Miksi naiset tekee niin? Onko se miehen ulkonäkö takuu onnellisuuteen?
Ihmisiä ei pidä hylkiä ulkonäön takia.
76
1376
Vastaukset
- Nainen39vee
No sen takia, että jos toisen fyysinen ulkomuoto ei vedä seksuaalisesti puoleensa yhtään ja ei tee mieli olla lähellä, on tosi vaikea aloittaa mitään seksuaalista suhdetta. Se on sitten tietysti torjutun omaa tulkintaa, että kaikki johtuu aina vain ulkonäöstä. Ihminen on kuitenkin kokonaisuus.
Miehen ulkonäkö ei ole takuu onnellisuuteen, ja sen vuoksi pelkkä ulkonäkö ei riitä vielä edes herättämään kiinnostusta.
Mutta jos koet tilanteessa epäkohtaa, niin kerropa sitten selkeästi, mitä naisten sitten pitäisi käytännössä tehdä toisin?- Naisasialooser11
Hyväksyt siis myös sen, että työnantaja syrjii työnhakijaa tämän ihonvärin perusteella kun nyt ei vain satu tykkäämään tummaihoisisista ihmisistä vaikka näillä olisikin vaadittava koulutus ja kokemus?
Naisten pitäisi käytännössä kelpuuttaa ruma mies koska a) nainen on 99% todennäköisyydell itsekin ruma ja b) vaikka ei olisikaan niin kohta hän on vanha ja sitten viimeistään ruma. Tänäänkin näin pariskuntia, joissa nainen oli vanha ja ruma mummo eli ei luulisi 40 vuotta sitten olleen mitään varaa katsoa ulkonäköä kun ei itsekkään kauniinan näytä pysyneen. - jepjepjepp
Naisasialooser11 kirjoitti:
Hyväksyt siis myös sen, että työnantaja syrjii työnhakijaa tämän ihonvärin perusteella kun nyt ei vain satu tykkäämään tummaihoisisista ihmisistä vaikka näillä olisikin vaadittava koulutus ja kokemus?
Naisten pitäisi käytännössä kelpuuttaa ruma mies koska a) nainen on 99% todennäköisyydell itsekin ruma ja b) vaikka ei olisikaan niin kohta hän on vanha ja sitten viimeistään ruma. Tänäänkin näin pariskuntia, joissa nainen oli vanha ja ruma mummo eli ei luulisi 40 vuotta sitten olleen mitään varaa katsoa ulkonäköä kun ei itsekkään kauniinan näytä pysyneen.Sama palkkauksessa. Miksi maksaa naisille enempää palkkaa, kun ei huvita. Ja miehet tekee kuitenkin ne paremmin.
Nicitönnä kirjoitti:
Jep jep, hyvin sanottu siellä. :)
Moi, muistatko kun juteltiin sähköpyöristä.. No nyt olis mahdollisuus saada 400 euroa tuke sen hankkimiseen.. Piti ihan katsoa ettei ole aprillipäivä..
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005609483.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=2&utm_source=tf-other&share=52c9bd1f71d8ced5ad582b9574753cfeWwuwuw kirjoitti:
Moi, muistatko kun juteltiin sähköpyöristä.. No nyt olis mahdollisuus saada 400 euroa tuke sen hankkimiseen.. Piti ihan katsoa ettei ole aprillipäivä..
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005609483.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=2&utm_source=tf-other&share=52c9bd1f71d8ced5ad582b9574753cfeJumaleisson, sittenhän sen hankinta tulee ajankohtaiseksi. Voi ruveta kauppareissut ajelemaan sähköpyörällä. Eikä tartte ottaa muita mukaan. :)
- Kumpikin
No kyllähän me miehetkin syyllistytään vähän samaan, että katsomme ulkonäköä.
Jos valittavana on vaikka kolme erilaista naista, joiden ulkonäkö on:
- Ylipainoinen, lyhythiuksinen porsaan näköinen siiderivalas
- Hoikka, pitkähiuksinen blondi, valokuvamallin tasoinen
- Aasialainen siro, tummasilmäinen, pitkät tummat hiukset ja kaunis
Niin kyllä mieskin valitsee ulkonäön perusteella ja tuskin ensimmäistä naista mies valitsee.
Jos mies on kiinnostunut aasialaisesta naisesta, niin mieshän valitsee aasialaisen naisen.
Että kyllä mies sekä nainen ulkonäköön kiinnittää huomiota.Niin, ja se johtuu omista ajatuksista toisia kohtaan. Minkälaisia ihmisiä arvostaa. Joku kykenee arvostamaan laajemmin erilaisia, kun joku toinen arvostaa vaan vaikkapa juuri niitä valokuvamalleja ja blondeja.
Riippuu niin siitä mitä ihminen toisesta haluaa ja mihin tuntee vetoa. Ihminen voi tiedostaa, että tossa olis se upea malli ja vieressä hyvin arkisen näköinen nainen, mutta se kumman valitsee tapahtuu hyvin usein sen mukaan kumpi saa sut voimaan hyvin. Joka kohtaa sut ihmisenä ja antaa sullekin arvoa.
Ei se toisen ulkonäkö kuitenkaan ole niin validi, muotosääntöjä noudattava ja kaavamainen.
Täytyy olla aika masokisti, jos valitsee ilkimyksen koska se sattui olemaan hyvännäköinen.Nicitönnä kirjoitti:
Niin, ja se johtuu omista ajatuksista toisia kohtaan. Minkälaisia ihmisiä arvostaa. Joku kykenee arvostamaan laajemmin erilaisia, kun joku toinen arvostaa vaan vaikkapa juuri niitä valokuvamalleja ja blondeja.
Riippuu niin siitä mitä ihminen toisesta haluaa ja mihin tuntee vetoa. Ihminen voi tiedostaa, että tossa olis se upea malli ja vieressä hyvin arkisen näköinen nainen, mutta se kumman valitsee tapahtuu hyvin usein sen mukaan kumpi saa sut voimaan hyvin. Joka kohtaa sut ihmisenä ja antaa sullekin arvoa.
Ei se toisen ulkonäkö kuitenkaan ole niin validi, muotosääntöjä noudattava ja kaavamainen.
Täytyy olla aika masokisti, jos valitsee ilkimyksen koska se sattui olemaan hyvännäköinen.Siksi monella on ihan tavallisen näköinen arkinen ihminen, kun ne on nähnyt siinä jotain hyvää ja kaunista. Ei suinkaan siksi, ettei kaikille riitä kuvan kauniita ja komistuksia made by Vogue ja trendit. :D
Noihin mediakasvoihin ja kauneus ja komeus hömpötyksiinkin paatuu. Eikä ne tasapari silmät ja virheetön iho yms. viivottimella tehty viehätä. Tuputuskulttuuri uppoaa toisiin, toisiin ei.- skjlklkwj
Nicitönnä kirjoitti:
Siksi monella on ihan tavallisen näköinen arkinen ihminen, kun ne on nähnyt siinä jotain hyvää ja kaunista. Ei suinkaan siksi, ettei kaikille riitä kuvan kauniita ja komistuksia made by Vogue ja trendit. :D
Noihin mediakasvoihin ja kauneus ja komeus hömpötyksiinkin paatuu. Eikä ne tasapari silmät ja virheetön iho yms. viivottimella tehty viehätä. Tuputuskulttuuri uppoaa toisiin, toisiin ei.Ja sitten on asiassa vielä sellainenkin puoli, että se malli tai ns. kuvankaunis nainen tai mies ei välttämättä viehätykään siitä tyypistä joka hänestä viehättyy.
Vaaditaan molemminpuolinen kiinnostus :D
Että juu, saahan sitä miehet ja naiset tehdä vaatimuslistoja kumppanin ulkonäöstä... Jokaisella iskennän kohteella on kuitenkin sitte ne omat mieltymyksensä, eikä ne välttämättä ole samanlaisia kuin sillä listan laatijalla on mielessä.
Kaikenlaisia pareja on olemassa... noin niinku ulkonäön puolesta arvioiden. Eli ei ihan palstan tasoteoriat pidä paikkaansa. skjlklkwj kirjoitti:
Ja sitten on asiassa vielä sellainenkin puoli, että se malli tai ns. kuvankaunis nainen tai mies ei välttämättä viehätykään siitä tyypistä joka hänestä viehättyy.
Vaaditaan molemminpuolinen kiinnostus :D
Että juu, saahan sitä miehet ja naiset tehdä vaatimuslistoja kumppanin ulkonäöstä... Jokaisella iskennän kohteella on kuitenkin sitte ne omat mieltymyksensä, eikä ne välttämättä ole samanlaisia kuin sillä listan laatijalla on mielessä.
Kaikenlaisia pareja on olemassa... noin niinku ulkonäön puolesta arvioiden. Eli ei ihan palstan tasoteoriat pidä paikkaansa.Tuokin on toden totta. Hyvä, että otit esiin. Jos ei saa vastakaikua, ei juuri synny mitään suhteita.
Katukuvassa ja ihan missä vaan nyt ylipäänsä kulkee missä muitakin ihmisiä näkee, näkee kaikenlaisia pareja. Ja kaikenlaisia kavereita keskenään. Joskus näyttää, että paritkin voivat olla toinen ihan eri planeetalta kuin toinen, tyylillisesti.
Ehkä mieleenpainuvin pariskunta mitä olen nähnyt oli sellainen. Jossa luulin naista miehen äidiksi ja lapsien mummoksi. Ikäero oli vielä niin päin, että mies oli huomattavasti nuorempi naista. Mies oli kuluneet verkkarit ja lenkkarit jalassa ja nahkarotsi niskassa. Erittäin rento asuste. Naisella oli minkkiturkki ja pillerihattu tyyppinen härdelli päässään ja täydessä maalissa joka päivä. Korkokengillä klipsutteli.
Ei tullut pieneen mieleenkään, että he olivat aviopari. Nolo...Nicitönnä kirjoitti:
Tuokin on toden totta. Hyvä, että otit esiin. Jos ei saa vastakaikua, ei juuri synny mitään suhteita.
Katukuvassa ja ihan missä vaan nyt ylipäänsä kulkee missä muitakin ihmisiä näkee, näkee kaikenlaisia pareja. Ja kaikenlaisia kavereita keskenään. Joskus näyttää, että paritkin voivat olla toinen ihan eri planeetalta kuin toinen, tyylillisesti.
