikka mitä. Useimmiten kuitenkin parisuhteessa on ihan tavallisia pyöreitäkin miehiä ja naisia.

• Ilikeitnow

Yksineläminen ei välttämäti tarkoita yksinäisyyttä. Itsellä ihana elämä🌸

• Nainen39vee

Eivät kaikki yksin asuvat ole sinkkuja.

• hienoahienoa

Mutta onnellisia yksin asuvia sinkkuja ovat vain kaikki naiset ja 20% yksin asuva YTM-vähemmistö. :D

• Kaakq

Aivan totta, ja merkitttävällä osalla niistä yksin asuvista sinkuistakin on jonkinlaisia ystävyys- tai avunantosuhteita, mikä tarkoittaa, että todellisten yksinäisten määrä on merkittävän paljon pienempi. Ja sitten kun luvusta laskee pois vielä ne, jotka ovat yksin omasta tahdostaan niin tahtomattaan yksinasuvien määrä on huomattavasti pienempi.

• hienoahienoa kirjoitti:

Mutta onnellisia yksin asuvia sinkkuja ovat vain kaikki naiset ja 20% yksin asuva YTM-vähemmistö. :D

Ei se yksin asuminen pitäisi tehdä kenekään miehen elämästä mitenkään onnetonta. Yksin asuvanakin sitä voi elää oikein hyvää ja onnellista elämää ja jos ei voi, niin sitä pitäisi itse pyrkiä tekemään elämästään onnellisempaa.

• Kysymysmerkki.sulle
        DarkFear kirjoitti:

Ei se yksin asuminen pitäisi tehdä kenekään miehen elämästä mitenkään onnetonta. Yksin asuvanakin sitä voi elää oikein hyvää ja onnellista elämää ja jos ei voi, niin sitä pitäisi itse pyrkiä tekemään elämästään onnellisempaa.

Miten?

• Tutkijasi

Naiset ei tee mitään alhaisella miehellä. Naisien eturauhasta kun ei pakota. Siinä syy.

• asssssssss

Tarkoitat varmaan, että eivät ole kuin miehiä, joilla tuntuu joskus pussit täyttyvän turhan nopeasti.

• Aikasopiva

Me on yhdistytty me yksiöttäyteen-säätiössä, tyhjätyksiöt.ry:n kanssa. Täytämme kaikki, jotka rakennetaan.

• Poikaystävämies

No suurin osa on työttömiä ja työtön ei saa asumistukee eikä muita tukia niin paljon jos asuu jonkun toisen kanssa. Yksin asuvana saan enemmän rahaa ja voi seurustella kuitenkin.

• mjhgv

Tuleeko muka oikeasti halvemmaksi? Eikö se vuokran puolittuminen kuitenkin olisi melko suuri etu myös?

• slkdjlk

Naiset luulevat liikoja itsestään. Jokainen ruma kurppakin luulee että hänelle kuuluu komea ja menestyvä mies kun tuli se höpöhöpö-tutkinto hommattua maalaisyliopistosta.

• eioojännämiestä

Jokainen saa luulla ihan mitä vaan. Miehetkin luulee vaikka mitä.

• Kivempaa asua yksin. :D

• mjhgv

Siinä oikea vastaus aloittajan ongelmaan. Samoin tuossa alapuolella.

• KasKunEiOPakko

VapaaValintaVapaaValita :)

• mppipmpwmpeefewf

Koska suomessa ei ole enää yhdessä asumisen kulttuuria vaan on itsestään selvää että muutetaan omaan kämppään.

• Yksi.monista.miehisistä

Olen keskittynyt elämään yksinään huonosti 20-vuotta sitten karille menneen suhteen jälkeen, ja mikä parasta pöytäni on puhdas menneestä elämästä . turha on odottaa että "joku" !! saa kaadettua minut sänkyynsä... ;D

• Raha-on-kemia

Suomessa on paljon työttömiä ja käyhiä joten ei ole mahdollisuutta seurustella eikä ole statusta jotta naiset kiinnostuisi miehistä. Myös deittailu siirtynyt nettiin ja se on tehnyt naisista pinnallisia.

Onko sinusta! Työttömyys, köyhyys, este seurustelulle/parisuhteelle? . No ilmankos ? ...
        Raha Raha Raha... Tuoko raha onnellisuutta? kysyn vaan...?
        Ei millään pahalla.

