Esim. vatsoja tehdessä on aika rasittavaa pitää päässään lukua toistojen määrästä.
Huomasin, että ajastinkelloa käyttämällä touhu on leppoisampaa. Pystyy paremmin keskittymään liikeratoihin ja lihaksiinsa kun ei tarvitse hokea numeroita mielessään. Tai voi ajatella mukavia asioita sen sijaan, että on koko ajan tietoinen kuinka monta tuskallista toistoa on jäljellä.
Pitkien sarjojen tylsyyden lievittäminen
Kestovoimailija
2
937
Vastaukset 2
- sali-mies
mä oon kans tosi huono laskemaan. paljo helpompi on vaan pumpata menemään ja jättää matematiikka viisaille ja salin ulkopuolelle!
- Karvamies
Mitä ihmeen lukuja siinä muka pitäisi päässään pitää? Kyseessä tarvitaan "kehotuntumaa" jonakin kertoina voi riittää pelkästään se, jotta pitää suorituksen aikana vatsalihakset mahdollisimman pitkään jännittyneinä. Toisella kertaa kun vireystaso ylempänä/ parempi tekee sitten enemmän toistoja. Ei tuo nyt sen vakavampaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591260
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571188Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331132- 1011014
Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71010- 49827
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5815Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27771Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it195708- 71679