Ehkä mieleenpainuvin pariskunta mitä olen nähnyt oli sellainen. Jossa luulin naista miehen äidiksi ja lapsien mummoksi. Ikäero oli vielä niin päin, että mies oli huomattavasti nuorempi naista. Mies oli kuluneet verkkarit ja lenkkarit jalassa ja nahkarotsi niskassa. Erittäin rento asuste. Naisella oli minkkiturkki ja pillerihattu tyyppinen härdelli päässään ja täydessä maalissa joka päivä. Korkokengillä klipsutteli.
Ei tullut pieneen mieleenkään, että he olivat aviopari. Nolo...Mielenkiintoinen tarina. Kiitos, laittoi ajattelemaan, mutta itselläni on lisättävänä se, että yleensä ne parit ovat melko samanikäisiä ja samanlaisia. Nyt itselläni on mielessä yksi ystäväni ja hänen avioliitto. Ovatko he vuoden sisällä syntyneitä. Molemmat tätä hetkellä vähän pullukoita ja 40-vuotiaita jokseenkin tarkalleen. Tänään heille syntyi toinen lapsi, tyttö, joka sai ajattelemaan heitä positiivisessa sävyssä. Muuta minuutti sitten sain kuulla tyttövauvan syntymisestä. Siinä pullukkapari 40-v löysi itsensä paljon nuorempana. Joskus yhdeksän vuotta sitten he olivat jokseenkin normaalipainoisia, mutta sitten tuli muutama kilo lisää. Sitä ennen nuorempina he löysivät toisensa ei-pullukoina 20-luvullaan. Molemmat ovat uskovaisia, mikä sai ilmeisesti heidät liimautumaan yhteen. Nyt olen hyvällä tuulella tuoreesta vauvauutisesta! :D
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Mielenkiintoinen tarina. Kiitos, laittoi ajattelemaan, mutta itselläni on lisättävänä se, että yleensä ne parit ovat melko samanikäisiä ja samanlaisia. Nyt itselläni on mielessä yksi ystäväni ja hänen avioliitto. Ovatko he vuoden sisällä syntyneitä. Molemmat tätä hetkellä vähän pullukoita ja 40-vuotiaita jokseenkin tarkalleen. Tänään heille syntyi toinen lapsi, tyttö, joka sai ajattelemaan heitä positiivisessa sävyssä. Muuta minuutti sitten sain kuulla tyttövauvan syntymisestä. Siinä pullukkapari 40-v löysi itsensä paljon nuorempana. Joskus yhdeksän vuotta sitten he olivat jokseenkin normaalipainoisia, mutta sitten tuli muutama kilo lisää. Sitä ennen nuorempina he löysivät toisensa ei-pullukoina 20-luvullaan. Molemmat ovat uskovaisia, mikä sai ilmeisesti heidät liimautumaan yhteen. Nyt olen hyvällä tuulella tuoreesta vauvauutisesta! :D
Vauva uutiset on kivoja uutisia. Varsinkin kun perheessä on vauvaa kaivattu. Noniin, samankaltaisia joltain osin ainakin.
Mutta voi olla aika erilaisiakin jos olet kuullut vastakohdat täydentää? Ehkä se noissa suhteissa on henkistä tai fyysisempää vastakohtaisuutta. Aina voi spekuloida.
Jokin yhteneväisyys heidät varmaan liimasi yhteen, jos ei muu niin vastavuoroinen rakkaus toisiaan kohtaan.☺️Nicitönnä kirjoitti:
Vauva uutiset on kivoja uutisia. Varsinkin kun perheessä on vauvaa kaivattu. Noniin, samankaltaisia joltain osin ainakin.
Mutta voi olla aika erilaisiakin jos olet kuullut vastakohdat täydentää? Ehkä se noissa suhteissa on henkistä tai fyysisempää vastakohtaisuutta. Aina voi spekuloida.
Jokin yhteneväisyys heidät varmaan liimasi yhteen, jos ei muu niin vastavuoroinen rakkaus toisiaan kohtaan.☺️"Vauva uutiset on kivoja uutisia. Varsinkin kun perheessä on vauvaa kaivattu. Noniin, samankaltaisia joltain osin ainakin. "
Minullakin vauva uutiset ovat kivoja ja vauvoilla on vahva positiivinen lataus, kunhan eivät vain koliikkeina itke liikaa. Vauvat haisevat hyvälle. Muutaman kerran minulla on ollut vauvakuume ja olen silloin jossain määrin hakenut naista mahdollisen vauvan äidiksi. Sinä löysit sen lastesi isän täältä netistä? Muistanko oikein? Mikä teidät liimasi yhteen? Voitko jakaa rakkaustarinaasi?Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Vauva uutiset on kivoja uutisia. Varsinkin kun perheessä on vauvaa kaivattu. Noniin, samankaltaisia joltain osin ainakin. "
Minullakin vauva uutiset ovat kivoja ja vauvoilla on vahva positiivinen lataus, kunhan eivät vain koliikkeina itke liikaa. Vauvat haisevat hyvälle. Muutaman kerran minulla on ollut vauvakuume ja olen silloin jossain määrin hakenut naista mahdollisen vauvan äidiksi. Sinä löysit sen lastesi isän täältä netistä? Muistanko oikein? Mikä teidät liimasi yhteen? Voitko jakaa rakkaustarinaasi?Vauvoissa on tosiaan ihana tuoksu. Hiukan makea ja unenomainen...joku siinä tuoksussa iskee miljoonavolttia halua hoivata ja huolehtia keskukseen.☺️
En minä ennen omia lapsia osannut olla vauvoista innostunut tai nuuskutellut syliin saadessani. Vasta oman äitiyden myötä aktivoitui tuo " vauvat on valloittavia", mietin jossain vaiheessa jopa neuvolaan terveydenhoitajaksi kouluttautumista.
Mutta päätin sitten ryhtyä opiskelemaan ammattia, jossa on mahdollisuus olla myös omissa oloissaan. Asiakkaiden kanssa oleminen vaatii henkistä jaksamista. Ja mä olen sen verran erakko ja intro, että väsyn äkkiä tiiviissä kanssakäymisessä. Mun pitää latailla akkuja.
Niin, tapasin juu. Olen mä sit joskus kertonutkin. Jokseenkin seikkaperäisesti. Mutta ei se mitenkään eriskummallista ollut. Verrattavissa kirjeenvaihtoon, ainoo vaan että sähköpostit kulkee nopeemmin ja voi olla aktiivisemmin yhteyksissä sen johdosta. Puhelimet toimii, kun ääneen haluaa kommunkoida.
Puoli vuotta me pidettiin sähköisesti yhteyttä, ennen kun tavattiin irl. Ja tapaamisessa oli eräs nainenkin ko. palstalta, joka siis molemmat tavattiin. Minä ja nykyinen mieheni. ☺️
Jo seuraavalla viikolla tapaamisesta tavattiin uudelleen, mutta tällä kertaa ei julkisella paikalla muiden seurassa vaan mun kotona. Aina vaan tiiviimmin, kunnes sovittiin että hän tulee mun luo asumaan ja etsii samalla töitä. Ensin kyllä oli aikomus, että etsii oman kämpän ja töitä, mutta rohkeesti päätettiin kokeilla onko meistä yhdessäeläjiksi.
Hän oli mun kämpillä ja minä kävin töissä päivisin. Pian sai töitä ja mun luokse jäi.
Toivottavasti for good.☺️Nicitönnä kirjoitti:
Vauvoissa on tosiaan ihana tuoksu. Hiukan makea ja unenomainen...joku siinä tuoksussa iskee miljoonavolttia halua hoivata ja huolehtia keskukseen.☺️
En minä ennen omia lapsia osannut olla vauvoista innostunut tai nuuskutellut syliin saadessani. Vasta oman äitiyden myötä aktivoitui tuo " vauvat on valloittavia", mietin jossain vaiheessa jopa neuvolaan terveydenhoitajaksi kouluttautumista.
Mutta päätin sitten ryhtyä opiskelemaan ammattia, jossa on mahdollisuus olla myös omissa oloissaan. Asiakkaiden kanssa oleminen vaatii henkistä jaksamista. Ja mä olen sen verran erakko ja intro, että väsyn äkkiä tiiviissä kanssakäymisessä. Mun pitää latailla akkuja.
Niin, tapasin juu. Olen mä sit joskus kertonutkin. Jokseenkin seikkaperäisesti. Mutta ei se mitenkään eriskummallista ollut. Verrattavissa kirjeenvaihtoon, ainoo vaan että sähköpostit kulkee nopeemmin ja voi olla aktiivisemmin yhteyksissä sen johdosta. Puhelimet toimii, kun ääneen haluaa kommunkoida.
Puoli vuotta me pidettiin sähköisesti yhteyttä, ennen kun tavattiin irl. Ja tapaamisessa oli eräs nainenkin ko. palstalta, joka siis molemmat tavattiin. Minä ja nykyinen mieheni. ☺️
Jo seuraavalla viikolla tapaamisesta tavattiin uudelleen, mutta tällä kertaa ei julkisella paikalla muiden seurassa vaan mun kotona. Aina vaan tiiviimmin, kunnes sovittiin että hän tulee mun luo asumaan ja etsii samalla töitä. Ensin kyllä oli aikomus, että etsii oman kämpän ja töitä, mutta rohkeesti päätettiin kokeilla onko meistä yhdessäeläjiksi.
Hän oli mun kämpillä ja minä kävin töissä päivisin. Pian sai töitä ja mun luokse jäi.
Toivottavasti for good.☺️Kiitos tarinasta se pitää lukea toisenkin kerran ja toivottavasti se saa monta peukkua. Itse meinaan pitää yhteen naiseen yhteyttä ja rakentaa ystävyyssuhteen. Oikeastaan tähtään vuosien ystävyyteen ja minusta tuntuu siltä, että se ystävyys voisi syventyä viikkojen ja kuukausien kuluessa. Oikeastaan ihastuin vähän jo marraskuun lopussa 2017. Aloin pitämään hänestä ja rukoilemaan hänen puolestaan. Toivon mukaan ole rukouksien mukainen kaveri hänelle. Hän on tulossa luokseni näillä näkyvin toukokuussa. Oikestaan tähtään kesään 2019. Seuraava kesä on vain ystävyyssuhteen aloitus.
