Pitääkö coctailpiirakat paistaa vasta juuri ennen juhlia. Taitaa tulla aika hoppu, jos niitä ei voi paistaa edellisenä päivänä.
Pakastepiirakoiden paisto (juuriko ennen juhlia)
1
2941
Vastaukset
- simppeliitääonniin
Miten paljon aikaa siis vie parin pellillisen kuumentaminen uunissa ennen tarjoilua? Valmistamalla piirakat juuri ennen tarjoilua vie noin 15 minsaa ja vältät ruokamyrkytyksen riskit ja vieraat saavat uunilämpöisiä piirakoita nautittavakseen - ei kaikkea tule valmistella etukäteen vaan vain ne työteliäimmät.
Noin muutenkin - suunnittele tarjoilu etukäteen niin, että se vie mahdollisimman vähän aikaa itse juhliin osallistumisestasi eli keitot (pohja ilman tuoreita lisäyksiä kuten merenelävät..), laatikkoruoat jne.. voi hyvin valmistaa pari päivääkin ennen tarjoilua ja toki hyvin kylmäsäilytettyinä, sillä niiden maut tulevat oikeastaan parhaiten esiin uudelleenlämmitettyinä. Toki kuumennat ne läpikotaisin ennen tarjoilua, mutta siihenhän tulee avuksi uuni ja/tai mikro.
Tuoretarjottava kuten salaatit, majoneesipohjaiset lisukkeet, kylmät keitot jne.. tulee tehdä juuri ennen tarjoilua, sillä ne eivät säily hyvinä edes jääkaapissa pitkään.
Joten paistaisin pakastepiirakat juuri ennen tarjoilua ihan maun vuoksi - ei siihen niin kauan aikaa mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428