Nainen jäi robottiauton alle.

Kaisanoasaa

12

219

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kyseessä on tiettävästi kaikkien aikojen ensimmäinen robottiauton turma, jossa kuolee ihminen."

      Jos otetaan satunnainen joukko ihmisiä ajelemassa saman verran kuin mitä robottiautot ovat nyt jo ajelleet, ni mikä on todennäköisyys, että näille on sattunut ainakin yksi kuolonkolari?

      Eikö roboteille sallita yhtään virhettä? Mutta kuka pistetään sitten linnaan tuossa tapauksessa?

    • Hmmmmmmmmm

      Se auto taisi olla turhautunut sinkku. Vai jalankulkijako sellainen oli.

      • KurppaN

        Auto oli ätmi ja jalankulkija kurppa.


      • Hmmmmmmmmm
        KurppaN kirjoitti:

        Auto oli ätmi ja jalankulkija kurppa.

        Niin, se auto oli kuvituskuvan perusteella ruotsalainen, tai ainakin Volvo.


    • vaikkasamapatuo

      Eihän näissä nykyajan keksinnöissä ole muutenkaan mitään järkeä. Kunhan nyt väkisin keksitään jotain. Jostain tekoälystä intoillaan ja ties mistä neuroverkoista ja laajennetuista todellisuuksista mutta kukaan ei tunnu kysyvän että miksi tuollaisia lapsellisuuksia pitäisi muka olla?

    • robotoxia

      onpa kovanluokan uutinen, sama kuin kerrottaisiin että juuri nyt mummo kaatui sähköpolkupyörällä keskivenäjällä, ajatella että tälläistä sattuu planeetalla, odotan uutista jossa kerrotaan että etäohjattavassa sähköpakettiautossa oli 3000 kg räjähteitä, mutta ei ole enään kun räjähti etäohjauksella paikassa jossa sen ei olisi uskottu rajahtavän, syyllisiä etsitään 9 miljoonan nettipoliisin voimin yötä päivää, verkot kaatuivat kun kaikki poliisit kuormittivat verkot yhtä aikaa, sitten kaatui sähköverkko, lumen painosta, ja lopuksi kaatui lähimmän nakkikojun tiski kun kaikki poliisit menivät samaan aikaan sinne katkon aikana.
      kaikki latailee kaikkia 247 ollaan kuin taimaan sähköverkkokaaos, jokapuolella jatkojohtoja ja vajaita akkuja ja vajaita lataajia. istutaan kotona ,robotti tekee ruuan, robotti tuo ruuan , robotti ajattelee mun puolesta, ja lopuksi mä olen se robotti.

    • Kaisanoasaa

      Periaatteessa joku hakkeri voi hakkeroida auton ja ajella ihmisten päälle sitten. Nykyihmiset on ainakin liian tyhmiä keksimään sellaista autoa etti onnettomuuksia tapahdu. Lentokoneetkin tippuu vaikka niitä ohjkaa ihminen että tietokone joten miten ne luulee saavansa autoista turvallisia.

    • Kaisanoasaa

      Minua huolestuttaa että ne aikoo matkustaa mars planeetalle Tässä 10-15 vuoden päästä. Typerää kun eivät osaa edes autoa ohjata.

    • Autolle on varmaan opetettu ihmisen tunnistaminen elokuvia ja mainoksia näyttämällä. Sitten on tielle vyörynyt joku ghettoperse, niin johan on auton ohjausalgoritmi hämillään. Muistin syövereistä etsitty bittejä, jotka antaa ohjeen miten toimitaan jos tiellä on samaan aikaan biisoni ja harmaahylje: että kumpaan törmätään jos väistämään ei mahdu kuskia vaarantamatta.

    • pitkätukka-68

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      365
      12339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2522
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2482
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2037
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      169
      1970
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      80
      1927
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      132
      1847
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1475
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1440
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1414
    Aihe