Ehkä hänen suhteensa ei tule mitään miehenä, sillä en ole innokas lapsiperhettä perustamaan, en ole saamassa lähiaikoina hyvää asemaa työelämästä ja en ole kaikissa suhteissa ehkä parasta A-ryhmää. En siis voi ylpeillä sillä, että olisin hirmuinen lapsientekijä, paljon kotiin tuova mies ja parasta A-ryhmää työelämässä sekä mahdollisesti parisuhteessa. Ehkä aviolliiton tai avoliiton suhteen hän ei minua hyväksy, mutta jonain vähempänä ehkä toiveita ystävyyden kautta. Joku sanoo, että voisimme rakastua ihan oikeasti toisiimme ja jolla jollain tavoin onnellisia.
Tekstisi oli kiva, kun siinä oli onnellinen tarinoiden kulku! Kiitos tarinastasi. Minulle se oli osin uusi! :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
Kiitos tarinasta se pitää lukea toisenkin kerran ja toivottavasti se saa monta peukkua. Itse meinaan pitää yhteen naiseen yhteyttä ja rakentaa ystävyyssuhteen. Oikeastaan tähtään vuosien ystävyyteen ja minusta tuntuu siltä, että se ystävyys voisi syventyä viikkojen ja kuukausien kuluessa. Oikeastaan ihastuin vähän jo marraskuun lopussa 2017. Aloin pitämään hänestä ja rukoilemaan hänen puolestaan. Toivon mukaan ole rukouksien mukainen kaveri hänelle. Hän on tulossa luokseni näillä näkyvin toukokuussa. Oikestaan tähtään kesään 2019. Seuraava kesä on vain ystävyyssuhteen aloitus.
Ehkä hänen suhteensa ei tule mitään miehenä, sillä en ole innokas lapsiperhettä perustamaan, en ole saamassa lähiaikoina hyvää asemaa työelämästä ja en ole kaikissa suhteissa ehkä parasta A-ryhmää. En siis voi ylpeillä sillä, että olisin hirmuinen lapsientekijä, paljon kotiin tuova mies ja parasta A-ryhmää työelämässä sekä mahdollisesti parisuhteessa. Ehkä aviolliiton tai avoliiton suhteen hän ei minua hyväksy, mutta jonain vähempänä ehkä toiveita ystävyyden kautta. Joku sanoo, että voisimme rakastua ihan oikeasti toisiimme ja jolla jollain tavoin onnellisia.
Tekstisi oli kiva, kun siinä oli onnellinen tarinoiden kulku! Kiitos tarinastasi. Minulle se oli osin uusi! :)Ole hyvä, noh eipä se sen kummempaa ylistystä kaipaa. Kerroin nyt kun pyysit. :)
Vai semmosia suunnitelmia sinulla on. Mä en ole kauheesti uskaltanut suunnitella ihmissuhteiden tulevaa, toki toivonut että suhde syntyy ja kehittyy niin myönteiseksi, että molemmat kokee sen yhdessä olemisen ja elämisen arvoiseksi.
Taino nuorena ehkä tuli suunniteltua enemmän, jopa liikaa toisenkin puolesta ja äkkiähän se osoittautui asiaksi josta toinen osapuoli ei aina niin tykkää. Yhdessähän sitä suunnitellaan ja katsellaan miten askeleet etenee. Jossain kohtaa tein mielestäni hyvän oivalluksen ja päätin, että en touhota ja suunnittele taikka aseta opasteita toiselle. Katson rauhassa päivä kerrallaan ja annan saman tilaisuuden toisellekin.
Kyllä hän siihen jää, jos hän niin haluaa. Tavallaan ajattelin kai, että olen valmis hänet avosylin elämääni ottamaan, mutta myös pois antamaan jos hän itse niin haluaa. Etten omi ja käyttäydy omistajan elkein. Vaikka tunteeni rehellisesti näytänkin.
Usein huomasin, että miehet ahdistuu jos nainen on liian "boss" taikka määrätietoinen ja ohjailee asioita tiettyyn suuntaan. Paremmin näkyy rinnalla pysyvän, kun ei ole liikaa edellämainittuja. :)
Sulle toivon onnea ja menestystä tuon naisen suhteen. Hiljaa hyvä tulee, kunhan ei liikaa emmi. Joskus on hyvä antaa rakkauden tunteillekin valtaa ja viedä mukanaan, jos toinen on samassa jamassa. Ettei liikaa analysoi, voikohan se musta tykätä, pitäskö olla noin vai näin päin...antaa toisen määritellä se ihan itse. Se toinen ihminen kyllä kykenee siiheen itsenäisesti.
Liika suunnittelu voi olla suhteen surmakin.Nicitönnä kirjoitti:
Ole hyvä, noh eipä se sen kummempaa ylistystä kaipaa. Kerroin nyt kun pyysit. :)
Vai semmosia suunnitelmia sinulla on. Mä en ole kauheesti uskaltanut suunnitella ihmissuhteiden tulevaa, toki toivonut että suhde syntyy ja kehittyy niin myönteiseksi, että molemmat kokee sen yhdessä olemisen ja elämisen arvoiseksi.
Taino nuorena ehkä tuli suunniteltua enemmän, jopa liikaa toisenkin puolesta ja äkkiähän se osoittautui asiaksi josta toinen osapuoli ei aina niin tykkää. Yhdessähän sitä suunnitellaan ja katsellaan miten askeleet etenee. Jossain kohtaa tein mielestäni hyvän oivalluksen ja päätin, että en touhota ja suunnittele taikka aseta opasteita toiselle. Katson rauhassa päivä kerrallaan ja annan saman tilaisuuden toisellekin.
Kyllä hän siihen jää, jos hän niin haluaa. Tavallaan ajattelin kai, että olen valmis hänet avosylin elämääni ottamaan, mutta myös pois antamaan jos hän itse niin haluaa. Etten omi ja käyttäydy omistajan elkein. Vaikka tunteeni rehellisesti näytänkin.
Usein huomasin, että miehet ahdistuu jos nainen on liian "boss" taikka määrätietoinen ja ohjailee asioita tiettyyn suuntaan. Paremmin näkyy rinnalla pysyvän, kun ei ole liikaa edellämainittuja. :)
Sulle toivon onnea ja menestystä tuon naisen suhteen. Hiljaa hyvä tulee, kunhan ei liikaa emmi. Joskus on hyvä antaa rakkauden tunteillekin valtaa ja viedä mukanaan, jos toinen on samassa jamassa. Ettei liikaa analysoi, voikohan se musta tykätä, pitäskö olla noin vai näin päin...antaa toisen määritellä se ihan itse. Se toinen ihminen kyllä kykenee siiheen itsenäisesti.
Liika suunnittelu voi olla suhteen surmakin.Nicitönnä: "Sulle toivon onnea ja menestystä tuon naisen suhteen. Hiljaa hyvä tulee, kunhan ei liikaa emmi. Joskus on hyvä antaa rakkauden tunteillekin valtaa ja viedä mukanaan, jos toinen on samassa jamassa. Ettei liikaa analysoi, voikohan se musta tykätä, pitäskö olla noin vai näin päin...antaa toisen määritellä se ihan itse. Se toinen ihminen kyllä kykenee siiheen itsenäisesti."
Haluan vain olla hänen seurassaan. Torstaina oli kiva jutella. Näemme toisemme viikon päästä sunnuntaina. Ei se ole sellaista hullaantumista ja tulista rakastumista, jotan olen kokenut vaan jotakin semmoista, että naisesta vain tykkään. Toivon mukaan meistä tulee ainakin ystäviä. Elän ja olen hänen seurassaan rakastaen häntä ihmisenä.
Enempää ei tällä kertaa, sillä lähimpinä minuutteina alan nukkumaan!
Hyvää yötä!
Vielä huomenna käyn täällä ja sen jälkeen on noin kuukauden tauko kirjoitteluun.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Nicitönnä: "Sulle toivon onnea ja menestystä tuon naisen suhteen. Hiljaa hyvä tulee, kunhan ei liikaa emmi. Joskus on hyvä antaa rakkauden tunteillekin valtaa ja viedä mukanaan, jos toinen on samassa jamassa. Ettei liikaa analysoi, voikohan se musta tykätä, pitäskö olla noin vai näin päin...antaa toisen määritellä se ihan itse. Se toinen ihminen kyllä kykenee siiheen itsenäisesti."
Haluan vain olla hänen seurassaan. Torstaina oli kiva jutella. Näemme toisemme viikon päästä sunnuntaina. Ei se ole sellaista hullaantumista ja tulista rakastumista, jotan olen kokenut vaan jotakin semmoista, että naisesta vain tykkään. Toivon mukaan meistä tulee ainakin ystäviä. Elän ja olen hänen seurassaan rakastaen häntä ihmisenä.
Enempää ei tällä kertaa, sillä lähimpinä minuutteina alan nukkumaan!
Hyvää yötä!
Vielä huomenna käyn täällä ja sen jälkeen on noin kuukauden tauko kirjoitteluun.Oukkei, ei se tuokaan ole huono tilanne. Ystävät on arvokkaita, vaikka niitä olisi vain yksi hyvä. :)
Hyvää yötä!! Makeita unia.Nicitönnä kirjoitti:
Oukkei, ei se tuokaan ole huono tilanne. Ystävät on arvokkaita, vaikka niitä olisi vain yksi hyvä. :)
Hyvää yötä!! Makeita unia.Nicitönnä: "Oukkei, ei se tuokaan ole huono tilanne. Ystävät on arvokkaita, vaikka niitä olisi vain yksi hyvä. :) "
No, ei se täysin intohimotonta ole, sillä minulla on haavena hänen sylissään pitäminen ja hänen rintoihinsa tutustuminen, mutta ei se sellaista nuoruuden miehen kiimaa, jossa joka aamu herää kiimaisena jonkun huutaen teräksisenä halua. Minulla on mennyt 40 rikkiä. Ehkä meillä ei voi olla suhdetta kuin kirkkokaveruustasolla, sillä minulla menee ensivuosikymmenellä 50 vuotta rikki ja hänellä 30 vuotta - minusta silloin ikäeromme on liian suuri? Mitä mieltä sinä olet tai muut? Tuon ikäeron takia tulee pitää jalat maassa ja rakentaa suhde kirkkokaveruustasolla.
En hylji häntä minkään ulkonäön takia. Minuun on joskus ihastunut kaunottaria, mutta hän kykenee kumminkin pitämään minut itsellään, sillä häneen voi rakastua koko sydämellään. Hän ei ole minusta kaunotar, vaikka minun silmissäni on viehättävä.
Hyvää sunnuntaipäivää! Tämän sunnuntain jälkeen siis lopetan noin 4 viikoksi täällä, joten vastaukseni saattaa vähän kestää! :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
Nicitönnä: "Oukkei, ei se tuokaan ole huono tilanne. Ystävät on arvokkaita, vaikka niitä olisi vain yksi hyvä. :) "
No, ei se täysin intohimotonta ole, sillä minulla on haavena hänen sylissään pitäminen ja hänen rintoihinsa tutustuminen, mutta ei se sellaista nuoruuden miehen kiimaa, jossa joka aamu herää kiimaisena jonkun huutaen teräksisenä halua. Minulla on mennyt 40 rikkiä. Ehkä meillä ei voi olla suhdetta kuin kirkkokaveruustasolla, sillä minulla menee ensivuosikymmenellä 50 vuotta rikki ja hänellä 30 vuotta - minusta silloin ikäeromme on liian suuri? Mitä mieltä sinä olet tai muut? Tuon ikäeron takia tulee pitää jalat maassa ja rakentaa suhde kirkkokaveruustasolla.
En hylji häntä minkään ulkonäön takia. Minuun on joskus ihastunut kaunottaria, mutta hän kykenee kumminkin pitämään minut itsellään, sillä häneen voi rakastua koko sydämellään. Hän ei ole minusta kaunotar, vaikka minun silmissäni on viehättävä.
Hyvää sunnuntaipäivää! Tämän sunnuntain jälkeen siis lopetan noin 4 viikoksi täällä, joten vastaukseni saattaa vähän kestää! :)Minun mielipide on minun, sinä teet omat päätöksesi oman tuntemuksesi mukaan. Mutta minusta tuo ikäero ei ole mahdoton, kun ollaan jo kumminkin noilla vuosikymmenillä. Ja kumpikin on aikuinen ihan oikeen jo iänkin puolesta.
No empä usko, että minäkään olen ollut yhdenkään miesystäväni tai suomeksi kumppanini mielestä kaunotar. En varmastikaan ole, mutta en myöskään usko että miehet olisi niin pinnallisia, että vain kaunotar kelpaa. Jos nainen muuten on mukavaa seuraa ja silmä viihtyy pinnallakin. Onhan miehissäkin komistuksia, semmoisia kirjaimellisesti. Mutta ei ne minussa sitten taas herätä mitään halua tai himoa.
Mä kun katson ihmistä esteettisesti kieroilla silmillä siinä määrin, että miellyttävä on enemmän kun kuvan kaunis tai komea. Ts. mä ehkä ihailen kuin veistosta, mutta ne tunteet herättää joku viehättävästi epätäydellinen. :)Nicitönnä kirjoitti:
Minun mielipide on minun, sinä teet omat päätöksesi oman tuntemuksesi mukaan. Mutta minusta tuo ikäero ei ole mahdoton, kun ollaan jo kumminkin noilla vuosikymmenillä. Ja kumpikin on aikuinen ihan oikeen jo iänkin puolesta.
No empä usko, että minäkään olen ollut yhdenkään miesystäväni tai suomeksi kumppanini mielestä kaunotar. En varmastikaan ole, mutta en myöskään usko että miehet olisi niin pinnallisia, että vain kaunotar kelpaa. Jos nainen muuten on mukavaa seuraa ja silmä viihtyy pinnallakin. Onhan miehissäkin komistuksia, semmoisia kirjaimellisesti. Mutta ei ne minussa sitten taas herätä mitään halua tai himoa.
Mä kun katson ihmistä esteettisesti kieroilla silmillä siinä määrin, että miellyttävä on enemmän kun kuvan kaunis tai komea. Ts. mä ehkä ihailen kuin veistosta, mutta ne tunteet herättää joku viehättävästi epätäydellinen. :)Ehkä minä en sitä ulkonäköä katso, sillä itse olin joskus komean näköinen ja opin sen, että ei teinipikkusiskoni oikein sitä tykännyt. Jälkikäteen ajatellen sillon minulla oli kaksi asiaan 21-vuotiaana paremmin kuin Justin Bieberillä myöhemmin samanikäisenä. Näin tässä muutama vuosi sitten valokuvan 21-vuotiaasta Justin Bieberissä, miksi vertailin itseäni häneen niin tulin siihen tulokseen, että samain ikäisenä minulla oli hiukset paremmin kuin Bieberillä ja enemmän hauista kuin Bieberillä. Jossain ulkonäössä osittain siis voitin Bieberin. Jos veli on jossain Bieberiä paremmannäköinen niin sellaisen miehen pikkusiskona ei ole kiva olla. Voi olla se, että ne hiukset eivät olleet paremmin kuin Bieberillä, mutta ne oli sitä tasoa, että teinitytöistä ne oli totaalin ärsyttävästi - sotkenpa nuo hiukset. Pikkusiskoni tuli sotki ne hiukseni ja ilmoitti, että en olivat liian hyvin. Hänen ystävänsä yläasteen 8. luokalta olisi laittanut minut seinälleen kuvana, kun näki minut suihkun jälkeen. Pikkusiskoltani meni hermot siitä, että toistuvasti hänen paras ystävänsä jauhoi sitä - miten hyvännäköinen veli hänellä oli. Erityisesti ärsytti kaverin jutut hänen veljensä rintakarvoista. Niitä ei paljon ollut, mutta tosi söpösti. Eli minulla hiukset omasta mielestäni paremmin kuin koskaan Justin Bieberillä, enemmän ainakin hauista kuin hänellä koskaan tulee olemaan ja söpösti vähän rintakarvoja. Olin teinitytön "alushousu seinäjuliste" kamaa ainakin yhden teinin mielestä, mutta sellaisen tyypin pikkusiskona tai vaimona ei ole kiva olla. Vaimo saisi pelätä kilpailijoita, mikä on suurin syy, että en koskaan ole elämässäni enää "paremmin" hiuksiltani kuin Bieber tai reilusti parempi hauikseltani. En halua olla enää seksipommi tai sellainen mies, joka on suunnilleen Kohtalokas Poika eli ranskaksi "Garçon Fatal". Sitä olen ollut ranskalaisillekin naisille.
Koska olen ollut teinitytön seinäjulistekamaa niin totta ihmeessä minuun on ihastunut paljon teinityttöjä ja hyvännäköisiä naisia. Mutta se on myös vaikuttanut siihen, että en katso naisissa niinkään ulkonäköön kuin johonkin muuhun. Luonnollisesti saatan ihastua johonkin ulkonäön perusteella osittain, mutta ei se ulkonäkö ole kaikessa. Jotenkin jos joka päivä sinulle hymyilee jopa kymmenen naista ja enemmän niin häviää vaikuttavuus yhdestä hymystä silloin. Nyt kun joku nainen sattuu hymyilemään niin - varsinkin mielenkiintoni kohteelta se iskee kuin sata volttia. Mikä sinuun iskee tai vetoaa miehessäsi tai yleensä ihmisessä? Hymy, katse, mielenkiinto sinua kohtaan - mikä?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Ehkä minä en sitä ulkonäköä katso, sillä itse olin joskus komean näköinen ja opin sen, että ei teinipikkusiskoni oikein sitä tykännyt. Jälkikäteen ajatellen sillon minulla oli kaksi asiaan 21-vuotiaana paremmin kuin Justin Bieberillä myöhemmin samanikäisenä. Näin tässä muutama vuosi sitten valokuvan 21-vuotiaasta Justin Bieberissä, miksi vertailin itseäni häneen niin tulin siihen tulokseen, että samain ikäisenä minulla oli hiukset paremmin kuin Bieberillä ja enemmän hauista kuin Bieberillä. Jossain ulkonäössä osittain siis voitin Bieberin. Jos veli on jossain Bieberiä paremmannäköinen niin sellaisen miehen pikkusiskona ei ole kiva olla. Voi olla se, että ne hiukset eivät olleet paremmin kuin Bieberillä, mutta ne oli sitä tasoa, että teinitytöistä ne oli totaalin ärsyttävästi - sotkenpa nuo hiukset. Pikkusiskoni tuli sotki ne hiukseni ja ilmoitti, että en olivat liian hyvin. Hänen ystävänsä yläasteen 8. luokalta olisi laittanut minut seinälleen kuvana, kun näki minut suihkun jälkeen. Pikkusiskoltani meni hermot siitä, että toistuvasti hänen paras ystävänsä jauhoi sitä - miten hyvännäköinen veli hänellä oli. Erityisesti ärsytti kaverin jutut hänen veljensä rintakarvoista. Niitä ei paljon ollut, mutta tosi söpösti. Eli minulla hiukset omasta mielestäni paremmin kuin koskaan Justin Bieberillä, enemmän ainakin hauista kuin hänellä koskaan tulee olemaan ja söpösti vähän rintakarvoja. Olin teinitytön "alushousu seinäjuliste" kamaa ainakin yhden teinin mielestä, mutta sellaisen tyypin pikkusiskona tai vaimona ei ole kiva olla. Vaimo saisi pelätä kilpailijoita, mikä on suurin syy, että en koskaan ole elämässäni enää "paremmin" hiuksiltani kuin Bieber tai reilusti parempi hauikseltani. En halua olla enää seksipommi tai sellainen mies, joka on suunnilleen Kohtalokas Poika eli ranskaksi "Garçon Fatal". Sitä olen ollut ranskalaisillekin naisille.
Koska olen ollut teinitytön seinäjulistekamaa niin totta ihmeessä minuun on ihastunut paljon teinityttöjä ja hyvännäköisiä naisia. Mutta se on myös vaikuttanut siihen, että en katso naisissa niinkään ulkonäköön kuin johonkin muuhun. Luonnollisesti saatan ihastua johonkin ulkonäön perusteella osittain, mutta ei se ulkonäkö ole kaikessa. Jotenkin jos joka päivä sinulle hymyilee jopa kymmenen naista ja enemmän niin häviää vaikuttavuus yhdestä hymystä silloin. Nyt kun joku nainen sattuu hymyilemään niin - varsinkin mielenkiintoni kohteelta se iskee kuin sata volttia. Mikä sinuun iskee tai vetoaa miehessäsi tai yleensä ihmisessä? Hymy, katse, mielenkiinto sinua kohtaan - mikä?Seikkaperäinen kirjoitus.
En osaa sanoa iskeekö mikään nykyään, niin että hullaantuisin. Semmonen romanttisessa mielessä "iskee" tuntuu etäiselle. Johtuu ehkä siitä, kun sydän on jo täynnä ja kohdistettu. Mutta miehessäni iskee se kun hän ottaa mua huomioon ja hänellä on uskomattoman kaunis hymy ja hymyilevät silmät. 😍
Hän vaan ei hymyile kovin usein. Elämä uuvuttaa. 🙄Nicitönnä kirjoitti:
Seikkaperäinen kirjoitus.
En osaa sanoa iskeekö mikään nykyään, niin että hullaantuisin. Semmonen romanttisessa mielessä "iskee" tuntuu etäiselle. Johtuu ehkä siitä, kun sydän on jo täynnä ja kohdistettu. Mutta miehessäni iskee se kun hän ottaa mua huomioon ja hänellä on uskomattoman kaunis hymy ja hymyilevät silmät. 😍
Hän vaan ei hymyile kovin usein. Elämä uuvuttaa. 🙄"Mutta miehessäni iskee se kun hän ottaa mua huomioon ja hänellä on uskomattoman kaunis hymy ja hymyilevät silmät."
Tuo on kiva kuulla ja hyvältä kuulostaa suhteen sekä lapsien kannalta - olette vielä pitkään yhdessä ja lapsenne saavat kasvaa kivassa perheessä! :)
Itse huomasin tänään se huomioon ottamisen. Itse kerroin sitä, että mitenkä minulla ei ole oikein ollut kirkkokavereita koko vuoteen kirkonpenkissä noin 60-vuotiaalle miehelle. Tämä myönteli jotain ja se oli minulle tärkeää. Hänelle saattoi olla tärkeää sanoa, että hän kävi tässä hiihtämässä. Sitten alkoi jumalanpalvelus ja keskustelu jäi ehkä kolmeen minuuttiin, mutta kumpikin jollain tavoin kohtasivat toisensa.
Itse saattaisin tykätä ihan tavallisesta naisesta, joka mielenkiinnolla kuuntelee kirjailijahaaveistani, jotka välillä on lievästi sanottua ruusunpunaiset. Olen saanut päähäni, että minusta tulee kansainvälisentason menestyskirjailija. Lyön läpi jollain kolmella ensimmäisellä kirjallani. Sen jälkeen minulla on rahaa pitää omistusasuntoa kolmessa kaupungissa. Helsingissä olen saanut päähäni muuttaa Töölöön. Oikeastaan halusin elämääni stadilaisen naisen, jonka kanssa voisi rikkaana kiistellä siitä, missä kannattaa Stadissa asua ja paljon muusta. Toinen kaupunkini on Joensuu, jossa taidan asua vielä pitkään ja mahdollisesti säilyttää sen virallisena asuinkaupunkina, vaikka asun osin Stadissa. Joensuussa on nyt ystäviä, joita en halua jättää ja muutenkin tykkään kaupungista, joka ei kyllä ole alkuperäinen kotikaupunkini. Täytyy tunnustaa se, että alle vuoden ikäisenä asuin maaseudulla ja synnyinpaikkakuntani on Landelta, miksi en voi koskaan esiintyä aitona stadinkundina. Kolmas kaupunki on pienempi, mutta minulla on sinne sidoksia. Tulevaisuudessa käyn siellä, koska isäni asuu siellä ja kaksi naisystävääni mahdollisesti myös. Siinä tilanteessa, että isäni on vanhainkodissa, yrittäisin rikkaana tulevaisuudessa järjestää itselleni jostain pääkadun tuntumasta hyvältä paikalta erinomaisen ja ehkä kalliin omistusasunnon. Totta puhuen näillä haaveilla minun pitäisi olla todella menestynyt kirjailijja, jotta nämä haaveet olisivat mahdollisia. Töölöön meinaan Stadissa muuttaa sen takia, että fanitan HJK:ta. Töölön jalkapallostadion pitäisi olla lähellä kotiani.
Minkälaisia haaveita Sinulla on? Et haaveile kolmesta ihanasta omistusasunnosta kolmessa eri kaupungissa. Itselle olisi haaveena asua tavallaan samalla kertaa pikkuruisessa metropolissa eli Helsingissä, yliopisto cityssä eli Joensuussa ja sitten kaupungissa, jota voisi sanoa town nimellä, vaikka on siellä citymarket, jäähalli yms. Townissa ei ole kuin yksi citymarket yms, mutta cityssä eli Joensuussa niitä citymarketteja on useampia. Joensuussa on esillä jo moneus, joka on tyypillistä City nimellä käytettäville paikkakunnille. Lisäksi tykkään tuppumetropolista, jossa on kaikenlaista kivaa, kunhan ei erehdy vaan metrolla ajamaan Itäkeskukseen ostoksille. Siellä tulee mieleen, että ei vai tämä ulkomaalainen jengi vain ryöstä minua. Helsinki on ihan turvallinen paikka, kunhan hivenen välttelee pahempia paikkoja? Se on vaivoin metropoli, mutta ihan Stadi, joka on aikaisemmin tarkoittanut ehkä Suomen mitassa isoa kaupunkia, josta nyt ympäristöineen tullut pieni noin 1,5 miljoonan metropolialue poliittisesti ja taloudellisesti. Metropolin siitä tekee myös se, että se on Suomi nimisen alueen pääkaupunki. Mitä haaveita Sinulla on - minulla on haavena asua yhtä aikaa town-city-metropol -akselilla!Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Mutta miehessäni iskee se kun hän ottaa mua huomioon ja hänellä on uskomattoman kaunis hymy ja hymyilevät silmät."
Tuo on kiva kuulla ja hyvältä kuulostaa suhteen sekä lapsien kannalta - olette vielä pitkään yhdessä ja lapsenne saavat kasvaa kivassa perheessä! :)
Itse huomasin tänään se huomioon ottamisen. Itse kerroin sitä, että mitenkä minulla ei ole oikein ollut kirkkokavereita koko vuoteen kirkonpenkissä noin 60-vuotiaalle miehelle. Tämä myönteli jotain ja se oli minulle tärkeää. Hänelle saattoi olla tärkeää sanoa, että hän kävi tässä hiihtämässä. Sitten alkoi jumalanpalvelus ja keskustelu jäi ehkä kolmeen minuuttiin, mutta kumpikin jollain tavoin kohtasivat toisensa.
Itse saattaisin tykätä ihan tavallisesta naisesta, joka mielenkiinnolla kuuntelee kirjailijahaaveistani, jotka välillä on lievästi sanottua ruusunpunaiset. Olen saanut päähäni, että minusta tulee kansainvälisentason menestyskirjailija. Lyön läpi jollain kolmella ensimmäisellä kirjallani. Sen jälkeen minulla on rahaa pitää omistusasuntoa kolmessa kaupungissa. Helsingissä olen saanut päähäni muuttaa Töölöön. Oikeastaan halusin elämääni stadilaisen naisen, jonka kanssa voisi rikkaana kiistellä siitä, missä kannattaa Stadissa asua ja paljon muusta. Toinen kaupunkini on Joensuu, jossa taidan asua vielä pitkään ja mahdollisesti säilyttää sen virallisena asuinkaupunkina, vaikka asun osin Stadissa. Joensuussa on nyt ystäviä, joita en halua jättää ja muutenkin tykkään kaupungista, joka ei kyllä ole alkuperäinen kotikaupunkini. Täytyy tunnustaa se, että alle vuoden ikäisenä asuin maaseudulla ja synnyinpaikkakuntani on Landelta, miksi en voi koskaan esiintyä aitona stadinkundina. Kolmas kaupunki on pienempi, mutta minulla on sinne sidoksia. Tulevaisuudessa käyn siellä, koska isäni asuu siellä ja kaksi naisystävääni mahdollisesti myös. Siinä tilanteessa, että isäni on vanhainkodissa, yrittäisin rikkaana tulevaisuudessa järjestää itselleni jostain pääkadun tuntumasta hyvältä paikalta erinomaisen ja ehkä kalliin omistusasunnon. Totta puhuen näillä haaveilla minun pitäisi olla todella menestynyt kirjailijja, jotta nämä haaveet olisivat mahdollisia. Töölöön meinaan Stadissa muuttaa sen takia, että fanitan HJK:ta. Töölön jalkapallostadion pitäisi olla lähellä kotiani.
Minkälaisia haaveita Sinulla on? Et haaveile kolmesta ihanasta omistusasunnosta kolmessa eri kaupungissa. Itselle olisi haaveena asua tavallaan samalla kertaa pikkuruisessa metropolissa eli Helsingissä, yliopisto cityssä eli Joensuussa ja sitten kaupungissa, jota voisi sanoa town nimellä, vaikka on siellä citymarket, jäähalli yms. Townissa ei ole kuin yksi citymarket yms, mutta cityssä eli Joensuussa niitä citymarketteja on useampia. Joensuussa on esillä jo moneus, joka on tyypillistä City nimellä käytettäville paikkakunnille. Lisäksi tykkään tuppumetropolista, jossa on kaikenlaista kivaa, kunhan ei erehdy vaan metrolla ajamaan Itäkeskukseen ostoksille. Siellä tulee mieleen, että ei vai tämä ulkomaalainen jengi vain ryöstä minua. Helsinki on ihan turvallinen paikka, kunhan hivenen välttelee pahempia paikkoja? Se on vaivoin metropoli, mutta ihan Stadi, joka on aikaisemmin tarkoittanut ehkä Suomen mitassa isoa kaupunkia, josta nyt ympäristöineen tullut pieni noin 1,5 miljoonan metropolialue poliittisesti ja taloudellisesti. Metropolin siitä tekee myös se, että se on Suomi nimisen alueen pääkaupunki. Mitä haaveita Sinulla on - minulla on haavena asua yhtä aikaa town-city-metropol -akselilla!Mun haaveita on valmistua uuteen ammattiini ja saada rahaa kasaan, jotta saadaan koti tehtyä valmiiksi...
Heh, voittaa lotossa päävoitto ja tarjota miehelleni elämä, jossa hän voi valita lähteekö aamulla töihin vai haluaako lähteä vaikka harrastuksiin. Ts. vois valita meneekö töihin vai aloittaako varhennetun eläkkeen menemättä enää töihin. Mä voisin maksaa lottopotilla kaikkien perheen jäsenien kulut.
Hemmottelisin heitä. ☺️
Mutta realistiset haaveet on nuo ekat...Nicitönnä kirjoitti:
Mun haaveita on valmistua uuteen ammattiini ja saada rahaa kasaan, jotta saadaan koti tehtyä valmiiksi...