• sellastase
        Yksi.monista.miehisistä kirjoitti:

Onko sinusta! Työttömyys, köyhyys, este seurustelulle/parisuhteelle? . No ilmankos ? ...
        Raha Raha Raha... Tuoko raha onnellisuutta? kysyn vaan...?
        Ei millään pahalla.

Naisille on. Rakastavat resursseja ja statusta. Minkäs teet.

Joo´o ! ei rahallakaan saa kaikkea mitä haluaisi saada.... Sydämmellä, tunteella ja lähimmäisen rakkaudella saa paljon enemmän... viimeaikaiset media uutiset on karua luettavaa kun "rahalla"!!! yritetään saada ulkonäköä !?!?! muutettua terveyden kustannuksella... Ei tainnut tulla onnellisuutta korvien väliin ?? .
        Tuskin tämäkään uutinen on vielä jäävuoren huippua muutellakseen kroppaansa .
        Olkaa sellaisia ja pysykää sellaisena kuin olette ! arvon naiset ! ikään katsomatta.

• tyytyväinenn
        sellastase kirjoitti:

Naisille on. Rakastavat resursseja ja statusta. Minkäs teet.

Nainen on siis mieluummin yksin kun siipeilijän kanssa. Niin myös minä. Miksi pitäisi ottaa mies sohvalle makaamaan kun itse käyn töissä?
        Omat resurssit riittää enkä jaksa sitä rahakkaanpaakaan miestä. Sattuu vielä jännämies.

• 7j56j5656j3j6j36j3j

Itse olen ajatellut että voisin asustella jossain kommuunissa, huono puoli siinä olisi tietenkin se ettei itse voisi valita asuinkavereitaan.

• .. Noh, Voihan sitä "rakentaa" kommuunin jo valmiiksi tuttujen ihmisten kanssa.. Tai sitten toinen mahdollisuus olisi joku kohtuu tiivis "yhteisö", joka voi rakentua vaikka erillaisista asumismuodoista jne.. ;P

• mansikkakakkua

Ei sitä sinkun tarvitse silti yksinäinen olla, aina voi jonkun harrastuksen parissa puuhastella jos tylsältä elämä alkaa tuntua. Yksin asuvallakin voi olla laaja tuttava/ystäväpiiri.

Tosin mulla nyt ei nykyään enää niin suuri tuo ystäväpiiri enää ole, useimmat mun ikäiset ovat jo perheellisiä. Heillä taas on omat murheensa ...pienten lasten vanhempina, enkä mä kehtaan niin usein nenääni työntää kyläilemäänkään, puheen aiheet perhellisillä kun kiertää usein niissä muksuissa jne.
      Enkä mä yksin asu... sattuman oikusta asun vanhempieni kanssa, molemmat muuttaneet mun luokseni sairastuttuaan... sanoisinko ett ovat pitkäaikais sairaita... ja tulevat toimeen vielä pienen avun kanssa nykyään, mutt iän myötä tulevat tarvitsemaan apua aina enemmän.

Oikeastaan mä olen menossa nyt nukkumaan... heräsin kirjan kanssa sänkyni päältä, ainakin 100g pähkinöitä irrallaan sängyssä. Mä olen taas nukahtanut lukiessani... koiralle ainakin on herkku pähkinöitä antaa.. pikku hiljaa, muutaman päivän ajan ...ellen pane noita sitt lintulaudalle tyrkylle.

Hyvää yötä, nukkukaa hyvin! ...ZZZzzz...zzz

• Eikelpaatavis

Täysin siitä mitä mies voi tarjota naiselle. Eli rahaa, hyvä kaunis koti, lomamatkoja. Raha ja status pitää olla kunnossa. Suomessa on köyhiä paljon, työttömiä eikä työtön mies kelpaa edes työttömälle naiselle.

• Kiitos-siitä

Ei kiinnosta tutustua minkäänlaisiin miehiin kun tuo miesten asenne.

• vaikkasamapatuo

Arvomaailmat ja politiikat on nykyään liian isossa roolissa. Niistä pitää vängätä jatkuvasti, jopa kotioloissa. Some vielä heittää lisää vettä myllyyn. Aika harvoin mies ja nainen on samaa mieltä tällaisista asioista. Pitäisi vaan hyväksyä että toinen tykkää esim. maahanmuutosta enemmän kuin toinen.

• opettelefaktat

Voi kuule 100 vuotta sitten oli arvomaailmat ja politiikat vielä enemmän pinnalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4348
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      143
      3087
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2398
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2323
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      97
      1961
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1574
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      149
      1402
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe