Huh, miten hyvät kelit osui!

Aurinko paistaa! Rinteet huippukunnossa. Lämmintä! Mökki ihan rinteen alla.

Nyt kelpaa!

Muksut tykkää ja mukavaa porukkaa mäessä. Eipä voi valittaa. Kyllä tälläseen mielellään hassaa rahansa jos mihin..

Ja jos ei ois muksuja, olisin hiihto-opettaja lomilla. Tapasin yhden miehen joka oli ottanut Brysselistä isolta talolta virkavapaata ja oli hiihto-opena täällä. Kysyin, onko tarvinnut illalla olla yksin.... Aika hyvät naurut sain vastaukseks. Näyttikin ihan siltä, että kaveri nauttii elämästään.. parin viikon päästä kuulemms pitää vetää kravatti takas kaulaan ja pukua päälle.

Hmmm. Ei mee montaa vuotta kun tyttökin on täysikäinen...

Hihi...

9

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus-

      Odottelen että jäät sulaa niin pääseen siikoja ongimaan. Viime vuonna tuli hyvä saalis joten odotan tässä parin kolmen viikon päästä että pääsisi kalaan. Ilmaista kalaa merestä ja siika on hyvä ruokakala. Ostin uuden kelankin ja ja aion laittaa sitten kolme siika ongee mereen.

      • Myö joskus verkoilla saatiin siikaa. Ihan hyvä kala. Eikös se kuitenkin särkikala?


      • Dissident kirjoitti:

        Myö joskus verkoilla saatiin siikaa. Ihan hyvä kala. Eikös se kuitenkin särkikala?

        Kyllä siltä rasvaevä löytyy. Jep. lohikala on: https://fi.wikipedia.org/wiki/Siika


      • mansikkakakkua

        Mä odotan innolla et tulee kevät... jäät lähtee ja pääsee onkimaan siikoja. Kuusiston salmen ja Kirjalansaaren rantamilta... kevät auringossa.

        Graavattua siikaa, maalaistalossa tehtyä voita (kirnuttua voita saa ostaa tänäpäivänäkin ) ja Jurmon leipää, termosullollinen kuumaa kahvia, parempia eväitä ei kalastusretkelle enää ole.

        Paitsi jos Faija on retkellä mukana, hänellä on myös kertakäyttönuotio, grillimakkaraa ja sinappia., sekä pussillinen pikkumunkkeja... ja juo ainakin puolet mun kahvistani! Siihen pitää taas vaan varautua... mulla oltava 2 termaria! =))


      • mansikkakakkua kirjoitti:

        Mä odotan innolla et tulee kevät... jäät lähtee ja pääsee onkimaan siikoja. Kuusiston salmen ja Kirjalansaaren rantamilta... kevät auringossa.

        Graavattua siikaa, maalaistalossa tehtyä voita (kirnuttua voita saa ostaa tänäpäivänäkin ) ja Jurmon leipää, termosullollinen kuumaa kahvia, parempia eväitä ei kalastusretkelle enää ole.

        Paitsi jos Faija on retkellä mukana, hänellä on myös kertakäyttönuotio, grillimakkaraa ja sinappia., sekä pussillinen pikkumunkkeja... ja juo ainakin puolet mun kahvistani! Siihen pitää taas vaan varautua... mulla oltava 2 termaria! =))

        Pilkkihommat vois koittaa kanssa aloittaa. Meillä mökin edestä antaa ihan muutaman kymmenen metrin säteellä tiettyyn aikaan päivästä kukkoahvenet. Ne veis mutsille ja se taikoo hyvän ahvenkukon.

        Mökillä maggarat ja pannukahvit. Takassa halsteroi sämpylöitä reilulla juustolla. Nam.

        Eipä siinä päivään muuta tartte..


    • Täällä aurinko jo sulattanut lätäköitä tielle, mutta pirun kylmä pohjoistuuli puhaltaa

      • Hei! Mähän oon ominut sun lajin! Mutkittelen mäessä! Heh!


    • Aisuri36

      Kävin rukan rinteillä pari viikkoo sitten. Sais silti talvi jo mennä.

      • Rukalla tankkaamassa?

        Heh..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      331
      11156
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      56
      2293
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1870
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1364
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1359
    Aihe