Heh, voittaa lotossa päävoitto ja tarjota miehelleni elämä, jossa hän voi valita lähteekö aamulla töihin vai haluaako lähteä vaikka harrastuksiin. Ts. vois valita meneekö töihin vai aloittaako varhennetun eläkkeen menemättä enää töihin. Mä voisin maksaa lottopotilla kaikkien perheen jäsenien kulut.
Hemmottelisin heitä. ☺️
Mutta realistiset haaveet on nuo ekat..."Heh, voittaa lotossa päävoitto ja tarjota miehelleni elämä, jossa hän voi valita lähteekö aamulla töihin vai haluaako lähteä vaikka harrastuksiin. Ts. vois valita meneekö töihin vai aloittaako varhennetun eläkkeen menemättä enää töihin. Mä voisin maksaa lottopotilla kaikkien perheen jäsenien kulut."
Minä en enää lottovoitosta tai eurojackpotvoitosta haaveile, sillä olen saanut päähäni, että kirjoilla minulla on mahdollisuudet isoihin voittoihin. Omasta mielestäni olen keksinyt sellaisia kirja-aiheita, joilla voi tienata lottovoittojen verran, kun niistä monesta kirjasta alkaa kertymään eri puolita maailmaa rahaa. Tähtään siis kirjailijauralle, jossa haluan Hollywoodin maksaman minulle kuusinumeroisen summan kirjan elokuvaoikeuksista niin kuin pikkuserkulleni. Kunhan maksatte kuusinumeroisen summan niin saatte tehdä elokuvan kirjastani. :) Minä haluan myös Hollywoodista sen kuusinumeroisen summan euroina! Koska äitini serkun lapsi tienaa näin paljon niin miksen minäkin? Lisäksi yksi ei-suomalainen sukulainen eteni taiteellisesti jollain alalla myös pitkälle. Muistan sen kun lapsena olimme ulkomailla yhdessä huvipuistossa. Meistä taitaa olla jossain valokuvakin yhdessä. Jos tälläiset ulkomaalaiset sukulaiset menestyvät niin - miksen myös minäkin - voi Suomestakin ponnistaa maailman kartalle kirjailijana! Yrität tehdä enemmän kuin Mika Waltarit! :)
Nyt tämä kirjailijanalku keskittyy viimeistelemään ensimmäistä kirjaa Tammi ja Like -kustantamoille. Kumpi vastaa kivasti ensimmäisenä saa kirjan "Eros ja muita kreikan..." - se kustantamo saa samalla talliinsa kymmeniä miljoonia firmalle tuovan kirjailijan? Tämän takia teen kuukauden töitä ja en kirjoittele täällä mitään! Anteeksi poistumiseni, mutta kuukauden päästä sitten jälleen tavataan! Kiitos seurasta! :)
Muuten kopioin tämän tietokoneelleni muistoksi - kivoista hetkistä sinun kanssasi ja hetkestä jolloin oli kirjallisuushaaveitteni alussa! :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Heh, voittaa lotossa päävoitto ja tarjota miehelleni elämä, jossa hän voi valita lähteekö aamulla töihin vai haluaako lähteä vaikka harrastuksiin. Ts. vois valita meneekö töihin vai aloittaako varhennetun eläkkeen menemättä enää töihin. Mä voisin maksaa lottopotilla kaikkien perheen jäsenien kulut."
Minä en enää lottovoitosta tai eurojackpotvoitosta haaveile, sillä olen saanut päähäni, että kirjoilla minulla on mahdollisuudet isoihin voittoihin. Omasta mielestäni olen keksinyt sellaisia kirja-aiheita, joilla voi tienata lottovoittojen verran, kun niistä monesta kirjasta alkaa kertymään eri puolita maailmaa rahaa. Tähtään siis kirjailijauralle, jossa haluan Hollywoodin maksaman minulle kuusinumeroisen summan kirjan elokuvaoikeuksista niin kuin pikkuserkulleni. Kunhan maksatte kuusinumeroisen summan niin saatte tehdä elokuvan kirjastani. :) Minä haluan myös Hollywoodista sen kuusinumeroisen summan euroina! Koska äitini serkun lapsi tienaa näin paljon niin miksen minäkin? Lisäksi yksi ei-suomalainen sukulainen eteni taiteellisesti jollain alalla myös pitkälle. Muistan sen kun lapsena olimme ulkomailla yhdessä huvipuistossa. Meistä taitaa olla jossain valokuvakin yhdessä. Jos tälläiset ulkomaalaiset sukulaiset menestyvät niin - miksen myös minäkin - voi Suomestakin ponnistaa maailman kartalle kirjailijana! Yrität tehdä enemmän kuin Mika Waltarit! :)
Nyt tämä kirjailijanalku keskittyy viimeistelemään ensimmäistä kirjaa Tammi ja Like -kustantamoille. Kumpi vastaa kivasti ensimmäisenä saa kirjan "Eros ja muita kreikan..." - se kustantamo saa samalla talliinsa kymmeniä miljoonia firmalle tuovan kirjailijan? Tämän takia teen kuukauden töitä ja en kirjoittele täällä mitään! Anteeksi poistumiseni, mutta kuukauden päästä sitten jälleen tavataan! Kiitos seurasta! :)
Muuten kopioin tämän tietokoneelleni muistoksi - kivoista hetkistä sinun kanssasi ja hetkestä jolloin oli kirjallisuushaaveitteni alussa! :)Mainiota! Toivon, että haaveesi ja unelmasi toteutuu. Saanko minäkin sitten sanoa, että tämäpä kirjailja kirjoittikin aikoinaan minullekin palstalla?
Eikös ihmiset yleensä muista mainita, kun tuntevat julkkiksia?🤗
Hyviä kirjoitteluhetkiä F.H.L!!
Ja kiitos itsellesi seurastasi täällä.☺️Nicitönnä kirjoitti:
Mainiota! Toivon, että haaveesi ja unelmasi toteutuu. Saanko minäkin sitten sanoa, että tämäpä kirjailja kirjoittikin aikoinaan minullekin palstalla?
Ja kiitos itsellesi seurastasi täällä.☺️"Eikös ihmiset yleensä muista mainita, kun tuntevat julkkiksia?🤗"
Kyllä minä sitten erityisesti naistenlehdissä ja mahdollisesti iltapäivälehdissä pidän aluksi itseni esillä, jos vain pääsen kirjailijaksi. Ensiksi pitäisi saada näkyvyyttä kirjoilleni Suomessa ja menestys. Jos en menesty Suomessa niin ei minun kirjoistani tule käännöskirjallisuutta. Sitten tulevaisuudessa pitää käydä markkinoimassa kirjojaan ulkomailla. Sitä varten pitää opiskella englantia lisää, sillä kielellä tähtään erityisesti USA:n. Tavoite on tehdä niin hyvä kirja, että pääsisi johonkin talkshow:n tv:n ja lehtiin siellä. Oikeastaan Conan O¨Brian on nähtävästi reagoinut englanninkielisiin teksteihini jossain ja taisi haluta haastatella minua vuonna 2006 vieraillessaan täällä, mutta hänelle taidettiin kertoa, että kyseessä oli fake-suomalainen, sillä Maikkarilla oli sellainen kuvan saanut minusta tai niistä englanninkielistä teksteistäni. Jokatapauksessa menin jo netissä jenkkeihin ja hänen shownsa toteutti yhden ehdotukseni, jonka kirjoitin englanniksi televisioyhtiön sivuille. Eli minulla on tuntua, että saan itsestäni jonkun Conanin kiinnostumaan, kunhan vain taustalla on jokin erikoinen tarina, kuten "Myöhäinen kevät". Esimerkiksi seuraava aloitus "Eros ja muita..." kirjasta on jenkeille mielenkiintoinen? Uskon olevani muutaman vuoden päästä kolmen kirjani myötä Yhdysvalloissa televisiossa. Yritän erityisesti Amerikan kirjamarkkinoille, siksi aloitan amerikkalaisella naisella Manhattanin Neidolla ensimmäisen kirjani.
Viimeistelemäni kirjani aloitus:
"Nainen voi rakastua lapseen. Näin ainakin monella naisella kävi minun suhteeni. Sillä lääkärin mukaan minulla oli myöhäinen kevät eli kypsyin myöhään, mutta siitä huolimatta moni nainen ihastui lapsentasoiseen nuoreen. Täysin lapseen he eivät rakastuneet, sillä kypsymiseni mieheksi oli jo vähän lähtenyt liikkeelle peruskoulun seitsemännellä luokalla. Silloin kasvoin pituutta reilusti, kävin läpi osittaisen äänenmurroksen ja minulle kasvoi viikset. Siihen kehitys käytännössä todellisuudessa pysähtyi. Minulla oli siis käytännössä pysähtynyt kevät, sillä fyysisesti, henkisesti ja sielullisesti kypsyin mieheksi vasta yli 20-vuotiaana. Ennen mieheksi tulemista minuun ihastui esimerkiksi New Yorkin tyttö. Minä koin itseni lapseksi, mutta hän näki minussa jotakin miestä.
Ensimmäinen minuun ihastunut nainen on New Yorkista, Manhattanilta. Kutsun häntä tässä Manhattanin neidoksi, Maiden of Manhattan, MoM. Jos minuun ihastui nainen – niin ilmeisesti en ollut täysin lapsi, vaikka fyysisesti en ollut mies muuta kuin pituuden suhteen, viiksien kasvun ja osittaisen äänenmurroksen suhteen. Olin fyysisesti ja henkisesti kypsymätön lapsi, ”pippeli-poika”, kun 21-vuotias MoM ihastui tai jopa rakastui.
MoM on kotoisin New Jerseystä, jostain pienehköstä kaupungista(city) läheltä New Yorkia, sen metropolialueelta..."
Näillä näkymin kirja alkaa noilla sanoin. Minusta aloitus on mielenkiintoinen. Minun laskujeni tuolaisilla sisällöillä saan myydyksi mahdollisesti tuon kirjan maailmanlaajuisesti, kunhan kustantajan toimesta viimeistellään se sopivasti. Itse viimeistellen nyt sitä kokopäivätyönä neljäviikkoa, jotta ylittäisin kustantajan halun julkaista. Olen varma, että pääsen tulevaisuudessa USA:n televisioon englanninkielisen kirjan kanssa, kunhan ensiksi olen saanut luotua siitä menestysteoksen Suomessa.
