Ei jaksa tätä pilluttomuutta enää.
Vastaukset 8
- Normimies35
Et taida mennä ellet ole sitä huoraa tilannut jo kolmea päivää aikaisemmin. Ei ne lähde tunnin varoitusajalla panee ketään tuntematonta. Siinä käydään ensin säännöt ja hinta neuvottelu ennen tapaamista. Ja tuskin edes uskallat.
- paljonhauskempaa
Mene illalla yökerhoon tai karaokebaariin ja iske se nainen, jonka haluat.
- Viinamies--
Mene alkoon ja osta viinaa. Sitten menet tinderiin ja tykkää kaikista naisista siellä, kyllä joku tärppi tulee ja sitten laita sille viestriä.
- atm25
Panin kerran 18 v maksullista. Maksoin 200 egee, oli todella ihanaa mutta hukkasin sen numeron etten voinut soittaa uudestaan.
Onko Suomessa ilotaloja olemassa?
- testimies_
Itse tilasin 175euron Suck-O-Mat suihinottokoneen..
Ensiviikolla pääsee kokeilemaan ja odotan innolla. Saa ehkä vähän enemmän vastinetta rahalle ku huoralta?
Tämä kone on sellainen verkkovirralla toimiva kampe, joka sekä imee, että liikkuu ja nuo ovat säädettävissä. Pitäisi olla saksalaista laatua, joten katotaan.
Voin antaa ensiviikolla palautetta kamppeesta. Monenlaisia leluja on ollut ja jos sanon, että joku toimii, niin siihen voi luottaa. Autoblow 2:han oli melko surkea, mut tää toimiikin ihan erilaisella periaatteella.
Odotus arvo on, että voin maata selällään sängyllä ja laittaa kädet niskantaakse, kun kone tekee työt. - 30sinkkumies
Kävin kerran tallinnassa ja baarissa tuli yks tosi nätti nainen juttelee. Englanniksi juteltiin ja se kysyi haluanko seuraa ja kertoi olevansa maksullinen. Mietin vähän ja kysyin paljonko maksaa. No sata euroa oli hinta ja suistuin äkkiä. Tosi hyvä kokemus oli ja olen suomessa käyny kolme kertaa makasullisella.
- finsuccer
Siitä vaan, vaikka tunnut typerimmältä lapselta ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty451433Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3381224Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto311023Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3251008Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine136855- 52818
Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33811Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte194708- 61615
- 40556