Hyvää neljää viikkoa täällä poissa olessani sinulle: tosi kiva kirjoituskaveri ja kahden pienen lapsen äiti! :)Nicitönnä kirjoitti:
Mainiota! Toivon, että haaveesi ja unelmasi toteutuu. Saanko minäkin sitten sanoa, että tämäpä kirjailja kirjoittikin aikoinaan minullekin palstalla?
Ja kiitos itsellesi seurastasi täällä.☺️Tarkemmin ajateltuna ehkä ei ole Jumalan tahto, että jään tauolle täältä täysin. Vasta sitten on syytä jäädä, jos täällä kirjoittelu häiritsee päämääriä. Nyt tämä käy jonkinlaisena henkisenä purkautumistienä.
Myös mahdollisesti aiemmin kertomani mukaan Conan olisi kenties halunnut haastatella jotain muuta suomalaista kuin minua. Lisäksi sillä Fake-Finnish-jutulla ei ollut välttämättä mitään minun kanssa tekemistä toisin kuin sillä Conanin shown yhdellä henkilöllä, jotka he jokseenkin 100 prosentisesti ottivat mukaan yhden kerran Shownsa - minun kirjoitettua sellaisesta. Toivoin sellaista ja he toteuttivat toiveeni? Ehkä Jumalan tahto on se, että nöyrästi kirjoittelen vain niitä kirjoja suomeksi ja kustantajan neuvojen mukaan alan vähitellen rakentamaan kansainvälistä brändiä kirjailijana enkä mene hölmöilemään mihinkään Conanin tai jonkun muun Shown alle televisioon. Tulin siihen tulokseen, että lähtökohta on lukijoitteni, Jumalan, kustantajan ja kirjakauppiaitten etu. En siis hae välttämättä julkisuutta vaan ennen kaikkea kirjoitan hyviä kirjoja.
Näillä näkymin en siis ole yrittämässä televisioon jenkeissä vaan luomaan nöyrästi kirjailijauraa Suomessa ja ehkä vähän ulkomailla!
En siis lähtenytkään täysin tauolle! Siis törmätään! :)Nicitönnä kirjoitti:
Ja kiitos itsellesi seurastasi täällä.☺️Nicitönnä: "Mainiota! Toivon, että haaveesi ja unelmasi toteutuu. Saanko minäkin sitten sanoa, että tämäpä kirjailja kirjoittikin aikoinaan minullekin palstalla? "
No, oikeastaan kerran olen ollut televiossa ja minut siskoni huomasi joskus sanomalehtitoimittajana kävelemässä Youtube-videolla noin 1500 ihmisen yleisötapahtumassa. Lisäksi kerran marraskuussa vuosia sitten televisioryhmä haastatteli minua katugallupissa. Naistoimittaja sanoi, että se tulee samana iltana ulos. Hän tuntui haastatteleun jälkeen olevan sitä mieltä, että pääsin televisioon, mutta editointivaiheessa ilmeisesti parempia haastateltavia löytyi. Itseäni oli kiinnostanut jälkikäteen nähdä se, että minkänäköinen olisin ollut elävässä kuvassa. Pian sen haastattelun jälkeen kävelin Senaatintorille Stadissa. Sain siellä päähäni mennä yliopiston päärakennukseen sisälle, koska en ollut milloinkaan käynyt siellä. Mielenkiintoista oli se, että juuri ovella vähän sisään astumistani vähän yli 50-vuotiaalta naiselta silmät levisivät kuin ihastuksesta ensisilmäyksestä. Minua olisi kiinnostanut semmoisen "ihastumisesta ensisilmäyksestä ensimmäisellä hetkellä yliopiston ovella" herättävän tyypin näkeminen tv-kuvasta. Myös haluuni vaikutti se, että miksi nuori homo melkein heti myöhemmin antoi minulle mahdollisesti jonkinlaisen pika-ihastumisen tai rakastumisen myötä kaulahuivin lahjaksi yliopiston edustalla Senaatintorilla. Mikä elävänä olentona "tv-kuvassa" tyyppi sai söpön homon ihastumaan lahjan ostamiseen asti? Harmitti suunnattomasti, kun ei nähnyt itseään ulkopuolisin silmin tuona päivänä, vaikka tv kuvasi. Oliko sitä ulkonäkö paljon vai mitä nämä kaksi näkivät? Samana päivän Foorumin edessä noteraasi minut yksi nainen, joka myöhemmin taisi ihastua? Kuka oli se henkilö, jota hänkin piti viehättävänä?
Jotta minusta tulee kirjailija niin pitää antaa parempia haastatteluja mediaan, jotta ylittää television, iltapäivälehtien ja naistelehtien julkaisukynnyksen. Nyt en valitettavasti enää ole tuo 2X v. nuori mies, joka saattoi viehättää tv:n naishaastattelijaa, yli 50 v. yliopiston naishenkilöä, Senaatintorin Homoa ja nuorta naista Foorumin edessä. Pitää sen julkisuuden hankkia loistavalla sisällöllä, jonka joku ei-homo mieseditoija jossain televisio hyväksyy toisin kuin siedettävän ulkokuoren, joka saattaa olla homoilla ja naisille mieleen? Joku mies voi väheksyä ulkonäön takia julkisuuteen päässyttä, mutta kunnioittaa sellaista, joka sen julkisuuden saavuttanut sisällön puolesta positiivisesti?
Ehkä siis kirjoittelet todella tulevan julkiksen kanssa? Conan O¨Brian Shown kirjoitin ilmeisesti keväällä 2006, että voisitteko he ottaa Sokrates hahmon johonkin jaksoon. En ole ihana varma ajankohdasta, mutta melko pian ehdotukseni jälkeen näin ideani mukaisen Sokrateshahmon siellä parrassa ja oikeissa asusteissa. Mahdollisesti käsikirjoittajilla oli pula ideoista tai sitten Conan itse tykkäsi siitä, että Suomesta asti häntä fanitettiin ja heille kirjoitettiin ehdotuksia Internetin kautta heidän sivuilleen. Toisaalta ehdotuksessani oli jotain ideaa - niin kuin ilmeisesti tulevissa kirjoissani! :)
Törmätään viimeistään seuraavana viikonloppuna! Silloin tapaan melko varmasti sen yhden naisen, josta olen kiinnostunut! :) Ehkä tämä oli melko itsekeskeistä kirjoittelua, mutta tulipahan kirjoiteltua tänne monta vastausta perä perään. Oli keskustelun tarve, kun paras ystävä on käynyt lähipäivinä vain ovelta moikkaamaan minua, sillä ei halua saada flunssaa. Olen tämän päivän ollut jostain syystä ilman ihmiskontakteja. Flunssa vähän eristää, sillä ei halua tartuttaa muita. Sinä olet ollut terveenä ja perheesi?
- Pillujen--asiantuntija
Onnellinen voi olla vain jos kumppanin ulkonäkö miellyttää. Ei Mel gibson voi paneskella omanikäistään 62 vuotiasta naista. Sehän olisi häpäisy omalle keholleen. Mel seurustelee noin 27 vuotiaan naisen kanssa.
- Naisasialooser11
Se olisi suorastaan kieroutunutta jos Mel panisi 62v mummoa. Ranskalaiset ovat seksuaalisesti niin"vapautuneita"että siellä hyväksytään myös perheenjäsenten keskenäinen paneskelu, siksi siellä kurpannussijastakin voi jopa tulla pressa.
- kohtaantoongelma
Se olisi suorastaan kieroutunutta jos Mel panisi 62v mummoa. Ranskalaiset ovat seksuaalisesti niin"vapautuneita"että siellä hyväksytään myös perheenjäsenten keskenäinen paneskelu, siksi siellä kurpannussijastakin voi jopa tulla pressa.
Minä en usko sitä että yksikään mies olisi kiinnostunut vaihdevuosissaan olevista ja sitä vanhemmista naisista, siis naisena heitä ajatellen. Toki kaikenlaisia harvinaisempiakin ns. fetissejä on, mutta että tällainen joku mummofetissi olisi niin siihen en usko.
- VaihdeNn
kohtaantoongelma kirjoitti:
Minä en usko sitä että yksikään mies olisi kiinnostunut vaihdevuosissaan olevista ja sitä vanhemmista naisista, siis naisena heitä ajatellen. Toki kaikenlaisia harvinaisempiakin ns. fetissejä on, mutta että tällainen joku mummofetissi olisi niin siihen en usko.
Vaihdevuodet eivät näy ulospäin. Kun saa vaihdevuodet alta pois jo tuossa 40 ikäisenä, alkavat naisen parhaat vuodet elämässä. Vaihdevuodetkin ovat hyvin luonnollinen asia, niin naisilla kuin miehilläkin. Kuuluvat tähän elämänkaareen, josta kannattaa ottaa ilo irti.
- enpätiiä
Tuossa yhdessä viestiketjussa mies vaihtoi Jenniferin nuorempaan. Miksi miehet tekee niin? Onko se naisen ulkonäkö ja ikä takuu onneen? Miksi mies hylkii naista ulkonäön takia?
- Rumasinkkumies-
Ulkonäön takia just rumat naiset ei halua rumia miehiä. Rumat naiset haluaa komeita bodareita kuten palomiehiä.
https://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/suomen-paras-palomies/uutiset/artikkeli/he-kilpailevat-suomen-paras-palomies-tittelista-luvassa-haastavia-tehtavia-ja-koskettavia-tarinoita/6792270Arvasin noiden kaikkien miesten iät oikein parin vuoden tarkkuudella..Sanonpa vain, kun täällä tästä iästä jauhetaan ja moni luulee olevansa ikäistään nuoremman näköinen..
- Naisasialooser11
Minua luulisit 100% varmasti 7-10v nuoremmaksi, niin ovat kaikki muutkin luulleet ja tuskin arvasit noidenkaan miesten ikiä oikein vaan he näyttivät sinusta paljon nuoremmilta.
- Naisasialooser11
Ja myönnä pois, että sinun mielestäsi 50v pasi on noista palomiehistä komein ja miehekkäin ja nuorin eli 26v jarno epämiehekkäin
- tuliko.2standardit
Ja myönnä pois, että sinun mielestäsi 50v pasi on noista palomiehistä komein ja miehekkäin ja nuorin eli 26v jarno epämiehekkäin
Miksi muuten kurpittelet naisia, ja sanot että vain nuoret naiset kelpaa?
Samaan aikaan kuitenkin olet sitä mieltä, että ulkonäön takia ei saisi syrjiä...hmm...
- Kurppa27
Palstan ätmit just niin tekee. Minäkin olen ihan liian vanha palstan ätmeille ja ätmit siis hylkii meitä kurppa naisia.
- Näin.on
No siinä sä atm32 oot just ihan oikeassa.
- k4677k4k4k33k6k3
Kuinka moni meistä miehistä muka kiinnostuu naisista joiden ulkonäöstä ei tykkää.
- lihavihatipunen
Kaikki tietysti. Miehethän ei ole yhtään ukonäön (ja nuoruuden) perään.....
- nelikN
lihavihatipunen kirjoitti:
Miehet katsoo eniten ulkonäköä ja varsinkin vartalon mittoja. Nelikymppinen hoikka nainen kelpaa näköjään vaikka kenelle...
- vaikkasamapatuo
lihavihatipunen kirjoitti:
Miehillä on uskomaton kyky kiinnostua myös ihan tavallisen näköisistä naisista. Onhan se tietysti pakkokin koska tässäkin asiassa kaikki realismi on jätetty miesten vastuulle. Miehet sentään pystyvät lähestymään omantasoisia naisia tai jopa tykkäämään heistä esim. Tinderissä. Kuulostaa tietysti naisten mielestä jotenkin oudolta mutta näin ne monet parisuhteet on joskus aikoinaan syntyneet.
- mitessenytmeni
vaikkasamapatuo kirjoitti:
Miehillä on uskomaton kyky kiinnostua myös ihan tavallisen näköisistä naisista. Onhan se tietysti pakkokin koska tässäkin asiassa kaikki realismi on jätetty miesten vastuulle. Miehet sentään pystyvät lähestymään omantasoisia naisia tai jopa tykkäämään heistä esim. Tinderissä. Kuulostaa tietysti naisten mielestä jotenkin oudolta mutta näin ne monet parisuhteet on joskus aikoinaan syntyneet.
Jos mies saa omantasoisen niin nainen saa omantasoisen. Kummallakin on kyky kiinnostua omantasoisesta.
- vaikkasamapatuo
mitessenytmeni kirjoitti:
Jos mies saa omantasoisen niin nainen saa omantasoisen. Kummallakin on kyky kiinnostua omantasoisesta.
Huh mikä oivallus. Joskus tosiaan käy näin että nainen suostuu kumppaniksi omantasoiselle miehelle. Ennen näitä tapauksia oli paljonkin, nykyään aina vain vähemmän ja vähemmän. Aloitevastuu lienee lähes aina miehellä näissä realistisemmissa yrityksissä.
En miekään pysty olemaan sellasen naisen kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä yhtään..
Ruman naisen kehutki tuntuu lähinnä vittuilulta.- ksksmsmina
Ei minua kukaan mies ole koskaan halunnut ja ruma nainen olen. miehet on vielä pahimpia tässä koska he tyytyvät suhteeseen jos ei saa sitä kaunista. Naiset sen sijaan ilmaisee suoraan että ei halua rumaa kumppania
- Naisasialooser11
Mutta kun se nainen on ruma itsekin ja jos ei nyt olisikaan niin muutaman vuoden päästä viimeistään on.
- Selkeähomma
Jokainen saa itse päättää, minkänäköisen kanssa haluaa olla.
Sekä ulkonäön,että luonteen pitää molemminpuolisesti miellyttää. Kumpikaan ominaisuus ei yksin riitä.- kaksiasiasa
Tää on jo liian monimutkaista matematiikkaa ätmeille.
- koollaonväliäjateellä
ei se ulkonäkö, vaan peniksen koko
- Kurppa27
Ulkonäön takii niitä pakkeja just annetaan. Ei kukaan halua olla suhteessa jossa toisen naama ei miellytä. Jos mies pitää minua kurppana niin en haluaolla miehen kanssa.
- näinonnnnn
Kyllä mies voi hyvinkin nussia rumanaamaista naista, jos vaan sen bodi on ok. Voihan sitä nussia vaikka takaa päin, niin että ei sen pärstä näy jos se ihan kamalan näköinen on.
- Naisasialooser11
Totta. YTM kaverini pani rumanaamaista naista pimeässä koska bodi oli ok.
- Otantaliianpieni
Yleistäminen on kyllä ihan helweeten typerää. Kaikki naiset eivät todellakaan hylji ketään "ulkonäön takia". Kuvitteleeko aloittaja tuntevansa kaikki maailman naiset?
- lihavihatipunen
Tämän palstan miehillä on sellainen erityisominaisuus, että he jotenkin tuntevat ihan kaikki maailman naiset.
- Muutakinjäänytväliin
Onneksi näillä palstoilla on vain hyvin harvoja miehiä. Suurin osa on mieähiä, joten ei kantsi noteerata mitä ne sanovat.
- MIEHETonpinnallisia
Ei, vaan miksi MIEHET tekee niin? MIEHILLE se ulkonäkö on ratkaiseva tekijä. Jopa hampaattomat haisevat puliukot haluavat itselleen kauniin ja hoikan naisen. Ainakin ylipaino on tekijä joka jättää naisen ikisinkuksi, voin puhua omasta kokemuksesta. Kyllä oli miehiä kun olin laiha, toista se on nykyään kun painoa 107 kg. Toki vielä joulukuussa painoin 124. Pakko tässä yrittää laihduttaa ettei tarvitsisi loppuelämää olla yksin, koska MIEHET valitsee naisen ulkonäön perusteella.
- kakakammamaammama
Se on vaan miehen luonto turha kiihkoontua
- wgweffqwefwefwefwef
Oletan että ruumistyyppinä on omena, jos massa on tisseissä ja perseessä niin moni mies tykkää.
- satisfaction
Ei ulkonäkö ole torjuntaa aiheuttava, vaan usein kokonaisvaikutelma. Kiinnostaa tai ei kiinnosta. Voi olla hyvinkin komea mies, mutta minua ärsyttää olemuksessa tai eleissä jotkut seikat. Joku muu nainen taas saattaa niihin ihastua.
Kiinnostun hyvinkin erilaisista ihmisistä ja jos kohdataan puheen tasolla, älyllisesti ja huumorissa, ei ole yhtään väliä, miltä mies näyttää. Saa olla minua lyhyempi, vinosilmäinen tai muutama kg ylimäärää.
Tietenkin pitää olla perusjutut kunnossa, kuten hygienia, hampaat hoidettu, ei tupakoija, viinan kittaaja tai psyykeltään repaleinen.
Kyllä, haluan tutustua sellaisiin . - vanha-äijä
Kaikk akat juoksee karkuu ko mut näkkee.
Vanha ja ruma mies mää jo olen.Eturauhanenkii jo vaivaa. - Totuus-
Kaikki naiset ajattelee samalla tavalla. Ruma mies on huono kumppani. Komea pitkä mies on hyvä kumppani. Vielä parempi jos komea pitkä mies on rikas ja silloin se on täydellinen kumppani. Axl smith pääsi kymmenille tinder treffeille koska naiset ajatteli että se on hyvä kumppani, sillä oli statusta, ulkonäköö ja rahaa. Kaikkien naisten ihailema ja siitähän ne puhui että se on unelmamies. Rumat ätmit ei saa edes mahdollisuutta ja naiset hylkii.
- Tämänhaluan
Haluan kiltin kunnollisen komean taviksen!
Ei se ole hylkimistä tai syrjimistä, jos jonkun ulkonäkö nyt ei vain kerta kaikkiaan sytytä. Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa omien mieltymystensä mukaan ja ilman velvollisuutta selitellä valintojaan kenellekään, kaikkein vähiten jollekin tuikituntemattomalle palstaätmille.
Samalla tavalla miehetkin valikoivat, kenen kanssa ovat. Ainakin ne miehet, joilla on edes ripaus itsekunnioitusta. Vai panetteko te palstaätmit kaikkia kaksijalkaisia heinäsorsasta pingviiniin?- Valikoin
Täällä nainen kanssasi samaa mieltä...
- Naisasialooser11
Mene nyt muualle täältä sitä rumaa reikää nuolemasta, ei täällä ole kukaan sinua kaivannut.
Ja harva mies valitsee mihin kassinsa tyhjentää, kyllä siihen kelpaa lähes kaikenlaiset naiset. Ja vain top10% mies valitsee kenen kanssa on.
Leo DiCaprio ei esim. kelpuuta yli 24v naisia eli parasta ennen päivän ohittaneita. Hyväksytkös myös sen? Naisasialooser11 kirjoitti:
Mene nyt muualle täältä sitä rumaa reikää nuolemasta, ei täällä ole kukaan sinua kaivannut.
Ja harva mies valitsee mihin kassinsa tyhjentää, kyllä siihen kelpaa lähes kaikenlaiset naiset. Ja vain top10% mies valitsee kenen kanssa on.
Leo DiCaprio ei esim. kelpuuta yli 24v naisia eli parasta ennen päivän ohittaneita. Hyväksytkös myös sen?Jippii, tässä mä taas olen, takaisin turvallisesti Suomen kamaralla ja ilahduttamassa ikävää päivääsi! 🤣
Useimmat miehet valitsevat ihan itse, minne kassinsa tyhjentävät. On kovin ikävää kannaltasi, jos sinun kohdallasi joku muu tekee tuon valinnan.
Miksen hyväksyisi Leon kriteereitä? Vapaassa maailmassa jokaisella on täysi oikeus seurustella ihan kenen kanssa tahtoo, täysin sellaisin kriteerein kuin itse katsoo itselleen sopivaksi. Miksi asialla ylipäätään olisi edes merkitystä kenellekään muulle kuin asianosaisille?
- bilirubiini
Kaunis ja hyvän vartalon omaava tuttava sai uuden miehen 58-vuotiaana. Ei se ikä sulje rakkautta pois, vaan ne omat kapeat ajatukset.
No jestas. En minäkään oleta miesten minusta syttyvän jos heidän mielestä näytän petolinnun perseeltä. Kyllä se ulkonäkö alkuun nyt vaan vähän merkkaa. Onneksi mieltymyksiä on yhtä monta kun ihmisiä.
- Sinkkumies25-
Naiset syrjii miehiä ulkonäön takia. Deittipalveluissa naiset on taviksia suurin osa muttei niille kelpaa tavis mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472398Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971961
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233